Ovoclinic

Tractaments, clíniques, medicaments..
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Ovoclinic

EntradaAutor: Tribuchang » dc. gen. 13, 2021 9:58 am

Bones noies :--/) ,

Els nostres primers tractaments els vam fer al CRA però ara estem valorant Ovoclinic i Gravida. De moment només hem fet la primera visita a Ovoclinic i ens va semblar molt bé tot sobretot l’equip de professionals en general que van ser maquíssims amb nosaltres. Algú té o coneix experiència en aquesta clínica?? Sobretot que hagi tingut resultat positiu.

Gràcies!
Valeria0805
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dl. gen. 11, 2021 12:27 pm

Re: Ovoclinic

EntradaAutor: Valeria0805 » dc. gen. 13, 2021 6:17 pm

Hola!!

És el primer cop que escric.

M'ha cridat l'atenció el teu missatge!! són les dues clíniques que tinc en ment tot i que encara no he visitat cap.

Les he mirat per internet i crec que tenen bona pinta. No he trobat gaires opinions però les que he trobat sovint són bones.

Sería la meva primera Fiv.

Esperem que algú ens pugui explicar la seva experiència.

Quan hi vagis a Gravida pots dir-me que tal, si un plau?

Molta sort!!
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Re: Ovoclinic

EntradaAutor: Tribuchang » dj. gen. 14, 2021 9:29 am

Hola Valeria!



Doncs Ovoclinic primera visita genial, ens van explicar molt molt bé i van estar molta estona amb nosaltres i en cap moment vam tenir sensació de que anessin amb presses amb el nostre cas. De fet ens van fer una analítica de la AMH totalment gratuïta i el dr. Venia a veure’m cada 2x3 a la sala on em feien l’extracció. Tens 2 visites gratuïtes (la segona per dubtes que puguin sorgir i resultat de l’AMH). A veure què tal Gravida, però Ovoclinic és una gran candidata. He trobat un parell de noies que han fet tractament amb ells (amb èxit) i tot, especialment el tracte, en parlen molt bé.



A Gravida teníem cita demà amb la dra. Gomila però ens l’han aplaçat (de fet ens van proposar fer-la via Skype però preferim que sigui allà per conèixer també la clínica). Anirem el dia 29, i clar que si! Ja t’explicaré encantada!



¿Serà el teu primer tractament o ja has fet IA abans?
Valeria0805
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dl. gen. 11, 2021 12:27 pm

Re: Ovoclinic

EntradaAutor: Valeria0805 » dj. gen. 14, 2021 12:37 pm

Moltes gràcies per contestar!!!

Sería el primer tractament.

Tinc 38 anys i tinc una nena de 6.

Fa 3 anys vaig volguer buscar el germanet però la meva mare es va posar malalta de càncer i no em vaig sentir amb ànims la veritat. En menys d'un any ens va deixar i quan vaig començar a aixecar el cap vaig fer els 36. No pensava que a partir d'aquí la cosa es complicaria tant.

Al 2019 em vaig quedar embarassada però vaig tenir un bioquímic i al 2020 vaig tenir dos avortaments diferits per problemes amb els cromosomes. Vaig fer biopsia de vellositats corials per sapiguer el motiu.

Ara em fa por quedar- me una altra vegada i tornar a passar pel mateix. Per això volem mirar de fer una Fiv amb DGP.

El problema és que no tenim molts diners i tal i com veig per on van els preus crec que només tindré per un intent. Així que també he pensat en ovodonció. Sé que surt més car però amb el meu problema de cromosomes potser sigui millor agafar òvuls més joves.

He llegit que hi ha l'adopció d'embrions. També ho miraré encara que el meu marit no ho veu massa clar.

El seminograma no ha sortit gaire bé tampoc. En surten molts morts i amb una mobilitat una mica dubtosa. L'andròleg diu que la quantitat que té és molt bona i que una cosa compensa l'altra i que no ho veo tant negre. La morfología també está bé.

Però bueno, de moment estem els dos millorant una mica l'alimentació. Hem deixat la cerveseta, els dolços (sempre he tingut bastant sobrepès) i he deixat de fumar fa 3 mesos. Hem sento tant culpable per no haber-ho deixat abans....


