FIV 2021

Tractaments, clíniques, medicaments..
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rider » dv. ago. 20, 2021 6:35 pm

Pues al final me dijo la dra.que me ha crecido un foliculo más que el resto y tengo el estradiol muy alto para ser el primer control.
Tenia 15 ovulos en ovario izquierdo y en el otro otros tantos, pero uno media 14 y el resto 10 mm.
Me ha dicho que tome lo mismo de medicación(gonal 150 y menopur 75) pero que me pinche a más a más cetrotide...supongo que es para parar que no ovule.
Espero que crezcan los demás ....
Espero que todo vaya bien .....estos ovarios poliquisticos son un rollo , no saben por donde cojerlos.....
Como lo veis?
Explicadme si a a lguna le pasó algo parecido.
Lna
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. maig 14, 2015 7:53 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Lna » dv. ago. 20, 2021 6:45 pm

Rider ha escrit:Pues al final me dijo la dra.que me ha crecido un foliculo más que el resto y tengo el estradiol muy alto para ser el primer control.
Tenia 15 ovulos en ovario izquierdo y en el otro otros tantos, pero uno media 14 y el resto 10 mm.
Me ha dicho que tome lo mismo de medicación(gonal 150 y menopur 75) pero que me pinche a más a más cetrotide...supongo que es para parar que no ovule.
Espero que crezcan los demás ....
Espero que todo vaya bien .....estos ovarios poliquisticos son un rollo , no saben por donde cojerlos.....
Como lo veis?
Explicadme si a a lguna le pasó algo parecido.


Hola Rider,

Pues como mi problema es de baja reserva no sabría decirte. Pero si es el primer control vas con margen!
¿Cuándo tienes la punción?

Yo he tenido esta mañana el último control ecográfico y el endometrio está perfecto, mide 10 mm. El domingo empiezo con los óvulos de progesterona, el miércoles analítica de progesterona + PCR y viernes la transfe!!
1a FIV-ICSI
16/6/16 Punció 9 folis, 6 madurs, 3 fecunden
20/6/16 Transf 2 embrions, Beta -
26/8/16 Transf frigoembrió, Beta +
08/5/17 Neix la nostra reina
2a FIV-ICSI
23/06/21 Punció 7 folis madurs, 3 blastos
28/06/21 Transf 1 embrió. Beta +, bioquímic
27/08/21 Transfer 1 frigoembrió, Beta +
17/05/22 Neix la germaneta
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rider » dv. ago. 20, 2021 9:48 pm

Que bien Lna!!! Ya te queda poco para la punción. >.-<: . Pronto ya lo consigues!!
Yo hoy es el quinto día de estimulación y el primer control me lo han hecho esta mañana.
Así que no se cuando será la punción, solo se que el domingo tengo otro control de estradiol y ecografico.
A ver que tal
clip
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. abr. 26, 2021 12:16 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: clip » ds. ago. 21, 2021 8:58 am

Bon dia noies!

Doncs ahir ja vam saber Blastos definitius i congelats: 9 en total, dels quals 8 eren dels bons i 1 dels "dolents" que van fecundar malament. N'hem biopsiat (DGP) 4, vam decidir q fariem la meitat de moment. A veure si amb aquest pas, seguim amb la mateixa sort. Estem molt contents de moment.

Rider: A mi en esta estimulación, me paso lo mismo, tenia uno en cada ovario a 15 y el resto solo a 9. Así que tu no te preocupes. Y es mas el último dia de revisión antes de la punción, a final llegué con los grandotes a 23.6 y 22.8, y el resto a 17-18. Lo único que me dijeron los 3-4 últimos dias que mirara de hacer algo de reposo y nada de esfuerzos para evitar que no se reventaran. Entonces tu tranquila y positiva, guapa.

