FIV 2021

Tractaments, clíniques, medicaments..
Anna_
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. abr. 13, 2020 2:38 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Anna_ » ds. juny 12, 2021 11:41 pm

Hola boniques :--/)

Fa molt que no escric per aquí, segurament ni us enrecordeu de mi després de tant :-D però no us he deixat de llegir!

Primer de tot, enhorabona a tots els positius i moooolts ànims als negatius, espero de tot cor que arribi ben aviat!


Dir-vos als positius, que si alguna està amb les maleïdes nausees (espero que no), m’ha sobrat una caixa sencera -1 pastilla de Cariban, i amb lo caríssimes que són, em sap greu llençarles. Em queda poc per parir i dubto que les necessiti ja, així que si a alguna li pot anar bé, jo li dono encantada.

Una abraçada molt molt forta a totes :-()-)
akasha
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dc. gen. 27, 2021 10:20 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: akasha » dl. juny 14, 2021 6:43 am

Holaa!!

Com esteu?

Entro ràpid per comentar-vos que divendres ja em van donar d'alta de la clínica de reproducció assistida! Em van dir que estic de 7 setmanes i que de moment tot bé, tot i que hem d'anar pas a pas i ser prudents encara.


Molts molts ànims a totes!
Anna_86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dt. març 16, 2021 2:17 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Anna_86 » dl. juny 14, 2021 9:48 pm

Hola Nenes!!! He anat de cul (feina i exàmens) i no m’he passat per aquí. Apart he estat en modo desconnexió, fent neteja de la punció.

Avui ja m’ha baixat i ja m’han pautat estradiol (oestraclin) perquè el que em donaven esta com mega esgotat. El que passa es que m’ha generat un dubte, m’han dit que l’estradiol (estrogens) me’ls he de pendre fins a la prova d’embaras, i pensava q no, q un cop “ovules” paren… sabeu com va la simpatica--- normal de transfe?

Per cert felicitats a les positives i a les que no molts molts ànims!!!!
Hellen78
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dj. jul. 09, 2020 5:44 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Hellen78 » dt. juny 15, 2021 8:04 am

Anna_86, jo em vaig estar posant Oestraclin i prenent Progynova (3 al día) fins la setmana 10 i ho vaig deixar al mateix temps que la progesterona.
Suposo que cada cas es diferent...en el meu cas va costar preparar l'endometri, potser per edat....

Molta sort en aquest cicle!!!!
akasha
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dc. gen. 27, 2021 10:20 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: akasha » dt. juny 15, 2021 9:39 am

Holaa!

Jo encara estic amb Prolutex (dues injeccions al dia) i Progynova (3 pastilles al dia) i també em van dir que havia de seguir així fins la setmana 10 i deixar-los tots dos de cop. La veritat és que ja tinc ganes de deixar-los, perquè entre lo car que és i que les punxades i tot em limita molt els horaris..


Molta sort!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dt. juny 15, 2021 7:20 pm

Doncs fins aqui hem arribat noies, s’ha parat del tot. Hem triat fer legrat, ja que la gine ens ha dit que ha passat per un avort amb pastilles i que fisicament et trobes molt malament i mentalment veure-ho quan ho treus és dur, que el legrat té més risc però bueno…

Demà intentarem parlar emb la nostra gine del cirh a veure quines opcions ens dona per tornar a començar.

Ara toca descansar perquè mentalment estem esgotades. Gràcies a totes i ànims!!!
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: bicheta23 » dc. juny 16, 2021 4:26 pm

46XX ha escrit:Doncs fins aqui hem arribat noies, s’ha parat del tot. Hem triat fer legrat, ja que la gine ens ha dit que ha passat per un avort amb pastilles i que fisicament et trobes molt malament i mentalment veure-ho quan ho treus és dur, que el legrat té més risc però bueno…

Demà intentarem parlar emb la nostra gine del cirh a veure quines opcions ens dona per tornar a començar.

Ara toca descansar perquè mentalment estem esgotades. Gràcies a totes i ànims!!!


Em sap molt greu, ara si el millor sera desconectar y recarregar energies, molts anims, sou unes lluitadores!
Avatar de l’usuari
Tànit
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Tànit » dc. juny 16, 2021 8:23 pm

Entro només per enviar una abraçada enorma a 46xx no vull ni imaginar me estar al vostre lloc.
Per part meva hi ha hagut moviment però entrare amb temps un altre dia per explicar-vis ho tot. Avui nomes vull enviar tot el meu carinyo a les 46xx
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dc. juny 16, 2021 8:57 pm

Tànit ha escrit:Entro només per enviar una abraçada enorma a 46xx no vull ni imaginar me estar al vostre lloc.
Per part meva hi ha hagut moviment però entrare amb temps un altre dia per explicar-vis ho tot. Avui nomes vull enviar tot el meu carinyo a les 46xx


Moltes gràcies!!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dc. juny 16, 2021 8:58 pm

bicheta23 ha escrit:
46XX ha escrit:Doncs fins aqui hem arribat noies, s’ha parat del tot. Hem triat fer legrat, ja que la gine ens ha dit que ha passat per un avort amb pastilles i que fisicament et trobes molt malament i mentalment veure-ho quan ho treus és dur, que el legrat té més risc però bueno…

Demà intentarem parlar emb la nostra gine del cirh a veure quines opcions ens dona per tornar a començar.

