Abort espontani

Problemes durant l'embaràs.
boira75
:: zebra
Entrades: 1029
Membre des de: dl. des. 28, 2009 5:13 pm

Re: Abort espontani

dg. feb. 08, 2015 4:08 pm

Ostres majama, m'ha impressionat molt llegir-te i que el vas poder agafar...no saps prou bé les fantasies que m'he fet pensant com podia ser...nosaltres ho vam saber a la setmana 7 però sembla que s'aturà a la setmana 5-6, i el sac era buit, i m'he fet mil cavil·lacions. Amb el temps m'he imaginat que pot ser no es va aribar a formar o que hi hagué una errada cromossómica que no permeté tirar-ho endavant, preguntant-me què havia fet jo per provocar-ho...tot plegat per trobar-hi unes explicacions que probablement no existien. He acabat parlant-ne, poc, però sí a les persones més properes i sobretot en el post les que hem patit un avort i ho volem tornar a intentar. M'ha ajudat molt. Ara torno a estar embarassada i he tingut molta por, però mica en mica veig que tot tira endavant! i que no sempre ha de perquè anar malament!
Boira

15/12/2010: TE positiu comença el viatge
19/08/11: neix la meva filla després d'un embaràs perfecte
13/02/14: TE positiu i avort espontani
juny 14: TE positiu i bioquímic
5/12/14: TE positiu
MiaTa
:: peixet
Entrades: 257
Membre des de: dl. set. 03, 2012 8:24 pm

dt. feb. 24, 2015 12:22 pm

Hola noies! El divendres (fa 4 dies) vam anar a un ginecoleg privat per fer primera ecografia estant de 9 setmanes. El sac estava buit... em va dir k lo mes probable es k acabes en avortament... pero k fes repos i anes a la llevadora pq em programessin una eco de seguiment en uns dies. Repos pq tenia petites perdues marronoses i algunes contraccions. Vam sortir del metge amb el convenciment k seria un avort... ahir vaig tenir perdues de sang vermella i jo ja pensava k estava abortant... vaig anar d'urgencies i em van programar una eco per la tarda. No vaig tacar mes. A la eco resulta k hi havia embrio!! Flipant... pero sense bateg cardiac. Segons les mides estava de 7 setmanes enlloc de 9+4 i per tant era molt mala senyal no veure el cor... la gine ens va dir k segrament seria un avort... i k fes repos i tornes d'aki una setmana x fer eco de seguiment per veure si l'embrio havia evolucionat i si mentrestant avortava doncs mirariem si havia fet net. I aqui estic... al llit sense atrevir-me casi ni a moure'm amb una barreja de sentiments i feta un embolic... se'm fara eterna l'espera!!!! Per un canto veig k la cosa no esta anant be pq no puc estar de 7 setmanes (se perfectament l'ultim cop k ho vam fer i el dia k vaig ovular)
Imatge

Imatge
MiaTa

dt. feb. 24, 2015 12:27 pm

(Continuo) per tant no tinc gaires esperances... pero com k va apareixer l'embrio doncs a dins meu ara tinc un bri d'esperança k crec k m'esta fent mes mal k be... no puc evitar donar-li forces i pensar k potser es produeix un miracle d'akells k ningu s'explica pero de tant en tant passen... aix noies... aquesta incertesa m'esta matant...
Imatge

Imatge
Gustineta
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra
Entrades: 276
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm

dt. feb. 24, 2015 3:21 pm

Hola MiaTia,

Em sap greu que hagis de passar per aquesta incertesa...
Passa per aquí si necessites desfogar-te durant aquesta setmana, espero que t'hi sentis acompanyada.
Una abraçada ben forta
Novembre de 2013: iniciem la cerca
Gener-juny 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Setembre 2014-setembre 2017: proves, cicles de cerca natural fallits i 2 IA negatives
Octubre-desembre 2017: 1a FIV amb DGP. Un sol embrió sa; avortament bioquímic
Juliol i setembre 2018: 2a i 3a FIV amb DGP
Novembre 2018: Transferència i beta +

Imatge Imatge
Imatge
evacc
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dj. abr. 14, 2011 4:16 pm

dt. feb. 24, 2015 7:31 pm

Ànims MiaTa,
Si la ginecòloga t'ha dit que repòs vol dir que ella també té esperances sinó ja t'hagués parlat directament de provocar l'avortament. Per tant, si ella us ha donat una setmana més és que veu que encara hi ha possibilitats. Pensa que ella en deu veure molts de casos com aquests i n'és una experta. Si no hi hagués vist cap sortida crec que t'ho hauria dit directament.
Ara el que has de fer és no fer res. Descansa i deixa que la setmana passi el més tranquila que puguis.
Estem aquí per a que et desfoguis de tot!