Lna: M'alegro moltíssim que anés bé la revisió i que ja estiguis apuntet per transfe. Que bé! >.-<:
Tota la sort de món Lna!!! Com ho portes? Encara estàs de vacances?
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rider » ds. ago. 21, 2021 11:31 am

Me alegro Clip de que todo vaya bien , en poco seguro que lo consigues . <:-<
Espero tener la suerte tuya , ojalá .
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » dl. ago. 23, 2021 3:32 pm

Hola a tothom! Sóc nova per aquí. Ja ho je demanat per un altre post i ho faig tmb per aquí. Per una banda volia saber opinions recents de la Dexeus (alguna experiència?) i per altra banda... Com és el proces Fiv? És dur? Molt repòs? A nivell psicològic? Vull saber a nivell laboral com pot afectar també.

Gràcies i ànims!
clip
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. abr. 26, 2021 12:16 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: clip » dt. ago. 24, 2021 9:10 am

Hola Piruleta!

Benvinguda!

A veure si et puc ajudar un xic. Per una banda, opinions de la Dexeus no te'n puc donar personalment ja que jo no hi he anat. Només et puc dir que la meva companya de feina hi va anar i va quedar molt decebuda pel tracte, però ja et dic, el que ella em va explicar. També he llegit gent d'aquí el foro que n'estava contenta. A veure si algú d'aquí et pot respondre millor aquest tema.

I per altra banda, el procés FIV si és dur? doncs a veure, per mi dur com el procés físic en si, doncs trobo que no excessivament, i respòs en principi amb tot el que et fan a l'endemà pots anar a treballar, però emocionalment és més complicat segons l'experiència que tinguis. Si et va tot bé a la primera, doncs és una cosa, però si t'emportes patacades pel camí amb els resultats, doncs si, es durillo, llarg i neguitós. Jo el que més malament porto és el tema de l'incertesa, no saber que tinc, tema proves, la poca informació que et donen com no et busquis tu una mica la vida preguntant, llegint,.. I en l'àmbit laboral com pot afectar també, no sé a que et refereixes exactament, si has de faltar molt a la feina? o si la feina afecta al procés FIV? Jo tema feina, doncs personalment després de la patacada no ho he portat gaire bé, perquè no estàs per gaires tonteries, i al final passa a ser el menys rellevant, tens el cap i el teu horitzó en la FIV. Però no sé si la resta ha tingut aquesta sensació. També estaria bé saber-ho. I si et refereixes a la segona pregunta que he formulat, doncs si, has de tenir en compte que si tens una feina estressant (no sé si és el teu cas), has de frenar perquè amb una FIV, i especialment en el moment transfe, has d'arribar amb un estat òptim: completament tranquil.la i positiva, és molt important, ja que el cap també juga un paper molt important. L'estrés t'ho pot llençar tot per terra.

Espero haver contestat les teves preguntes. Ja ens aniràs explicant...

Rider: Como va el crecimientos de esos óvulos? estas ya pesada? Tienes fecha para la punción?
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » dt. ago. 24, 2021 9:41 am

Hola Clip,

Mil gràcies per respondre! Jo tinc totes les proves fetes... Res que porti a que les coses no funcionin, però no hi ha manera. Així que m'he decidit a iniciar el procés, però em provoca inseguretat tot plegat (com anirà, com serà...).

Vaig esperar un temps perquè tot ho veuen bé i considero que sóc jove (31) però... No sé que falla...

Ànims noies! Us seguiré perquè això és genial!
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rider » dt. ago. 24, 2021 8:45 pm

clip ha escrit:Hola Piruleta!

Benvinguda!

A veure si et puc ajudar un xic. Per una banda, opinions de la Dexeus no te'n puc donar personalment ja que jo no hi he anat. Només et puc dir que la meva companya de feina hi va anar i va quedar molt decebuda pel tracte, però ja et dic, el que ella em va explicar. També he llegit gent d'aquí el foro que n'estava contenta. A veure si algú d'aquí et pot respondre millor aquest tema.