Ara estic esperant a que em baixi la regla per fer-me les analítiques hormonals. Les darreres que tinc són del setembre. També he de demanar dia per fer-me la histerosalpingografía.

Tinc clar que farem l'anàlisis de fragmentació d'ADN espermàtic per tenir més informació abans de començar a mirar. Sense trigar gaire ja que la meva antimulleriana està en 1,3 i encara que està dins dels valors normals a la meva edat pot baixar en pocs mesos. També he de mirar les trombofilies i el tema immunol.lògic encara que crec que m'hauré de barallar amb el ginecòleg i la mutua perquè al tenir tan clar el motiu dels avortaments no sé si m'ho posaràn fácil per fer-les.

Quines proves tens fetes?

Tincs molts dubtes que espero que quan faci visites me les puguin aclarir pero he après molt amb el grup de fiv 2020. També escriuré per compartir experiencies.


Espero que tinguis molta sort i que el dia 29 vagi bé la visita!!


Perdona si he ficat la pota amb alguna falta d'ortografia... el català escrit no ho domino gaire però amb aquest xat em posaré al dia jejeje.


Quina parrafada que he fet!!!

Petons!!
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: Ovoclinic

EntradaAutor: ambjdejan » dj. gen. 14, 2021 1:18 pm

Hola Valeria,

Nosaltres vam fer la primera visita a gràvida i està molt, molt bé, segurament dels millors centres. El problema és que això es paga... i a Gràvida, que probablement tenen el millor laboratori, el preu es dispara

Quan nosaltres ho vam mirar fa un any ens vam trobar que el DGP ens sortia vora els 10.000 euros... Fan packs, i cada embrió que et miren són uns diners... pels nostres càlculs, amb 41 anys aleshores, havíem de tenir 10 embrions per poder-ne tenir un de sa, i si cada anàlisi et sortia per 300 euros, per exemple, doncs ens en anàvem a 3.000e només de DGP, més tota la resta...

Entre que ens ho pensàvem i no, vam tenir un altre avortament (2 diferits més un probable bioquímic) per problemes de cromosoma i aquí ja vam decidir tirar per ovodonació. El nostre embrió tenia 3 còpies d'un cromosoma i això és normalment un defecte de l'òvul (si el cromosoma en té de menys, és defecte de l'esperma, en línies generals)

Vam fer ovodonació a Dexeus perquè sabíem de gent que els havia anat bé i ja ni ens vam plantejar altres clíniques (ni vam tornar a Gràvida a preguntar per ovo).

Nosaltres ja tenim un fill més gran i "sabem" que el problema és la meva qualitat d'òvuls, però per una parella "jove", que no té fills, o que no té un diagnòstic clar, Gràvida són molt, molt bons... i el tracte també és molt bo

Sort!
Regina Phalange
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dg. nov. 01, 2020 3:08 pm

Re: Ovoclinic

EntradaAutor: Regina Phalange » dj. gen. 14, 2021 3:53 pm

Bones, no conec l'Ovoclínic però Gràvida sí: estic embarassada per ovodonació a Gràvida. La meva opinió és que l'equip és super professional i tenen bons mitjans però barat, com t'han comentat, no és.
A mi em portava la Dra. Galindo, la directora médica, i és molt bona i molt clara i directa en les seves explicacions. També m'he vist amb la Dra. Rojas i la Dra. Gomila.

En el meu cas partia d'un diagnòstic d'endometriosis i una reserva ovárica no gaire bona. Pimera FIV només un embrió va arribar a tercer dia i el van congelar ( m'estava tractant per l'endometriosis i s'havia de fer així). I segona FIV el mateix. Vist els resultats em van aconsellar anar a ovodonació i nosaltres ja ho teníem clar.

La ovodonació és un preu base de 8.000 euros que, al final, s'acaba convertint en més. No recordo exacte però diria que uns 9.000 euros totals. Amb la ovodonació vam aconseguir 4 embrions de bona qualitat ( tres A i un B). La transferència la vam fer de dos embrionns i els altres dos els tenim congelats per si de casa.

