Mares per passejades de natura al Maresme o Cerdanya

A la platja, al parc.. trobades i minitrobades..
Avatar de l’usuari
coquette
:: peixet
:: peixet
Entrades: 250
Membre des de: dl. març 05, 2012 9:17 am

Mares per passejades de natura al Maresme o Cerdanya

EntradaAutor: coquette » dl. maig 28, 2012 10:17 am

Hola!
Sóc una mare recent (la meva filla té 5 mesos) amant de la natura, i ara que fa bon temps procuro sortir a fer passejades per la natura sempre que puc. Són passejades tranquiletes i curtes, doncs amb la nena a la Manduca no puc fer virgueries (ja pesa més de 7kgs), i ella també s'agobia si porta molta estona. Vivim al Maresme però també pugem sovint a la Cerdanya els caps de setmana. Més endavant, quan la nena sigui més gran, ja ens atrevirem a fer sortides més ambicioses i per altres comarques.
El meu home sovint no em pot acompanyar, i acabem passejant soles.

Així que si altres mares amb nadons o nens petits us animaríeu a venir amb nosaltres de tant en tant, potser podem passar alguna bona estona! Si voleu escriviu-me un missatge privat i podem bescanviar telèfons o emails, o si no ho comentem al mateix fòrum.
Nota: aquest mes de juny crec que podrem pujar poc a la Cerdanya.

Per si us interessa, sé reconèixer els cants dels ocells i moltes plantes.

petons
Jardí de bons endreços http://canroldors.blogspot.com
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Mares per passejades de natura al Maresme o Cerdanya

EntradaAutor: mireiafor » dt. maig 29, 2012 11:32 am

Ostres Coquette quan tenia els meus fills petitons m'hagués encantat el que proposes!! Ara per això ja són més grans i sobre tot la gran ja té preferències pròpies per al temps lliure, de fet té més vida social que jo :-D :-D :-D

Al petit li encanta passejar amb els avis per el Parc Dalmau de Calella, està ben bé al poble però si puges cap a munt s'endinsa bastant en el bosc i per ells és tota una aventura!! Aìxò sí, no hi vagis quan es fa fosc que llavors no és gaire recomanable per la gent que hi ha :ufs: :ufs: :ufs:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
hop_bunnies
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. març 29, 2012 5:18 pm

Re: Mares per passejades de natura al Maresme o Cerdanya

EntradaAutor: hop_bunnies » dt. maig 29, 2012 11:56 am

:p-) :b-)))

quines grans propostes! :)
Imatge
Avatar de l’usuari
coquette
:: peixet
:: peixet
Entrades: 250
Membre des de: dl. març 05, 2012 9:17 am

Re: Mares per passejades de natura al Maresme o Cerdanya

EntradaAutor: coquette » dg. juny 10, 2012 6:55 pm

Merci mireiafor! Llàstima no coincidir ...
A la nostra peke li encanten les plantes i els cants dels ocells
Jardí de bons endreços http://canroldors.blogspot.com
nuriaau
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1649
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 2:39 pm

Re: Mares per passejades de natura al Maresme o Cerdanya

EntradaAutor: nuriaau » dv. juny 15, 2012 1:34 pm

Hola,

nosaltres també pugem bastant per la Cerdanya i anem a fer caminadetes o sortides a la muntanya amb els nens...ara al juliol i a l'agost hi pujarem sovint, si vols quedar per fer una sortida estaria molt bé...nosaltres anem en plan molt tranquil eeeeee.. a que els nens juguin i s'ho passin bé, de picnic...al seu ritme vaja :ok:

Ara que dius això de les plantes i els ocells m'ha fet gràcia perquè de més jove hi vaig fer un curset intensiu a la Cerdanya de la fauna i la flora del Pirineu i em va encantar...però ja no me'n recordo de la meitat dels noms :content:

Bueno, ja em diràs que et sembla
Avatar de l’usuari
coquette
:: peixet
:: peixet
Entrades: 250
Membre des de: dl. març 05, 2012 9:17 am

Re: Mares per passejades de natura al Maresme o Cerdanya

EntradaAutor: coquette » dg. juny 24, 2012 10:42 pm

Hola nuriaau! doncs sí, estaria bé poder coincidir! les nostres sortides també són molt tranquis, que carregant la nena de 8 kgs no es poden fer virgueries! :-D i a més evitem les hores més caloroses i els llocs sense ombra...
ara mateix no sé dir-te quan pujarem, si de cas t'envio un MP i si podem coincidir i ens ve de gust fem alguna passejada!

petons
Jardí de bons endreços http://canroldors.blogspot.com
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: Mares per passejades de natura al Maresme o Cerdanya

EntradaAutor: NyiNyi » dc. jul. 04, 2012 2:53 pm

Bones!

