FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
Gabi32
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. nov. 04, 2019 12:19 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Gabi32 » dl. nov. 04, 2019 12:44 pm

Hola noies,

Estic preparant per fer FIV al Sant Pau ara mateix.
Vaig anar per primera vegada a Juliol 2017 (la cita demanada per la meva ginecologa). El primer doctor que ens va atendre no em va creure que necesitavem fer FIV i em va fer perdre gairebe uns 6 mesos... Doncs despres de no haver pogut embarasar-me sense FIV, jo vaig demanar una cita amb altre Dr, aquesta vegade Dr Saiz (molt amable) i ens va dir que hauriem d'espera que tocassi a la cua, aixo va ser cap a principis de 2018.

Aquest Julio vaig anar al Hospital per demanar una cita perque em sembla que tardava massa, em van donar per a mig Septembre amb la Dra Saiz, vaig sortir de la cita amb el plan d'hormonas i recepte per comprar tot. (De totes maneres, a primera setmana de Octubre tambe em van trucar preguntant se encara volia fer el FIV i els he dit que ja ho estava fent).
A octubre vaig prendre Progevera per que em baixes la regla, i vaig començar a pinchar-me amb Gonal i ara Orgalutran.
He anat avui per 3r vegada per Ecografia, el dimecres hi estaré una altre vegada.


No tinc idea de com va la cosa... Es mi primer vegada ententant embarasar-me...

El meu cas pot ser una mica diferent perque tinc cerclaje cervical, i hauré de fer els procediments amb anestesia geral, aixó em fa molts por... Soc moltissim afortunada i sempre tinc molt sort, doncs al final tot sortirá molt bé!

Perdó per el missatge massa llarg :)
Gabi
Damaris01
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dl. set. 30, 2019 1:22 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Damaris01 » dt. nov. 05, 2019 1:30 pm

ng_ com ha anat la punció? ja has fet tranfe ?? espero que estiguis bé i vagi genial

gabi: pel que comptes crec que el teu tractament va diferent al meu o sigui que jo et puc ajudargaire, però ànim que almenys ja estàs començant el tractament :b-)))
ja ens aniràs explicant. una abraçada bonica
Barcelona32
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dc. maig 15, 2019 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Barcelona32 » dt. nov. 05, 2019 4:03 pm

Hola chicas q tal como vais?
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Mercè19 » dv. nov. 08, 2019 6:40 pm

Bona tarda a totes!

Voldria explicar-vos una mica el meu cas i preguntar-vos dubtes a veure si algú em pot ajudar.
Al mes d'abril em van trucar de St Pau (Puigvert) feia un any i mig que estava en lista d'espera per inseminació artifical per la Seguretat Social.
Vaig anar a un xerrada grupal, en aquell moment ja tenia 38 anys, ens van explicar que feien xerrades grupals a dones que tenien entre 38 i 39 anys perquè estavem al límit per edat, de poder fer una inseminació per la S.Social.
Vaig fer la primera visita al maig, em van demanar una analítica i una ecografia. Com que jo vaig com a mare soltera, i la meva antimulleriana era de 2.01 i la meva reserva ovàrica bona, van considerar que era apta per fer inseminació amb semen de donant.
Per la S.S pots optar a 4 cicles, ja els he esgotat tots i el resultat ha estat negatiu.
La meva pregunta és ( perdoneu el rotllo però us havia de posar en antecedents) Hi ha algu que amb 39 anys que li estiguin fent FIV a StPau per la S.S?
He trucat avui a la Puigvert per parlar amb la cap de reproducció asssitida que es una mica qui decideix això i inc una visita per la valorar la situació el dia 12 de desembre.
No sé què em diran ni si em donaran la possibilitat d'almenys fer un tractament FIV...faig els 40 al mes de maig!
A veure si agú en pot saber alguna cosa.
Moltes gràcies per endavant!
ng_
Entrades: 4
Membre des de: dl. març 12, 2018 10:36 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: ng_ » dv. nov. 08, 2019 8:40 pm

Hola,

Jo he fet ara Fiv al Sant Pau amb 40 anys però portava en llista des dels 38, que crec que és l'edat límit. Potser en estar en tractament des de fa més temps et permeten fer-la...

