Mètode ROPA

Tractaments, clíniques, medicaments..
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: 46XX » dt. abr. 13, 2021 11:17 am

Doncs confieu segur en el de 21 i en de 18, i potser el de 15 dona l’empujón!!

Ostres, tenint la antimulleriana a 0,1 s’han quedat embarassades???? Estic flipant molt. La teva dona la té baixeta per l’edat que té, li han dit de què pot ser? Jo tinc infertil.litat desconeguda, que vaig nèixer amb la reserva ovàrica baixeta i ja està. Mal repartit està el món...

Avui m’ha tornat a trucar l’embriòloga, truquen cada dia desde que els òvuls entren al laboratori. Avui ja podem dir que tenim un embrionet, s’ha dividit bé, té 4 cèl.lules, i avui, dia 2, és molt important que es divideixi en 8... m’han dit que si continua com fins ara, tot va bé i demà el congelen. Si no, potser el deixen un dia més, a veure si acaba de dividir-se o què, i si ho veuen molt malament, es desfan d’ell...

És un nivell d’estrès súper gran... fins que no t’hi fiques i ho vius en primera persona, no et fas a la idea.

Molts d’ànims per la punció de demà i moltissima sort en aquests 3 fol.licles que teniu, sona a tòpic però per crear una vida nomès es necessiteu un.
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: Tribuchang » dc. abr. 14, 2021 8:40 am

Sisi! Encara que soni extrany coneixem noies Amb AMH 0,1 embarassades!

La meva dona té molts antecedents (inclòs la seva mare) amb menopausia precòs així que es purament tema hereditari.

Ara està a quiròfan, a veure quines noticies ens donen i no saps quina alegria em dóna saber que el vostre embrionet segueix lluitant! Segur que serà així i podreu congelar perfectament!
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: Tribuchang » dc. abr. 14, 2021 9:07 am

Ya ha acabado la punción.
Tenemos 1 solo ovocito.... buf! Menudo bajón!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: 46XX » dc. abr. 14, 2021 11:09 am

Aixxxx ànims que nomès necessiteu un!

A mi m’ha trucat fa no res l’embriòloga i ens ha dit que s’ha desenvolupat correctament i que avui el congelen, així que ja tenim un baby frozen. Ja tenim mig camí fet. És sùper estresant quan t’ho jugues tot a un, però no hi ha res impossible!!

Intenteu descansar ara i paset a paset, esperem que aquest ovocit vulgui fecundar!! I molta energia positiva, va!!!!
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: Tribuchang » dc. abr. 14, 2021 1:07 pm

Gràcies preciosa!!! I com me’n alegro del vostre embrionet :love: :love: !!! De moment nosaltres ja sabem que l’òvul és madur!!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: 46XX » dc. abr. 14, 2021 2:10 pm

Oleeee! És una super bona noticia, a pensar que ha de ser ell!!!!!

Es fa lent però mereix la pena tot el patiment pel que s’ha de passar!
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: Tribuchang » dj. abr. 15, 2021 12:25 pm

Ha fecundat!!!!!! :p-) :p-) :p-)
Ara ens han dit que ens trucaran dissabte per dir-nos més noticies (seria dia 3). Quins nervissss!!!

Per cert, en quina clinica heu fet vosaltres el procès?
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: 46XX » dj. abr. 15, 2021 1:02 pm

Oleeeee!!! És un campió aqueste embrionet!
A mi m’han trucat cada dia per dir-me l’evolució, i m’han de donar el video m’han dit, del progrés!

Ho estem fent al cirh.

El següent pas quan el feu???
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: Tribuchang » dj. abr. 15, 2021 2:29 pm

Doncs la transferencia no sé quan la farem. Ara el nostre objectiu és arribar minim a dia 3 i després en plantejaren la resta. I vosaltres???
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: 46XX » dj. abr. 15, 2021 2:59 pm

Nosaltres hem congelat en dia 3, al tenir només un no arrisquem a dia 5, perquè és al quart dia que solen morir, i sempre ens han dit que congelant a dia 3, implanta bé després, pensem que no és el mateix un úter que una incubadora, no se!

En quina clinica estàveu? A Gaia era?? Esteu contentes!? Repetirieu? És súper dificir decidir-se al final.

Nosaltres hem d’esperar a que a la meva dona ni baixi la regla per preparar l’endometri i poder fer la transfer. Ho estem fent tot en cicle natural, respectant tant el meu com el seu.

Ànims, que aquest lluitador ha arribat per quedar-se amb vosaltres!!
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: Tribuchang » dv. abr. 16, 2021 11:50 am

Sí, nosaltres hem decidit que escoltarem que ens diu la dra però creiem congelar també en dia 3.

