Mares i pares separats/divorciats, solters, viudos a BCN Ciutat

A la platja, al parc.. trobades i minitrobades..
Annuska72
Entrades: 1
Membre des de: dl. gen. 22, 2018 12:23 pm

Mares i pares separats/divorciats, solters, viudos a BCN Ciutat

EntradaAutor: Annuska72 » dc. gen. 24, 2018 4:35 pm

Hola!
Sóc una mare separada de 45 anys amb filles de 9 i 6 anys . M'agradaria conèixer si existeix un grup de Barcelona ciutat per fer activitats (asequibles), sortides, excursions, amb nens i sense nens per pares i mares, separa@ts, solter@s, viud@s i d'entre uns 30 a 50 anys aproximadament.
Gràcies
Avatar de l’usuari
pessigolla
:: conillet
:: conillet
Entrades: 391
Membre des de: dj. set. 30, 2010 12:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mares i pares separats/divorciats, solters, viudos a BCN Ciutat

EntradaAutor: pessigolla » dl. feb. 25, 2019 6:18 pm

Hola, has trobat un grup al final? Jo tb sóc separada I amb dues nenes de 7 i 5 anys I de Barcelona. Ja em dius si has trobat grup.
Imatge
Imatge
Perejils
Entrades: 1
Membre des de: dg. abr. 21, 2019 9:12 pm

Re: Mares i pares separats/divorciats, solters, viudos a BCN Ciutat

EntradaAutor: Perejils » dt. abr. 23, 2019 10:44 pm

Hola!! Jo tambe soc una mare separada de bcn amb un peque de 3,5 anys. Estic interessada en grup per fer activitats amb nens. Hi ha grup creat??

Gracias!!
MARTA-ESTER
Entrades: 4
Membre des de: dt. abr. 16, 2019 3:26 pm

Re: Mares i pares separats/divorciats, solters, viudos a BCN Ciutat

EntradaAutor: MARTA-ESTER » dg. abr. 28, 2019 7:01 pm

Hola
Jo sóc mare soltera de 48 anys d'una nena de 3 anys i busco també algun grup de pares i mares monoparentals, divorciats o separats que facin activitats pel maresme preferentment o Barcelona
Heu trobat algo
MARTA-ESTER
Entrades: 4
Membre des de: dt. abr. 16, 2019 3:26 pm

Re: Mares i pares separats/divorciats, solters, viudos a BCN Ciutat

EntradaAutor: MARTA-ESTER » dg. abr. 28, 2019 7:03 pm

Hola
Jo sóc mare soltera de 48 anys d'una nena de 3 anys i busco també algun grup de pares i mares monoparentals, divorciats o separats que facin activitats pel maresme preferentment o Barcelona
Heu trobat algo
MARTA-ESTER
Entrades: 4
Membre des de: dt. abr. 16, 2019 3:26 pm

Re: Mares i pares separats/divorciats, solters, viudos a BCN Ciutat

EntradaAutor: MARTA-ESTER » dg. abr. 28, 2019 7:03 pm

Hola
Jo sóc mare soltera de 48 anys d'una nena de 3 anys i busco també algun grup de pares i mares monoparentals, divorciats o separats que facin activitats pel maresme preferentment o Barcelona
Heu trobat algo
Martadetres
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. abr. 18, 2019 8:45 pm

Re: Mares i pares separats/divorciats, solters, viudos a BCN Ciutat

EntradaAutor: Martadetres » dj. jul. 18, 2019 7:15 pm

Hola, soc la Marta. Mare separada de Lleida, em dedico al món docent de l’educació infantil i la pedagogia. Estic duent a terme un estudi sobre l’estil de vida (nova vida en alguns casos) de les mares/pares separats/des i famílies mono-parentals/marentals. En concret necessito recopilar informació i dades sobre el temps d’oci de la nostra tipología de famílies, com passeu els caps de setmana i els periodes de vacances amb els vostres fills i filles.
Agrairia molt em poguéssis respondre a aquest petit qüestionari de manera breu i anònima.
Moltíssimes gràcies per la teva col.laboració.

Qüestionari oci mares/pares separats o monoparentals/monomarentals o vidus/es amb fills:
- Què fas en el periode vacacional amb els nens? Sortiu de vacances o us quedeu? Si sortiu, on aneu? Què feu? Si no sortiu, quina és la raó?
- Vas sol/a amb els nens/es o acostumeu a portar ajuda? ¿Com t'organitzes amb els nens/es?
- Creus que et podries organitzar millor amb algun tipus d’ajut o suport per gaudir d’unes vacances més relaxades amb els nens/es? Per exemple, amb alguna persona que fes activitats amb els nens durant algunes hores durant les vacances.
- I els caps de setmana?
Vanesa19
Entrades: 2
Membre des de: ds. jul. 27, 2019 6:38 am

Re: Mares i pares separats/divorciats, solters, viudos a BCN Ciutat

EntradaAutor: Vanesa19 » ds. jul. 27, 2019 6:47 am

Bon dia,
Sóc mare de dues nenes de 9 i 7 anys, tinc 40 anys i fa uns mesos m he divorciat. Per mi ha estat un cop molt dur, però tinc ganes de tirar endavanat. M agradaria molt trobar un grup de mares/pares per fer trobades i sortides amb nens. Vivim a Barcelona.
Si sabeu d algun grup en actiu, estaré encantada!
Moltes gràcies,
Vanesa19
Entrades: 2
Membre des de: ds. jul. 27, 2019 6:38 am

