Festa Major de Granollers

Propostes pel cap de Setmana !!
Avatar de l’usuari
onadal
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dv. juny 06, 2008 12:46 pm
Contacta:

Festa Major de Granollers

EntradaAutor: onadal » dj. ago. 28, 2008 4:42 pm

ja ha arribat com cada any la millor festa major del valles!!!
us recomano que hi aneu, crec que hi ha unes quantes vallesanes per aqui aixi que suposo que ja sabreu de que va. Per a les que no i volgueu anar-hi, entreu a la pagina següent on hi ha el programa d'actes:

www.blancsiblaus.cat

Son unes festes fantastiques, de tants actes que no te'ls acabes, moltes vegades solapats, a cada plaça hi ha alguna cosa, per a petits, per a grans, els diables, els gegants, els castellers, el pique de gralles, els concerts, etc, etc.....

Ja veieu que soc una gran fan de la festa, per cert, nosaltres som dels Blaus!!
Avatar de l’usuari
MamadeEmma
:: poltre
:: poltre
Entrades: 610
Membre des de: dl. gen. 14, 2008 1:15 am
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: MamadeEmma » dt. set. 09, 2008 9:04 pm

jo fa 4 anys que visc a granollers i encara no se d'on ve aixó dels blancs i els blaus...ja ho se...soc un desastre...pero es que...a l'agost estem de vacances...els anys que hem anat a veure algo...es un agobio...n'hi ha massa gent i tot t'ho perds...a mes...la gent va amb mala folla i si et pujes un nen petit a sobre, ells s'en pujen un altre i a mes a mes es posen davan teu :-(( ...no se si tenim mala sort o que, pero les poques vegades que hem anat hem acabat fins el monyo...i mes a la crema de l'ajuntament...molt bonic si no tens a ningú al costat q et clava el colze a les costelles i que cada vegada va apretant mes...

Ah!!! i un any ens van estafar a un chiringuito...ens vam demanar uns pintxos i unes coca-coles i ens van clavar 20 euros!!! pero de que van???? sen's va quedar una cara de panfilos...li vam dir a l'home i ens va dir que eren els seus preus, q si no ens agrada q no tornem...pos ale...mai mes em anat a pendre algo a cap xiringo...

El que està molt be es que fan moltes activitats i molts concerts alhora i pots escollir el que mes t'agradi...també m'agrada veure que participen molts ciutadans...i que als matins fan moltes coses pels nens.

Normalment nosaltres anem a la festa major de sta.perpetua i a la de la llagosta que son al setembre i ens va millor anar-hi.
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
nueta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 431
Membre des de: dj. set. 20, 2007 6:27 pm
Ubicació: GRANOLLERS
Contacta:

Re: Festa Major de Granollers

EntradaAutor: nueta » dl. abr. 06, 2009 8:42 pm

doncs jo sóc de granollers de tota la vida i sempre sóc aqui per festa major, és increible, l'ambient, la gent, els actes... hi ha actes a totes les plaçes, al llarg de tot el dia i per totes les edats... fabulós!

i si! una bona festa major té això que acostuma a estar a tope de gent! perquè agrada i cada any som més!

i pel menjar doncs al parc torres vilar monten uns xiringuitos jo hi he menjat sempre i no ho trobo tan car, un entrepa i beguda uns 5 eurets.

bé aquest estiu serà el primer q la podré disfrutar amb el meu fill, espero q li agradi tan com a mi.

una abarçada

Anna
Imatge

Imatge

Torna a “Sortim”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::