Ara toca descansar perquè mentalment estem esgotades. Gràcies a totes i ànims!!!


Em sap molt greu, ara si el millor sera desconectar y recarregar energies, molts anims, sou unes lluitadores!



Gràcies!!
akasha
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dc. gen. 27, 2021 10:20 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: akasha » dj. juny 17, 2021 6:50 am

46XX ha escrit:Doncs fins aqui hem arribat noies, s’ha parat del tot. Hem triat fer legrat, ja que la gine ens ha dit que ha passat per un avort amb pastilles i que fisicament et trobes molt malament i mentalment veure-ho quan ho treus és dur, que el legrat té més risc però bueno…

Demà intentarem parlar emb la nostra gine del cirh a veure quines opcions ens dona per tornar a començar.

Ara toca descansar perquè mentalment estem esgotades. Gràcies a totes i ànims!!!



em sap molt de greu.... :( molts molts ànims!!
Hellen78
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dj. jul. 09, 2020 5:44 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Hellen78 » dj. juny 17, 2021 8:59 am

46XX ha escrit:Doncs fins aqui hem arribat noies, s’ha parat del tot. Hem triat fer legrat, ja que la gine ens ha dit que ha passat per un avort amb pastilles i que fisicament et trobes molt malament i mentalment veure-ho quan ho treus és dur, que el legrat té més risc però bueno…

Demà intentarem parlar emb la nostra gine del cirh a veure quines opcions ens dona per tornar a començar.

Ara toca descansar perquè mentalment estem esgotades. Gràcies a totes i ànims!!!



Molts ànims noies! Ara toca cuidar-se i intentar desconectar i agafar empenta pel second round. Una abraçada forta!
Uma31
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. març 15, 2021 11:45 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Uma31 » dj. juny 17, 2021 12:22 pm

Hola a totes!!

Fa dies que no escric per aquí per que no en tenía ganes del tot.. primerament, 46XX us envío una abraçada molt forta, em sap molt de greu, desprès de tanta lluita.. El vostre cas em va esperançar i ajudar molt, em va donar un " xute " d'energia de que tot es pot aconseguir per molt dificil que sembli!!! com dius, ara descansar mental i fisicament i agafar força per la second round!!

La meva primera com ja us vaig comentar, va ser negativa, per sort anava mentalitzada per les tiretes de pipi que a casa ja em sortien negatives, per tant el cop no va ser tant fort.. El cas és que el mateix dia de la transferencia, arribem, ens vestim com toca i piquem al timbre, ens surt la embriologa i ens diu que el primer que han descongelat no ha evolucionat bé i que l'han de descartar, que anem a fer una volteta de 1h aprox i que fem segona intentona am un que descongelen " ara ", llavors ens anem a fer una volta amb mil dubtes al cap.. el següent segons ens van dir va descongelar bé, però ja anavem amb " mal cos ".. a part d'això l'analítica de progesterona feta aquell mateix matí estava molt per sota del valor normal que ells donen per bo, la transferencia es va fer igualment.. el resultat finalment NEGATIU.. crec que la progesterona podía tenir a veure.. o simplement no era el dia..

La segona transferencia va ser el passat 8 de juny, tot va anar bé, la progesterona havía pujat però no suficient i vem suplementar amb prolutex 48h abans de la transfer, es veu que no asimilo bé la progesterona vaginal.. la beta em toca demà, però dimarts ( 7 dies desprès de la transfer ) vaig caure a la trampa del test i va sortir positiu!!! Encara no ens ho acabem de creure, hem vist molts negatius en 3 anys. Ara a esperar que demà el valor de la beta sigui prou alt, i tot evolucioni bé, quins nervis!!!

Simptomes, pocs, molesties com de regla, alguna punxadeta i poca cosa més, res massa significatiu, inclús sembla que tot pugui ser per les hormones..

Molta força a totes, molts petonets!!
eucalipto
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. des. 03, 2020 12:55 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: eucalipto » ds. juny 19, 2021 9:01 am

Hola chicas!

46XX lamento mucho que tuvo que terminar así. Animo y recobren fuerza para la proxima decision que tomen. Abrazo!
Uma31 como ha ido la beta? Seguro super positiva!

Ahora a muchas nos toca la vacuna, unos dicen que se puede en cualquier momento, otros a partir de segundo trimestre y una gine me dijo que mejor esperar hasta que nazca. Alguna ya se la ha dado?

saludos a todas! :--/)
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: bicheta23 » ds. juny 19, 2021 5:45 pm

eucalipto ha escrit:Hola chicas!

