Inmunologia - Ajuda

Tractaments, clíniques, medicaments..
Fénix
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dv. gen. 04, 2019 1:06 am

Inmunologia - Ajuda

EntradaAutor: Fénix » dc. nov. 11, 2020 7:18 am

Bon dia,

He estat mirant i no he trobat cap informació respecte a temes d'inmunologia. He estat buscant al web i si que he vist que algunes cliniques en tenen aquesta part però no trobo la posibilitat d'anar a algun metge inmunoleg, sense que sigui dintre d'una clinica.
Ara mateix tinc dos embrions congelats a CIRH i voldria continuar amb ells, però desprès de 9 cops amb negativos i bioquimics, vull veure més cosetes i a CIRH aquesta part no la toquen.

Alguna persona em sap d'algun metge que es dediqui a inmunologia reproductiva que no visiti dindre de les propies cliniques de reproducció? O, vosaltres sabeu si es pot visitar un només a la part d'inmunologia per exemple de IVI?

Vaig estar amb la Mònica Redondo, i tampoc va sortir bé, a més que em resultava molt dificil poder parlar amb ella , no vaig trobar-me bé. I del Doctor Alijotas no he sentir molt bones referències. M'agradaría saber si algu coneix alguna altre opció.

Moltíssimes gràcies.
09.2015 Miomas. Esmya.
09.2017 Oligozoospermia severa.
06.2018 1ª FIV . B-
07.2018 2ª FIV.
08.2018 B -
09.2018 Bioquímico
12.2018 B -
01.2019 B+
03.2019 Aborto diferido 10 semanas.
08.2019 Ovo + DGP ( 3 embriones euploides )
10.2019 Bioquímico
11.2019 B-
12.2019 Histeroscopia.OK.
06.2020 B - ( inmunologia )
10.2020 Bioquímico
Ulupika
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dg. ago. 23, 2020 4:03 pm

Re: Inmunologia - Ajuda

EntradaAutor: Ulupika » dc. nov. 11, 2020 9:36 am

Hola,

No sé si tens mútua, a Sanitas hi ha el Dr Carlos Fernández Arandojo, és de Madrid, no és immunòleg sinó hematoleg, com has tingut bioquímics potser t'aniria bé mirar aquesta part.
El vaig conèixer llegint el següent post: https://mamaalcuadrado.com/tag/carlos-fernandez-arandojo/ aquí t'explica bé el tipus de proves.
Jo vaig fer inseminacions a IVI amb seguiment immunològic perquè tinc una malaltia autoimmune (colitis ulcerosa). Per iniciar la 1ra FIV la immunologa de IVi va decidir q havíem d'iniciar un nou tractament amb Dolquine, ens vam espantar una mica amb tanta medicació (heparina, adiro, Dolquine) i sense cap argumentació de pes, el meu digestòleg sempre m'havia dit que la meva malaltia no interferia en l'embaràs. Així q vam canviar de clínica i vam fer la 1ra FIV amb una q segueix un protocol més normal, ens vam equivocar totalment, vaig tenir 1 bioquímic i 2 betes negatives, a la 2na transferència vaig buscar informació i vaig trobar aquesta info q t'he passat. La meva gran sort q aquest metge treballa amb la meva mútua i fa visites online.
Te'l recomano al 100%, a nosaltres ens va donar el mateix diagnòstic que la immunologa de IVI però a diferència ell ens ho va explicar tot molt i molt bé, ens va respondre tots el nostres dubtes i ens va ajudar a entendre perquè la 1ra FIV no havia anat bé. A més és molt agradable i es nota que té experiència en casos de FIV i avortaments.

Ara fem la 2na FIV a IVI pq en general estén molt contents amb el tracte rebut, excepte la immunologa, però com ja tenim clar quin és el tractament que hem de seguir hem decidit tornar.

Molta sort!
2018 Comencem cerca :-())
2019 3 IA betes :ufs:
Gener- agost 2020 1ra FIV 4 blastos x*x*x 3 transferències: 1ra bioquimic, 2na i 3ra :ufs:
Ell: sembla tot normal ..::··
Jo: problemes immunològics ?-)
Tractament: Dolquine, Heparina, Adiro, Prednisona.
2na FIV oct20 10 blastos x*x*x
Beta 30/11 :ok: :love:
:cnen: DPP: 07/08/21
Gala84
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dg. gen. 12, 2020 6:41 pm

Re: Inmunologia - Ajuda

EntradaAutor: Gala84 » dj. nov. 12, 2020 10:03 pm

Hola!

