Privada & SS paral.lelament

Tractaments, clíniques, medicaments..
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Privada & SS paral.lelament

EntradaAutor: Tribuchang » dl. nov. 23, 2020 9:40 am

Noies, alguna de vosaltres està en reproducció assistida per la Seguretat Social i n’ha fet algun intent per la privada? Tinc una mica de cacau i no sé ben bé que fer...

A inicis d’aquest mes vam fer un primer intent de IAD perquè contactar amb el centre de la seguretat social semblava missió impossible amb el tema COVID, però hem tingut la sort de poder contactar ja i que ens donin cita pel proper dia 17 de desembre. El tema és que pensàvem que trigaríem més i teníem al cap fer un segon intent per privat.

La cosa és que ara mateix estic amb la W i avui hauria de trucar a la clínica privada perquè em donin hora per començar a controlar el creixement dels fol·licles. Pels meus càlculs, si tot anés bé, em farien la segona IAD i al cap de 4-5 dies tindria la cita amb la Seguretat Social. Clar, no sé si es plan de fer la primera visita en plena betaespera... Les proves les tinc fetes de la privada però clar si em diuen de fer una eco o si em diuen “para que vienes si quizás estàs embarazada?” doncs... no sé que fer...

No sé si aprofitar que tenim la cita de la SS i no fer aquest intent per privada o bé fer-lo un cop entrem oficialment “a la llista d’espera”. Què em recomaneu?
Ulupika
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dg. ago. 23, 2020 4:03 pm

Re: Privada & SS paral.lelament

EntradaAutor: Ulupika » dv. nov. 27, 2020 9:05 pm

Hola Tribuchang,

No acabo d'entendre si tant a la privada com a la pública el tractament serà per IAD. La visita a la pública és per inciar un nou tractament? O per valorar quan tornar a començar? Jo faria igualment la visita i no diria res sobre el tractament a la privada, però si et vols quedar més tranquil·la truca per preguntar si pots canviar el dia de visita i no perdre'l.

Jo vaig fer primera visita a la pública per FIV quan acabava de fer punció per privada. No em van fer cap eco, vaig entregar la documentació que tenia de la privada, només va ser visita informativa.

Molta sort amb aquest nou tractament :-()-)
2018 Comencem cerca :-())
2019 3 IA betes :ufs:
Gener- agost 2020 1ra FIV 4 blastos x*x*x 3 transferències: 1ra bioquimic, 2na i 3ra :ufs:
Ell: sembla tot normal ..::··
Jo: problemes immunològics ?-)
Tractament: Dolquine, Heparina, Adiro, Prednisona.
2na FIV oct20 10 blastos x*x*x
Beta 30/11 :ok: :love:
:cnen: DPP: 07/08/21
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Re: Privada & SS paral.lelament

EntradaAutor: Tribuchang » dt. des. 01, 2020 12:05 pm

Si si, a tots dos llocs és per IAD. Volem obrir la porta a la SS per si no ho aconseguim en aquest cicle per privat. La cosa es que quan tingui la primera cita a la SS estaré en plena betaespera de la privada.
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: Privada & SS paral.lelament

EntradaAutor: ambjdejan » dt. des. 01, 2020 6:47 pm

Fes la visita... tampoc no serà una cosa immediata i és com si t'hi haguessis quedat de natural... nosaltres estem pendents de tractament i seguim tenint relacions... ;)

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::