Fecunmed Granollers o Eva Fertility Mataró

Tractaments, clíniques, medicaments..
miduna84
Entrades: 4
Membre des de: dc. nov. 18, 2020 7:20 am

Fecunmed Granollers o Eva Fertility Mataró

EntradaAutor: miduna84 » dc. nov. 18, 2020 10:30 am

Hola a tothom!
Al gener portarem un any buscant embaras

Hem començat a mirar cliniques de fertilitat per la zona, ens varen visitar a Eva Fertility de Mataró dilluns passat i dimecres vinent ens visiten a Fecunmed de Granollers.

Busco gent que s'hagi visitat o fet el tractament en una d'aquestes dues cliniques i que ens expliqui la seva experiencia.

En principi volem evitar anar a cliniques de Barcelona pel tema dels desplaçaments, ja que anem directament a fer una FIV + ICSI i s'han de fer varies visites durant el tractament. Pero també escolto opinions positives d'altres cliniques.

Tinc molta por d'equivocar-me i no escollir be.

A veure si hem podeu ajudar, moltes gràcies!!!!!

(He posat el tema en un altre sub-foro i ara me adonat que hi habia el de reproducció assistida)
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: Fecunmed Granollers o Eva Fertility Mataró

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dc. nov. 18, 2020 11:01 am

Hola!

Sense saber ben bé quin és el vostre problema jo et diria que sabent tot el que se ara no triaria només una clínica per proximitat.
En el nostre primer tractament la nostra idea també va se aquesta i vam anar al fecunmed, però un desacord amb el metge (era l'únic metge que em volia operar d'endometrosis abans de fer una fiv) i consell de la meva Dra. de capçalera em va fer buscar una altra opinió. Les coses no van anar bé i ara faré el meu tercer tractament però abans he visitat altres clíniques, sobretot cercant altres opinions i proves, ja no només a mi, sino també a la meva parella, cosa que no vam fer al primer tractament.
L'experiència en aquest món de la RA m'ha fet veure que les presses no són bones.

També es cert que si és el vostre primer tractament no estigueu cercant clíniques on ja d'entrada us facin proves de tot tipus ja que potser us quedeu a la primera. Pero a vegades no es així i és quan acabes buscant opinions en altres clíniques.

De fecunmed n'he sentit ha parlar bé i i dues amigues si un quedat però per ovodonació.
De l'altra que comentes no en tinc referències, però d'entrada m'ha sonat a franquicia.

Es la meva opinió, repeteixo. A veure que et diuen les altres companyes però jo ja fa dos anys i mig que estic en aquest món i tant de bo algú m'hagués avisat que a vegades val més dedicar una mica més de temps a buscar i informar-se bé ja que malauradament no sempre et quedes al primer tractament.

A tot això jo ara tinc pendent anar a IVI i Gravida, però també he visitat Dexeus. Els dos tractaments anteriors els vaig fer a fivclínic, que a mí no em va agradar pq trobo que segueixen protocols molt estàndards i van de seguida a fer el tractament sense mirar res més, i al CEFER, que tot i que miren més coses, de la meva parella no van mirar res més que no fos els cariotips i el seminograma.

Molta sort!
miduna84
Entrades: 4
Membre des de: dc. nov. 18, 2020 7:20 am

Re: Fecunmed Granollers o Eva Fertility Mataró

EntradaAutor: miduna84 » dc. nov. 18, 2020 8:03 pm

Hola Puça! Doncs nosaltres al 6 mesos de recerca la meva parella es va fer un seminograma i no va sortir bé, a partir d'aqui vem anar a un uroleg i es va començar a pendre mes vitamines i es va fer analitiques hormonals i ecografia testicular per descartar varicocele.

Ell es va repetir el seminograma al octubre i va sortir exactament igual.

Per la meva part hem vaig fer totes les analitiques hormonals i hem van surtir be, inclosa la reserva ovarica.

A Eva fertility hem volen ver una histeroscopia de diagnostic per veure que per dins estigui tot bé i ens volen fer els cariotips als dos.

I a ell li volen fer un nou seminograma amb REM.

Ens diuen que FIV + ICSI

Ara ens falta veure que ens diuen a Fecunmed

Gracies pels teus consells ;))
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Fecunmed Granollers o Eva Fertility Mataró

EntradaAutor: Apolonia » dc. nov. 18, 2020 9:46 pm

Hola,
jo opino com la Fortaperòcansada.
tria la millor clínica que puguis pagar, amb millor laboratori, amb experiència, amb garantia. Sense desmerèixer les clíniques petites , jo em decantaria per un centre potent. Jo és el que vaig fer des del principi perquè sense saber res d'aquest món i molt abans de començar, algú m'havia parlat d'IVI i hi vaig anar amb ulls clucs. Jo passava dels 40 i no me la volia jugar.

