FIV 2021

Tractaments, clíniques, medicaments..
akasha
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dc. gen. 27, 2021 10:20 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: akasha » dc. març 24, 2021 10:46 am

Hola noies,

Entrava un moment per comentar-vos que m'acaben de trucar a dia 5 per dir-me que de moment no hi ha cap blasto.. M'han dit que dels 7, 4 s'han parat i 3 van lents però encara van fent, i que hem d'esperar a demà (a dia 6) per veure si han evolucionat.

Estic feta pols... Alguna s'hi ha trobat? Es possible que de dia a 5 a dia 6 facin el canvi?
trigos
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. oct. 15, 2020 8:50 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: trigos » dc. març 24, 2021 4:13 pm

hola akasha, sí poden arribar a dia 6. hi ha moltes noies amb transfers de blasto a dia 6.

confia en ells. et mando molta força i esperança, demà ens dius.
Melbourne
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. set. 16, 2020 5:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Melbourne » dc. març 24, 2021 4:25 pm

akasha,
ostres, quin baixón, em sap greu. però sí que és cert que per a alguns embrions s'esperen a dia 6 per donar unes hores més i, a vegades, va bé. tu confia en el sí mentre no et diguin el contrari.
akasha
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dc. gen. 27, 2021 10:20 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: akasha » dj. març 25, 2021 11:21 am

Hola noies!

Avui m'han trucat i m'han dit que finalment en tenim 2!! M'esperava més vistes les expectatives inicials, però vist el panorama d'ahir, estic molt contenta amb aquests 2. M'han dit que són de qualitat BA i BB.

Mare meva, és un patir constant això... Finalment hem decidit congelar-los i no fer DGP, perquè al tenir-ne tan pocs ens ha fet cosa. No sé si hem fet bé..

Sobre el que comentaveu en algun post anterior sobre explicar-ho o no a la gent, jo també sóc molt de quedar-m'ho per mi.. ho saben just la família propera i un parell d'amigues.
Com que són tants passos, tantes incognites i que tampoc tens garanties que tot surti bé a la primera, suposo que m'incomoda haver d'anar donant explicacions i que em compadeixin si no va bé.
Però també segons com es fa dur, perquè ho estas passant malament i llavors has de dissimular i fer veure que estas bé.


Com esteu la resta?? Alguna novetat??



Molts molts ànims!!
Annmariesasan
Entrades: 2
Membre des de: dj. març 25, 2021 1:46 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Annmariesasan » dj. març 25, 2021 2:38 pm

Hola!
Nos aquest any farem la primera fiv pero explico el nostra cas.
Jo 34.ell 35.
Jo: endometriosis operada 2 vegades, recent diagnosticada dademiosi (quistes a luter, collonut), hidrosalpinx i reserva de 0.35 amb la meva edat. Brutal.
Soc esteril i lunic que puc fer es fiv i creuar dits. Es unn cas atipic i dificil el meu. Un repte sense dubte.
A mi man recomnat deixeus i fertty. Ho fare finlment a fertty per bon feeling am la doctora i tenen una unitat de fallos de implementacio.
El meu proces?
A) operacio a lbril per treure trompes (hidrosalpinx)
B) provarem am els meus ovuls per edat pero no sere tosuda, pas dos ovodonacio i super agraida si funciona. Amb el meu quadre haig destar oberta a tot.
C) em retiraran la regla 3 mesos per assecar quistes i miomes i reduir riscos.
D) transfe.
Com veieu un proces super personlitzat tenint en compte el meu super quadre medic.
Ara be som super optimistes i lluitadors i serem pares segur per qualsevol via! Ho tenim clarisim.
Anims a totes!!!
blanketa
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: ds. gen. 02, 2021 9:56 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: blanketa » dj. març 25, 2021 4:01 pm

Hola! :--/)

Benvinguda, Annamariesasan! Déu n'hi do el que expliques. Molts ànims amb tot aquest procés! Estic segura que aconseguireu el vostre objectiu!!