46XX lamento mucho que tuvo que terminar así. Animo y recobren fuerza para la proxima decision que tomen. Abrazo!
Uma31 como ha ido la beta? Seguro super positiva!

Ahora a muchas nos toca la vacuna, unos dicen que se puede en cualquier momento, otros a partir de segundo trimestre y una gine me dijo que mejor esperar hasta que nazca. Alguna ya se la ha dado?

saludos a todas! :--/)


Hola eucalipto! A mi me citaron para vacunar ayer, tenia transfer a mitad de julio, y no se que hacer, si me vacuno la transfer seria para septiembre.
La gine hoy me h s dicho que ella aconseja vacunar antes, pero no se.
Habia pensado vacunarme en caso de quedar embarazada en el segundo trimestre, el lunes le preguntare a la dra.
Que dilema todo, como si np fuera bastante complicado ya!! Un abrazo!
eucalipto
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. des. 03, 2020 12:55 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: eucalipto » ds. juny 19, 2021 9:59 pm

Hola bicheta23, a mi en un principio me dijeron que despues de la segunda dosis esperar dos semanas y arrancar con la estimulacion. Despues me dijeron que se podía en cualquier momento, se ve que se actualizó algo en estos días. Estando embarazada te han dicho que es mejor en el segundo trimestre? Porque en eso tampoco se ponen de acuerdo...
Yo me la daría antes de la estimulación porque sino es esperar mucho tiempo si quedas embarazada.

saludos!
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: bicheta23 » ds. juny 19, 2021 11:09 pm

eucalipto ha escrit:Hola bicheta23, a mi en un principio me dijeron que despues de la segunda dosis esperar dos semanas y arrancar con la estimulacion. Despues me dijeron que se podía en cualquier momento, se ve que se actualizó algo en estos días. Estando embarazada te han dicho que es mejor en el segundo trimestre? Porque en eso tampoco se ponen de acuerdo...
Yo me la daría antes de la estimulación porque sino es esperar mucho tiempo si quedas embarazada.

saludos!


La verdad es que no se ponen de acuerdo, algunes dicen que si se puede en el segundo trimestre, no se!
Yo me tengo que transferir el unico embrion que tengo, si me vacuno la tranferencia ya seria en septiembre.
Va lio! Como si no fuera ya complicado!
Tu te la pondras?
eucalipto
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. des. 03, 2020 12:55 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: eucalipto » dg. juny 20, 2021 8:02 am

Hola bicheta23, ahora estoy de 6 semanas y por eso estoy averiguando por todos lados que hacer. Como tú dices no se ponen de acuerdo. También era mi último embrión. Asi que suerte!!
La Pfizer la aplican con 3 semanas de diferencia, tal vez conviene dártelas y esperar a la transfer y no darte la vacuna y embarazada qué hay más incertidumbre con eso.
Saludos! :--/)
Gretta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. nov. 30, 2020 11:21 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Gretta » dg. juny 20, 2021 3:00 pm

Noies jo també tinc un dilema amb el tema vacuna. Hi ha poca informació i la que hi ha és diferent a cada lloc. Jo vull fer la transfer d’aquí 1 o 2 mesos però no vull estar condicionada per la vacuna, que prou difícil ja es tot com per posar una cosa mes sobre la taula. Jo havia pensat no vacunar-me de moment i si el quedo embarassada ja veurem. Es el meu últim intent i vull fer-lo tranquila i sense pressió de res.. però no se, tinc molts dubtes

Per cert, fa molt temps que no escric però us vaig llegint. El meu últim negatiu em va deixar molt tocada i estic agafant forces per tornar-ho a intentar. Eucalipto enhorabona, em va fer molta ilusio llegir el teu positiu! I 46XX quin greu el que us ha passat, us envio molts ànims, aquest camí es difícil però jo soc de les que penso que es una oportunitat per aprendre coses a la vida. Personalment aquest procés m’ha canviat molt i, tot i que es dur, penso que es un regal que el meu fill m’està fent per recolocar la meva vida.

Disculpeu que no Personalitzi mes, des del mòbil es complicat…
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: bicheta23 » dg. juny 20, 2021 5:00 pm

eucalipto ha escrit:Hola bicheta23, ahora estoy de 6 semanas y por eso estoy averiguando por todos lados que hacer. Como tú dices no se ponen de acuerdo. También era mi último embrión. Asi que suerte!!
La Pfizer la aplican con 3 semanas de diferencia, tal vez conviene dártelas y esperar a la transfer y no darte la vacuna y embarazada qué hay más incertidumbre con eso.
Saludos! :--/)


Muchas felicidades eucalipto!!! Yo si me decido tambien me decanto por Pfizer, pero a veces no puedes,escoger, creo que intentare averiguar primero que vacuna me pondrian por que si me dicen janssen o astrazeneca ya ni me lo plantearia.
Que odisea todo!!! Si sale todo bien valdra la pena! Un abrazo!!! Cuidate!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::