SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

Problemes durant l'embaràs.
Avatar de l’usuari
Bombolla
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: Bombolla » dt. maig 11, 2010 8:13 am

A mi Joel m'agrada moltíssim! EL trobo molt bonic!
Però de nen també m'agraden Arnau, Biel, Jan, Lluc, Nil...uns quants!
Però entenc el què dius. Nosaltres amb l'Ona estavem entre Aina i Ona, i al final va ser Ona, i ara penso que si tingués una altra nena no sé si m'agradaria posar-li Aina :ufs: hahah
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Avatar de l’usuari
soninice
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dj. ago. 20, 2009 9:15 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: soninice » dj. maig 13, 2010 11:20 am

Hola noies !!!
Com esteu? Fa dies que no escric perquè vaig una mica atabalada. Jo estic bé i sembla que la criatura també. Segueixo el tractament que em van dir i sembla que la tensió no puja. Ja sabeu que jo no vull saber el sexe i per tant, he de pensar dos noms, un de nen i un de nena. El de nen el tenim clar, es dirà Jordi com el pare. A l´altre embaràs (que era nen) van trigar moltíssim a decidir un nom i ara, no n´hi havia cap que m´agradés i ha guanyat l´opció del pare. Pel que fa als noms de nena no ho tinc clar però no em preocupa, ja en pensaré algu que m´agradi. La veritat és que sembla mentida que amb poc temps canvies d´opinió sobre els noms.
LILA- El nom de Joel és molt maco. És curt i no té traducció.
Em sembla molt bé que passis ja d´anar a la Vall d´Hebron si només et suposa perdre temps i no tens un control més exhaustiu. Em sap greu perquè jo no volia donar-te falses esperances amb la nova doctora. Ho sento.
Per cert, quina roba et demanen a l´hospital, em referiexo maniga llarga o curta. Jo ho tinc solucionat perquè a la Vall d´Hebron em van dir que només portés una muda per la sortida de l´hospital, la resta de dies van d´uniforme (jejejeje). Com que sóc "novata" vaig perduda amb molts temes i la roba n´és un. Jo suposo que m´aniré posant al dia poc a poc.
Bé, ja anirem parlant....
Avatar de l’usuari
LILA_BCN
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: dj. des. 10, 2009 11:14 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: LILA_BCN » dv. maig 14, 2010 9:11 am

Hola Soninice!!
M'alegro que estigueu bé tots dos!! Ja t'ho vaig dir....aquesta vegada ens sorirà bè!! :ok: enèrgia positiva!!
Jo estic bé, en cara que em trobo molt cansada i em fa mal tot el cos!! l'esquena, la panxa, tinc els peus com potes d'elefant, i no puc dormir..a més em fa mal les angonals, a veure si el tinc encaixat i vol sortir ja.....part d'això bé..
El 25 tinc una eco a la Quiron per mirar-me les artèries i si el nen està fent el pès que li toca. Tinc moltes ganes i molta por.........la tensió bé, però com tinc la cartilla de l'altre embaràs sempre comparo dades, i fins la setmana 34 no em va començar a pujar...
Tema roba, es l'eterna pregunta.....al hospital no necesites res, per tu, ja saps que t'ho donen tot i pel nen també, només necesites la roba de la sortida.....pels primers dies et diuen que màniga llarga perque de petits no regulen la temperatura, jo recordo que al meu fill no m'el van deixar banyar fins que tenia 3 o 4 setmanes ni tan sols em deixaben posar-li cremetes perque deien que al posar-les estaben fredes. Però clar, finals de juliol-principis d'agost, fa calda.......jo estic comprant roba de màniga curta i llarga de cotó molt fi (que em costa trobar). I com no ho tinc clar no li compraré més que 2 o 3 conjuntets per sortir al carrer, a més a l'estiu es rentar, secar al moment i tornar a posar, i aixó si, cent i més de bodies interiors i pijames, per anar per casa, a més es fan caca i s'embruten de llet i que no dona temps a posar rentadores!!
Bé guapa, no m'enrrotllo més..........explica'm com vas i la próxima visita al metge a veure que et diuen.
Petons
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
soninice
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dj. ago. 20, 2009 9:15 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: soninice » ds. maig 22, 2010 12:04 pm

Hola noies,
tot sembla que va bé. Avui ja estic de 30 setmanes i encara que em trobo bé no deixo de pensar en l´altre embaràs. Va ser a partir d´aquesta setmana quan tot es va complicar. Però bé, millor no pensar en coses negatives....
Dimarts he d´anar a la Vall d´Hebron a veure què em diue. Tinc eco i visita amb la doctora. Ja us explicaré.
Que passeu un bon cap de setmana i ja ens anirem explicant més coses.
Avatar de l’usuari
LILA_BCN
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: dj. des. 10, 2009 11:14 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: LILA_BCN » dj. maig 27, 2010 8:56 am

