Llista d'espera fiv vall d'hebron

Tractaments, clíniques, medicaments..
Kareniba
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dg. set. 03, 2023 11:43 am

Llista d'espera fiv vall d'hebron

EntradaAutor: Kareniba » dl. set. 04, 2023 9:36 pm

Hola!!! Obro el tema per la fiv a la vall d'hebron, encara no he vist cap...
En el meu cas estem buscant bebe amb la meva parella fara un any i mig llarg, ens em fet varies proves com seminograma, ecos, analitiques els dos i proba de cariotips, en les meves analitiques em surt la prolactina alta, a 48 la prolactina en serum i la basal a 26.
Ell te recompte d'esperma baix i progressius tipo B, es a dir, mes lents.
La nostra ginegologa reproductiva ens va dir fa un mes que ens ficava a la llista d'espera per fer una FIV a la vall d'hebron ja que si no no em quedaria embarassada, seguit d'aixo vaig trucar a la vall d'hebron per comprovar i no em van voler donar cap tipus d'informacio, unicament em va dir la noia que em va agafar el telefon que per que m'arribes la carta de la primera visita seria molt temps que aproximadament serien 9 messos... sense comprovar si estic o no a la llista... algu esta a la meva situacio??? Si es aixi, aproximadament quan temps us han donat a la resta?
Gràciees :()()::::
asunsion
Entrades: 4
Membre des de: dt. set. 12, 2023 8:44 am

Re: Llista d'espera fiv vall d'hebron

EntradaAutor: asunsion » dt. set. 12, 2023 8:49 am

Hola!! A nosaltres ens van trucar de la Vall d'Hebron als dos anys de llista d'espera.
També vaig trucar per preguntar com anava la llista (Se que en altres hospitals els pacients saben en quin número estan) pero no m'ho van dir tampoc, simplement que encara faltava...
Kareniba
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dg. set. 03, 2023 11:43 am

Re: Llista d'espera fiv vall d'hebron

EntradaAutor: Kareniba » dt. set. 12, 2023 8:42 pm

asunsion ha escrit:Hola!! A nosaltres ens van trucar de la Vall d'Hebron als dos anys de llista d'espera.
També vaig trucar per preguntar com anava la llista (Se que en altres hospitals els pacients saben en quin número estan) pero no m'ho van dir tampoc, simplement que encara faltava...


Pero us ho van dir de paraula els vostres metges que estavau a la llista???
Es a dir la primera visita o contacte va ser als dos anys d'espera???
asunsion
Entrades: 4
Membre des de: dt. set. 12, 2023 8:44 am

Re: Llista d'espera fiv vall d'hebron

EntradaAutor: asunsion » dc. set. 13, 2023 7:46 am

No recordo si per telèfon em van mirar nom o no, però tampoc em van dir cap data aproximada, sol un "ja rebràs la carta"
Vas trucar a la centraleta general o directament a repro??
Kareniba
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dg. set. 03, 2023 11:43 am

Re: Llista d'espera fiv vall d'hebron

EntradaAutor: Kareniba » dc. set. 13, 2023 9:37 am

A la centraleta diria, al numero general que sortia a internet. Aquella noia es la que em va dir literalment uuuuuffff la primera carta t'arribara aproximadament en 9 o 12 messos... i em va penjar...
Kareniba
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dg. set. 03, 2023 11:43 am

Re: Llista d'espera fiv vall d'hebron

EntradaAutor: Kareniba » dv. oct. 06, 2023 3:55 pm

Holaaa!!! Actualment a la meva ciutat ja m'han fet les proves de prolactina, analisis molt complerts de sang, tiroides, citologia, antimulleriana, a la meva parella 2 seminogrames, ecografia d'escrot, probes a uroleg i també ens han fet els cariotips... a tot això ens van derivar a la vall d'hebron per una fiv, la meva consulta es... si tinc totes aquestes probes de la seguretat social, me les hauran de tornar a fer tot i que siguin super recents?
Ens van derivar a la vall d'hebron per llista d'espera a ultims d'agost, als 15 dies em van trucar de la vall d'hebron per concertar una visita la qual sera telematica... m'agradaria tindre opinions d'altres que hagin tingut fiv's per la ss i d'aquesta forma a la visita poder preguntar tot el que hagi de saber sense que se m'escapi res... em preocupa el tema de que m'hagin de tornar a fer totes les proves ja que seria demorar-ho tot molt. Gràcies.
asunsion
Entrades: 4
Membre des de: dt. set. 12, 2023 8:44 am