Nosaltres també solem pujar per la cerdanya (intueixo que no tant com vosaltres però si un cop a l'any)
Bé, aquest any és el primer que hi pugem amb la peque, i encara serà molt petita per fer segons quines excursions. Però volem fer caminadetes. Alguna idea?
Estem a Músser (sobre Martinet) quan hi anem, solem anar cap els estanys de la pera, el mirador, la tossa plana, prat de cadí, les bulloses.. alguna si que podem anar-hi amb ella, però vosaltres que hi pugeu sovint ens podeu informar de més?

Moltes gràcies!
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Avatar de l’usuari
coquette
:: peixet
:: peixet
Entrades: 250
Membre des de: dl. març 05, 2012 9:17 am

Re: Mares per passejades de natura al Maresme o Cerdanya

EntradaAutor: coquette » dc. jul. 04, 2012 5:44 pm

Hola NyiNyi!

No creguis que coneixem tant la Cerdanya, fa poc temps que hi pugem... Abans m'agradava més anar al Pallars, Vall d'Aran... però ara és molt lluny per anar amb la nena, massa hores de cotxe.

Del poc que he pogut recórrer la comarca, et recomanaria el següent:

A la plana central hi ha un munt de senders planers i sovint ombrejats pel bosc de ribera, que estan molt bé per caminar amb nens. Per exemple, els camins de la riera de Ger, la zona de l'ermita de Quadres, la reserva de l'Alt Segre al terme de Prullans, les basses de Gallissà a Bellver... són recorreguts molt "light", planets i tranquilets que es poden fer bé carregant un nadó a sobre! :ok: també el recorregut de la Fou a Bor i el camí de Torrent de Pi...
També és molt popular el camí de la vall de la Llosa, que ressegueix el riu fins al Salt del Molí. Més a prop de Martinet hi ha el recorregut de Prat de Cadí que és molt xulo, però el vaig fer fa anys sense nen i ara no recordo com era el camí...
Em sap greu no poder ajudar més si de cas preguntaré a gent que conec!
Jardí de bons endreços http://canroldors.blogspot.com
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: Mares per passejades de natura al Maresme o Cerdanya

EntradaAutor: NyiNyi » dc. jul. 04, 2012 6:49 pm

Doncs em faries un favor coquette!

M'apunto aquestes que has dit! prat de cadí, m'ecanta! però per més grans, aquella esplanada per jugar-hi és genial! :ok:
Ja no recordava el salt del molí!! >.-<: >.-<:

I ja posada a preguntar.. festes majors i mercats en sabeu algun? diria que a la Seu el mercat és diumenge? i la festa major de Bellver a les rodalies del 15 d'agost?
I piscina? millor la de Bellver que Martinet?

Moltíssimes gràcies!
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
nuriaau
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1649
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 2:39 pm

Re: Mares per passejades de natura al Maresme o Cerdanya

EntradaAutor: nuriaau » dj. jul. 05, 2012 11:48 am

Hola!

NyiNyi, quina gràcia, si som "veïnes"! que nosaltres estem a Travesseres i cada dia que puc vaig corrent cap a Músser!

De totes les sortides que ja coneixes i les que t'han recomanat hi afegiria també una caminadeta cap a l'estany de l'Orri i el Pla de la Somera, i sobretot molt recomanable per lo bonica i fàcil que és una excursió a l'estany de Malniu

Tema piscines, la de Martinet sens dubte.

