19 Juny :: Trobada Socpetit a Berga Resort

A la platja, al parc.. trobades i minitrobades..
Avatar de l’usuari
raqrodser
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1551
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:58 pm

Re: 19 Juny :: Trobada Socpetit a Berga Resort

EntradaAutor: raqrodser » dl. juny 20, 2011 8:34 pm

marycris ha escrit:Me,n alegro d,haver xerrat una estoneta amb l,artemis i familia, la Tarma y familia, sandrall i familia (en especial la Paula :love: ) i amb la Londonbaby i tota la troupe!! I mira aquestes trobades serveixen per coneixer gent molt i molt maca com la raqrodser (si no et veig per aqui no hauria enrecordat el teu nick :-()-) ) , el papi i l,ona!! erem mes a l,equip pero ja entenem que amb petitets tens altres obligacions mariami :ok: i l,altre parella amb els peques també!! :ok:

En fi, l.unica nota dolenteta que ens ha quedat es l,hugo amb un esguinç, aquest mati a l,hospital ens l,ahn confirmat, pobret però segur que repetirem!!


Ostres, marycris! Ara et buscava per preguntar-te per l'Hugo. Pobreeet!! Doneu-li molts i molts mimitus i esperem que es recuperi aviat. Va ser un plaer jugar amb vosaltres!! Ens ho vam passar pipaaa!! I també estem rebentats. De fet, avui he anat jo d'urgències perquè la meva lumbàlgia s'ha acabat d'empitjorar, i ara tinc lumbo-ciàtica i he de prendre un munt de pastilles! (repòs està clar que no en faré fins dijous, que hagi acabat el curs!) Ahh, i recordes el que vam parlar del nostre ascensor? Avui s'ha tornat a espatllar!! I he pujat i baixat els 6 pisos 4 vegades! :ufs:
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA :cnena:
Avatar de l’usuari
mariami
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 540
Membre des de: dc. nov. 17, 2010 9:35 am

Re: 19 Juny :: Trobada Socpetit a Berga Resort

EntradaAutor: mariami » dl. juny 20, 2011 9:29 pm

Marycris, molts petonets per l'Hugo!i gràcies per entendre que no poguessim seguir :-()-)
Raqrodser, ostres amb l'ascensor... jo avui quan pujava i baixava els tres pisos amb la maxicosi pensava i m'aotoanimava "la noia de la trobada amb sis pisos ho té pitjor". A veure si us l'arreglen aviat.
Suadmi i Laura_28, quan quedeu envieu-me un privi. De fet Laura algun dia ens podríem trobar, no?
Naylacris, la meva va ballar amb la Damaris amb una nena que portava una samarreta nedre, així no debia ser la teva.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: 19 Juny :: Trobada Socpetit a Berga Resort

EntradaAutor: Momo » dl. juny 20, 2011 11:38 pm

Naylacris, creo que Ana bailó con Aleix! Y yo no caí que fueras tu! Que burra!!! Verdad que llevaba la cara pintada? Tu ibas con una Maduca?

Per cert, jo també m'ho vaig passar pipa! Sento molt haver marxat a mitja gimcana perquè m'ho estava passant molt bé. Això sí, Toni, l'any que ve no ens feu caminar tant! Que ja estàvem prou cansats de tot el matí! Jejejejejejeje
L'Aleix també s'ho va passar pipa, el pobre estava rebentat però no volia marxar. Al cotxe li vaig donar una galeta i no se la va ni acabar que ja estava zz:-) li vaig haver de treure un tros de la boca. Això sí, no ha parat de parlar de Berga en tot el dia! A tothom li explica!

A part d'això, em va encantar poder trobar-me amb algunes de les noies que encara no coneixia (Llumer, AI's, etc) i poder retrobar a les que ja tenieu cara (GES, Novia, Marta_mum, etc). Toni i Gemma, com sempre un plaer, us felicito per la vostra feina. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Continueu així. I Toni, no et pensis que m'oblidaré de la promesa de fer alguna cosa per aquí a Andorra. Jejejeje Pots comptar amb mi pel que sigui, ja ho saps. :ok:
Alesta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