Però no conec aquestes que dius, potser són bones, realment ho desconec. Entenc el rollo de baixar a Bcn.. però...
Molta sort!
pd. jo tractament a IVI , bebé sa a terme al segon intent. Sort!!
miduna84
Entrades: 4
Membre des de: dc. nov. 18, 2020 7:20 am

Re: Fecunmed Granollers o Eva Fertility Mataró

EntradaAutor: miduna84 » ds. nov. 21, 2020 8:39 pm

Moltes gràcies Apolonia pels teus consells, amb ganas que arribi dimecres per la visita a Fecunmed!!
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: Fecunmed Granollers o Eva Fertility Mataró

EntradaAutor: gateta10 » dg. nov. 22, 2020 12:13 am

Hola miduna84, fa molts anys vivia per la zona i coneixia dones que s'havien atès a fecunmed amb bones referències. Particularment no vaig optar per aquesta ja que la meva asseguranca tenia conveni amb una clínica de Barcelona.

De l'EVA no tinc cap referència però he visitat la web en diverses ocasions. Has d'esbrinar si el quiròfan es a Mataró mateix, no sigui que igualment hagis d'anar a Barcelona. Es veu molt comercial però això tampoc indica res sobre la qualitat tècnica.

En relació a la grandària de la clínica, gran no equival a excel-lent. De fet, si estigués a Catalunya, aniria a una clínica petítiiiissima amb un laboratori d'excel-lència (però et queda molt lluny jaja).

Crec que sovint hi ha una tendència a pensar que els serveis de salut, i per tant, les clíniques de reproducció, a les grans ciutats són millors, però no crec que sigui així per se. Per altra banda, el que sí comparteixo amb les companyes és que guiar-te per la distància com a principal criteri, és insuficient.
Molta sort i ja ens explicaràs. :ok:
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
miduna84
Entrades: 4
Membre des de: dc. nov. 18, 2020 7:20 am

Re: Fecunmed Granollers o Eva Fertility Mataró

EntradaAutor: miduna84 » dg. nov. 22, 2020 7:43 am

Hola gateta10!

Sobre Fecunmed en teoria tindre uns "descomptes" per ser de la Mutua del Carme i ho fan tot a Granollers pero a Eva fertility et fan tot el seguiment a Mataró, pero la punció, transferencia i congelació d'embrions si es fa a Barcelona.

Us explico que tal un cop hagi visitat dimecres

Gràcies pels consells!!!!
Avatar de l’usuari
Capgrossa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dg. abr. 10, 2016 3:59 pm

Re: Fecunmed Granollers o Eva Fertility Mataró

EntradaAutor: Capgrossa » dl. nov. 23, 2020 6:44 pm

Com ja t'han dit les companyes, no triis la clinica només per proximitat. Informa't de qui té millors laboratoris (allà és on fan la "màgia") i qui invirteix en investigació (tractaments mes punters).

Com ha dit l'Apolonia, jo també passava dels 40. El presupost ajustat ens va fer decantar-nos per la clinica que ens oferis una taxa d'èxit més alta: IVI, i a la primera.

Informa't MOLT. Sort :-()-)
20/01/15: embaràs natural, pérdua a les 6+5 setmanes
10/05/17: búsqueda de donant
20/09/17: habemus donant: ovulets x*x*x
24/11/17: comencem tractament
09/12/17: transfer
20/12/17: beta de 679
29/12/17: primera eco de control
09/01/18: Li escoltem el cor. Detecten un hematoma retrocorial a l'úter (sagnats).
09/08/18: neix la nostra filla :love:
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: Fecunmed Granollers o Eva Fertility Mataró

EntradaAutor: Pingu » dl. nov. 30, 2020 8:44 pm

Hola!
Nosaltres hem estat durant 4 anys amb FECUNMED, no precisament a prop de casa (1h), i ara estem a València.
No hem canviat per estar-hi malament, mai hem tingut cap problema, són un equip de 10!! però després de tants anys, el nostre problema el vam portar a altres equips mèdics que tinguéssin més experiència i ens poguéssin donar la seva opinió, i així ha estat.

Molta sort!!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::