La meva experiència amb Gràvida és positiva i hi vaig anar a parar perquè la meva parella té una amiga ginecòloga que ens va recomanar Gràvida i, especialment, la Dra. Galindo.
Tendresa
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. ago. 21, 2020 1:29 pm

Re: Ovoclinic

EntradaAutor: Tendresa » dj. gen. 14, 2021 4:12 pm

Hola, nosaltres vam anar a fer la 1a visita a Ovoclínic i el que és la clínica és força senzilla, cosa que fa que el preu no sigui tan car perquè no hi deu haver tant de manteniment d'edifici com en altres més grans. Va ser tot correcte i primera visita gratuita, però no vam acabar de decidir-nos perquè van dir que ens trucarien per confirmar uns temes genètics i no ens van tornar a trucar. Més que res que em vaig guiar molt per comentaris a internet i no en vaig trobar, ni bons ni dolents i per això vaig pensar que no devien tenir gaire casos i el nostre era complicat. Finalment vam anar a IVF i tot molt bé però molt car. Beta negativa. Potser si haguéssim anat a Ovoclínic ho haguessim aconseguit, mai se sap.
Que tingueu mmolta sort
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Re: Ovoclinic

EntradaAutor: Tribuchang » dv. gen. 15, 2021 11:41 am

Valeria, no et sentís culpable, sembla ser que això de embarassar-se de vegades va com va. Cuideu-vos i informeu-vos de totes les possibilitats que teniu. Encara no he anat a Gravida, però a Ovoclinic com que tens dues visites pots anar, exposar els teus dubtes i com que després amb la informació et sortiran més, pots tornar i acabar de polir. Segur que a Gravida també et poden aconsellar. Com que vols fer una FIV segur segur (amb les tècniques que calgui sumar) sobretot busca bons laboratoris. Jo no estic massa ficada encara amb temes FIV però amb Ovodonació y adopció d’embrions he llegit un munt de casos que a la primera han aconseguit embaraç.

En el meu cas tinc proves d’analítiques generals i hormonals i ara (si faig IA) hauré de fer-me la histerosalpinpografia. De moment he fet dues IAs amb cicle natural i semen de donant (som dues noies), tinc 32 anys i a priori no he tingut mai res (tot i que això mai se sap a mesura que anem mirant). Si en el teu cas vas directa a FIV, com es que et faràs la histerosalpinpografia? Encantada de coneixe’t i estem en contacte, vale? En quan al tema econòmic perquè tinguis una idea de la FIV a Ovoclinic surt a 3.850 € amb ICSI si és necessari inclòs (després hi ha tècniques complementaries con el DGP, anàlisis del semen, i tot això que va a part. Ah! També la medicació, que ens van dir que per una FIV serien uns 1.000-1.100€ però depèn molt de cada cas).


Ambjdejan, vau aconseguir embaraç a Dexeus? Per cert, et van donar pressupost a Gravida de la FIV?


Regina Phalange, qué tal la dra. Gomila? Serà la que ens faci la primera visita. Vau aconseguir embaraç finalment, oi?


Tendresa, a qué et refereixes amb senzilla? A nosaltres ens dona igual les modernitats. Vam estar al nou centre de CRA que es molt nou i tot d’última però ens van sentir tan malament.... tot tant fred... que el tracte és el que ens farà decidir aquest cop. Això sí, et pregunto lo de senzill per si fas referència a temes com el laboratori (que això sí que volem que estigui el més avançat possible si acabem fent FIV (o ROPA, que també ho tenim al cap). Després de la beta negativa ho heu tornat a intentar?


Gràcies per totes les respostes noies!!
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: Ovoclinic

EntradaAutor: ambjdejan » dv. gen. 15, 2021 12:24 pm

Hola,

Doncs estem començant la recta final ara, ahir van fer la fecundació dels ovòcits i de moment tenim 3 embrions de dia 1... fins d'aquí a uns dies no sabrem res, després vitrifiquen i programar la transfe. A veure què!! Si tot anés rodat, calculo que mitjans de febrer la transfe, a veure!