Jo fa una setmana vaig patir un avortament espontani a les 11 setmanes (el seu cor petit s'havia parat a les 9 setmanes), pero ja estic al fòrum de "Les que hem patit un avort i ho volem tornar a intentar", perquè les dones som fortes per naturalesa i sempre hem de mirar endavant!
Tu ara descansa i pensa en positiu!!!
Petonets.
Tinc dos nens i 39 anys.
31/12/2014 TE positiu
16/02/2015 Avortament espontani amb citotec.
boira75

dt. feb. 24, 2015 8:39 pm

Molts ànims MiaTa! estic amb les companyes, si t'han dit que repòs és perquè hi ha esperança, jo a les 7 setmanes ja van veure sac buit, sense pèrdues ni res, i ja em van programar legrat per l'endemà, en cap mment em van di torna d'aquí a una setmana...de totes maneres, si acabés no anant bé passa't pel post les que hem patit un avort i ho volem tornar a intentar, per mi ha estat de gran ajuda.
Boira

MiaTa

dt. feb. 24, 2015 8:47 pm

Gracies noies pels anims!!!! Aixo d'estar al llit no ajuda gens a k el temps passi rapid... es una mica agonia... i quan m'aixeco m'agafa mal de regla i torno al llit acollonida!! Ja ja

ja us anire explicant... gracies noies!!!!
Imatge

Imatge
Airin
:: poltre
Entrades: 686
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

dc. feb. 25, 2015 9:34 am

MiaTa, uf, quin neguit més gros has de passar, aferra't a la possibilitat d'aquest miracle, és un pal estar en repòs absolut però val la pena si al final hi ha aquesta recompensa, o sigui que passa-ho el millor que puguis i espero que puguis entrar amb bones noves. Una abraçada!
Imatge

Imatge

Imatge
MiaTa

dc. feb. 25, 2015 5:56 pm

Hola noies! Aquest mati m'he aixecat amb perdues importants de sang vermella i dolors de regla, pero despres ha parat i durant la resta del dia han sigut perdues marronoses ossigui k serien les restes del mati.... aixi k no se si son perdues o es k estic avortant... de moment segueixo el repos pero si es un avortament no se si tan de repos pot ser dolent pq si estic estirada potser estic dificultant que es desprengui... aix quin embolic k porto...
les que heu passat per aixo va ser algo progressiu que triga varios dies o es un sagnat constant que quan comença ja no para? Alguna va estar estirada i continuava l'avort o es para quan t'estires?

Gracies noies per estar aqui!!!!
Imatge

Imatge
Airin

dc. feb. 25, 2015 8:30 pm

Mia en el meu cas vaig començar amb pèrdues petites, em van manar repòs relatiu però van anar a més, i els últims dos dies era impressionant, amb molt dolor de regla i de fet en anar al wc no vaig tenir dubte que ja l'havia perdut, havia tret molts coàguls. En total van ser cinc dies i al sisè ja es va confirmar la pèrdua.

Si és avortament,encara que estiguis al llit farà el seu curs. La clau, crec, és que no tinguis tota l'estona grans pèrdues ni dolor. Tant de bo s'aturi això. Molts i molts ànims i sort.
Imatge

Imatge

Imatge
MiaTa

dj. feb. 26, 2015 1:07 pm

Avui les perdues son mes importants que ahir, com si estigues al segon o tercer dia de la regla. Ahir nomes en vaig tenir de matinada i despres van parar. Aquesta matinada mentre dormia he notat dolorets i en anar al lavabo tenia bastanta sang. He anat perdent al llarg del mati, suposo k aixo vol dir k es el principi del final... estic ja molt concienciada... ara nomes penso en k passi rapid i no hi hagi cap complicacio...
llavors pel k comenteu, aquest proces d'avortament pot durar 5 o 6 dies no? I despres d'avortar seria una setmaneta mes de baixa aprox? Es x saber quan podre tornar a la feina x tal de k es puguin organitzar... pq es pensaven k la setmana vinent ja tornaria... pro crec k no...
Imatge

