Factor masculí - seminograma - esperma

Tractaments, clíniques, medicaments..
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Factor masculí - seminograma - esperma

EntradaAutor: ambjdejan » dv. gen. 15, 2021 10:08 am

Hola! Obro un fil nou per si algú li pot anar bé.
Moltes vegades comentem que ens centrem en les dones que si ens falta això, que si ens falta allò i ens fixem poc en el factor masculí. Us explico el què ens ha passat, tot i que en principi no tindrà afectació perquè fem ICSI (espero)

Mentre estàvem buscant de forma natural i fins que ell va haver de deixar la mostra a la clínica, el meu home, per indicació de l'acupuntora, no va prendre gens de cafè, va prendre Curcumina forte 1 al dia, sense estimulants, etc... Quan va deixar la mostra (ens van dir que en principi la congelarien i la farien servir per fecundar a posteriori), el resultat de l'analítica era gairebé de donant, 300M d'espermatzous, tots fantàstics, blablabla

Això va ser al novembre i va deixar de prendre la curcumina i va tornar a prendre cafè (tampoc tant, tant, però potser 2 cops al dia).

Al final la clínica ens va dir que preferia mostra en fresc i és clar, ens va agafar desprevinguts. Doncs només amb un mes i mig de prendre cafè i haver deixat la cúrcuma.... resultat: oligospèrmia!!! Res a veure un resultat amb l'altre! per sort, la majoria eren mòbils i alguna cosa hauran pogut fer, però ja us dic, de 300M a 3,5M...

No és una crítica a la clínica ni molt menys, només és perquè les que estigueu en aquest procés, sobretot si aneu per IA, mantingueu el cafè a ratlla i suplmenteu amb curcumina! I que no prenguin cafè fins que tingueu els embrionets, no fos cas que us facin repetir!! :P
Ariro
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 11:07 am

Re: Factor masculí - seminograma - esperma

EntradaAutor: Ariro » dc. gen. 20, 2021 7:06 am

Hola ambjdedan,
Desconeixia que la curcumina també millora quantitats, em pensava que només millora la fragmentació de l'ADN, que és pel que ens l'han receptat. Ostres, quina diferència de quantitats vau aconseguir!

Nosaltres no sabem quin efecte li faran de cara a millorar fragmentació (quantitat no ens caldria) però el meu marit està encantat perquè la caixa indica que és ideal per a les articulacions i la flexibilitat i a més és antiinflamatori i antioxidant, pel que diu s'ho anirà prenent més temps després d'entregar mostres (i fent la dieta dels aliments prohibits, que això ja costa més).

Quin engorro això de les mostres, a nosaltres en un parell de cliniques també ens van comentar que agafen mostra congelada com a PlaB tot i que l'important és la del dia de la punció. Però recisament per casos així, no poden agafar la congelada? Em van parlar de casos que hagi de marxar per feina sí o sí, que estigués malalt o que la mostra fos molt pitjor...
Bueno, espero que igualment hagueu pogut fecundar molts ovulets!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::