Re: Mares i pares separats/divorciats, solters, viudos a BCN Ciutat

EntradaAutor: Vanesa19 » dg. jul. 28, 2019 6:09 am

Hola! Jo estic divorciada desde fa 2 mesos, tinc 40 anys i dues nenes de 7 i 9 anys. M agradaria conèixer gent que estigui o hagi passat per aquest procés, son moments durs, però tinc ganes de tirar endavant. Som de Barcelona i ens agrada fer activitats dins i fora de la ciutat. Si hi ha grup, m encantaria afegir-me, o en podem crear un.
Fins aviat!
Emf
Entrades: 1
Membre des de: dc. des. 25, 2019 7:37 am

Re: Mares i pares separats/divorciats, solters, viudos a BCN Ciutat

EntradaAutor: Emf » dc. des. 25, 2019 7:41 am

Hola,
He vist aquest fil i m’agradaria saber si s’ha creat aquest grup per afegir-m’hi. Tinc 46 anys, un nen de 7 i estic en proces de separacio. M’agradaria parlar amb gent que hagi passat per aquest proces per compartir experiencies i crear noves amistats fora del meu entorn actual.
mireiamb
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. jul. 27, 2018 7:13 pm

Re: Mares i pares separats/divorciats, solters, viudos a BCN Ciutat

EntradaAutor: mireiamb » dl. juny 01, 2020 2:46 pm

Hola, estem creant un grup com aquest que dieu, si encara hi esteu interessats/des, envieu-me un privat i us en faig cinc cèntims. Fins aviat!
Rogerblal
Entrades: 1
Membre des de: dg. gen. 31, 2021 10:20 am

Re: Mares i pares separats/divorciats, solters, viudos a BCN Ciutat

EntradaAutor: Rogerblal » dg. gen. 31, 2021 10:41 am

Bon dia,

Sóc pare de 39 solter amb una nena de 6 anys. Ens interessaria moltissim fer activitats de manera conjunta o coneixer més sobre aquest grup que voleu crear.

Ens deixeu participar-hi?

Mil gràcies,
between
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dt. oct. 11, 2016 5:04 pm

Re: Mares i pares separats/divorciats, solters, viudos a BCN Ciutat

EntradaAutor: between » dc. març 24, 2021 8:20 pm

Hola!

Aquí una més. Divorciada fa poc, nen de casi 3 i de Barcelona ciutat.

No sé si us heu passat a l'altre fil.. en tot cas, m'interessa un grup de Barcelona per raons de proximitat òbviament. Mixte millor, pares i mares. I per quedar ja! No quan passi el covid... Clar amb mascareta i tota la mandanga.

Què, us animeu? El puc crear, què us sembla? Interessats/ades m'escriviu per privat, v

Què us sembla "NoEstemSols_BCN" ?

Vinga, va, movem això!
benji
Entrades: 2
Membre des de: dl. jul. 05, 2021 10:23 pm

Re: Mares i pares separats/divorciats, solters, viudos a BCN Ciutat

EntradaAutor: benji » dl. jul. 05, 2021 11:10 pm

Bones,

soc pare d'una nena de 7 anys i som família monoparental. Desconec si s'ha creat un grup de BCN ciutat o bé està dins del grup de tota Catalunya.
Ara que bé l'estiu i la canalla està de vacances és un bon moment per conèixer gent nova i per això m'agradaria entrar dintre del grup de Barcelona preferentment per proximitat.

Gràcies i fins aviat!!
Su1
Entrades: 2
Membre des de: dt. ago. 22, 2023 8:04 pm

Re: Mares i pares separats/divorciats, solters, viudos a BCN Ciutat

EntradaAutor: Su1 » dt. ago. 22, 2023 9:46 pm

benji ha escrit:Bones,

soc pare d'una nena de 7 anys i som família monoparental. Desconec si s'ha creat un grup de BCN ciutat o bé està dins del grup de tota Catalunya.
Ara que bé l'estiu i la canalla està de vacances és un bon moment per conèixer gent nova i per això m'agradaria entrar dintre del grup de Barcelona preferentment per proximitat.

Gràcies i fins aviat!!


Hola! Hi ha grup creat? M'agradaria ser-hi! Gràcies!
FrancescG
Entrades: 1
Membre des de: dg. nov. 12, 2023 10:00 am

Re: Mares i pares separats/divorciats, solters, viudos a BCN Ciutat

EntradaAutor: FrancescG » dg. nov. 12, 2023 10:04 am

Hola, em dic Francesc i tinc nens de 8 i 11 anys.
Veig que hi ha missatges des del 2018 fins aquest any, però no resposta. M'agradaria saber si algú ha trobat un grup adient.

Gràcies per l'ajut

Francesc
CrisILaia
Entrades: 2
Membre des de: ds. nov. 18, 2023 12:07 pm

Re: Mares i pares separats/divorciats, solters, viudos a BCN Ciutat

EntradaAutor: CrisILaia » ds. nov. 18, 2023 12:13 pm

Hola
jo visc al barri de Gràcia, amb compartida amb el pare de ma filla, caps de setmanes alterns.
Interessada en trobar grupet per sortides amb i sense infants.
Tinc 47 anys i ma filla en té 11.
Si hi ha grup em podeu dir com afegir-me?
Gràcies
Laurasb
Entrades: 1
Membre des de: dl. des. 11, 2023 11:21 pm

Re: Mares i pares separats/divorciats, solters, viudos a BCN Ciutat

EntradaAutor: Laurasb » dl. des. 11, 2023 11:29 pm

Bona nit,

Soc la Laura, 44 anys, mare separada d'una nena de 3 anys i mig. Busco algun grup de mares/pares separats per fer activitats amb nens a Barcelona o al Maresme. Algú sap d'algun grup creat?

Gràciess

Torna a “Trobades”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::