Aconseguir positu amb baixa reserva amb óvuls propis?

Tractaments, clíniques, medicaments..
Isola
Entrades: 2
Membre des de: dg. ago. 06, 2023 9:50 am

Aconseguir positu amb baixa reserva amb óvuls propis?

EntradaAutor: Isola » dg. ago. 06, 2023 10:09 am

Bon dia a totes,

Volia fer una pregunta a totes les noies o parelles que tingueu baixa reserva ovárica.

Fa anys (aprox uns 10a) que vaig intentar fer 3 fivs sense èxit amb la meva parella d'aquella època.
Ell tenia fragmentació adn, cadena simple i doble i jo baixa reserva, tot un caos.

Ens vam separar i actualment tinc parella, però fents proves un altre cop, òbviament jo segueixo amb la baixa reserva i sent 10 anys mes gran (que no ajuda) i ell també te fragmentació adn, cadena simple i doble.

He estat llegint i he vist que ara està el fertil chip per poguer agafar els
espermatozoides que no tinguin fragmentació (cosa que això fa 10 anys no hi era) però amb baixa reserva no sé si hi ha alguna técnica/metodología nova que ajudi la qualitat i/o quantitat dels óvuls i això ajudi, en cas óvuls madurs, una bona fecundació i aconseguir embrions forts.

He llegit que ara fan això del plasma (prp) però no sé com va ni si realment funciona.

Alguna s'ho ha fet??


Després volia preguntar-vos si heu aconseguit embaràs tenint baixa reserva i quin tipus d'estimulació us han fet.

Pel que veig, tenir baixa reserva es un dels pitjors pronòstics amb fertilitat perquè el teu cos no dóna, i si no dóna poc es pot fer....

I a quines clíniques heu anat? Quines tenen 'l'especialitat' amb aquest diagnòstic?

Vaig molt perduda, fa 10 anys no hi havia gaires clíniques, ara han sortit com els bolets, moltes de noves, i no sé quina realment val la pena i quina no.

A veure si em podeu ajudar siusplau, que llegir testimonis positius sempre ajuda.

Moltes gràcies!!
Naye
Entrades: 4
Membre des de: dt. nov. 07, 2023 10:04 pm

Re: Aconseguir positu amb baixa reserva amb óvuls propis?

EntradaAutor: Naye » dt. nov. 07, 2023 10:11 pm

Hola Isola,

Si, és possible. Jo vaig passar per això. Encara estàs buscant?
Isola
Entrades: 2
Membre des de: dg. ago. 06, 2023 9:50 am

Re: Aconseguir positu amb baixa reserva amb óvuls propis?

EntradaAutor: Isola » ds. nov. 18, 2023 10:38 pm

Hola Naye,

Si, encara estem buscant. Ens hem decidit ja per la clínica, la que més feeling ens ha tramès i ara a veure que pasa.
La meva antimulleriana es molt molt baixa i la fsh molt i molt alta, així que les probabilitats d'èxit són pràcticament nul·les, ja m'ho ha dit la dra.
Però com sempre escoltes que hi han miracles per la vida penses... I si jo també tinc el meu?
Ho intentarem un cop i si no funciona doncs ho deixarem estar.

A tu et va anar bé? Algun protocol a tenir en compte??

Gràcies!!
Naye
Entrades: 4
Membre des de: dt. nov. 07, 2023 10:04 pm

Re: Aconseguir positu amb baixa reserva amb óvuls propis?

EntradaAutor: Naye » dt. nov. 21, 2023 10:43 pm

Hola,

Et recomano 200% la clínica CIRH amb la metgessa Alicia Maqueda, i tractament d'acupuntura a la Dra. Lu, com a mínim tres mesos abans de provar-ho. És molt més que acupuntura, també és consell nutricional, de descans, etc... Tan l'una com l'altra t'acompanyaran en el procés, son doctores les dues, i estan especialitzades en casos com el teu o el meu. De fet la Dra.Lu em va recomanar l'Alicia Maqueda i genial. Només puc parlar des de la meva experiència, però les recomano totalment. Miracles no n'hi ha, però hi ha clíniques que et destrossen (també em va passar) i n'hi ha que personalitzen el tractament, t'animen i normalment aconsegueixen bons resultats.

El que sí que no et recomanaria és la clinica Dexeus, que et tracten com un número i només es valen del nom que tenen.

Ja ens diràs! Moltíssima sort!
PaaTRii
Entrades: 2
Membre des de: dc. nov. 22, 2023 10:29 pm

Re: Aconseguir positu amb baixa reserva amb óvuls propis?

EntradaAutor: PaaTRii » dc. nov. 22, 2023 10:43 pm

Hola noies he estat llegin els vostre comentaris soc una mes amb tot aquet tema i totalment d’acort amb Naye amb el que dius de dexeus estat tot un any alla ens em fet 3 tractaments dels cuals nose quin pitjo. No hi ha acces a un grup de whatsapp, on poder parla e intercambia experiencia…?
Naye
Entrades: 4
Membre des de: dt. nov. 07, 2023 10:04 pm

Re: Aconseguir positu amb baixa reserva amb óvuls propis?

EntradaAutor: Naye » ds. nov. 25, 2023 9:19 pm

Hola, doncs no sé si em pots passar el teu telèfon per missatge personal? Si puc ajudar des de la meva experiència ajudo encantada, que sé que son processos molt durs.
PaaTRii
Entrades: 2
Membre des de: dc. nov. 22, 2023 10:29 pm

Re: Aconseguir positu amb baixa reserva amb óvuls propis?

EntradaAutor: PaaTRii » dl. nov. 27, 2023 8:31 pm

Naye ha escrit:Hola, doncs no sé si em pots passar el teu telèfon per missatge personal? Si puc ajudar des de la meva experiència ajudo encantada, que sé que son processos molt durs.


Naye estic intetan enviarte el meu telefono pero no trobo la forma de com feru
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Aconseguir positu amb baixa reserva amb óvuls propis?

EntradaAutor: Apolonia » dt. nov. 28, 2023 12:02 am

Hola! sí que n'hi han de miracles..!
jo vaig ser mare passats els 45 d'un nen preciós i adorable. Ja va camí dels 5 anys. És de donació d'embrions. Donem molta importància a la genètica, i t'asseguro que no la té. Te l'estimes d'aquí a l'infinit i ell a tu..! Sé que són decisions molt importants, però no descartis ser mare només perquè tens reserva ovàrica baixa. Pots adoptar un embrió o bé acollir-te a una ovodonació.

Molta sort!!!!!! jo, per descomptat que vaig prendre la millor decisió. Per la meva edat amb òvuls propis no hi havia opció així que el dol genètic el vaig fer ràpidament !

Ànims!
Isola ha escrit:Hola Naye,

Si, encara estem buscant. Ens hem decidit ja per la clínica, la que més feeling ens ha tramès i ara a veure que pasa.
La meva antimulleriana es molt molt baixa i la fsh molt i molt alta, així que les probabilitats d'èxit són pràcticament nul·les, ja m'ho ha dit la dra.
Però com sempre escoltes que hi han miracles per la vida penses... I si jo també tinc el meu?
Ho intentarem un cop i si no funciona doncs ho deixarem estar.

A tu et va anar bé? Algun protocol a tenir en compte??

Gràcies!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::