Hola noies!! Com aneu??
Soninice, m'alegro que tot et vagui bé........recordes quan estabem a punt de les 20 setmanes i ja estabem patint?? Doncs mira, ja estem de 30 i tot segueix bé, a més no et preocupis massa, perque encara que ara es compliquin les coses, tan controlada com estas, et treurien el nen abans que passi res, com em va passar a mi. :ok:
Com va anar la ultima visita al metge?? Jo vaig anar dimarts també a la Quirón, em van fer una eco i sembla que va tot bé, el nen fa 1.400Kg i tensió bé i proteinuria negativa, en un mes tinc la del 3er. trimestre.
A mi les complicacions em van començar a la setmana 32, encara que només es van amoïnar perque el nen era petit, però no vaig tenir mes simptomes fins la setmana 35.
A tu com t'ha anat la visita al metge?? Ja teniu noms per si es una nena??

Una abraçada.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
soninice
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dj. ago. 20, 2009 9:15 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: soninice » dj. maig 27, 2010 9:34 am

Hola,
tot bé. Dimarts vaig tenir eco i visita. La veritat és que van estar molta estona i tot està perfecte. Quina gràcia, la meva criatura també pesa uns 1400 kg. He de seguir el tractament però l´adiro la deixaré de prendre a la setmana 34 perquè té efectes a llarg plaç i l´heparina fins la setmana 37 perquè sinó no em podrien posar l´epidural. Tensions bé i orina també. La doctora ja em va comentar que pactaríem el part i això em va tranquil.litzar una mica.
Veig que tu tot bé i me n´alegro moltíssim.
Ah, pel que fa als noms de nena , res, un dia m´agrada un i l´endemà gens ni mica. No ho sé, ja m´inspiraré.
Petons.
Avatar de l’usuari
Bombolla
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: Bombolla » dj. maig 27, 2010 12:17 pm

Noies!!! QUe bé!! QUe ja esteu de 30 setmanes!!! iupiiiii!!! I els vostres petitons ja fan 1400gr! Ja són grandets,eh!
Segur que l'espera es fa eterna i teniu moltes pors, però penseu això, ara amb lo controladse que esteu, a la mínima que vegin que les coses es compliquen tidnreu als vostres peques, i si han de ser prematurs (que no ho seràn) ja tenen un bon pes, i cada dia que passa està més madur per arribar al món.
Aquesta vegada anirà tot de perles!!!
Jo aig començar a tenir símptomes (la nena no creixia) a la setmana 29, i fins la 34 no va néixer, però va pesar 10 grams menys del què pesen ara els vostres menuts!

Vinga guapes que això ja ho teniu!!!!
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Avatar de l’usuari
LILA_BCN
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: dj. des. 10, 2009 11:14 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: LILA_BCN » dj. maig 27, 2010 12:41 pm

Gràcies bombolla per les teves paraules d'ànim!!
El meu nen va neixer de 35 setmanes amb 1950Kg. Jo encara tinc com a referència aquest pès.....
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
soninice
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dj. ago. 20, 2009 9:15 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: soninice » dj. maig 27, 2010 2:20 pm

Gràcies pels ànims a totes dues. En aquests moments s´agraeixen aquestes paraules de suport ja que per mi s´acosta la setmana "crítica". Jo vaig perdre el meu fill quan estava de 32 setmanes i només espero que passi el temps molt molt i molt ràpid i seguir així de bé.
Gràcies noies.
Avatar de l’usuari
Bombolla
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: Bombolla » dj. maig 27, 2010 5:41 pm

Molts ànims Soninice. És normal que estiguis tant nerviosa i que passin les setmanes d'una vegada, però tingues confiança, aqueta vegada anirà bé. T'ho mereixes guapa! Molts ànims i força que ja queda ben poquet, i és el que hem dit abans, la primera vegada no sabien de què anava el tema, però ara, amb els teus antecedents no s'arriscaran gens ni mica. Sé que el dolor de perdre un fill no te'l treurà ningú, ni l'oblidaràs mai, però segurament el fet de poder abraçar ben aviat el teu fill ajudarà a que la càrrega no sigui tant pesada de portar. :ok:
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Avatar de l’usuari
LILA_BCN
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: dj. des. 10, 2009 11:14 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: LILA_BCN » dv. maig 28, 2010 7:36 am

