FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
Silvia1985
Entrades: 1
Membre des de: dv. ago. 21, 2020 10:56 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Silvia1985 » dl. ago. 24, 2020 4:27 pm

Buenas tardes chicas;
Mi nombre es Silvia de Tarragona y hace mucho tiempo que os leo, la verdad que me parece muy interesante este foro para poder compartir experiencias y dudas, entre nosotras seguro nos ayudamos y la espera es más amena.
He facilitado mi número de móvil por mensaje privado a Caarmeen para poder entrar en el grupo de whatsapp y así poder conversar más fácilmente.

Nos hablamos pronto chicas, mucho ánimo!!!!!
Mmatas
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. març 06, 2020 11:36 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Mmatas » dv. set. 04, 2020 7:02 pm

Hola!
Algú que tingui informació de com van les llistes d espera per les fiv + dgp?
Estic una mica nerviosa amb l espera ja que estem esperant la primera visita des del març
Gràcies
Petita_12
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. març 20, 2020 10:27 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Petita_12 » dv. set. 04, 2020 9:50 pm

Hola...
A mi aquesta setmana hem van fer la transferencia.
A sigut invitro amb dgp.
Portava esperan aquest dia mes d 3anys.
La primera visita la vaig tenir en cuan va passar 1any mes o menos.
Dp el comite teu a de acceptar, que es otro tanto de temps....i en poc teu accepten tu penses ja començo, i siiii....començes pero al cap de uns 3messos.
Si tot va b a la primera, es a dir si et trauen els ovuls necesaris i aquests ovuls van a port, que com a minim has de tenir 6, si no es aixi et tens q tornar a preparar per una atra intervensio de ovuls, del cual esperen almenys q tinguis una regla.

A mi en total hem van traure mes de 20, dels cuals 15 van sobreviure despres de 5dies i els van enviar a fer la dgp, dels cuals 4 eren negatius i 11 ere portadors de la malaltia.

No et vuy desanimar, pero yo durant aqiest temps tant llarg per mi, ho eh pssat molt malament animicament, el mej cap no parava de donar voltes i pensat, apunt vam estar de tirar la toballola, pero en quan em van dir q solament 4 eren negatius, vaig notar q a valgut la pens la espera.

Se q no m’entens o penses q jo ja ho tinc fet, pero al final del cami m’entendras i pensaras que tinc rao.

Molta sort i sobretot molts anims.
Mmatas
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. març 06, 2020 11:36 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Mmatas » dv. set. 04, 2020 11:00 pm

Espero que la transfer t hagi anat bé. Després de tants de temps us ho mereixeu.

Gràcies per contestar.
Tenia l esperança que fos menys temps.
Tinc una nena de casi quatre anys i m hagues agradat que no es portesin tants anys.
Petita_12
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. març 20, 2020 10:27 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Petita_12 » ds. set. 05, 2020 11:08 am

Tinc un nen d 8 anys...
T’entenc perfectament xq jo tp volia q es portessen tants anys, pero a vegades la vida et fica barreres i jo vuy pensa q estes barreres son per alguna cosa.
Lo bo, es que aquest 4 son meus, es a dir, nosaltres volem tenir 3 fills, entre el 2on i el 3er no es portaran garie mes d un any.
Lo meu pensament es q eh disfrutat del nen dirant aquest 8anys al maxim i solament hem estat per ell.
Torno a repetir q molts anims i no tiros la toballola.
Mmatas
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. març 06, 2020 11:36 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Mmatas » ds. set. 05, 2020 4:36 pm

Es la part bona, ella té exclusivitat aquests anys.

Tinc la primera visita a final d octubre.
A veure que ens diuen

Molta sort :cnena:
Floreta_7
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. set. 07, 2020 8:50 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Floreta_7 » dl. set. 07, 2020 9:29 pm

Buenas noches, soy nueva en el grupo, os estoy leyendo que alegria cuando he encontrado el grupo! El miercoles 16 tengo mi primera visita, ya me han hecho la analítica aunq he de decir que a mi me digeron que me harían todo en el Fundación Puigvert. Estoy muy agobiada porque justo ahora he empezado a trabajar y no sé como va el proceso, ademas he leido que solo visitan de lunes a jueves de 10 a 12, es así?

Me alegro mucho por las que habeis logrado el positivo y mucho animo para las que empezamos y estamos en este camino!
Un abrazo a todas :()():::: :()()::::
Floreta_7
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. set. 07, 2020 8:50 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Floreta_7 » dl. set. 07, 2020 9:37 pm

Mucho miedo no!! Ne he equivocado me alegro mucho por todas las que habeis logrado el
Positivo
Un abrazo :--/)
Floreta_7
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. set. 07, 2020 8:50 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Floreta_7 » dj. set. 17, 2020 6:57 am

Caarmeen ha escrit:Hola! Claro que si , envía un mensaje privado con el numero y te añadimos. Que día te llamaron? A mi me dijeron la semana pasada que para junio julio empezarían a llamar si le daban luz verde para empezar tratamientos.