Jo he sentit a parlar molt bé de la Diana Alecsandru de l'IVI de Madrid. Pel que he llegit, et pots visitar amb ella, tot i que no facis tractament a l'IVI i ho fa per videoconferència o telèfon.

I llavors, de Madrid també, hi ha la Sílvia Sánchez Ramón. Vaig demanar visitar-me amb ella a principi d'any, però al final no hi vaig arribar anar. Diuen que és una de les millors en immunologia en RA. Potser ara amb la covid també fa visites a distància, tot és preguntar-ho. Quan truques per guardar hora (hi ha llista d'espera d'un mes o més) ja et passen la petició d'analítiques que t'has de fer.

A veure si et serveix!
Buscant des d'agost 17
1 trompa obstruïda
1/19: 1a FIV: 3 embrions
3/19: 1a TE: pèrdua 6 s
6/19: 2a TE: bioquímic
9/19: 2a FIV + DGP: 1 embrió
1/20: pèrdua 9 s
Ell: cadena fragmentació simple i doble :ufs: i HLAC C1C1. Jo: natural killers altes, HLAC C2C2 i kir AB
9/20: 3a FIV+Fertile Xip+DGP= 5 euploides
12/20: 1a eco, sentim batec
Fénix
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dv. gen. 04, 2019 1:06 am

Re: Inmunologia - Ajuda

EntradaAutor: Fénix » dv. nov. 13, 2020 6:59 am

Moltes gràcies a totes dues, investigaré amb les opcions que hem doneu. Vaig mirar la Diana Alecsandru però va fer-me l'efecte que havies de passar per IVI , perquè nomès vaig trobar aquesta opció, no vaig veure que tinguès consulta pròpia, però tornaré a mirar i si no doncs trocaré a IVI per preguntar si ells poden passar-me amb ella directament.

Moltíssimes gràcies per contestar.
09.2015 Miomas. Esmya.
09.2017 Oligozoospermia severa.
06.2018 1ª FIV . B-
07.2018 2ª FIV.
08.2018 B -
09.2018 Bioquímico
12.2018 B -
01.2019 B+
03.2019 Aborto diferido 10 semanas.
08.2019 Ovo + DGP ( 3 embriones euploides )
10.2019 Bioquímico
11.2019 B-
12.2019 Histeroscopia.OK.
06.2020 B - ( inmunologia )
10.2020 Bioquímico
monikk
Entrades: 3
Membre des de: dl. abr. 22, 2019 7:14 pm

Re: Inmunologia - Ajuda

EntradaAutor: monikk » dj. nov. 26, 2020 10:02 pm

Hola, yo estuve en una situación similar, un largo y duro recorrido de más de 5 años pero con final feliz, con 6 abortos a cuestas de primer trimestre al final con la ayuda de la dra. Silvia Sánchez Ramón lo conseguí.
Lo pobré con el dr Alijotas (soy de bcn y me pareció más práctico por cercanía) y acabé decepcionada, te hace meterte en tu cuerpo una medicación bastante heavy (me refiero para enfermedades que no tienes y que sólo te la medican si estás ingresado en un hospital ), que ni siquiera la puedes comprar en spain y has de irte a Andorra o Francia y es una medicación que puede oscilar entre 3.000 eur aprox sin contar las visitas que te obliga hacer a 300 eur creo que era sin contar analíticas semanales, radiografia torax.. en fin, yo salí decepcionada y explicaciones te daba las justas, tenías la sensación que te echaba de la visita, que o lo tomabas o lo dejabas...
En cambio con la dra. Silvia, te explicaba todo, te hacía hacer analíticas completas y luego te lo explicaba al dedillo y lo mas importante: te hacía un informe oficial de tu tratamiento y recomendaciones y con ello yo despues seguí en la clínica Gravida y despues seguimiento en st pablo, cosa que el dr Alijotas te daba una plantilla genérica de medicación independientemente de tus resultados analitícos, vaya que era lo mismo para todas tuvieras lo que tuvieras...
En mi caso fue el año pasado con la dra Silvia y sólo fueron un par de visitas a Madrid, una para que le explicaras y le llevases todos los informes /analiticas que tuvieras y otro después del positivo...
Espero haberte ayudado.
Un saludo
Mónica

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::