Re: 19 Juny :: Trobada Socpetit a Berga Resort

EntradaAutor: Alesta » dt. juny 21, 2011 12:11 am

GENIAAAAAALLLLLL!!!!
Doncs sí, nosaltres també ens ho vam passar genial!!! :b-))) Em va agradar molt retrobar-me amb qui ja coneixia i posar cara a les que encara no ens havíem trobat. La peque va estar una mica toveta i amb febreta (me catxis les dentetes... :r) ), però tot i així va disfrutar a tope! L'any que ve més, que serà més grandeta i encara ho disfrutarà més! Ah, i per l'any que ve es podria tornar a posar els nicks enganxadets a cada una, que m'han "xivat" que en la trobada anterior els portàveu i era més fàcil identificar-vos... >.-<: :ok:
Se'ns va fer curt el dia! però vam acabar ben cansats... i sí, la peke, per no trencar l'estadística, també va caure rendida només pujar a la furgo... zz:-)
Molts petonets a totes (i tots) les que vam conèixer i a les que ens vam veure sense arribar a conèixer-ns :-()-)
Molt bé SocPetit! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
africabcn36
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dl. març 30, 2009 10:58 pm

Re: 19 Juny :: Trobada Socpetit a Berga Resort

EntradaAutor: africabcn36 » dt. juny 21, 2011 12:14 am

Hola,

yo también quería comentaros que me lo pasé super bien a pesar de no haber conocido a mucha gente, pero sí, a Miriameta y a Ingrid* que les quiero mandar un saludo y besos. El caso es que al final no pudimos hacer la gyncama porque en el restaurante nos dieron para las 3 e ivan super lentos, así que acabamos muy tarde. El año que viene un bocata y listo.

Bueno, espero la próxima vez conoceros a todas y poder hacer también la gyncama que por lo que leo parece que fué muy divertida.

Y saludos y felicidades a Toni y su equipo.

besos
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6081
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: 19 Juny :: Trobada Socpetit a Berga Resort

EntradaAutor: Toni » dt. juny 21, 2011 10:58 am

Primer moltes moltes gràcies a tothom per participar d'un dia fantàstic al Berga Resort.
L'any que bé no m'oblido de les enganxines amb els nicks que així serà més fàcil trobar-nos!!
I ja em podeu anar enviant les propostes per la pròxima gimcana, he,he..

Als que hem vam preguntar per la samarreta de "osos amorosos" que portava la podeu trobar aquí:
http://www.threadless.com/product/2371/ ... tyle,shirt

I ja tenim les fotos del lletjos a la galeria de Socpetit:
gallery/album.php?album_id=160

i també les fotos que va fer Mireia Comas:
gallery/album.php?album_id=161

i estic pujant més fotos !!!
Avatar de l’usuari
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

Re: 19 Juny :: Trobada Socpetit a Berga Resort

EntradaAutor: carpe diem » dt. juny 21, 2011 11:13 am

Ualaaaaaaa! les estic mirant!! i sortim a moooltes fotos! :-:)
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: 19 Juny :: Trobada Socpetit a Berga Resort

EntradaAutor: Naylacris » dt. juny 21, 2011 11:17 am

Molt chules les fotos!!!! Avisaràs quan estiguin totes? Editareu el vídeo i el penjareu? :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) ||*||
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
miriameta
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3936
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 11:00 pm
Ubicació: Lleida

Re: 19 Juny :: Trobada Socpetit a Berga Resort

EntradaAutor: miriameta » dt. juny 21, 2011 12:03 pm

uooooooooooooo visca que chules!!!! ejejj al final ens hem vam fer una de lletjos a nosaltres mateixos :p jijiji

que be que t´hagin arribat totes Toni :) va estar tota la tarde d´ahir cargant.. :ok:

Africabcn un plaer haverte conegut!!!!!! :) :ok:
ImatgeImatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: 19 Juny :: Trobada Socpetit a Berga Resort

EntradaAutor: Fuzztoon » dt. juny 21, 2011 12:42 pm

Ei, que fins ara no m'havia pogut conectar!!!! Ens ho vam passar molt bé a la trobada, llàstima que vam marxar abans de dinar....
Em va agradar molt coneixer algunes noies en persona, i tan de bo ens hi haguessim pogut quedar més estona i coneixer a totes.
Por cierto Tarma, mi marido quedó enamorado de Akane!!!!!
Un petó ben fort a totes i l'any que bé més!!!!!!!
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6081
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: 19 Juny :: Trobada Socpetit a Berga Resort

EntradaAutor: Toni » dt. juny 21, 2011 12:43 pm

Miriameta quines fotos més guapes !!
En teniu més i més fotos de Gisela i de Miriameta en un altre galeria:
gallery/album.php?album_id=163

Si algú em vol passar fotos per la galeria em podeu enviar un privat i us dono un FTP per penjar-les :ok: :ok: :ok:
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: 19 Juny :: Trobada Socpetit a Berga Resort

EntradaAutor: Naylacris » dt. juny 21, 2011 1:21 pm

Doncs després si la Carla em deixa t'ho dic vale? que en tinc unes quantes.
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
fura_3
Entrades: 4
Membre des de: dc. juny 03, 2009 2:29 pm