Imatge
evacc

dv. feb. 27, 2015 8:05 pm

MiaTa, com estàs? com ha anat el dia d'avui? escolta si la cosa sembla que va malament...perquè no tornes a l'hospi i que t'ho mirin i així ja surts d'aquest neguit? O ja hi has anat?
Quan vulguis, guapa, ja ens ho explicaràs.
Mira, jo vaig avortar i el dia següent vaig anar a buscar la baixa i me la van fer directament per quinze dies i avui, perquè dilluns ja farien les dues setmanes, hi he tornat a revisar per veure si em donaven l'alta o allargàvem la baixa, i el metge de capçalera m'ha dit que l'allarguem 15 dies més perquè no vol que mentre tingui pèrdues (encara perdo bastant i encara trec alguns coàguls petitets..) no vol que em reincorpori a la feina perquè diu que amb l'estrès de la feina em podria agafar un altre bajon!
Ja ho veus! no tinguis pressa! ara ets tu la que cal cuidar i cuidar bé! Que el dolor és físic però també emocional!!! Així que no tinguis pressa en anar a treballar i si els del treball no ho entenguin que s'hi posin fulles!!!!

Un petonàs!!!! ja ens diràs com estàs bonica!!!! Aquí estem pel que necessitis!!!!
Tinc dos nens i 39 anys.
31/12/2014 TE positiu
MiaTa

ds. feb. 28, 2015 8:39 am

Hola noies... ja esta, ja he avortat... ahir al migdia vaig treure el sac embrionari. Vaig començar a tenir contraccions i dolor molt fort i a les 2 hores expulsava el sac. Deu n'hi do amb els dolors ehhh... em van recordar als dolors de part, als del principi, aquell moment en k fa molt mal pero ingenua de mi encara pensava k seria un dolor suportble...jaaaa!!!
Em vaig prendre rapidament un ibuprofeno i un gelocatil pero no em feia efecte aixi k al cap d'una hora em vaig prendre una cervesa i els dolors van marxar... i al cap de mitja horeta mes estava dreta i de repent vaig notar com si em sortis una pilota de ping-pong de la vagina! Vaig anar al bidet i va caure la bossa, sense gaire sang... vaig trobar-ho molt curios... vaig agafar la bossa amb les mans, era mes grossa que una pilota de ping-pong pero mes petita que un ou... vaig pensar que a dins hi hauria l'embrio...i si ho mirava? Vaig dubtar per un moment... tenia por que veure-ho em pugues afectar o fins i tot traumatitzar... pero la curiositat era massa gran... aixi que vaig obrir la bossa... vaig poder treure la membrana externa (força fastigosa la veritat) k era la placenta, i a dins hi havia una bossa transparent amb un liquid transparent... i efectivament a dins estava l'embrio de color blanc!! Es veia molt be... vaig estar contenta d'haver obert la bossa, no em va afectar i va ser "ciencia en estat pur"!!! Vaig flipar batant... i em va anar be pq li va treure dramatisme a la situacio... ho vaig posar en una bossa i avui anire a enterrar-lo al bosc... aixi podre fer una despedida com deu mana... i m'agrada mes la idea de que estigui al bosc i es torni a convertir en vida k no pas tirar-lo pel water...

Doncs be... ja ha passat tot... despres de varios dies de neguit...em sento alleujada... trista pero alleujada, pq se k he fet tot el possible pq tires endavant pero no ha pogut ser, no estava a les meves mans, l'embrio no era viable i punt...