A la Seu el mercat és dimarts i dissabtes, i per les festes majors al mes d'agost pràcticament cada cap de setmana n'hi ha una (o dos, o tres :ok: )...si vas a algun comerç agafa el "pànxing" que detalla setmanalment totes les activitats que es fan a tots els municipis (i n'hi ha moltes per anar amb la canalla)
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: Mares per passejades de natura al Maresme o Cerdanya

EntradaAutor: NyiNyi » dj. jul. 05, 2012 1:13 pm

Quina gràcia nuriaau! si necessites algu la primera quinzena d'agost, ja saps on trobar-me! :ok:

Moltes gràcies per les recomanacions! l'estany de l'Orri n'he sentit a parlar i no hi he anat mai veus!
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Avatar de l’usuari
IreneM
:: poltre
:: poltre
Entrades: 640
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:17 am

Re: Mares per passejades de natura al Maresme o Cerdanya

EntradaAutor: IreneM » dg. jul. 08, 2012 1:51 pm

Bona tarda a totes!!

Veig que parleu de la Cerdanya!!!nosaltres hi anem sovint ja que hi tenim un apartament però a la part francesa (Font Romeu).

Aviat neixerà el nostre petit (entre aquesta setmana i la que ve) i tenim pensat anar-hi uns dies a l'agost segurament...depen de com vagin els "papis en pràctiques" jajajajajaja!!!!

Tant aviat com poguem el pujarem a que tingui contacte amb la neu i la natura, doncs és una de les nostres passions!!!! x*x*x

Així que m'apunto tot el que heu dit!!!!moltes gràcies noies!!!

Nosaltres hem anat sobretot per la part francesa, i hem visitat molts pobles com Mont Luis o Villafranche de conflent...vam pujar al canigó i el cami no és gens dificil per una parella jove però amb nens...si van amb motxilla si però si són petits i caminen igual és una mica complicat!!!!També hi han algunes grutes guiades i algun parc d'animals que com a activitat amb nens està força bé!!!

El llac de les bullosses el vam fer amb el meu nebodet l'any passat i el portavem amb motxilla de montanya però us puc assegurar que per el petit va ser molt agobiant...no parava de plorar i estava intranquil tota l'estona...imagino que depen del nen/a!!!

Nyinyi...no sé si pujarem a principis o finals d'agost però si coincidim ja saps que podem fer un tomb per allà junts!!!!espero que la Berta s'ho passi genial reina!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: Mares per passejades de natura al Maresme o Cerdanya

EntradaAutor: NyiNyi » dl. jul. 09, 2012 12:07 pm

Ei IreneM!!! gràcies per les teves recomanacions! la Berta li encanta passejar a la motxilla, o sigui que en principi ens deixarà disfrutar de la natura! :love:
Dons si sou per allà i tant que podríem quedar! m'encantaria conèixer en Nil!!! tenim els mbls, o sigui que si pugeu només m'ho has de dir!

Et vaig seguint, i no crec que hi tardis gaire!!! quins nervis!!!!!!
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Avatar de l’usuari
coquette
:: peixet
:: peixet
Entrades: 250
Membre des de: dl. març 05, 2012 9:17 am

Re: Mares per passejades de natura al Maresme o Cerdanya

EntradaAutor: coquette » dl. jul. 09, 2012 1:40 pm

La reserva natural d'Eyne, a la Cerdanya francesa, és un lloc preciós... És coneguda sobretot per la flora, hi ha moltes orquídies, lliris i moltes espècies interessants.

També recomano molt una visita a la casa de colònies Ridolaina, prop de Bellver. La parella que la porta, en David i l'Anna, són un encant i coneixen tots els racons de la Cerdanya! No sé si fan activitats però podeu mirar la seva plana web

Petons

Nosaltres segur que hi pujarem a l'agost però ara no sé quan
Jardí de bons endreços http://canroldors.blogspot.com
Sonya
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dv. març 04, 2011 7:57 pm
Ubicació: El Maresme i el Berguedà

Re: Mares per passejades de natura al Maresme o Cerdanya

EntradaAutor: Sonya » dv. set. 21, 2012 3:34 pm

Doncs nosaltres estem entre el Maresme i el Berguedà. Normalment estem al Maresme però tots els dies que puc, ens escapem al Berguedà, jo realmente sóc d'allà. Si voleu fer alguna cosa ja saps :ok:
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
pardaleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: ds. des. 29, 2012 4:09 pm

Re: Mares per passejades de natura al Maresme o Cerdanya

EntradaAutor: pardaleta » dt. març 19, 2013 11:51 pm

Coquette, he vist natura i he pensat...serà un post de la coquette? I sí, efectivament. Ja ho saps, estic desitjosa de compartir un dia al camp. Ja quedarem. Petons

Torna a “Trobades”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::