Buenos dias, me gustaria estar en el grupo empiezo ciclo en diciembre y tengo muchas dudas y sumari a la incertidumbre del momento no lo estoy llevando Nada bien y creo que compartir experiencias nos ayuda a todas. Todavia Coy nueva en esto y no me apañada mucho como lo hacemos para que pueda estar en el grupo? Muchas gracias
sheila.pa
Entrades: 1
Membre des de: dj. set. 17, 2020 7:01 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: sheila.pa » dj. set. 17, 2020 7:19 pm

Bona tarda. A mi hem van trucar el 15 de setembre. Tinc la analítica aquest mes i el dia 16 la primera visita.
Puc enviar un missatge amb el telf per privat?
Shei :--/)
Floreta_7
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. set. 07, 2020 8:50 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Floreta_7 » dg. set. 20, 2020 2:57 pm

sheila.pa ha escrit:Bona tarda. A mi hem van trucar el 15 de setembre. Tinc la analítica aquest mes i el dia 16 la primera visita.
Puc enviar un missatge amb el telf per privat?
Floreta_7
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. set. 07, 2020 8:50 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Floreta_7 » dg. set. 20, 2020 2:58 pm

Floreta_7 ha escrit:
sheila.pa ha escrit:Bona tarda. A mi hem van trucar el 15 de setembre. Tinc la analítica aquest mes i el dia 16 la primera visita.
Puc enviar un missatge amb el telf per privat?

Bona tarda, he rebut el teu telèfon però jo encara no estic al grup per compartir experiències estic esperant. :--/)
larala
Entrades: 1
Membre des de: dl. set. 21, 2020 6:39 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: larala » dl. set. 21, 2020 6:44 pm

Hola!

Soc nova per aquí, encara que tinc un llarg camí en la reproducció assistida.
Algú té informació de com van les llistes d espera per Fiv? i sabeu d'algun telefon on poder trucar?

Moltes gràcies!
begoña.ortiz
Entrades: 2
Membre des de: ds. set. 05, 2020 3:10 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: begoña.ortiz » dg. oct. 18, 2020 12:29 pm

Hola!

Vaig trucar a Puigvert farà un parell de setmanes per veure com anava la llista d'espera (nosaltres som de desembre 2019), ens van dir que estàven trucant a les noies d'agost.

Així que ja queda menys.

Si voleu trucar per saber com van les llistes ho heu de fer trucant a la fundació puigvert de dilluns a divendres de 10h a 12h.

Estaria molt bé que poguessim anar compartint dates per aquí si algú truca i així totes podem anar fent càlculs!

De totes maneres he enviat el número de telf per privat a la Carmen per tal d'entrar al grup.

Salut i ànims!
Floreta_7
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. set. 07, 2020 8:50 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Floreta_7 » dv. oct. 30, 2020 7:10 am

Bon dia fa temps que no escric, estic començant a estar nerviosa en un mes començo la FIV i em preocupa tot el tema de poder fer-ho sense problemes pel covid. No sé si alguna es troba amb la mateixa situació.
Ànims per les que esigueu amb el tractament ara i per les que estéis esperant. :--/)
lauds
Entrades: 2
Membre des de: dc. nov. 11, 2020 9:20 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: lauds » dc. nov. 11, 2020 9:27 am

Hola,yo soy de la lista de diciembre 2019,en junio me hicieron analitica y eco,y me dijeron que para septiembre u octubre me llamarian para comenzar inseminación,pero nada de nada.Ahora llamo por telefono pero no me atiende nadie,me han facilitado el siguiwnte numero 935565737,alguna que pueda facilitarme otro? Nosotras somos pareja chicas
BegoñaOrtiz
Entrades: 4
Membre des de: dc. feb. 19, 2020 2:24 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: BegoñaOrtiz » dj. nov. 12, 2020 7:55 pm

lauds ha escrit:Hola,yo soy de la lista de diciembre 2019,en junio me hicieron analitica y eco,y me dijeron que para septiembre u octubre me llamarian para comenzar inseminación,pero nada de nada.Ahora llamo por telefono pero no me atiende nadie,me han facilitado el siguiwnte numero 935565737,alguna que pueda facilitarme otro? Nosotras somos pareja chicas



Hola!! Nosotras también somos pareja de chicas. Bienvenidas! Os dejo con el n de fundació Puigvert es donde tenéis que llamar entre las 10 y las 12: 934 16 97 00

Les decís que estáis en lista de inse y os pasarán con el departamento!

Un abrazo
BegoñaOrtiz
Entrades: 4
Membre des de: dc. feb. 19, 2020 2:24 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: BegoñaOrtiz » dj. nov. 12, 2020 8:00 pm

Floreta_7 ha escrit:Bon dia fa temps que no escric, estic començant a estar nerviosa en un mes començo la FIV i em preocupa tot el tema de poder fer-ho sense problemes pel covid. No sé si alguna es troba amb la mateixa situació.
Ànims per les que esigueu amb el tractament ara i per les que estéis esperant. :--/)


Hola!!

Nosaltres estem en llista desde desembre de 2019, i tu? Ens han dit que esperem que iniciem tractament en el primer semestre de 2021. En principi de moment van rutllant pel que no crec que triguin gaire en dir-te res.

Molts ànims i una abraçada!
lauds
Entrades: 2
Membre des de: dc. nov. 11, 2020 9:20 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: lauds » ds. nov. 14, 2020 12:09 am

Gracias por la info,finalmente se han puesto en contacto con nosotras,nos han dicho que ya no pueden hacer màs tratamientos hasta el nuevo año, asique a seguir esperando...ànimo a todas!
patripuntok
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dg. nov. 15, 2020 9:55 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: patripuntok » dg. nov. 15, 2020 10:54 pm

Hola noies! Volia fer-vos una consulta. Les que esteu en llista d'espera per la S.S quant temps va passar des de que vau anar al ginecòleg del cap fins que entreu en llista d'espera?

Gràcies!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::