Ara a recuperar-me i tan aviat com poguem ens hi tornarem a posar... ens veiem al foro de les k han patit un avort i ho volen tornar a intentar!! :)
Imatge

Imatge
evacc

ds. feb. 28, 2015 8:51 am

Ostres MiaTa et veig molt animada! Millor!!!! Però pren-t'ho amb calma. Ara respira fort i descansa.
Has passat l'avortament totalment natural a casa i això et fa molt forta! I el fet com expliques que has recollit el sac i tot plegat...ostres, jo no vaig tenir temps ni de veure'l. Igual que tu vaig tenir la sensació de la bola de tenis que sortia però aquesta sensació la vaig tenir amb diverses visites al lavabo, i en una d'aquestes tot just vaig flexionar les cames ( encara ni m'havia assentat) vaig notar com sortia i plof tassa del wàter abaix, no el vaig ni poder veure...en fi jo crec que no hagués tingut pas força de recollir-lo i mirar-lo com has fet tu...
I això d'enterrar-lo al bosc, doncs em sembla molt maco!
Però ara descansa, i cuida't molt! Espero que els dolors hagin desaparegut i el sagnat no et duri gaire...i a partir d'aquí respira! respira fort i endavant! ens veiem al fòrum de les que ho volem tornar a provar!!!!! Un petó!
Tinc dos nens i 39 anys.
31/12/2014 TE positiu
Airin

ds. feb. 28, 2015 9:27 am

Mia, em sap molt greu que al final hagi sigut un avortament. Amb quina enteresa ho expliques, jo també vaig notar el plof però no vaig ser capaç de fer el que has fet tu, segur que no oblidaràs aquest contacte que vau tenir. És molt bona idea fer-li un comiat, jo fins que no vaig fer el ritual no em vaig sentir recuperada,i havien passat mesos. No t'estranyi si els pròxims dies tens un baixón, després d'un avortament sol venir una muntanya russa. Si necessites parlar-ne ja veuràs que a l'altre post trobaràs comprensió. Una abraçada ben forta!
Imatge

Imatge

Imatge
boira75

ds. feb. 28, 2015 3:47 pm

Ostres MiaTa m'ha impactat mlt el que has explicat! Jo, per sort o per desgràcia, no el vaig veure mai, ja que a les 7 setmanes, primera eco, tenia un sac buit i després ja em van fer el legrat...però pot ser ha estat una sort, ja que t'has pogut acomiadar!
Boira

MiaTa

ds. feb. 28, 2015 8:42 pm

Eva, Airin i Boira moltes gracies per fer-me costat aquests dies!!! M'heu fet sentir molt acompanyada en uns moments molt durs i us estic molt i molt agraida!!!!! Gracies de veritat!!! Lo del baixon k comenteu crec k teniu rao... akest mati m'he aixecat molt positiva i animada pero desres he tingut forces dolors al llarg del dia i ja no estava tan animada... deuen ser les hormones... aviam si dema diumenge podem anar al bosc (avui amb el dolor no he pogut) i dilluns tarda tinc hora al metge... aviam com em veuen per dins...
un peto molt gran!!!
Imatge

Imatge
boira75

dg. març 01, 2015 5:10 pm

MiaTa jo vaig estar enfonsada fins que un bon dia, més o menys una setmana després del legrat, era mitjans de maç de l'any passat, vaig despertar-me i feia un dia molt assolellat i vaig començar a veure-ho tot diferent. Psteriorment van tornar a venir moments foscos, que pensava que no ho aconseguiria, però sense aquells moments pot ser no hagués arribat on soc ara, embarassada novament. De debó, has de fer el procés, fer el dol, deixa que surti tot el dolor!
Boira

evacc

dg. març 01, 2015 5:58 pm

MiaTa, bonica, has pogut anar al bosc? Sortir i que ens toqui l'aire fresc ens va molt bé! Jo avui també he sortit a fer un tomb pel bosc i la veritat és que ho necessitava!
I això de la muntanya russa és tota una veritat! Jo ara estic millor, però encara tinc dies de tot. Dies que et sembla que podries córrer una marató i dies que no t'aixecaries del sofà. Ahir vaig sortir a comprar un moment i vaig veure una dona amb un nadó recent nascut al coll. Déu meu, els primers 10 segons vaig sentir tendresa i felicitat, però després les llàgrimes van voler sortir per enfonsar-me! I jo m'hi resistia...Vaig marxar, vaig plorar i i ningú se'n va adornar...Però això em va ensenyar que encara estic en el procés de recuperació. Avui, millor, sortida a l'aire lliure i desconnexió total!.
Ja ho veus, la famosa muntanya russa!, però sempre pensant en positiu!
Un petó valenta!
Tinc dos nens i 39 anys.
31/12/2014 TE positiu

Torna a “Quan les coses no van bé”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::