Damaris01, la setmana passada em van transferir dos embrions, un B i un C. Estic esperant per fer la prova. Hi havia un tercer embrió C que el van deixar a veure si arribava a blasto i el podien congelar. No se que haurà sigut d'ell però és la nostra unica opció si no surt bé per que ens han dit que amb 40 només ens deixen una oportunitat...

Ho tenim difícil, la veritat.
Damaris01
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dl. set. 30, 2019 1:22 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Damaris01 » dv. nov. 08, 2019 9:31 pm

Ng_: com et trobes? espero que us surti un super positiu!
Ens podries explicar com ha estat el procés fins a fer la invitro i els temps?
ng_
Entrades: 4
Membre des de: dl. març 12, 2018 10:36 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: ng_ » dv. nov. 08, 2019 9:55 pm

Em trobo bé, gràcies!

Doncs més o menys ja us he explicat. Hi ha alguna cosa en concret que vulguis saber? La meva memòria no és molt bona però si em recordo t'explico.
Nhuria
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dc. ago. 22, 2018 9:39 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Nhuria » dg. nov. 10, 2019 8:09 pm

Laalaa ha escrit:Nhuria, yo recibí la llamada el día 2 de octubre.
Tuve la analítica el 16 de Octubre y tengo la visita el 7 de Noviembre.
Por teléfono me dijeron ya las fechas, pero tenía que llegar la carta para poder hacerme el análisis, si no hubiese llegado a tiempo me dijo que tendría que ir un rato antes a la Segunda planta para que me preparara todos los papeles y entregarlos donde se hacen las Analíticas.

Cuando vaya a la visita os cuento.
Un abrazo a todas!


Hola Laalaa,

Que tal ha ido la visita que tuviste el día 7?
Al ser una de las primeras que estás ahora empezando, serás una guía para muchos de nosotras!! Yo espero empezar ya esté mes con la analítica y antes de Navidad tener ya la visita.

Un abrazo!!
Gabi32
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. nov. 04, 2019 12:19 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Gabi32 » dt. nov. 12, 2019 10:45 am

Hola noies,

Vaig anar a fer 4 controls de ecografia fins que el divendres passat em van donar cita per la extracció el dilluns. M'han donat anestesia, sembla que l'extracció ha tardat menys de 20 minuts i m'he quedat adormida gairebe 2 hores.
La doctor em va dir que han tret 11 óvuls i ara mateix estic esperant la trucada per informar-me de la cita de l'implantació que potser sigui demá o Dijous.

Com que aquesta es meu primer intent no sé ben bé com va la cosa, peró em sembla que d'un dia a l'altre já saben se hi ha hagut fecundació d'algun óvul o no. Vá molt rápid... Quins nervis!!!!

A cerca del tema de implantació, sabeu com decideixen se posan 1 o més óvuls? Jo tinc dret de parlar? O son els metges que decideixen i punt? Tinc por de tenir bessons per la cirurgia que vaig fer (tinc l'espai intrauterí reduït).
Si alguna de vosaltres sap alguna cosa sobre el nombre d’òvuls a implantar.
Sisplau, feu-me una mica de llum!

Una Abraçada
Damaris01
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dl. set. 30, 2019 1:22 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Damaris01 » dt. nov. 12, 2019 1:17 pm

Hola Gabi! I com et trobes? Com ha sigut aquestos dies desprès de la punció.
Que bé que estiguis apunt....
Doncs en principi, si que pots triar si un o dos, de fet ells et recomanen. Només en cas de tenir risc de la teva salut en l'embaràs si tens alguna malaltia, només et deixen posar un .
Molts anims!!! Ja ens aniras explicant
Barcelona32
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dc. maig 15, 2019 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Barcelona32 » dc. nov. 13, 2019 5:36 am