I per altra banda, el procés FIV si és dur? doncs a veure, per mi dur com el procés físic en si, doncs trobo que no excessivament, i respòs en principi amb tot el que et fan a l'endemà pots anar a treballar, però emocionalment és més complicat segons l'experiència que tinguis. Si et va tot bé a la primera, doncs és una cosa, però si t'emportes patacades pel camí amb els resultats, doncs si, es durillo, llarg i neguitós. Jo el que més malament porto és el tema de l'incertesa, no saber que tinc, tema proves, la poca informació que et donen com no et busquis tu una mica la vida preguntant, llegint,.. I en l'àmbit laboral com pot afectar també, no sé a que et refereixes exactament, si has de faltar molt a la feina? o si la feina afecta al procés FIV? Jo tema feina, doncs personalment després de la patacada no ho he portat gaire bé, perquè no estàs per gaires tonteries, i al final passa a ser el menys rellevant, tens el cap i el teu horitzó en la FIV. Però no sé si la resta ha tingut aquesta sensació. També estaria bé saber-ho. I si et refereixes a la segona pregunta que he formulat, doncs si, has de tenir en compte que si tens una feina estressant (no sé si és el teu cas), has de frenar perquè amb una FIV, i especialment en el moment transfe, has d'arribar amb un estat òptim: completament tranquil.la i positiva, és molt important, ja que el cap també juga un paper molt important. L'estrés t'ho pot llençar tot per terra.

Espero haver contestat les teves preguntes. Ja ens aniràs explicant...

Rider: Como va el crecimientos de esos óvulos? estas ya pesada? Tienes fecha para la punción?

Hola Clip, si ,ya están creciditos , los tengo a día de hoy 17,18,18,19,20,21,17,18,16,13 y en el otro ovario, más pequeños, me siento muy pesada pero esta vez me encuentro mejor que en la primera División que me hice en dexeus. Supongo que al haber adelgazado han puesto menos medicación.
La punción será el jueves.
Hoy último día de pinchazos con cetrotide y decapeptyl y toma de antibióticos.
Mañana descanso y jueves punción.
Espero que vaya bien.
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rider » dt. ago. 24, 2021 8:51 pm

Pirueta, no recomiendo dexeus, son peseteros a rabiar, yo fui y quedé muy decepcionada.
Mirate otra, por lo menos yo no quede contenta no con el proceder, ni con la atención no con nada.
Me sentía como un billete, sin más. (Como si mi cara tuviese el signo del dólar).
Hay un doctor griego, que me pareció un charlatán sin escrúpulos.
Solo van a por pasta .
clip
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. abr. 26, 2021 12:16 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: clip » dc. ago. 25, 2021 8:17 am

Ostras Rider ya lo tienes! que buenos números y que similares de medida todos al final. Me alegro un montón! Pues nada, la faena ya está hecha por tu parte, ahora a descansar mucho hoy y intenta relajarte para mañana zz:-)

Ánimos y ya nos cuentas que tal cuando te apetezca guapa. :ok:
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » dc. ago. 25, 2021 8:27 am

Ostres Rider! La veritat que jo de moment el tracte molt bé, em vaig decidir per aquí després de visitar el General... Allà em van plantejar el procés com si comprés uns mobles Ikea..... Obrint-me només entrar un catàleg..... A dexeus he trobat una persona propera i maca i per això de moment he tirat per aquí (de diners ni m'ha parlat de moment). Però.... Em deixes preocupada.... A tu allà el procés malament doncs? O el tracte fred? (Això del tracte si que ho havia escoltat...).

Gràciea noies! Ànims amb les puncions les que aneu a ello!
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rider » dj. ago. 26, 2021 7:16 pm

clip ha escrit:Ostras Rider ya lo tienes! que buenos números y que similares de medida todos al final. Me alegro un montón! Pues nada, la faena ya está hecha por tu parte, ahora a descansar mucho hoy y intenta relajarte para mañana zz:-)

Ánimos y ya nos cuentas que tal cuando te apetezca guapa. :ok:

Hola Clip ,
Pues al final me han sacado 15 ovulos y eso que havian muchos mas hace dias.
No se cuantos seran maduros, pero mañana me llamaran para informarme , espero que esta fiv sea mejor que la anterior que no tuvimos ovulos sanos ,como he estado tomando metformina y he perdido 10 kilos.....espero que haya servido de algo.
Aunque en el Clínic no hacen diagnóstico genético....pero la dra dice que que a veces no se tiene porque repetir y que seguramente si salen malos no me quedaré embarazada, y que en el caso que me quede me haran análisis para comprovar el estado del bebé exhaustivos.
Las doctoras,anestesista, enfermeras , auxiliares, todas super humanas , nada que ver con dexeus (y eso que no he hido de pago esta vez ,sinó por la seguridad social , y menos mal porqué ya no podiamos seguir por falta de presupuesto).
Esta vez no he llegado como la vez anterior en dexeus que me costaba respirar , con vómitos diarios...
No se como será el resultado, pero de momento me siento mas acompañada, más cuidada y no he tenido todos estos síntomas tan malos.
Independientemente del resultado que salga , he salido más contenta .
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rider » dj. ago. 26, 2021 7:36 pm

Piruleta15 ha escrit:Ostres Rider! La veritat que jo de moment el tracte molt bé, em vaig decidir per aquí després de visitar el General... Allà em van plantejar el procés com si comprés uns mobles Ikea..... Obrint-me només entrar un catàleg..... A dexeus he trobat una persona propera i maca i per això de moment he tirat per aquí (de diners ni m'ha parlat de moment). Però.... Em deixes preocupada.... A tu allà el procés malament doncs? O el tracte fred? (Això del tracte si que ho havia escoltat...).

Gràciea noies! Ànims amb les puncions les que aneu a ello!


Bona tarda,
A Dexeus molt malament em va anar, pero es la meva experiència i no et té perquè passar a tu.
A mi em van posar tanta medicació que jo crec que vaig hiperestimular , pensava que em donava alguna cosa...em cosatva respirar , vomitava tots els dies , em feia molt mal la panxa ....
Quan vam anar ens ho van pintar tot de color de rosa, que amb la meva reserva ovàrica tot era molt fàcil ,que aconseguiriem molts embrions i jo m'ho vaig creure.
Em van vendre bé la moto.
Si tu tens proves portales , perquè ells intentaran de que paguis anàlisis (tot i que els portis) .
Jo vaig portar totes les proves recents i volien repetir sort que el meu ginecóleg del ambulatori m'ho feia de gratis i no em posava pegues, i jo s'els emportava .
Pero fins ell deia : -però si tot això no cal.
Uns sacaquartos que flipava!!!
Al veure el resultats tant nefastos li vaig demanar explicacions i em van dir que la culpa era meva per estar massa grasa ,que havien posat molta medicació per aquest motiu i això podia influir en la qualitat dels óvuls.
Jo li vaig dir que si m'ho haguessin avisat hauria fet dieta abans de començar...pero al final no vaig treure res d'aquesta conversació, el metge de Dexeus només volia que em fes un altre, que em faria un descompte pero no em deia quin tipus de descompte.
No vull amoïnar-te , només és la meva experiència.
A mi em va anar malament però potser a tu no, només et dic que vagis amb quatre ulls .
clip
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. abr. 26, 2021 12:16 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: clip » dv. ago. 27, 2021 8:06 am

Buenas Rider!

Oye que bien 15 óvulos, me alegro que te fuera tan bien y lo más importante, que estés contenta del equipo que te atendió. Estoy segura que tus esfuerzos con los cambios que hiciste de caras a esta estimulación tendran sus resultados, ya veras.

Como te encuentras post-punción? todo correcto?

Ahora ánimos de caras a los Blastos (un paso más en este largo camino), espero que tengas toda la suerte del mundo. Ya nos vas contado, vale?

Un abrazo bien fuerte y recuperate pronto!
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rider » dv. ago. 27, 2021 9:52 am

Buenos días, de los 15 que me sacaron 10 eran maduros y han fecundado 5.
El domingo los congelarán los que queden y el mes que viene me los pondrán.
No ha hido muy bien creo pero es lo que hay.
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » dv. ago. 27, 2021 2:39 pm

Hola!

Gràcies Rider per explicar-me la teva experiència. Jo les proves les tinc totes i més, i en principi arranco en breu. Espero que almenys l'edat em jugui a favoooor. Tot i així no oblidaré el que m'has explicat.