Clar que si, Soninice!!
Ànims que ja queda poquet, i aprofita a tocar-te la panxeta, que desprès la trobarem a faltar!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
soninice
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dj. ago. 20, 2009 9:15 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: soninice » dv. juny 04, 2010 5:28 pm

Hola noies,
com esteu ? Jo força bé tenint en compte el volum de la panxa i la calor però no em penso quiexar. Demà estaré de 32 setmanes i puc dir que em trobo bé, per tant, a ser posisitva. La veritat és que el que més em preocupa és que em programin el part i tenir la tranquil.litat de tenir ja un dia programat. A l´última visita em va dir que sí però ara no sé si m´ho va dir per dir o realment serà així. Ara no he de tornar fins el dia 2 de juliol, el dia 28 de juny eco del tercer trimestre i quan tingui visita ja estaré de 36 setmanes crec o sigui que ja l´apretaré.....
Jo vaig una mica perduda amb la resta de proves que m´han de fer. Dilluns em faré l´analítica del tercer trimestre i a partir d´aqui el que em diguin. La llevadora m´ha dit que et fan cultiu quan estàs de 35 o 36 setmanes.
No ho sé, de moment toco fusta i estic contenta perquè veig que tot va bé.
Lila, i tu com estàs ? Ja ens explicaràs .....
Avatar de l’usuari
LILA_BCN
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: dj. des. 10, 2009 11:14 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: LILA_BCN » dl. juny 07, 2010 7:40 am

Hola boniques!!
Soninice, que ens queda molt poquet!!! Yo no tinc gaire panxa, però t'ho passes malament igualment.
De moment jo estic bé, ara temo cada dia quan em fa mal el cap o tinc la tensió una mica alta o qualsevol cosa, ja m'entens....
El 16 tinc un altra eco a la Quiron i el 28 la del tercer trimestre a la Vall d'hebron, no recordo l'hora, sembra que sobre les 13h. ja t'ho diré a veure si coincidim!!
Encara no tinc programada l'analitica, el 16 suposo que ja em dirán de ferme-la, recordo a l'altre embaràs que el cultiu te'l fan a les 34-35 com dius, a mi me'l van fer, però com em vaig quedar en aquesta part de l'embaràs ja no se de la resta de proves, corretges i tot això no se quant les fan.....jo no vaig arribar.
Ja he començat a fer classes de prepart, per mi son una mica rotllo, però com la meva ginecòloga m'insisteix tant que les faci, les faig, però he començat tard i no crec que pugui acabar el curs.
A mi també m'agradaria que em programessin el part, perque em fa por estar a casa esperant i possar-me de part de sobte, no sabria que fer, a sobre els meus pares i sogres son a tarragona per aquestes dades i per portar al nen amb ells i tornar a Barcelona m'es un rotllo, però de moment la ginecòloga no vol programar-lo, ja veurem.....
Ara estic pensant quan agafar-me la baixa, a veure si aguanto un parell de setmanetes......
Bueno, reina, ja ens anirem escribint!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
soninice
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dj. ago. 20, 2009 9:15 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: soninice » dl. juny 07, 2010 9:54 am

Hola noies!!!
Tranquil.la Lila que tot anirà bé. Quina una jo per donar consells (jejeje).... Vull dir que a mi també em passa i ja he superat la setmana 32 . Avui m´he fet l´analítica del tercer trimestre i el dia 28 de juny tinc eco a la vall d´hebron com tu. Crec que tinc hora a les 12:45 però ja t´ho confirmaré. Havia de visitar-me el mateix dia però he rebut una carta i no tinc visita fins el dia 2 de juliol.Només sentir juliol crec que em tremolen les cames....
Jo també vaig començar les classes prepart perquè la llevadora no va parar d´insistir però la veritat és que em sentia una mica rídicula i em vaig esborrar.
A veure si tenim sort i ja ens donen dia i hora per parir. Això d´estar-se a casa fins l últim moment és una angoixa , jo no hi vull passar per aqui.
Bé, ja et confirmaré l´hora perquè encara falten dies. Ara ens toca tenir molta paciència i aviat arribarà el nostre moment.
Molt petons.
Bombolla , ja ha arribat el juny, deus estar impacient , oi? Ja ens explicaràs ...
Avatar de l’usuari
LILA_BCN
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: dj. des. 10, 2009 11:14 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: LILA_BCN » dl. juny 07, 2010 10:16 am

Hola Soninice!!
A mi m'ha passat el mateix, tenia visita i eco el mateix dia, però m'han enviat una carta per canviar-me la visita, pero jo anar nomès per ensenyar la eco no volia anar...........ja veurem.
Mira quina gràcia, et dic les hores:
Dia 28 eco a les 12:30h
Dia 2 juliol visita a les 11:15h
Potser ens veiem!!
Petons
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Bombolla
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: Bombolla » dg. juny 20, 2010 8:56 am

