FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
jessii-19
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: ds. nov. 21, 2015 9:29 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: jessii-19 » dg. maig 03, 2020 6:11 pm

Buenas, queria preguntaros... alguien sabe cuanto es el tope de reserva baja que aceptan?
me han dicho que con 0,2 ya te echan de la SS, yo tengo 0,3 y tengo 27 años pero supongo que la edad no tendra nada que ver con que me acepte la SS sino simplemente la cantidad de antimuleriana...

Queria saber eso si...con un 0,6 ya no aceptan o en que porcentaje ya no aceptan?
si alguien sabe...
Allula
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dl. oct. 22, 2018 5:29 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Allula » dv. maig 08, 2020 11:15 am

Hola!!
Yo cuando estuve mirando (hace un año y medio) leí que no te aceptaban con menos de 0,2 de antimulleriana ni con mas de 40 años(independientemente una cosa de la otra), no sé si habrá cambiado algo.

Yo hace año y medio la tenía a 0,74 con 31, ahora voy hacer 33 y no sé cómo la tendré!.

En principio me dijeron que para mayo me llamarian ya de la lista de sant pau pero con todo esto tengo entendido que han cerrado el departamento de FIV y no sé cuánto más se trasará!

Alguien sabe si ha han abierto y han vuelto a llamar o a reanudar citas? Hasta donde yo sé habían pasado todas ls citas programadas para junio.

Saludos y ánimo para todas!
Barcelona32
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dc. maig 15, 2019 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Barcelona32 » dc. maig 13, 2020 7:24 pm

Hola chicas sabeis si siguen llamando para empezar tratamientos? Que angustia con todo esto... gracias y animos a todas
Laalaa
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. oct. 17, 2019 3:04 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Laalaa » dj. maig 14, 2020 2:01 pm

Barcelona32 ha escrit:Hola chicas sabeis si siguen llamando para empezar tratamientos? Que angustia con todo esto... gracias y animos a todas



Yo conozco una doctora de reproducción asistida que trabaja en Sant Pau y me comenta que a partir del 25 de este mes irán retomando después del paron de dos meses.
Habrá que sumar varios meses a la lista de espera porque ahora irán poco a poco. No querrán que la gente coincida en salas de espera etc.
Paciencia chicas...
Juls87
Entrades: 4
Membre des de: dv. maig 15, 2020 11:10 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Juls87 » dv. maig 15, 2020 11:15 pm

Hola! Soc nova al foro. Avui m’han trucat per donar-me la primera visita per dilluns! Dia 18 de maig. La teniem el dia 18 de juny perque ens la van anul.lar la del 23/04 per el confinament. I ara l’han adelantat 1 mes!! Suposo que ja començarè perque analisis d’hormones y eco ja esta feta! :b-))) :b-))) Ja us informarè!!
Juls87
Entrades: 4
Membre des de: dv. maig 15, 2020 11:10 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Juls87 » dv. maig 15, 2020 11:16 pm

Cualquier duda seguimos en contacto!! :***: :p-) :--/) :--/)
Ratulinapq
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. abr. 03, 2020 4:40 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Ratulinapq » ds. maig 16, 2020 2:37 pm

Juls87 ha escrit:Hola! Soc nova al foro. Avui m’han trucat per donar-me la primera visita per dilluns! Dia 18 de maig. La teniem el dia 18 de juny perque ens la van anul.lar la del 23/04 per el confinament. I ara l’han adelantat 1 mes!! Suposo que ja començarè perque analisis d’hormones y eco ja esta feta! :b-))) :b-))) Ja us informarè!!


Hola!! T'han trucat un dissabte? Nosaltres teniem hora també el dia 23/04 que ens la van anular i la vam reprogramar per al proxim dia 12/06.
Justament ahir vaig trucar a sant pau i ens van dir que el departament de reproducció assistida estava encara tancat, no entenc res.
Tu en quina part de la fiv estas?
nuriafiv
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. feb. 11, 2020 11:27 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: nuriafiv » ds. maig 16, 2020 5:01 pm

Ratolina suposo q és perquè al ser primera visita es a sant pau nosaltres la tenim a juny a Puigvert...no ens han adelantat res..
Ratulinapq
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. abr. 03, 2020 4:40 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Ratulinapq » ds. maig 16, 2020 5:55 pm

nuriafiv ha escrit:Ratolina suposo q és perquè al ser primera visita es a sant pau nosaltres la tenim a juny a Puigvert...no ens han adelantat res..


Potser si,de fet jo la primera visita la vaig tenir a puigvert,per aixó em semblava raro...
Per cert, si pots enviam un missatge privat que jo no ho se fer i així et passo el meu numero de telf per si em voleu afegir al vostre grup de whats!!

