FIV 2021

Tractaments, clíniques, medicaments..
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Aicha » dj. abr. 08, 2021 4:08 pm

Hola noies!

Laieta que bé! Segur que demà tens una súper beta!

Uma31: ànims per la punció, serà dimarts?

mar_ia: nosaltres la medicació la compravem dia abans, el nostre metge no era partidari de que ens en sobrès pel preu que té... consulta a veure que et donaran i si ho tindràs a temps.

46XX: avui teniu eco, espero que tingueu 4 folicles preciosos, ja ens diràs

Blanketa: teniu novetats de laboratori?

Ego: jo avui amb un mal de cap tremendo i una sensació extranya com de mareig, però tots són simptomes que pot donar la progesterona, així que intentaré resistir fins dimarts que tinc la beta sense fer test perque si surt negatiu patiré i no en tinc ganes, així que espero aguantar.
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
meritxell.fernandez-marti
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. abr. 17, 2019 12:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: meritxell.fernandez-marti » dj. abr. 08, 2021 5:39 pm

Hola a totes!!

Primer de tot molta sort i els meus millors desitjos a totes!!
Jo començo el tractament la setmana vinent quan em vingui la regla!
Ji vinc de dos aborts previs amb legrats que em van portar a tenir síndrome d’Asherman (adherencies al úter) amb la operació corresponent al setembre!

Serà el nostre primer intent!!Alguna recomenació?

Gràcies a totes!!!!!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dj. abr. 08, 2021 6:40 pm

Meritxell: un únic consell, paciència, molta, si tens això, tens molt fet!

Ego: avui hem tingut l’ultima eco, tinc 6 fol.licles en total (sense comptar un que està amagat darrera d’un altre i no hi ha manera de saber si es gran o petit, així que no el conten). Us fico les mides: 20-15-13-11-6-6.
M’allarguen la medicació un dia, és a dir, avui. Si el de 20 no fos tan gran, me l’allargarien una mica perquè els petits creixesin una mica més, però com que el de 20 està molt gran, no volen perdre’l, llavors aposten per conservar aquest i el de 15, i potser el de 13 dona un empujon, però anem a punció amb dos en ment nomès.
M’han fet anal.litica d’estradiol, 1028 és el valor, al tenir pocs fol.licles i petits, m’han dit que és un bon valor. Endometri trilaminar i gruixut, tot i que la transfer no me la fan a mi, es veu que és bona senyal en quant a que els fol.licls estiguien plens, ens han dit.

Tirem endavant amb la punció, ja que m’han dit que amb la meva antimulleriana, tot i repetint l’estimulació, potser comptem amb un fol.licle més, potser dos més, però poca possibilitat més, ja que m’han donat les dosis més altes que hi ha i el resultat és el que és. M’han insitit molt en que tinc reserva de dona de 45 anys però que qualitat de noia de 36 anys, que pensi en això. Teniem clar que només amb un, no aniria a quiròfan, però amb dos “grans” i sabent que poca cosa més poguem aconseguir estimulant-me de nou, tirem endavant. Així que demà em punxo l’ovitrell, i diumenge al matí, punció.

En cas de no treure res vàlid o que no arribin a fecundar, fariem el procès a la inversa, s’estimularia la meva dona, que d’antimulleriana va millor i té el doble de fol.licles que jo ja de manera natural, tot i que té endometriosis... i si els resultats fossin millors, jo passaria a ser la gestant, ja que d’endometri sembla ser que estic perfecta (algo es algo, jajajaja)

Sento no personalitzar més, però la meva experiència de moment, no és gaire com per poder opinar de moltes coses de les que parleu.