Re: Llista d'espera fiv vall d'hebron

EntradaAutor: asunsion » dl. oct. 09, 2023 10:48 am

Hola! Hi ha proves com el cariotip que ja no l'hauràs de repetir mai. Les analítiques i altres proves normalment caduquen als 6 mesos.
Ho fan aixi per avançar feina i que, quan us truquin de Vall d'Hebron ja estigui fet.
Espero que sigui aviat! :)
Nuriabcn
Entrades: 2
Membre des de: dg. nov. 05, 2023 4:37 pm

Re: Llista d'espera fiv vall d'hebron

EntradaAutor: Nuriabcn » dg. nov. 05, 2023 4:39 pm

A mi em van posar en llistes al gener de 2022 i em van trucar a l’abril de 2023. Vaig iniciar la primera fiv al maig.
Patri8
Entrades: 3
Membre des de: dj. nov. 09, 2023 2:50 pm

Re: Llista d'espera fiv vall d'hebron

EntradaAutor: Patri8 » dj. nov. 09, 2023 2:56 pm

Bones,

Després fer totes les proves a Lleida m’han derivat a la Vall d’hebron i just aquesta setmana he rebut la carta per la visita al mes de febrer. Em posa primera visita CEX reproducció assistida. Sabeu que es fa en aquesta primera visita? En principi les proves ja les portem totes fetes de nostre hospitsl.
asunsion
Entrades: 4
Membre des de: dt. set. 12, 2023 8:44 am

Re: Llista d'espera fiv vall d'hebron

EntradaAutor: asunsion » ds. nov. 11, 2023 5:44 pm

Hola Patri,

A la primera visita revisaran el vostre historial i totes les proves que ja teniu fetes i, si cal, us en demanaran alguna mes que us faran allà. Les analítiques per exemple, s'han de repetir cada x mesos (6 si no recordo malament). A vegades es una mica rotllo perquè has d'anar a BCN sols per una analítica, pregunta si te la pots fer al teu CAP de Lleida per no haver de desplaçar-te.
En cas que tinguin tota la info que necessiten, el mes probable es que amb la següent regla començeu el tractament.
Molta sort !!!
Kareniba
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dg. set. 03, 2023 11:43 am

Re: Llista d'espera fiv vall d'hebron

EntradaAutor: Kareniba » dt. nov. 28, 2023 10:19 am

Correcte!! A mi em van fer aquesta primera visita la setmana pasada el dia 21, em van dir que eram bons candidats per la fiv i ja amb totes les probes fetes que ens fiquen a la llista de espera oficialment a dia 21/11, em vam dir que la espera es de 1 any, que estigues pendent del telefon en el mes de novembre del any vinent i que mentres no em trucarien ni em dirien res mes... ara toca esperar...
Patri8
Entrades: 3
Membre des de: dj. nov. 09, 2023 2:50 pm

Re: Llista d'espera fiv vall d'hebron

EntradaAutor: Patri8 » dc. nov. 29, 2023 10:15 am

Kareniba ha escrit:Correcte!! A mi em van fer aquesta primera visita la setmana pasada el dia 21, em van dir que eram bons candidats per la fiv i ja amb totes les probes fetes que ens fiquen a la llista de espera oficialment a dia 21/11, em vam dir que la espera es de 1 any, que estigues pendent del telefon en el mes de novembre del any vinent i que mentres no em trucarien ni em dirien res mes... ara toca esperar...



Vaja, així a la primera visita a la Vall d' Hebron no farem res de bó, ja tenim totes les proves fetes. Ja tenia la idea que a la SS poc podria fer ja que amb la meva edat esperar 1 any es massa.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::