Hola bon dia!!!!! Gabi quina ilusio ja estàs comenzant!!!! Yo quant vaig fer la invitro sempre et recomanen ells, xo tu sempre pots dir la teva opinió.... i ells acaban valorar q es el millor sense tenir cap risc.... noies em fa molta ilusio q comenteu almenys la espera no es fa tant llarga!!!! Gabi ja veuràs q abans del cap de setmana ja t’ho faran!!! I tindràs el teu positiu!!! Molts anims!!! Un però ben gran
Gabi32
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. nov. 04, 2019 12:19 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Gabi32 » dv. nov. 15, 2019 8:54 pm

Hola noies,
Com aneu?
Jo estic bé, a casa tranquil·la encara, em fa una mica mal a la panxa, però bé!
Al final vaig fer la implantació ahir, el dijous a les 10 del matí amb el dr. Pere Pares (molt bon doctor, és directe però encara amable). Quan vaig veure al meu marit després de tornar de l'anestèsia, ell em va dir que el Dr. Pere el vaig donar una imatge de l'úter amb l'embrió (o sigui, la primera foto del nen >;;;.-

A cerca dels òvuls, com vaig dir abans, em van treure 11, i ahir la geneticista em va explicar que 2 eren massa petits (els van tirar) i altres 2 no van "agafar l'espermatozoide" (doncs és per tirar també). Al final van quedar amb 7 acceptables, 2 de qualitat A, 2 o 3 qualitat B i els altres de tercera qualitat (però en teoria aquests no estan malament).

El dr. Pere em va dir que davant del meu cas millor implantar només 1, i la geneticista em va demanar que assignés els papers per congelar els òvuls que tinguessin bona evolució (deixen que evolucionem per al menys 5 dies abans de congelar).

Ara he de tornar al Sant Pau el 28 (14 dies després de l'implant) i demanar un examen d'embaràs. En el cas que baix la regle, he de demanar cita al Puigverd.

Curiosament la infermera em va dir que tanca'n el centre de FIV per 3 setmanes al final d'any. Dic això només perquè se de cas alguna de vosaltres vol ser una mica "pesades" i anar al Sant Pau per fer una mica de pressió.

Ánims, el vostre moment està a punt!!! Un petó
Xúlia2019
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. feb. 19, 2019 6:13 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Xúlia2019 » dc. nov. 27, 2019 10:48 pm

Hola noies!!
Avui m’han fet la punció, la veritat es que ha anat molt bè, tot el personal molt amable y amb la sedació una meravella.
Han sigut uns 20min i després una horeta y mitja per acabar de ser conscient, un suc i fora!
La veritat q durant la tarda d’avui tinc bastants molesties, no dolor... pero no puc caminar del tot recte... suposo que es normal..
Com us van anar les vostres puncions?
Ara a esperar q em truquin i diguin alguna coseta de com y voluciona tot.
M’han tret 9 folis!! No sta malament!!
Sabeu quan triguen en trucar per informar? Soposo que demà tindrè noticies.
Petonasssossss per a totes!!!
Gabi32
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. nov. 04, 2019 12:19 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Gabi32 » ds. nov. 30, 2019 10:51 pm

Hola noies,
Com aneu?

Havia d'anar a fer el test d'embaràs el 28. El 27 per la nit vaig tenir um "manxat" doncs el endemà jà m'imagina que seguiria un no, com va ser en realitat. El dr. Parès em và trucar el mateix per contar-me i em va demanar que anès l'endamà per fer una prova amb la dra. Peón. Ara em van "donar vacances" fins al Janer.

Xúlia2019, Soposo que ja et van trucar el dia despres a la punció per apuntar la implantació, (la meva ha sigut 3 dies desprès de la extraciò). Ja ens dirà alguna cosa. Molta sort maca!!!

Petonets
Barcelona32
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dc. maig 15, 2019 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Barcelona32 » dl. des. 02, 2019 6:53 pm

Hola noies q be saber de vosaltres!!!!
Gabi32 ho sentó molt x el negatiu... xo ja veuras q la següent será la positiva! Diuen q cada vegada sha acomulent mes posibilitats, bueno q el tant per gent de positius puja!!!! Molts anims preciosa!!!!
Xuliaaaaa soposo que ja tha hauran fer transferencia.... espero q sha agafin molt be, estic convencuda de q si, tenim q escoltar positius!!!!!