Us vaig llegint i seguixo aprenent molt de vosaltres! I gràcies pels ànims, és bastant dur i això que nosaltres acabem de començar, i si ja els dies abans de les ecos pels recomptes de fol.licles ho portem malament amb tants de nervis, no em vull imaginar el que deu ser una betaespera, la veritat!
eucalipto
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. des. 03, 2020 12:55 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: eucalipto » dj. abr. 08, 2021 7:45 pm

Hola a todas! Vengo del grupo FIV 2020. Estuve en mi primer betaespera que fue negativa. Igual lo sabía por los test ultrasensibles que dieron mas blanco que antes de hacerlo.
Tengo 42, vi que algunas están tambien en los 42 y con la beta positiva! Eso me alegra.
Yo como es mi primer FIV probé con ovulo propios, la AMH bajisima, 0,50 pero lo intenté igual. Me sacaron 5 y llegaron 3 a día 3. Me quedaron dos congelados calidad C. Así que no me hago muchas ilusiones para la proxima transfer. Esta vez los haré llevar a blasto, para ver si están bien o desarrollan mal.
Pensaba que tal vez me convenga iniciar otro ciclo ahora, leí que hacerlo seguido es mejor porque ya una viene estimulada, no se si alguna lo habrá hecho. La verdad que me gustaría descansar y ver que pasa con esos dos embriones, pero si ayuda la estimulación que ya tuve aprovecharía.
Alguna con mas de 40 con ovulos propios que haya intentado? Porque por mi edad la calidad es mala, y me lo recuerdan siempre. No se si vale la pena hacer otro ciclo con mis ovulos.

46XX: Animo con esos folículos, a mi en la ultima eco de golpe los que venían atras crecieron. Igual yo tenía la idea de que iba a tener pocos. Con los pinchazos como vienes? Yo no me hago la idea de pincharme otra vez :-o00m

Perdón que no personalizo. Mucha suerte para las que están en beta, a las que están con pinchazos y a las proximas a empezar!
blanketa
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: ds. gen. 02, 2021 9:56 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: blanketa » dj. abr. 08, 2021 9:10 pm

Hola noies! :--/)

Laieta1986bcn: Que bé!! Espero que la beta acabi de confirmar el positiu i ho puguem celebrar! >.-<:

mar_ia: Preguntaves si vam comprar la medicació amb antelació o el mateix dia que vam començar. En el nostre cas la vam comprar un parell de dies abans per evitar ensurts, no pas tota, sinó la que necessitàvem per la primera setmana. La vam comprar a la clínica mateix, que ofereix aquest servei, i a les visites ens anaven venent la que sabien ells que gastaríem fins a la propera visita. Va anar genial perquè no ens ha sobrat res.

Uma31 i 46 XX: Molta sort a la punció!

Aicha: Molts ànims amb aquesta espera! Que llarga que es fa!

Que bé saber de tu, Xantipa2!

Benvinguda, meritxell! Demanes si tenim algun consell. Jo no en tinc cap, però el que sí que et puc dir és que no pateixis perquè, un cop comences, passa ràpid, i la punció (que a mi és el que més por em feia) és una migdiadeta i no te'n sents de res.

eucalipto: Mucha suerte con estos 2 blastos! Has preguntado en tu clínica si es aconsejable iniciar otro ciclo ahora? Seguro que ellos pueden aconsejarte.

A la resta, molta força! Som unes valentes!!

A nosaltres ens han trucat aquesta tarda de la clínica per dir-nos que, dels 10 embrions que vam aconseguir, 9 han arribat a dia 5! Avui n'han congelat 8 i el que queda el deixen evolucionar fins demà. Estem molt contents perquè ens deien que el més probable era que arribessin només la meitat a blastocist.

Petons a totes!!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dj. abr. 08, 2021 11:11 pm

Eucalipto: los pinchazos los he llevado muy bien, me pincha mi mujer y la verdad es que tengo que reconocer que lo hace super bien. No he te tenido ningún síntoma en los 11 días que llevo medicándome, excepto hoy, que me duele la cabeza, pero lo asocio más al madrugón que me he pegado porque tenía eco a primera hora de la mañana, y al estado de nervios que llevamos. Me han hecho prc y me han metido el palito por la garganta y por los dos orificios de la nariz, y analitia para ver el estradiol. Toda la mañana me he tirado allí, así que estoy cansada, problemente me encuentre mal por un cúmulo de todo. Yo volvería a pasar por esto si tuviese posibilidad de aumentar números de folículos, pero como no es el caso, mi experiencia en cuanto a estumulación ovárica, acaba aquí.