Akasha: Que bé aquests 2 blastos! Me n'alegro molt que al final hàgiu aconseguit aquests 2 valents! Molts ànims amb el que queda (cada cop ho teniu més a prop)!!

Rakele: Hola de nou! Us desitjo el millor per la transfer! Que bé, ja la teniu a tocar!

Melbourne: Això que preguntes de si alguna s'ha hagut de punxar alguna cosa abans de la regla, jo no em vaig punxar res, però em vaig haver de prendre unes pastilles la setmana abans (Progyluton crec que es deien).

Anna_86: Jo tampoc tenia clar si explicar-ho o no. Nosaltres no ho amaguem. En principi només ho hem dit a la família i a uns amics, però hi ha gent de la família que ho ha anat explicant... No em fa gens de gràcia, però tampoc m'hi trenco el cap. Per altra banda, també penso que aquest és un tema que la gent n'hauria de parlar més i no amagar-se'n, perquè a la que estires una mica resulta que molta gent està passant o ha passat per processos similars.

Nosaltres ahir vam tenir visita de control (la primera), i de moment sembla que tenim 10 òvuls que van creixent... A veure què ens diuen al control de demà. No sé si són pocs..., però bé, espero que tots tirin endavant.

Abraçades a totes!!
Melbourne
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. set. 16, 2020 5:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Melbourne » dj. març 25, 2021 5:54 pm

@alasha, que bé, ens havies espantat a totes crec! De fet no te'n calen més de dos ;) Això de la DGP suposo que si no tens antecedents no ho proposen. Jo no tenia antecedents i tinc una mala experiència, però molta gent no en fa i tot va bé. Tu estigues tranquil·la.

@annmariesasan, benvinguda! Quadre duret però sones super positiva. El procés sembla que serà llarg, molts ànims amb el primer pas! Si necessites res després de la histerosalpingografia, piula, jo no tinc trompes tampoc.

@blanketa, merci, sí, el progyluton aquest també me'l van donar l'última vegada, però ara seran punxades. No sé si alguna sap de què va això... 10 a mi em sembla un número ideal! Al final no volem un exèrcit d'òvuls, en volem un que sigui bo xD

Jo sense novetats, fins finals d'abril no tinc visita, és tot taaan llarg...
Hellen78
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dj. jul. 09, 2020 5:44 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Hellen78 » dj. març 25, 2021 7:15 pm

Hola noies!!

Anna_86 en resposta el teu dubte dir-te que jo soc mooolt oberta i el meu company molt tancat. Les meves amistats i fins i tot els meus companys de departament a la feina si ho saben. Fins i tot saben que és ovo, no m'ha suposat mai cap problema dir-ho. A més, tots van viure el meu "diagnòstic d'esterilitat" i jo soc de les persones que intento fer bromes amb tot. Exemple: "La vacuna del covid la poden provar amb mí que ja soc estèril i no m'hi puc quedar". Sí tinc un humor una mica negre.....El meu company ho ha explicat als seus pares i germana però no a les seves amistats. Jo e canvi necessito tenir aliats, per poder-ne parlar, riure, compartir....però entenc que la majoria de les persones que conec són mes de mantenir-ho en secret o de manera discreta. A veure....un cartellet tampoc m'he penjat jajajaj


Tembé tinc molt clar que si la cosa surt bé i tenim un fill/a li explicarem els seus orígens, des del principi. Crec que té dret a saber-ho, no ens hem d'avergonyir i al cap i la fi és la seva identitat. No tinc por que m'estimi menys per això, i penso que quan més natural sigui tot, millor. Si de petit no entén segons que li diré que a més d'un pare i una mare que l'estimen molt també té una fada madrina que va ajudar que estigués aquí. Em sembla un conte molt bonic per explicar :: cuqui ::

