Preus medicació FIV sense recepta

Tractaments, clíniques, medicaments..
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Preus medicació FIV sense recepta

EntradaAutor: ambjdejan » dl. gen. 25, 2021 4:08 pm

Hola boniques
He de començar amb estradiol meriestra 2mg i he estat buscant preus per internet.
Havia trobat que la capsa de 30 comp. valia sobre els 4e però a la farmàcia me n'ha costat 15....

Recordeu quant us ha costat a vosaltres?
Sabeu si el preu es manté més o menys de farmàcia a farmàcia o si canvia molt?

Gràcies!
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: Preus medicació FIV sense recepta

EntradaAutor: ambjdejan » dt. gen. 26, 2021 11:47 am

Em contesto a mi mateixa per si a algú li pot anar bé... He parlat amb la germana d'un amic que és farmacèutica i m'ho ha explicat.

Abans hi havia un medicament de Novartis que valia 2,86€ i que era exactament igual,
però l'han retirat i ara el que hi ha és aquest de Sandoz que val 15,45€.

I també m'ha dit que si és un medicament-medicament (no una cosa que es ven a la farmàcia però no és un medicament, per exemple vitamines i tal), el preu està regulat i per tant em costarà el mateix a qualsevol farmàcia.

Era una cosa que no sabia i mira, ara ja ho sé ;)
Gemma_G
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. nov. 08, 2021 12:32 pm

Re: Preus medicació FIV sense recepta

EntradaAutor: Gemma_G » dt. maig 09, 2023 1:41 pm

Noies, us comento el que vaig fer jo en aquest cas per si us pot servir. D'una banda, vaig aconseguir recepta per un medicament de fórmula (no de marca comeercial) Estradiol 2 mg i, de l'altra vaig trobar una farmàcia que treballava amb laboratoris que encara fabriquen aquesta mena de medicaments a petició del pacient (no em va costar especialment, la segona on vaig preguntar ja em van dir que sí).

Em feien uns potets al meu nom amb 100 unitats de pastilles d'Estradiol 2 mg. No recordo el preu però baratíssim. Caducaven cada 4 mesos. No era Meriestra, que és una marca comercial, però la composició era exactament la mateixa.

Jo estava fent RA a la sanitat privada però l'estradiol és un medicament molt comú que et pot receptar el metge de capçalera. En el meu cas ho va entendre i m'ho va fer.

Espero que us serveixi!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::