Re: 19 Juny :: Trobada Socpetit a Berga Resort

EntradaAutor: fura_3 » dt. juny 21, 2011 2:12 pm

Ei! Després de poder superar els problemes de connexió... (gràcies Toni!) Per fi puc escriure!
M'ho vaig passar molt i molt bé, les fotos magnífiques i fins l'any que ve!
Visca el ràpids i la mòmia més valenta de totes!
Avatar de l’usuari
Iona_
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dv. feb. 13, 2009 11:19 am

Re: 19 Juny :: Trobada Socpetit a Berga Resort

EntradaAutor: Iona_ » dt. juny 21, 2011 3:10 pm

Ei!! Jo també vull felicitar a tot l'equip del Socpetit per la trobada!! Ens ho vam passar molt i molt bé!! Com sempre Toni, tot lo que feu està genial!!!
L'any que ve més! que la Laia ja serà més grandeta i s'enterarà una mica, pq es va passar tota la gimcana dormint a la manduca.
Em va encantar retrobar-me amb l'artemis (que desde el foro de bodes no ens havíem vist), veure a la marta_mum i coneixer gent!!

Molluri, tant fer la gimcana i no ens vam dir el nick, he estat indagant per saber qui eres!!! Visca l'equip de les floretes!! Has vist les fotos de lletjos?? Sortim els quatre ben macos!
Vaig riure una pila fent la gimcana, en totes les proves!! Però vam acabar rebentats!!

Un petó!!!

:-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
sandrall
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. nov. 04, 2008 10:26 am
Ubicació: BArcelona

Re: 19 Juny :: Trobada Socpetit a Berga Resort

EntradaAutor: sandrall » dt. juny 21, 2011 3:27 pm

mariami la nena de la samarreta negra que està amb la teva filla és la meva filla gran, em penso que surten juntes a més dúna foto perque van estar ballant juntes.

Marycris, al final Hugo se ha hecho un esguince de la caída que tuvo, no? Espero que no sea mucho y que se le cure pronto, si es que estos niños no paran...

Toni la meva amiga et va preguntar per la teva samarreta (no se si t'ho va preguntar algú més), ja li passaré la pàgina, moltes gràcies.

Quines fotos més xules! Les meves filles surten a unes quantes perqwue es van fer un tip de ballar. Quines ganes de veure el video!
Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
suadmi
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2168
Membre des de: dg. juny 14, 2009 2:44 pm

Re: 19 Juny :: Trobada Socpetit a Berga Resort

EntradaAutor: suadmi » dt. juny 21, 2011 5:58 pm

Que fuerte las fotos de los lletgos!!! jajaja que pintas tenemos!!!!!
Avatar de l’usuari
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

Re: 19 Juny :: Trobada Socpetit a Berga Resort

EntradaAutor: llumer » dt. juny 21, 2011 9:11 pm

*GES* ha escrit:Ualaaaaaaa! les estic mirant!! i sortim a moooltes fotos! :-:)

ei i la noa i tu sortiu super guapes en una foto artistica!!!
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: 19 Juny :: Trobada Socpetit a Berga Resort

EntradaAutor: Momo » dc. juny 22, 2011 9:26 am

Nosaltres també sortim a moltes fotos!
Sort que hi ha presentació de diapositives i corren soles perquè l'Aleix ahir va donar unes quantes voltes senceres. :ok:

Per cert, ahir me'l vaig trobar al lavabo amb un rotllo de paper desembolicat pel terra i intentant embolicar-se el peu. Em va dir que a Berga hi havia molt paper i que ell no havia fet de mòmia, que ho havia fet el Nil. Ara em ve amb retrets! Serà que no li vam proposar a ell! :-D
Avatar de l’usuari
miriameta
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3936
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 11:00 pm
Ubicació: Lleida

Re: 19 Juny :: Trobada Socpetit a Berga Resort

EntradaAutor: miriameta » dc. juny 22, 2011 9:40 am

ai que bonic!!!! aquets peques tels menjaries :) i a mes a mes fa una cara de bon nen increible :) es tan maco l´Aleix :)
ImatgeImatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
yolandafl
:: gosset
:: gosset
Entrades: 485
Membre des de: dt. nov. 30, 2010 12:57 pm
Ubicació: Figueres

Re: 19 Juny :: Trobada Socpetit a Berga Resort

EntradaAutor: yolandafl » dc. juny 22, 2011 10:25 am

Que bo momo, li va quedar l'espineta eh jajaja
Imatge ImatgeImatgeImatge

VENC PIS A FIGUERES viewtopic.php?f=61&t=23675

Torna a “Trobades”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::