Es cierto que la calidad en mayor parte se asocia a la edad, hoy me lo ha vuelto a decir la gine a mi, no eres mayor, tus óvulos, aunque tengas pocos, han de ser buenos. Te lo diré el domingo, si es así o no... yo ya me he dado cuenta de que cada mujer es un mundo y que en la RA 2+2 no son 4.

Blanketa: oleeeeeee quina super quantitat i qualitat que tens!!! Ja saps, si t’en sobren, em planteixo adopció d’embrions! Jajajajaja i tu tens un munt de supermans!

Aicha: ja queda menys vaaaaaa, ánims que ja ho tenim això!!

Xantipa: si mai he sentit que volia ser mare gestant, amb el que expliques menys ganes que en tinc, ajajjajaja. Pensa ja que queda menys perquè passin aquests simptomes i comencis a trobar-te millor. Ànims!

Uma31: benvinguda al club de les puncions d’abril. Com és que no et podràn fer la trasnfer en fresc?! Si tens tants fol.licles, segur que sobreviuen el descongelat, no t’amoïnis.
El món està molt mal repartit, jo que ara mateix tinc l’endometri perfecte per fer-me transfer en fresc, i resulta que no sóc jo la gestant. La vida...
Hellen78
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dj. jul. 09, 2020 5:44 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Hellen78 » dv. abr. 09, 2021 9:00 am

Bon dia noies!!


46XX: Crec que són bones notícies!! Jo no hi entenc d'aquesta part del procés, ja que vaig fer ovodonació però veig que es tira endavant amb la teva punció, amb òvuls de bona qualitat encara que poquets. Confiem en ells! A més, que tingueu la opció del Plan B d'intercanviar els rols també us donarà més seguretat. D'una manera o altra la cosa tirarà endavant, segur :ok:

Laieta i Aicha: Molta sort a les Betes. Laieta, la teva era avui?

Xantipa i Ambjdejan: Com porteu les panxes? Xantipa, ànims amb aquests símptomes. Aixxx, encara sort que sabem d'on venen i son passatgers :-o00m

Jo dimecres vaig començar amb una mica de Rock & Roll i ahirr vaig tenir un dia dolent. Tot em feia fàstic i vaig estar a punt de vomitar només d'obrir la nevera i veure tot el menjar. No m'entrava res....feia com un nen petit: em tallava la carn a trossos petites i me l'empassava sense pensar i mastegant 1000 vegades! No vaig arribar a vomitar però nausees moltes fins i tot al metro i sort de la mascareta jaja. Avui esic millor, però també és el dia que faig teletreball, així que no he agafat el transport públic i estic més tranquila a casa. Nosaltres tenim la primera eco en dijous que ve que estaré just de 7 setmanes.

Perdoneu que no personalitzi més!! Molts ànims i sort a totes les noves integrants (i, com us han dit per aquí paciència!)
eucalipto
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. des. 03, 2020 12:55 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: eucalipto » dv. abr. 09, 2021 2:50 pm

Hola chicas!

Al final voy a transferir estos dos embriones primero y despues veremos si hacemos otro ciclo. Espero tener mas suerte esta vez.

46XX: mucha suerte con la punción! el mismo día te dirán cuantos ovocitos sacaron.

Blanketa: 9 blastos es un montón, me imagino tu felicidad.

mar_ia: yo fui comprando la medicacion dia a dia. Por si había alguna cancelacion o cambio. El orgalutran conviene comprar uno a uno, el precio es el mismo si compras 5. Yo usé 4.

Laieta1986bcn: Tuviste la beta? seguro que es positivo!


Exitos a todas!
Laieta1986bcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. des. 07, 2020 5:32 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Laieta1986bcn » dv. abr. 09, 2021 3:11 pm

Hola a totes!

Siiiii beta positivaaaa!!!! 587!!!!!

Estic molt contenta, d’aquí dos setmanes tinc eco, no sé com ho faré per aguantar! No tinc simptomes, així que em tornaré boja pensant si tot va bé o no. He comprat per amazon 5 tests d’aquests baratos per anar fent i veure si tot va be.