Com esteu noies???
Vinga boniques que ja falta molt poquet per arribar al final de l'embaràs! Ho esteu aconseguint!!! Espero que tot segueixi de meravella.
Nosaltres ens posarem a la búsqueda aquest mes!!! :p-)
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Avatar de l’usuari
LILA_BCN
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: dj. des. 10, 2009 11:14 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: LILA_BCN » dt. juny 22, 2010 9:11 am

Hola boniques!!
Com aneu??
Jo la setmana passada vaig anar a fer-me una eco i em van deixar una mica preocupada, el nen feia 1.700 amb 32 setmanes i un dia, lo mateix que el meu altre fill a la mateixa setmana, així que em temo que serà petit, a sobre no m'he engreixat res aquest mes i recordo que l'altre vegada tot va començar igual...de moment el pipi i la tensió bé, igual que a l'altre embaràs aquesta setmana, m'ha entrat el cangueli, però arribar fins aqui ja es molt, en cas que neixi ara, té moltes possibilitats de sobreviure.
En 15 dies tinc una altra eco a la quiron per veure si realment creix bé, i la setmana que ve, tenia una al vall d'hebron, però tenint la de quiron tant seguides sembla que no hi aniré.........que penseu?? deixo estar ja el tema de vall d'hebron no??
Com vas soninice??
I tu bombolla?? espero que no esperis molt per veure't :-())
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Bombolla
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: Bombolla » dt. juny 22, 2010 1:18 pm

Ei LILA!! Que bé, quasi ja de 34 setmanetes!!!

No sé noia, jo potser precisament ara sí que aniria a la vall d'hebron, així controlen lo del pes del nen. Per altra banda, jo a la setmana 34 l'Ona va néixer amb 1,390 gr! O sigui que són 310 grams que pesa de més amb 2 semtanes menys...segurament que ara pesa més. De totes maneres jo aprofitaria i aniria a la Vall d'hebron. Però si de moment el pipi i la tensió estàn bé estigues tranquil·la!!! VInga que queda mooooolt poquet!

Espero que ben aviat pugui anunciar-vos el nostre embaràs!!

Soninice com estàs tu????
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Avatar de l’usuari
soninice
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dj. ago. 20, 2009 9:15 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: soninice » ds. juny 26, 2010 9:16 am

Hola noies, he estat molt liada i no tenia temps per escriure.
LILA- tranquil.la , si la tensió i l´orina surten bé, no has de patir. Ja sé que és difícil però no ens hem de preocupar. Jo també em vaig espantat "una mica" perquè fa 2 setmanes vaig anar a la gine de la mútua i em va dir que la criatura era més petita del normal. Jo li vaig preguntar si era preocupant i em va dir que no ,que m´esperés a la eco del dia 28 i allà ja em diran el què. Primer vaig pensar, "merda, ja hi tornem a ser " però les tensions i l´orina em surten bé. Tenint en compte que jo sóc petita no crec que tingui una criatura gaire gran.
Si t´has de quedar més tranquil.la vés a la Vall d´hebron i si a la Quiron no et diuen res preocupant, doncs, no sé, tu matiexa. Això ho has de decidir tu, el que tu creguis. Ah, tinc visita el dia 28 a les 12:45 (eco) i visita (doctora) el dia 2 de juliol a les 11:20. T´ho dic per si véns ja ens veurem per aquells passadissos.
Espero que estiguis més tranquil.la i tot anirà bé. Molts petons.
Bombolla, que ja s´acaba el juny..........

Una abraçada
Avatar de l’usuari
LILA_BCN
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: dj. des. 10, 2009 11:14 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: LILA_BCN » dl. juny 28, 2010 8:23 am

Hola boniques!!
Com aneu?? Jo al final he decidit no anar a perdre temps a la vall d'hebron, total, tinc molt decidit que no el vull tindre allà, això ho sabeu desde el principi, a més si al final se'm complica la cosa i canvio de parer, sempre puc anar d'urgencies allà que m'han d'agafar si o si.
Aixi que soninice avui no ens veiem, em feia molta gràcia parlar amb tu!!
Encara estic treballant a veure si m'animo i demà vaig a veure si em donen la baixa, ja estaré de 34, crec que ja toca!!
La setmana que vinent tinc la eco a la quiron, a veure com va el meu nen, ja m'extraña que sigui petit, perque es mou com si fes ja 4 kilos!!
Una abraçada!!!
Imatge

Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::