Llista d’espera Trueta

Tractaments, clíniques, medicaments..
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Llista d’espera Trueta

EntradaAutor: Engruna de mill » dt. set. 26, 2023 3:55 pm

Bones! La ginecòloga em va derivar a reproducció assistida del Trueta, però encara no en tinc cap notícia… com funciona? Hi ha molta llista d’espera? Algú que estigui al Trueta i em pot explicar una mica com funciona?

Moltes gràcies!! :-()-)
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Intentant
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. ago. 30, 2023 6:13 pm

Re: Llista d’espera Trueta

EntradaAutor: Intentant » ds. oct. 28, 2023 2:43 pm

Hola! Jo estic a la llista d’espera del trueta per fer FIV des del setembre i em van dir un any d’espera més o menys..
Des de que m’hi van derivar van tardar un parell de mesos en donar-me la primera visita.
Un cop fas la primera visita a esterilitat ja entres dins la llista d’espera, inseminació o bé fiv depen de cada cas. Jo per tenir endometriosis anem directe a FIV.
Espero haver-te ajudat :)
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: Llista d’espera Trueta

EntradaAutor: Engruna de mill » dt. oct. 31, 2023 4:28 pm

Eii, moltes gràcies per la resposta!! Doncs la visita amb la ginecòloga que em va derivar va ser el 31 de juliol. Entenc que l’agost no compte… per tant, espero que no tardin molt a trucar per la primera visita.

Moltíssimes gràcies per la informació! Almenys estic una mica més tranquil·la pensant que els tempos són normals…

:-()-)
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Intentant
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. ago. 30, 2023 6:13 pm

Re: Llista d’espera Trueta

EntradaAutor: Intentant » dt. oct. 31, 2023 8:07 pm

Espero que no tardin gaire més doncs, si no sempre pots trucar el cap que t’hagi derivat per veure si ho poden agilitzar..
Va tot ben lent a la seguretat social :’( Nosaltres estavem valorant Girofiv, es veu que són els mateixos que els del trueta, però si ho fas a la privada et resten els intents de la pública.. que ho trobo una mica injust.
Espero que aviat tinguis la teva primera visita i entris a la llista :)
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: Llista d’espera Trueta

EntradaAutor: Engruna de mill » dg. nov. 05, 2023 7:48 pm

Siii, ho estava pensant això de trucar al cap si tarden gaire més… a Girofiv ens vam anar a informar, una visita gratuïta. Ens van donar molta confiança, però preferim tenir totes les opcions possibles i si estem a la llista per la SS millor.

Molta sort a tu també i moltes gràcies!! :)
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::