Nosaltres estem a Gaia i de moment super contentes. Repetiriem sens dubte! La calidessa que hem trobat aqui ens ha enamorat! Vosaltres que tal al Cirh?

Qué bé! Ja preparades per la transfer!
Nosaltres no sé perque el fet de que nomès haguisortit un embrió ens fa pensar que potser és la única oportunitat que té la meva dona de tenir un fill amb els seus òvuls i com potser té més probabilitats d’implantar en ella estem valorant... també perque si finalment se’l posses ella té un pòlip que hem de treure.

Si me’l posso jo com que tinc anticossos de tiroides alts primer hauriem d’estabilitzar-los.

Així que pas a pas... ara que el campió arribi a demà i anem fent!

Per cert, d’on sou?
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: 46XX » dv. abr. 16, 2021 1:52 pm

Nosaltres estem a Mataró.

Vam triar cirh per recomanació d’amigues i de companyes de feina i de moment estem contentes tb.

Llavors no teniu clar si fer un ropa? Jo és que no vull gestar i la meva dona si, llavors tenint un embrionet congelat, si sobreviu a la descongelació, la transfer la farem en ella. En cas de que la beta donés negatiu, cambiariem de plans, però no hi hem pensat encara, anem pas per pas.
A mi la gine em va dir que tenia una reserva de merda però en canvi un endometri perfecte, trilaminar i ben gruixudet, però tinc dos miomes, en cas de voler gestar, hauriem de mirar si treure’ls o no.
A la meva dona li van treure dos pòlips de l’úter el mes passat, es un no res, molt ràpid, i li van treure perquè li van dir que sino hi havia risc de que no implantès bé.

D’una altra banda, jo tb tenia la tsh alta, a 6,8, m’ho van veure al gener, hipotiroidisme subclinic, desde llavors prenc eutirox de 50, i vaig tenir endocrí la setmana passada per fer revisió i les analitiques em van sortir a 1,04, així que guai, pastilleta de per vida ja, però bueno, està controlat ja.
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: Tribuchang » dv. abr. 16, 2021 2:10 pm

Bueno al nostre cas per la meva dona era important intentar tenir embrions amb els seus òvuls i per mi era més important gestar (tot i que ella volia gestar el segon fill), però amb un sol embrió suposo que hi ha més posibilitats si el gestés ella... no sé que farem encara.

El ROPA el tenien clar però no comtaven amb que el seu cos respongues així . Haurem de valorar.

El polip li van treure per la ss?
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: 46XX » dv. abr. 16, 2021 5:14 pm

A la meva dona li porta un equip mèdic especilista en endometriosis a l’Hospital Clinic, per la SS, i tot i tenir mutua, li feien ells més ràpid l’operació que els de la mutua, perquè totes les proves i operacions li han colat com a urgents, perquè voliem començar aviat amb el ropa. Tot i així hem trigat un any en poder començar, perquè no acabavem amb un problema, que venia un altre...

Vosaltres com ho fareu?
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: Tribuchang » ds. abr. 17, 2021 9:52 am

Doncs avui ens han de dir les últimes noticies de l’embrionet i llavors parlarem amb la dra sobre les opcions d’una i l’altra
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: 46XX » ds. abr. 17, 2021 11:18 am

Quins nervis fins que arriba la trucada... espero que us donin molt bones noticies i us donin llum verda aviat per poder començar, sigui qui sigui la que decidiu com a gestant.
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: Tribuchang » ds. abr. 17, 2021 11:23 am

Ha arribat a dia 3!!! Ara ens proposen seguir a dia 5!! :p-)

A vosaltres us ho van proposar?
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: 46XX » ds. abr. 17, 2021 3:45 pm

Nop, ens van dir que amb nomès un, no s’arriascaven a portar-lo a dia 5 perquè està el risc de que es parès a dia 4, prefereixen far-nos la transfer a dia 3 i que es desenvolupi a l’úter que no pas a la incubadora, que sempre és millor la manera natural que no pas l’artificial. Cada clinica té el seu protocol i a nosaltres ens va semblar bé.

L’avantage de portar-los a dia 5 és que si no arriba, t’estalvies els nervis de la betaespera, i la transfer. I si arriba, està molt més desenvolupat i per tant hi ha més possibilitats de que implanti.
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: 46XX » dl. abr. 19, 2021 12:08 pm

Com va aquest blasto??? Llest per congelar??

Al final com va quedar el tema dels pòlips i la tiroides??

Espero que tot bé!!
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: Tribuchang » dl. abr. 19, 2021 2:39 pm

Doncs finalment ens vam llençar a la piscina intentant arribar a dia 5 perque semblava que ho veien molt clar. Ens ha dit la dra que ens truca avui però ja ens ha avançat que l’embrió ja s’està expandint per passar cap a blasto!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::