Hellen tu cada dia tens simptomes o hi ha dies q no?

Blanketa, ja ho tens aixo fet amb 9 blastos!

46xx molts anims, els ovuls de bona qualitat tenen molta possibilitat d’implantar.

Eucalipto mucha suerte con la transfe!

Aicha com portes els psicosintomes tu?

Petoooons!
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Aicha » dv. abr. 09, 2021 3:22 pm

Laieta enhorabona!!! És una súper beta!! Molt alta!

Jo avui fatal, no he pogut aguantar i he fet test i ha sortit negatiu així que estic amb un bajón tremendo... sé que potser és massa aviat però estic de baixón. Esperarem al dimarts a veure què però no tinc gaires esperances...
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Aicha » ds. abr. 10, 2021 9:21 pm

46XX molta sort demà amb la punció!!! Ja ens explicaràs
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » ds. abr. 10, 2021 9:56 pm

Aicha: gràcies!! Em vam dir que me la faria la dra. Coco, no se qui és però em va semblar molt graciòs el cognom.
Em sap greu que de moment et doni negatiu, però fins dimarts no perdis l’esperança.

M’ha sentat super malament l’antibiotic... i em fan molt de mal els pits i el ovaris, m’he ratllat per si he fet una ovulació espontània... en fi, tinc ganes d’acabar amb això ja, que em treguin el m’hagin de treure si és que tinc algo i que el meu cos torni a ser el que era!

Quan pugui, us explico!!
Rachel_endo
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: ds. abr. 10, 2021 10:03 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rachel_endo » ds. abr. 10, 2021 10:09 pm

Hola!!

Soy nueva por aquí pero os llevo leyendo un par de días y hoy me he visto con fuerzas para contar mi historia.
Soy Raquel, tengo 29 años, endometriosis profunda y adenomiosis y reserva de 2,1

Hoy es mi decimo dia de estimulacion de fiv y de momento cuentan 16 folis pero cuento con la desventaja que tengo un ovario muy atrás del utero y no saben si podrán acceder a todos. Por suerte, en el derecho, a pesar de tener un endometrioma de 6,8 no dificulta el acceso a la punción parece
El miércoles en teoría voy a punción, estoy bastante aterrada, la verdad!

Besote :cnena: ..::··
eucalipto
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. des. 03, 2020 12:55 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: eucalipto » dg. abr. 11, 2021 10:28 am

Hola!

Laieta: felicitaciones por esa beta! es altisima.

Aicha: no te desanimes aún, espera a la beta. yo cometí el error de hacer el test antes y la espera hasta la beta fue fatal. Para mi proxima beta prometo no hacerlo.

46XX: cuentanos despues como te ha ido en la punción. Mucha suerte!

Rachel_endo: yo le tenía panico a la punción y he ido al final muy tranquila ese día. Es una pasada. El resto del día estuve bien, lo unico molesto fue la mano donde me pusieron la sedación.

Suerte a todas!
akasha
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dc. gen. 27, 2021 10:20 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: akasha » dg. abr. 11, 2021 11:04 am

Holaa!!


Com esteu??


Laieta1986bcn: enhorabonaaa!! que bé!! no m'hi entenc gaire encara de valors de beta, però sembla un valor alt! :D espero que vagi tot bé a la eco! No facis cas a lo dels simptomes, no té perquè ser significatiu de res, cada cas és un món!

ambjdejan: sé que és dificil pensar en positiu amb el cami que portem i les coses que ens han passat, però algun dia o altre ens ha de tocar tenir sort a nosaltres també! Molts ànims amb els simptomes, segur que tot anirà bé!

mar_ia: deu nido el camí que portes també.. fa molta rabia això de les proves, perquè a vegades sembla que vulguin tirar pel dret sense mirar més enllà i et sents molt impotent. Sobre el tema de la medicació, a mi me la van fer comprar tota el mateix dia que vaig començar a punxar-me, me la van encarregar al matí i a la tarda ja la tenien (i no visc a Barcelona, sóc de poble)

blanketa: guaaaaau!! n'has aconseguit molts!! quina sort!! saps ja quan et faran la transfer? en posaràs 1 o 2?