I no em vull deixar el més important!! Demà tinc la Beta!! No he pogut aguantar i avui a les 16h he fet pipitest ClearBlue....ha donat Positiu!! No era una línia molt marcada però hi era (tampoc era el primer pipí del dia). Segons les instrucciones positiu jeje.
A veure demà si es confirma i ens donen definitívament bones notícies, de moment no m'ho creuré massa fins que no m'ho digui el metge :-o00m

Avui no dormiré jeje
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: ambjdejan » dj. març 25, 2021 8:15 pm

Moltes felicitats Hellen!!!
L'altre dia vaig escriure una parrafada però no és va penjar i em va fer mandra
Em fa gràcia pq jo tb sóc del 78, estic a la Dexeus, i vaig fer el mateix procés que tu al febrer....
Transfe el 17 i beta el 26 ;)

Demà ja fa 4 setmanes del meu positiu, i ja hem fet la primera eco i tot va endavant.

Ja m'han donat l'alta de repro, espero que et vagi molt bé demà! Però vaja, el + Ja el tens!!!
akasha
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dc. gen. 27, 2021 10:20 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: akasha » dv. març 26, 2021 6:39 am

Holaa!!


Annmariesasan: benvinguda! ostres, deu ni do quin historia... molts molts ànims, pas a pas, però segur que us en sortireu!

rakele: quin canvi d'una FIV a l'altre! Suposo que a partir de la primera també tenen més eines per analitzar què ha passat per després intentar millorar-ho (encara no m'hi entenc gaire...). Quan feu la transfer? Molta sort!

blanketa: 10 està molt bé!! espero que vagin creixent tots a tope :)

Melbourne: sobre això de la medicació no en tinc ni idea... però si ho fan segur que és per optimitzar els resultats, molts ànims!! ja falta menys!! La veritat és que es fa etern tot plegat...

Hellen78: guaau!!! enhorabona!!! a veure quin resultat us diuen, però si ja has vist la ratlleta segur que és super bona senyal :D

ambjdejan: que bé!! moltes felicitats!! aixx.. quina bona noticia escoltar d'algu que s'ha pogut donar d'alta de la repro!!!


Ànims i molta sort a totes!!!
Uma31
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. març 15, 2021 11:45 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Uma31 » dv. març 26, 2021 10:37 am

Hola a totes!!

Soc nova per aquí, desprès de llegir-vos molt he decidit incorporar-me.. La nostra aventura comença tot just ara;
Estem al Cirh, amb el Dr. Manuel Gomez, no he vist que ningú hagi parlat d'ell per aquí, ni en tinc referències, però així de primeres sembla força professional i seriós.

Us poso una mica en resum el nostre cas, desprès de gairebè un any i mig sense èxit, començo totes les proves al ginecòleg, anaítiques, etc.. em diagnostiquen ovàris poliquistics, em diuen que és un problema, però que no és la fi del món, em donen Ovusitol D i seguim intentant-ho uns mesos.. res de res.. fins que el meu ginecòleg demana seminograma a la meva parella i li surt FATAL.. el resultat és ( Azoospermia ) això és totalment desconegut per nosaltres, però en resum vol dir que ha de fer-se una biòpsia testicular per si per sort en troben a dins dels testicles ja que en la mostra del seminograma hi havía 0 espermatozoides visibles.
Fem biopsia al Cirh i bones notícies!! Allà li troben de bons i quantitat suficient per a fer FIV.

Ara he estat prenent anticonceptives segons em va receptar i aquest dia 30 tenim visita amb el Dr. Imagino que ja em donará pautes per començar tot el procés, punxades, medicació, etc.. em té una mica preocupada això de les punxades, us enganyaría si dic el contrari.. quins nervis!!!

Estarè encantada de compartir el nostre procés amb vosaltres i de llegir-vos, a mi m'ajudarà molt, segur..

