Dos dies de festa entre setmana, què fer?

Propostes pel cap de Setmana !!
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Dos dies de festa entre setmana, què fer?

EntradaAutor: Boniqueta » dl. set. 28, 2015 12:54 pm

Doncs això, que els dies 29 i 30 d'octubre (dijous i divendres) són festes de Girona i tant el meu home com jo no treballem i a més la peque (tindrà gairebé 28 mesos) tampoc haurà d'anar a l'escola bressol de manera que hem pensat marxar fora. Tot i ser festes, solen durar dos caps de setmana de manera que ja hi ha temps per disfrutar de fires, espectacles, etc....
El cas és que no sabem ben be què fer ni on anar. La idea era marxar cap a Carcassonne el dijous 29, fer nit allà i a l'endemà anar a la reserva africana de Sigean. Hi ha gent que ens ho ha recomanat i també he llegit opinions dient que no val la pena....Tampoc sabem si finals d'octubre és bona època per anar-hi o si és millor anar durant la primavera en que els dies són més llargs...etc. Donat que l'entrada no és barata volem estar segurs de que realment val la pena.

Enfí, em podríeu donar opinions sobre si algú ha estat a Sigean o bé alguna idea per fer durant aquests dos dies??

Gràcies.
Imatge
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: Dos dies de festa entre setmana, què fer?

EntradaAutor: jellwill2 » dl. set. 28, 2015 1:10 pm

Hola,

nosaltres hi hem anat aquest estii. Ens ha agradat molt. El meu fill té cinc anys i adora els animals. No sé si amb dos anys estarà bé, li agraden els animals.

Valdiners però val la pena. Podeu fer picnic. I jo faria les voltes en cotxe a la tarda... al matí vam fer cua pel recinte dels lleons.

Està força ben montat, la veritat.
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: Dos dies de festa entre setmana, què fer?

EntradaAutor: Boniqueta » dc. set. 30, 2015 7:45 am

Gràcies Jellwill2 tindré el compte les teves opinions. Segurament si que hi anirem perquè a la peque li encanten els animals!!
Imatge

Torna a “Sortim”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::