FIV Hospital Josep Trueta

Tractaments, clíniques, medicaments..
Tina84
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. maig 16, 2017 8:59 am

FIV Hospital Josep Trueta

EntradaAutor: Tina84 » dc. ago. 25, 2021 12:21 pm

Bones
Ens han trucat de l'hospital Josep Trueta de Girona pero fer una FIV al novembre.
M'agradaria saber opinions i experiencies d'aquest hospital en aquest tema...
Fa poc vaig obrir un altre fil per preguntar si era convenient o no dir a la SS si has fet un tractament privat prèvi... vaig rebre opinions de tot i no sé qué fer. Nosaltres vam fer una FIV per privat al gener que no va anar bé i ara voliem fer la segona i just ens truquen del Trueta...
Estem una mica confus... De si continuar pel privat o ja qué ens han trucat de la SS fer un cicle a la pública i de si dir que em fet un tractament abans... Jo a l'octubre faig 37 any... No tinc baixa reserva ovárica, pero tampoc es per tirar cohets...
Escolto les vostres experiencies.
Moltes gràcies
sara87
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. oct. 21, 2021 7:29 pm

Re: FIV Hospital Josep Trueta

EntradaAutor: sara87 » dj. oct. 21, 2021 8:01 pm

Hola Tina84, no se si ja has anat al trueta. T'explico la meva experiència. Vaig parlar amb el metge de capçalera sobre el problema de que portavem molt de temps provant i al poc temps em va trucar una noia, no se si del Güell o Trueta... Això va ser fa un any aproximadament. Li vaig explicar per telèfon el que havíem fet ja a la privada i em va dir que no em farien res doncs. Li vaig dir que així era millor mentir doncs i em va dir que tenien manera de saber-ho ja que treballaven amb cliniques, però suposo que deuen ser cliniques com Girona, Onyar... Jo vaig anar primer a una privada de Barcelona i no crec que ho sàpiguen, ara vaig a una de Girona i no ho se. Però per exemple, per unes proves em vaig haver de fer una pcr al centre de analisis de Girona, que és de la Clinica Girona i a la meva salut em surt el resultat d'aquesta pcr. Jo no diria res però has d'anar amb cuidado no et pillin.
Papallona1982
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dv. abr. 20, 2018 10:47 am

Re: FIV Hospital Josep Trueta

EntradaAutor: Papallona1982 » dl. oct. 25, 2021 1:57 pm

Bona tarda!!
Jo sobre aquest hospital no puc opinar, però em quedo molt sorpresa del que comentes que al dir que havies fet un cicle per la privada no t'ho faríen. A mi no em va passa això ni molt menys. Jo vaig fer el primer cicle per la privada mentre estava a llista d'espera, no va funcionar i a la primera visita de la s.s. els hi vaig explicar i els hi va anar molt be per regular tema medicació i com a guía però en cap moment em van dir res de que no m'ho faríen, es mes, es ilegal, perque tu pots anar on vulguis, l'unic requisit que ells posen es que no tinguis ja un fill, però intents pots fer els que vulguis i on vulguis. Espero haber-te ajudat. Que vagi molt bé.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::