46XX: com ha anat la punció? espero que bé!! que n'hi hagin pocs no vol dir que siguin dolents, si t'han dit que tens bona qualitat això és molt important també. Jo tenia pronostic d'aconseguir-ne molts i mira, al final només 2... Tenia molts folicles però sembla que no eren de bona qualitat...
Per cert, a mi no em van donar antibiotic ni em van donar res... no ho entenc, perquè he llegit que a moltes si que us el donen..

Uma31: molta sort a la punicó, ja falta poc! A mi tampoc em van deixar fer la transfer en fresc, van congelar els 2 únics blastos que vaig aconseguir a dia 5 i a més he hagut d'esperar un mes extra perquè encara tenia tot de folicles residuals.. veurem si quan em vingui la regla un altre cop està tot net.

Aicha: jops.. quin greu... :( però no perdis l'esperança, a veure què et diuen dimarts.

meritxell.fernandez-marti: benvinguda i molts ànims! a mi al princpi se'm va fer una muntanya tot el procés de punxades i punció però al final va passar super rapid! Sobretot es tracta d'intentar no perdre l'esperaça.

Hellen78: molta sort a la eco! espero que surti tot bé!

eucalipto: mucha suerte en la transfer! Ya sabes qué dia será?

Rachel_endo: bienvenida! 16 es muy buen numero! espero que vayan evolucionando todos bien. Muchos animos con la punción! A mi me daba mucho miedo, pero al final es que no dura nada ni te enteras de nada. Estuve los dos o tres dias después con un poco de molestias por la zona pero nada importante, no llegué ni a tomarme paracetamol ni nada.


Ego: de moment cap novetat, esperant... les esperes desesperen!!


Molta sort a totes!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dg. abr. 11, 2021 12:15 pm

Hola!

Entro ràpid per dir-vos que ja estic a casa, no res, entre que he entrat x la porta de la clinica i he sortit, 1 horeta clavada. Nomès m’havien operat de miopia, així que anava una mica a cegues, ja que en l’operació de miopia estàs conscient tota l’estona i ho notes i veus tot el que et fan. He entrat a quiròfan i allà m’estaven esperant l’auxiliar d’infermeria (un noi suuuper jove i super majo), l’infermera i la gine de guàrdia. M’han possat la via, l’oxigen, lo del dit (estava a 140 i han flipat, però és normal en mi jajaja), i la gine m’ha fet la eco i m’ha dit, vale, ja veig els dos fol.licles. L’anestesista ha trigat una mica en entrar perquè es veu que estava en un altre quiròfan i no res, s’ha presentat i m’ha dit ara et fico la sedació, notaràs que pica una mica... he començat a veure borròs i li he dit, tanco els ulls, adéu! i és l’ultim que recordo. M’he despertat en una altra sala, la infermera cridant-me pel meu nom... ha vingu el noi, l’auxiliar i m’ha dit amuuuunt, pren el got d’aigua mentre truco a la teva dona. I m’ha dit que els ha costat una mica estabilitzar-me, que anava molt accelerada, i han trigat una mica més del previst en poder començar amb mi. Just quan m’he despertat entrava una altra noia, m’han dit avui només hem fet dues puncion però hi ha dies que arribem a 7, he flipat molt. M’he vestit, m’han donat un vale per esmorzar a la cafeteria de la clinica i qun he acabat he anat a la revisió. Allà m’ha atès una altra gine que estava de guàrdia també i m’ha dit que al final m’han tret 3 òvuls, que ara els havien de “pelar” (mai havia sentit això de pelar els òvuls) i que un cop pelats, sabrien si son madurs i si son àptes per fecundar. Si ho són, els fecunden avui, i demà em trucaràn del laboratori i m’explicaràn.