Sigues positiva, tens 5 i només necessites 1 :) segur que anirà bé. Perquè congeles i no ho fas directament? Hi ha algun motiu? Jo havia sentit que és millor congelar, per altra banda he llegit que es pot perdre algun pel camí.

Et desitjo moooolta sort. Ja ens aniràs explicant.
Lna
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. maig 14, 2015 7:53 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Lna » ds. ago. 28, 2021 9:22 am

Bon dia noies!!

Benvinguda piruleta15! Sobre Dexeus tampoc et puc donar opinió, no tinc experiència allà. De totes maneres, més que el lloc jo crec que has de trobar el metge que encerti amb el teu tractament. I sobretot que el lloc on ho facis et dongui confiança i seguretat. Respecte el procés... doncs sí, és bastant durillo a nivell emocional. Al principi penses molt en per què una cosa tan natural i que a la gent no li costa esforç a nosaltres ens ha de costar tan de sacrifici i diners! Però quan l'acceptes doncs és anar fent pas a pas, amb paciència. El tema feina, doncs si tens certa flexibilitat o permisos per anar al metge, els hauràs d'agafar, perquè són moltes visites, controls... Jo conec gent que com que tenen una feina molt estressant s'han agafat fins i tot permís no retribuit per centrar-se en el tractament. Tot depen de la teva situació i de com exigent és la teva feina.

Rider, com ja t'han dit molt bé, només necessites un embrió campió! Intenta pensar en positiu, la ment hi juga un paper important.

Mode ego: us explico, ahir vaig tenir la transfer d'un dels dos embrionets congelats a dia 5!! Ara amb la progesterona, l'estradiol i el Femibion a tope :p-) Segons el que vaig llegint, si tot va bé la implantació hauria de ser aquests primers dies perquè és blasto de dia 5. La beta la tinc el 6 de setembre, però crec que no podré resistir-me a fer pipitest abans, ja que tinc tires reactives per casa. M'esperaré com a mínim a dilluns per fer-ho. Aixxxx, a veure si hi ha sort i es queda amb mi aquest embrionet!!

Bon cap de setmana, lluitadores!!!
1a FIV-ICSI
16/6/16 Punció 9 folis, 6 madurs, 3 fecunden
20/6/16 Transf 2 embrions, Beta -
26/8/16 Transf frigoembrió, Beta +
08/5/17 Neix la nostra reina
2a FIV-ICSI
23/06/21 Punció 7 folis madurs, 3 blastos
28/06/21 Transf 1 embrió. Beta +, bioquímic
27/08/21 Transfer 1 frigoembrió, Beta +
17/05/22 Neix la germaneta
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rider » ds. ago. 28, 2021 6:04 pm

Piruleta15 ha escrit:Hola!

Gràcies Rider per explicar-me la teva experiència. Jo les proves les tinc totes i més, i en principi arranco en breu. Espero que almenys l'edat em jugui a favoooor. Tot i així no oblidaré el que m'has explicat.

Sigues positiva, tens 5 i només necessites 1 :) segur que anirà bé. Perquè congeles i no ho fas directament? Hi ha algun motiu? Jo havia sentit que és millor congelar, per altra banda he llegit que es pot perdre algun pel camí.

Et desitjo moooolta sort. Ja ens aniràs explicant.

Congelo , perquè tinc l'estradiol massa alt i en cas que em quedés seria perillós per mi pel risc d'hiperestimular.
Llavors congelaran i després de la propera regla si queda algu m'el posaran.
Si que es pot perdre algun pero rai , no es pot fer ara, de tota manera ja no es perden tant com abans .
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » ds. ago. 28, 2021 7:21 pm

Ostres Rider no sabia tema estradiol.

Quan punxen i fan control en que es basa? Analítiques que et diuen resultats al moment?

Lna com va? No ens deixis amb la intriga eh! Sigui el que sigui això és un grup de recolzament súper!

Per cert algu amb hipotiroidisme? Que heu fet i com us ha anat? Algu que hagi fet in vitro li ha anat bé amb hipotiroidisme controlat? Jo no en tinc de moment, però si tsh alteta i baixant-la...

Gràcies!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::