Us desitjo tota la sort del món, molta força i ànims!
Uma31 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 26, 2021 11:51 am, en total s’ha editat 1 vegada.
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dv. març 26, 2021 11:27 am

Uma31: aqui una altra que va al cirh! Amb la dra. Karinna Lattes nosaltres!
Jo estic esperant q ue em baixi la regla per començar amb les punxades, que les tinc a la nevera ja :-o00m
Uma31
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. març 15, 2021 11:45 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Uma31 » dv. març 26, 2021 12:02 pm

46XX: Ànims amb les punxades, segur que és menys del que sembla, t'adaptes ràpid, i com la finalitat és molt bonica i ho fas amb carinyo no serà tant horrible haver de punxar-se una mateixa.. quants dies t'has de punxar? Tambè és per FIV?
A mi per el 2on dia de regla em van fer començar les anticonceptives no punxades, aveure que em diuen el proper dimarts.
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dv. març 26, 2021 12:34 pm

Uma31: doncs nosaltres som parella de dues noeis, fem mètode ropa, és com una fiv però compartida, jo sóc la donant, és a dir, la que s’estimula, i la meva dona és la gestant. Hem decidit fer cicle natural, sense medicació per alterar les regles, per això no hem pres anticonceptives. Tinc la reserva ovàrica molt baixeta, així que em mediquen bastant... et fico el que m’han donat:

- Bemfola 300ui 1 caja de 5ud
- Menopur 1200ui 1 caja
- Orgalutrán 0,25 1 caja de 5ud
- Ovitrelle 250 1 caja

Al següent dia de baixar-me la regla començo a punxar-me bemfola, 5 dies, al sisè dia vaig a fer-me eco i en base al que vegin, em diràn de començar amb el menopur i la resta.

Un cop acabi l’estumulació, em fan la punció, i depenent del que treguin, portaran a blasto de 3 o de 5 dies. Un cop tinguem els blastos, els congelem.

Mentrestant, la meva dona segueix el seu cicle natural, i quan tingui l’endometri amb les dimensions adequades, li fan la transer.

No se si m’he explicat bé... espero que si!!!
Perla86
Entrades: 4
Membre des de: dj. març 11, 2021 6:01 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Perla86 » dv. març 26, 2021 3:17 pm

Hola a totes!

Alguna vegada ja havia parlat al grup de fiv 2020.

Uma31 i 46xx jo tambe estic al cirh amb la Maite Castro. Ara estic amb anticonceptives, no em va donar molta més opció, em deia k si n prenia anticonceptives havia danar el primer dia d regla a fer eco i fer analisis el mateix dia de regla, en plan de que les anticonceptives era lo mes facil. El dilluns tinc hora per a que em facin eco i mhan dit k em faran un taller de com posar les injeccions, si tot va be començem amb lestimulacio cap a la setmana del 12 dabril.

El nostre diagnostic, un any i mig buscant, jo ovaris poliquistics i endometriosis, la meva parella poca mobilitat i estem esperant resultats de lestudi cometa.

Per cert, per a qui linteressi aquesta tarda al instagram de cirh fan una xerrada sobre endometriosis i infertilitat, em sembla k sobre les 18.00h.

Molts anims a totes!
Hellen78
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dj. jul. 09, 2020 5:44 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Hellen78 » dv. març 26, 2021 3:31 pm

Beta Positiva!!!! Yuhuuuuu :p-)

Amb els nervis no m'he enterat gaire del valor, he entès 235 però crec que és massa alta i bessons no poden ser (espero....) Vam transferir un únic embrió.

A seguir amb la medicació, la progesterona està ok i en tres setmanes ecografia. A esperar toca!

Ambjdejan si ja ho vaig llegir, quina gràcia! A més la meva transfer també va ser el 17, però de Març. He vist que ja has fet ecografia, que guai!! >.-<: Per nosaltres seria el primer fill (i primer embaràs), ens vam conèixer tard....A més tu també tens gats, oi? Jo en tinc dos.