Estem contentes perquè jo em veia entrant a quiròfan per res, però al final mira, hem aconseguit treure 3, a veure si algún és bo i si vol tirar endavant. En cas de que vagi bé, els hem de congelar perquè la meva dona està seguint el seu cicle natural també i no van gens a la par el seu cicle i el meu (que també he seguit el meu cicle natural)

Moltes gràcies per preguntar i quan estigui una mica més desperta intento llegir-vos i contestar!
Crec que m’espera una super siesta, perquè m’he despertat a les 6 del matí perquè havia d’estar a la clinica a les 7:30!
blanketa
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: ds. gen. 02, 2021 9:56 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: blanketa » dg. abr. 11, 2021 3:19 pm

Hola noies!

Laieta1986bcn: Moltíssimes felicitaaats!! Quina alegria!!! :b-))) Ja ens aniràs explicant com et trobes.

Aicha: Em sap greu el test negatiu... De totes maneres, fins que no tinguis la beta, pot passar de tot. Molts ànims amb l’espera!!

Rachel_endo: Bienvenida! Mucha suerte en la punción!

Eucalipto: Mucha suerte con la transferencia de esos 2 campeones! Ya sabes cuándo la tienes?

Akasha: Molts ànims amb l’espera!! Tens raó que desespera una mica... Encara no sé segur quan em fan la transfer, però en principi, si tot està bé, la farem el proper cicle. En posarem 1.

46XX: Que bé que ja hagis fet la punció i et trobis bé! Espero que tots 3 òvuls fecundin bé! Ja ens explicaràs!

Per la meva part, al final el 9è blasto no el van congelar perquè no va créixer prou, així que finalment n’hem aconseguit 8. Em va fer una mica de pena, però estem molt i molt contents perquè no ens esperàvem pas aconseguir-ne tants. En principi farem la transferència el proper cicle. Ara a esperar! :()()::::

Molts petons a totes!!!!
lila80
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. feb. 06, 2021 10:05 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: lila80 » dg. abr. 11, 2021 3:42 pm

Hola noies!!

Moltes felicitats pel positiu Laieta!! No et preocupis pel fet de no tenir símptomes, això va com va, i posats a triar millor trobar-se bé! Quina emoció llegir aquest positiu!!
Pel que em preguntaves de les proves, les meves han sortit totes molt bé, però fins la setmana que ve no tenim el resultat de la COMET. Som optimistes, esperem poder començar el proper cicle.

Moltes felicitats per aquests 9 embrions, Blanketa!! És un número fantàstic, ara ja a per la fase següent!

Llàstima que us trobeu malament Amjdejan, Xantipa i Hellen, però vaja, ja sabem que val la pena passar aquests fàstics i marejos!! Molts ànims, noies! Amjdejan d’aquí poc ja tens l’eco, oi? Ja diràs!

Me’n alegro molt que la punció hagi anat molt bé i al final n’hagiu tret 3, 46XX!! Això de passar a ser la gestant ho vaig pensar l’altre dia quan et llegia que deies que no teníeu gaires esperances de poder treure’n cap, però mira, si al final tens bona qualitat això és el que compta. No he tingut mai gaire clar com ho poden saber quina qualitat tenen els ovocits, per la grandària potser? Descansa i molts ànims a les dues en la segona fase també!!!

Uma, ja has fet la punció? Era divendres passat o el que ve? Sobre això de la transfe en el següent cicle i no en fresc, a la clínica que hem triat ho fan sempre així per evitar problemes d’hirperestimulació ovàrica i perquè diuen que és bo que els ovaris recuperin la mida normal abans de l’embaràs. Avui en dia els resultats positius són els mateixos en embrions congelats com frescos perquè la tecnologia de vitrificació és excel·lent, així que no pateixis, només caldrà esperar unes poques setmanes més, ànims!!

Aicha, et queda res per la beta, no et desanimis!! Ens ho diuen mil vegades que no ens fem testos abans d’hora, però som unes tossudes, eh??!! Hahahaha totes fem el mateix. Va, ment positiva per dimarts!

