ADOPCIÓ EMBRIONS LLUITADORES

Tractaments, clíniques, medicaments..
BuffIta
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. maig 28, 2020 8:16 am

ADOPCIÓ EMBRIONS LLUITADORES

EntradaAutor: BuffIta » dt. juny 15, 2021 6:48 pm

Hola a totes,
Obro aquest fil per totes les que em estat, estem o estarem en tractament Adopció Embrions.
Per compartir experiències, parlar de clíniques, metges, proves, tractamebts, análisis i tot el que poguem compartir.

Jo porto 2 ADE.
Primera no va implantar Institut Marques
Segona ha implantat però bets baixa... Segurament serà bioquímic a Gravida

Si la beta de dijous es baixa hauré de suspendre tractament i tornar a començar...

Recomendacions?

US espero per aqui
lua_86
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. maig 28, 2020 10:03 am

Re: ADOPCIÓ EMBRIONS LLUITADORES

EntradaAutor: lua_86 » dc. juny 16, 2021 10:23 am

Hola Bufflita
Fa dies que et segueixo i llegeixo la teva història. Em sap greu la teva situació.

Jo porto dos intents de ADE, el primer a Girexx de dos embrions de 3 dies. Beta negativa

Segon intent a estat a IVI Barcelona, d'un blasto de 5 dies transferit el dia 26 de maig. A 17 dies post fecundació (dotze dies despres transfer) la beta ha estat de 411. Ara estic en ecoespera i creuant els dits.

Tot i que no sóc molt activa escrivint si que llegeixo molt els posts, per saber quin lloc em poden ajudar més. I el resum de tot el que he llegit em va fer decidir per anar a IVI. Segurament es el lloc més car però pel que he vist també es on poden solucionar millor tora els problemes que puguis tenir.

Jo em visito amb el Dr. Ballesteros i tot i que la gent es queixa que es un pèl sec, es molt molt bon metge.

Espero haver-te ajudat, molts d'anims i un petó fort.
Jo 34 ell 32

05/20 inici de le cerca
09/20 AMH: 0,42 (baixa reserva ovarica)
10/20 ..::·· Molt alterat .
Recompte fol.licles 2+2
01/21 1a ADE 2 embrions 3 dies. Beta negativa
05/21 2a ADE 1 blasto 5 dies. Beta +411
BuffIta
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. maig 28, 2020 8:16 am

Re: ADOPCIÓ EMBRIONS LLUITADORES

EntradaAutor: BuffIta » dc. juny 16, 2021 11:46 am

Hola Lua,
Gràcies....
Miraré IVI a veure...

Vaig fer-me la transfer el dia 2 de juny , de fet avui fa 14 dies i ja porto 3 betes.... creec sincerament que las betas me las han fet molt dora com per ja descartar directament que pugui evolucionar i que deixi la medicacio....

Cada cop penso mes que les cliniques van pels diners.... i si d'un inici la beta no es perfecte et diuen que deixes la medicacio perque ho tornis a intentar i mes caixa....

Es molt fort el que penso pero.....ara mateix penso aixi

A tu quan et van fer las betas?

Pel que dema em fare una beta jo a un laboratori a veure que surt.... penso que l'embrio es pot haber implantat mes tard..... i no fa ni 15 dies de la transfer.....

Creuem dits...
Gracies i espero que tu tot be.
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: ADOPCIÓ EMBRIONS LLUITADORES

EntradaAutor: ambjdejan » dc. juny 16, 2021 12:11 pm

Buffita, de quants dies era l'embrió?

Jo vaig fer ovo, ja sé que no és el mateix ben bé, però ens vam decantar per una clínica més cara però on et garantien la transfe de 2 blastos dia 5
Una transfe i si perds l'embaràs abans de la setmana 26, una segona transfe inclosa

És més car, però per altra banda a ells els va bé que et quedis a la primera pq així pel preu de 2 en fan 1... és a dir, ells ja tenen la pasta i els interessa que funcioni... no sé si hi ha programes semblants per la ADE...

En el nostre cas, vam anar a la Dexeus

Espero que aviat tingueu bones notícies i a veure aquesta beta...
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: ADOPCIÓ EMBRIONS LLUITADORES

EntradaAutor: Gustineta » dc. juny 16, 2021 1:33 pm

Hola Buffita,

Em sap greu que estiguis en aquesta situació i patint el que sembla que serà un bioquímic.
És dur i desesperant.

Pel tema de les betes: jo vaig passar per una situació semblant, però a IVI: beta molt baixa, de 24 a 9-10 dies postransfer. Al cap de dos dies, beta de 26. No havia duplicat i ja em van fer deixar la medicació.
L'important no és tant quan et fan la beta (a partir d'un dia raonable, en el cas d'un blasto, 8-9 dies, que això ja són 15 dies des de l'ovulació) sinó que tingui un valor dins dels límits per la setmana d'embaràs i dupliqui bé quan et repeteixin la beta. I sí, es contempla que s'hagi implantat tard; d'aquí que et facin repetir la beta)
Particularment, jo sóc partidària de no repetir betes perquè em crea un patiment innecessari. En el segon tractament, que vam fer a Gravida, vam demanar específicament de fer beta passades dues setmanes de la transfer d'un blasto. Així, ens asseguràvem de veure un valor que ens donés prou informació. No ens van posar cap pega per fer-ho així.
He de dir que en el meu cas no era ADE, era amb material genètic propi, però la manera de procedir per a la beta no canvia.
Quines betes t'has fet i a quins dies?

Pel que fa a les clíniques: per la meva experiència, no hi ha una clínica perfecta. Jo em vaig canviar d'IVI a Gravida perquè vam tenir mala experiència a IVI. No pel fet del bioquímic, sinó per altres temes, entre d'altres, que van descartar coses que necessitàvem i considerem que ens van mig mentir. En canvi, per a la Lua, IVI ha estat la clínica adequada i on ha sentit que tenia l'atenció i el tractament que necessitava. Si no estàs bé a Gravida (i per bé, no vull dir només que aconsegueixis un embaràs viable), canvia't. L'important és que confiïs en qui t'atengui.
I si no veus clar el tema de les betes perquè creus que te les han fet molt aviat i consideres que et fan deixar massa aviat la medicació, pregunta-ho a la doctora, tens dret a tenir informació.

Una abraçada
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::