El pressupost de gràvida, té el problema que (al menys fa un any) és per parts... com a l'ikea, que tot val 2 euros i quan surts t'has gastat 300€ jeje

Mínim dels mínims, 5700 medicació inclosa, però: si fan icsi, si fan fertile chip, si fan cultiu llarg (5 dies enlloc de 3), la vitrificació dels que no et posen, o si els han de vitrificar si has hiperestimulat, .... tot això va sumant. A partir d'aquí, dels 5700 que és la base, doncs te'n vas suposo que als 7.000 o més. Però ja us informaran més ells, perquè potser no ho necessiteu tot (per exemple si el semen és de donant se suposa que no necessita el fertile chip)

A nosaltres se'ns en anava de pressupost però la sensació és que és un bon lloc per casos difícils, per exemple, o per famílies que no tenen fills i saben que en voldran tenir més d'un. Nosaltres ja tenim un fill i en realitat no volem tenir un estoc de reserva per més endavant... (i hem fet ovodonació)
Regina Phalange
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dg. nov. 01, 2020 3:08 pm

Re: Ovoclinic

EntradaAutor: Regina Phalange » dv. gen. 15, 2021 4:56 pm

Tribuchang ha escrit:Regina Phalange, qué tal la dra. Gomila? Serà la que ens faci la primera visita. Vau aconseguir embaraç finalment, oi?


La Dra Gomila és molt maca en el tracte, és una doctora jove. Va ser ella qui em va fer la última transferència embriònaria que va donar positiu.
Gala84
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dg. gen. 12, 2020 6:41 pm

Re: Ovoclinic

EntradaAutor: Gala84 » dv. gen. 15, 2021 6:10 pm

Hola noies!

Jo només us puc donar referències de Gravida. Jo n'estic contenta i ara estic embarassada, en principi, d'11 setmanes, si tot segueix igual que la setmana passada. N'estic contenta per haver arribat fins aquí i pel tracte i la manera que tenen de treballar. També haig de dir, però, que jo hi vaig arribar amb totes les proves hagudes i per haver fetes, moltes d'elles per iniciativa pròpia, després d'haver patir 3 avortaments a la clínica Fertty i que em neguessin una vegada i una altra que es podien fer més proves quan només havíem fet el bàsic dels bàsics (seminograma, histerosalpingografia, serologies). En fi, una estafa gegant, perquè jo no em cansava de preguntar què es podia mirar abans de cada transferència i mai no em van donar la informació.

Ja sé que l'economia és important, però anar de fracàs en fracàs també és molt costós i jo us recomanaria que abans d'anar a una clínia d'aquestes petites i econòmiques, anessiu a Gravida, sobretot, perquè estudien el factor masculí i els temes immunològics, que crec que són la clau en els casos que qualifiquen d' "infertilitat d'origen desconegut". Jo no hi crec en això, les proves aporten resultats i evidències que permeten afinar el tractament. I jo penso que ho he aconseguit gràcies a les proves. També us recomano fer-les totes, que no són tantes, abans de començar encara que sigui la primera FIV, perquè la inversió és massa gran com per jugar a la loteria. Ara entraré al fil del 2020 per insistir amb això de les proves i les especificaré.

També m'han portat la doctora Gomila, per la FIV, i la doctora Rojas pels temes immunològics. I només tinc bones paraules per a les dues. Sobretot, per a la Gomila, qui em va visitar per primer cop i m'ha acompanyat en aquesta tercera i espero que última FIV, perquè aplicant el Fertile Xip, he aconseguit congelar 4 embrions, a més del que porto ara a dins.

Només us vull dir que el barat a vegades surt car i Gravida, tot i que és cara, és un bon lloc per aconseguir el vostre objectiu.

Molta sort!
Buscant des d'agost 17
1 trompa obstruïda
1/19: 1a FIV: 3 embrions
3/19: 1a TE: pèrdua 6 s
6/19: 2a TE: bioquímic
9/19: 2a FIV + DGP: 1 embrió
1/20: pèrdua 9 s
Ell: cadena fragmentació simple i doble :ufs: i HLAC C1C1. Jo: natural killers altes, HLAC C2C2 i kir AB
9/20: 3a FIV+Fertile Xip+DGP= 5 euploides
12/20: 1a eco, sentim batec
Valeria0805
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dl. gen. 11, 2021 12:27 pm

Re: Ovoclinic

EntradaAutor: Valeria0805 » dv. gen. 15, 2021 10:05 pm

Hola Noies.

Aquest matí he posat un missatge però ara entro i no el veig. Us ha passat alguna vegada?

Ara és tard però demà miro de tornar-ho a escriure.

Bona nit!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::