Una abraçada!!!
VanessaRubira
Entrades: 2
Membre des de: ds. maig 16, 2020 4:29 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: VanessaRubira » ds. maig 16, 2020 6:06 pm

Hola chicas!! Soy nueva en el foro. Tenía ecografia el 24/4 en sant pau de control para poner fecha a la trasferencia no me decían nada y llamé yo me dijeron que dejara los parches y no fuera a la eco no me dieron nuevo día de visita solo me dijeron que ya me llamarían a alguien le a pasado?? Me da miedo q no me tengan en cuenta y me quede atrás llamé el otro día y dicen que reproducción asistida está cerrada todavía
nuriafiv
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. feb. 11, 2020 11:27 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: nuriafiv » ds. maig 16, 2020 6:20 pm

Ratolinapq ja t'he enviat el privat a mi tb em van reprogramar visita del 12 de juny...
Caarmeen
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: ds. ago. 31, 2019 11:00 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Caarmeen » ds. maig 16, 2020 6:26 pm

Juls87 ha escrit:Hola! Soc nova al foro. Avui m’han trucat per donar-me la primera visita per dilluns! Dia 18 de maig. La teniem el dia 18 de juny perque ens la van anul.lar la del 23/04 per el confinament. I ara l’han adelantat 1 mes!! Suposo que ja començarè perque analisis d’hormones y eco ja esta feta! :b-))) :b-))) Ja us informarè!!


Tenim un grup de whatshapp si vols envia privat amb el numero de movil!
Ratulinapq
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. abr. 03, 2020 4:40 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Ratulinapq » ds. maig 16, 2020 8:26 pm

[list=][/list]
nuriafiv ha escrit:Ratolinapq ja t'he enviat el privat a mi tb em van reprogramar visita del 12 de juny...


Nuriafiv, no m'ha arribat cap missatge,et passo el meu e-mail i si no te sap greu m'envias un correo i així et puc passar el meu telefon!!
No m'aclaro gaire amb aquest foro!!
El meu e-mail es ratulinapq@yahoo.es.

Gràcies bonica!! Un peto!!
Juls87
Entrades: 4
Membre des de: dv. maig 15, 2020 11:10 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Juls87 » dg. maig 17, 2020 1:43 pm

Si! Afegiu-me al WhatsApp!!
Em van trucar divendres, jo tenia la primera visita el 23/04 a Puigvert, pero m’han dit que com era la visita grupal i ara no es pot, començare la primera visita individual a Hospital de Sant Pau. Demà tinc la primera visita a les 12.45. I que porti totes les probes!!
Merci guapes!! :b-))) :p-) >.-<: >.-<:
Juls87
Entrades: 4
Membre des de: dv. maig 15, 2020 11:10 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Juls87 » dg. maig 17, 2020 1:49 pm

Caarmen te envia’t sms privat oki? He deixa’t el num de WhatsApp!! :p-)
Barcelona32
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dc. maig 15, 2019 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Barcelona32 » dt. maig 19, 2020 9:14 am

Hola chicas en definitiva no se puede llamar a ningún teléfono para que nos den información? Si sabéis algún número de informacion, y que horario me lo podéis facilitar?
Me Da la impresión que esto se parara..... q mal d verdad después d esperar tanto ahora a esperar más aún.... no envían ni un email ni nada almenos para informar y que no tengamos que estar llamando..... gracias chicas
nuriafiv
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. feb. 11, 2020 11:27 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: nuriafiv » dc. maig 20, 2020 8:54 am

Barcelona32 ha escrit:Hola chicas en definitiva no se puede llamar a ningún teléfono para que nos den información? Si sabéis algún número de informacion, y que horario me lo podéis facilitar?
Me Da la impresión que esto se parara..... q mal d verdad después d esperar tanto ahora a esperar más aún.... no envían ni un email ni nada almenos para informar y que no tengamos que estar llamando..... gracias chicas


Hola! Se están haciendo cosas..en que tenemos un grupo de whats por si quieres unirte.
VanessaRubira
Entrades: 2
Membre des de: ds. maig 16, 2020 4:29 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: VanessaRubira » dc. maig 20, 2020 11:42 am

Hola chicas!! Soy nueva por aquí estoy un poco perdida con esto que está pasando veo que alguna de vosotras estáis haciendo visitas ya. Yo llamé el lunes y me siguen diciendo que esta cerrado el departamento de reproducción asistida y también las agendas para dar hora, no se si es depende de la fase en que esté la fiv o de que depende. Si alguien sabe algo y me puede informar lo agradecería esta incertidumbre es muy agobiante gracias chicas
laganxeta
Entrades: 1
Membre des de: dj. maig 21, 2020 11:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: laganxeta » dv. maig 22, 2020 12:11 am

hola! nosaltres també som noves per aquí, tot i que fa temps que jo us llegeixo...
Fa uns mesos ens van derivar al Sant Pau i fa un parell de setmanes ens va arribar una carta. Nosaltres supeeer contentes per que pensavem que era la visitas i ens va fotre un bajon... deia la carta que en uns mesos estudiarien el nostre cas i es tornarien a posar en contacte...
La nostra pregunta es... a vosaltres també va ser així? quan temps passa desde la primera carta fins que et donen hora? tinc bona reserva crec.. la anti-mulleriana va donar 3,81... creieu que intentaran IAD encara que estigui a punt de fer 37? quin tou de preguntes jajajaja sorry
Molts aniiiims a toteeees!
Petita_12
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. març 20, 2020 10:27 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Petita_12 » dt. maig 26, 2020 7:45 pm

Dons.....
Jo encara no se res de res tampoc....
Ojala sapiguesa alguna cosa pero jo tambe encara estic a la espera, com vosaltres i tampoc te aclareixent res d res....
No se quan començaran ni res.
Anims i a seguir esperar.....
:-o00m :-o00m :-o00m

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::