Benvindudes a totes les noves i mols ànims!! Que al grup del 2022 no en quedi cap!! :miko:
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dv. març 26, 2021 3:33 pm

Perla86: la veritat ès que a la majoria us fan prendre anticonceptives, no se per què a unes si i a unes altres no, no vaig preguntar el motiu. Això si, vaig anar dilluns a fer-me eco perquè volien veure els ovaris, si tenia restes de regles anteriors o si estaven nets, si hi havia restes, em feien prendre 14 dies la pastilla, però com que els van veure nets, em van dir que seguiem el meu cicle natural, no se!

La meva dona té endomestriosis tb, la porten al clinic, té dos quistes de 2,5cm cadascun a un dels ovaris, li han fet histerosalpingografia, li han fet eco 3d, i aquest mes li van treure dos pòlips de l’úter. Ara sembla que té el forn en marxa ja, però ara a l’abril, fa just un any que van derivar-la al clinic, a la unitat espcialitzada en endometriosis i desde llavors i fins ara, que hem estat de proves, visites i operacions.
Fa poc la doctora que dius va fer un altre directe a IG parlant de la endometriosis, com que el març és el mes, n’han fet varis.

Em fa molta i.lusió “compartir” aquest procès gairebé alhora que vosaltres, tot i sent amb metges diferents, que siguem a la mateixa clínica >.-<:
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dv. març 26, 2021 3:35 pm

Hellen78: enhorabonaaaaa!! Quina bona noticia!! Tant de bo poguem donar aviat totes la mateixa noticia que tu!
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Elantris » dv. març 26, 2021 8:17 pm

Enhorabona Hellen!!! :b-))) >.-<: >.-<: :b-)))

Que guai!! M'encanten els positius!!

Com esteu totes?
Fa molts dies que no entro, he anat de cul i també volia uns dies per posar les coses a lloc.

EGO total:

Doncs encara estic esperant la regla després del legrat, a veure si per fi trec tot, que al final el legrat tampoc va anar bé.
I finalment vam acabar anant a Gravida amb la Dr. Rojas. Va escoltar tot el nostre cas i va fer-nos algunes analitiques i li va mirar el cariotip a l'Elantriu.
Els seus resultats no els tenim, però m'han passat per mail els meus i m'ha sortit una AMH de 9, així que de moment estic contenta.
Ara a esperar que em vingui la regla per fer les altres proves i que millori l'anèmia per poder fer les trombofiliques.
Al cap d'un parell de setmanes a buscar els resultats de tot plegat i a veure que fem, no vam parlar massa de cap a on tirariem perquè teniem poques proves fetes, però pinta que caurà DGP, així que per mi millor.

En fi, ja us aniré explicant!

46XX quan t'ha de venir la regla per començar tot el procés de medicació? A veure què tal tot plegat, ja ens explicaràs.
A mi no em fa gens de por ni res, perquè ja em vaig prendre tot l'embaras del meu fill heparina, així que 0 por a les agulles, però a nivell hormonal no sé si afecta molt o què l'estat d'ànim o coses així.


Uma que bé que amb la biopsia n'hi poguessin treure!! M'encanta la ciència, és brutal que puguin fer aquestes coses :):)
I l'Umo què tal? El meu ja s'enfada per fer els seminogrames, si li dic que s'ha de fer una biopsia ja... Hahahaha!!!

Perdoneu que no personalitzi a tothom, petonasus!!!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dv. març 26, 2021 8:51 pm

Elantris: doncs m’ ha de venir en principi diumenge, però no la tinc super regular, i com que és cicle natural, potser em ve demà que em ve dilluns... no se!
Tampoc sóc aprensiva a les agulles, de totes formes a la meva dona li fa ilu punxar-me ella, a veure què tal se li dona, jajajaja.

Espero et vingui aviat la regla i acabis de fer net del tot. Molts d’ànims!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::