Mataronines, ens coneixem??

A la platja, al parc.. trobades i minitrobades..
anny
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 320
Membre des de: dv. oct. 03, 2008 10:19 am
Contacta:

Re: Mataronines, ens coneixem??

EntradaAutor: anny » dv. gen. 17, 2014 10:46 am

Hola,
Perdoneu que em posi en aquest grup sense ser de Mataró.... us exposo els meus dubtes per si em podeu ajudar...
Aquest estiu viurem a Mataro (de juny a setembre) per motius familiars. Tenim una nena de 3 anys i el meu dubte es quins espais i quins llocs hi ha per portar-la??? quins restaurants estan més bé per a nens, etc.
Se que a l'estiu tindrem la platja (a més on viurem es a l'edifici de la Caixa Laietana -que ja no tenen el retol-) i que pel centre, crec que és la unió de botiguers posen fira amb coses per saltar, carrussell, etc...
Però hi ha altres espais aconsellables per a aquestes edats? Quins parcs són els que estan més bé? (se que hi ha un relativament a prop d'on viurem i l'altre a la platja, també en conec un altre amb el terra d'aquells tous prop del centre, en un parque on hi ha una rampa aprop -perdoneu però no se el nom dels carrers-). Hi ha algun espai amb piscina de boles o similar?
Gràcies i perdoneu que m'hagi colat en aquest grup!
martadoula
Entrades: 1
Membre des de: dc. abr. 02, 2014 3:41 pm

Re: Mataronines, ens coneixem??

EntradaAutor: martadoula » dc. abr. 02, 2014 3:54 pm

>.-<: Hola!
Sóc nova al forum, sóc de Premià de Mar i mare de tres fills.
Ja fa 10 anys que visc a Premià però al tenir la feina bcn fa que hem vellugui poc pel maresme.
Encantada de saludar-vos a totes![color=#BF40BF]

[/color]
Per cert, no se com funciona el forum...com us heu posa't foto de perfil? :***:

Torna a “Trobades”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::