Benvinguda Maria, he flipat amb el teu historial d’avortaments i la inutilitat del teu ex-gine per no fer-vos proves! És per anar un dia a la consulta i dir-li que és un ignorant i que potser hauria de canviar de feina... mira que dir-te que “el problema no el té ell perquè et quedes embarassada ràpid”, per matar-lo. Nosaltres no hem aconseguit mai cap embaràs (que sapiguem, a vegades es perden tant ràpid que baixen amb la regla i no te n’enteres) i tot i així ens van fer anàlisis de sang molt complerts, cariotips, seminograma, etc. A mi a vegades m’ha donat la impressió que es passaven demanant proves, però millor assegurar-se que tot està bé, suposo.
En fi, 18 fol·lícles és una passada, no??!! Ja has començat amb les puncions?

Benvingudes també Eucalipto, Rachel i Meritxell!!

EGO: les meves últimes proves van sortir totes molt bé (hormones, proteïnes, etc.). Dilluns farà dues setmanes que ell es va fer la COMET i esperem que ens donin ja els resultats aquesta setmana. Sóc optimista, penso que també ho tindrà tot bé i podrem començar d’aquí dues setmanes >.-<:

Sobre el tema de la medicació tenia el mateix dubte, no sabia si calia comprar-ho amb molta antel·lació o no. Només faltaria que arribés el “gran dia” i no tingués el kit a punt!
Gràcies pels comentaris.

Bona setmana noies!!
eucalipto
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. des. 03, 2020 12:55 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: eucalipto » dg. abr. 11, 2021 5:14 pm

Hola a todas!

Akasha, Blanket: Aun no se cuando va a ser la transfer. Tengo la regla y despues veremos como sigo porque me quedó un foliculo residual y dependerá tambien de las analiticas. Espero que pueda ser en este ciclo.

Blanket: que tranquilidad tener 8 blastos. Esperemos que igual sea a la primera!

46XX: que buenas noticias! Ojala fecunden esos 3!. Les dijeron que los llevan a día 3 o 5?

lila80: a mi pareja el comet le dió justito, pero igual usamos el fertilechip.

Exitos!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dg. abr. 11, 2021 7:55 pm

Akasha: doncs no se lo del antibiòtic... és per evitar infeccions crec. M’ha trucat fa una estona la gine que m’ha fet la punció per preguntar-me com em trobava i le he dit que bé. M’ha dit que havia sagnat molt poc durant l’extracció així que normal que ara ja nl tinguès cap pèrdua, i que descansesi, molt maca ella.
En quant als fol.licles cada persona és un món... unes en tenen molts i molt bons, unes altres pocs i molt dolents... crec que és una loteria.
Ànim amb l’espera, ja queda menys!

Blanketa: totes les papeletes que jo no he comptat les has comprat tu! Jajajajaja, tens moltissims i de super bona qualitat. Ara a esperar a que estigui ben gruixut l’endometri i que s’agafi beeeen fort!

Lila80: algo de bo tenia que ser ser dues noies, tot i que en quant a reserva ovàrica estem fotudes totes dues, aixxx!
No ens han dit la qualitat, només que en comptes de dos m’han tret tres, no se si tots tres madurs o no, fins demà que ens truquin del laboratori, no sabrem res. Només em van dir que per l’edat que tinc no deurien de ser dolents, però ves a saber, perquè per l’edat que tinc la meva reserva deuria ser molt més bona que la tinc, i no és així... a saber.
Uiiii dues setmanes passen volant! Això està aqui ja!! Ànimssssss

Eucalipo: a día 3, cuando te sacan tan poquitos es raro que los lleven a día 5, no se arriesgan, por lo menos en mi clinica, vaya. Nos dijeron que si nos sacaban por ejemplo 10, 5 congelaban a día 3 y otros 5 si veían que evolucionaban bien, los llevaban a 5. En caso de quedarse por el camino esos de día 5, tienen los de día 3 congelados. Da gracias que alguno de los 3 nuestros lleguen a fecundar y lleguen a día 3... nuestro caso es un poco “triste”.

I no recordo ara qui preguntava per la medicació, en el meu cas no l’he comprat tota de cop, a mi l’han anat putant a mesura que anava anant als controls de fol.licles, en total he anat 3 cops a fer ecos, i en cadascuna m’han pautat una cosa diferent. Al costat de la meva clinica hi ha una farmàcia que tenen stock de tots els medicaments de fiv, així que no hem tingut problema.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::