Don a yo vaig trucar a Puigvert fera qüestio d’uns 10 dies i hem van dir que encara em queda aproximadament un any pk en truquin i comenzar...... van dir q podía ser abans xo q no ho saben exactament... hem vaig quedar una mica de baixon.... xo Beuno no queda un altre q esperar.... xo es fa tant llarg, tant desespernat..... en fi espero mes la trucada q la lotería......

Aneu informant!!!! Pk almneys jo em motivó!!!!! Molts anims a totes!!! Cada vegada queda menys!!! Molts petons!!!!
Allula
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dl. oct. 22, 2018 5:29 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Allula » ds. des. 07, 2019 9:34 am

?-) hola chicas!!os voy leyendo y me alegro que se vea movimiento y se vayan haciendo tratamientos! Gabi 32 siento mucho que no haya podido ser pero al igual que te dice la compañera no hay que desesperar que es cierto que en una segunda vez hay muchas mas oportunidades, eso me dice mi ginecologa al menos! Asi es que muchisimo animo!

A las que estais en espera como yo, llame hace 3 dias y me confirmaron que a la última chica que llamaron para fiv de parejas heterosexuales fue de finales de noviembre con lo cual, casi casi, va por un año la espera (año y un mes no llega) eso hizo que me entrara una alegria enorme!!!jejeje.

Yo estoy en lista desde febrero de 2019 asi que supongo que para marzo me llamaran...cruzo los dedos!!muchas suerte y os sigo leyendo!!!
Xúlia2019
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. feb. 19, 2019 6:13 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Xúlia2019 » dl. des. 09, 2019 1:17 pm

Hola noies!!
Gabi32, sento molt el teu negatiu.. pero ara has d’agafar totes les forçes i no deixar de lluitar. Ho conseguiràs!!!! Segur!
Explicar-vos que jo tinc endometriosi i adenomiosi severa. Vaig fer el tractament hormonal “llarg” però tot i així no puc queixar-me ja que m’ha anat molt bè... ni inflada, ni síntomes ni morats de tantes puntxades a la pantxa.
M’han anant fent ecos de control cada setmana... fins que ha vaig estar a punt per treure òvuls.
Em van fer transfer el 30 de novembre.
Ara estic a la meitat de la mena “beta espera” ... es desesperant!! Oinsssss!!
Em van implantar 2 embrionets molt macus i la veritat es que estic molt molt positiva (i molt nerviosa tb Jajajajaja !!!) Això no ens ho poden treure, oi?? Noies tenim q ser fortes i confiar en que tot anirà bè!!
Alguna de vosaltres que estigui en beta??
Creueu les dits per mi, que en 6dies em faig predictor a veure!!!
Petonarros a totes!!
Barcelona32
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dc. maig 15, 2019 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Barcelona32 » dl. des. 09, 2019 7:04 pm

Hola noies!!!!
Xulia hola maca, la beta espera es el pitjor ja ho he pasar en altres dos tractaments anteriors.... busca coses q et motivin, sortit a pasejar, llegue un Bon libre, alguna serie q tha agradi.... tot el q et digui es poc. Es una situacio angoixosa!!!! Xo molt anims i a pensar molt molt positiu!!! Hem de pensar que els vostres positius TMB son els nostres positius!!!!
Yo avera si cap el juny ens truquen x començar!!! No deixeu de escriure que a mi em motiva molt!!! Molts petons guapisimas a totes!!!!! Ànims!!!! Cadavegada mes aprop del nostre sonmi!!!!
Xúlia2019
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. feb. 19, 2019 6:13 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Xúlia2019 » dt. des. 10, 2019 7:45 am

Q raó tens Barcelona32!!! Anims a totes!!
I si... sort del Netflix que en distreu!! Jajajaja
Petonassosss!
Barcelona32
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dc. maig 15, 2019 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Barcelona32 » dt. des. 10, 2019 6:07 pm

Tens una seria de tres capitols que es diu: dias de navidad, diuen que es molt
Bona de riure.... jo l’ha tinc pendent jejejeje petonets!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::