Restaurant a Girona

Propostes pel cap de Setmana !!
bada
:: tigre
:: tigre
Entrades: 743
Membre des de: dv. set. 02, 2011 1:50 pm

Restaurant a Girona

EntradaAutor: bada » dg. maig 05, 2013 5:34 pm

Hola!
Algú em recomanaria algun restaurant de Girona ciutat que es pugui anar amb 2 cotxets? Anirem amb una altra parella que també tenen un petitó, i trobar un restaurant que sigui ampli per posar els 2 cotxets pot ser una mica complicat, i més, si és per temps de Flors!!!
Gràcies!
xivitina
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dt. feb. 19, 2013 2:39 pm

Re: Restaurant a Girona

EntradaAutor: xivitina » dg. maig 05, 2013 5:58 pm

Hola Bada,
No sé quin és el vostre pressupost, però a Casa Marieta s'hi menja bé i és força espaiós. Però pensa que pel temps de flors tot està ple!! i pel casc antic quasi tots els locals són petits... El restaurant Blanc també és força espaiós... aveure si la gent et dóna més opinions. Que vagi bé! :)
Avatar de l’usuari
xirimoia
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 1:49 pm
Ubicació: Girona

Re: Restaurant a Girona

EntradaAutor: xirimoia » dg. maig 05, 2013 6:55 pm

Jo us recomano un italià que està just a Correus (és a dir, al rovell de l'ou). Es diu Aldolini (carrer Nord, 22, 972222104). És espaiós i, tot i que per les flors segurament estarà ple (com a tot arreu!) jo crec que si els avises s'arreglaran per fer-vos un lloc. Tenen unes pizzes i una pasta boníssims! :ok: I és per pressupostos més ajustats que Casa Marieta.
Espero haver-te ajudat!
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Re: Restaurant a Girona

EntradaAutor: novella » dg. maig 05, 2013 8:11 pm

Com ja t'han dit, per temps de flors tot esta fins dalt! Sigui on sigui, intenta reservar!!
El Blanc, q ja t'han dit, és una bona opció. Nosaltres hi anem sovint, i cap problema pel cotxet. A la plaça independència hi ha el Dolce Vita, i és molt gran.
Si fa bo, jo us recomano la terrassa del Txalaka, al c/bonastruc de porta, 4. És un vasc i tens opció de fer plats o montaditos, i és boníssim!
Imatge
Imatge

Torna a “Sortim”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::