Compartir procés d'ovodonacio

Tractaments, clíniques, medicaments..
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: ambjdejan » dj. nov. 12, 2020 10:20 am

Ostres DavidiAnna, quina merda!!!
Cuida't molt, quin disgust! quan arribem a ovo pensem que ho tindrem i ara això... Cuida't, descansa i a veure si et saben dir alguna cosa...
una abraçada :*

Forta-però-cansada:
Nosaltres tenim un fill del 2017 (39a) i un avortament el 2018 (40a). Es vam donar un any per quedar-nos-hi, amb aquella il·lusió que creus que després d'una pèrdua és més fàcil quedar-s'hi i tal, i no va arribar... A finals de 2019 vam mirar 3 clíniques per fer FIV amb DGP: IVI, FivClinic i Gràvida. Mentre decidíem què fer, bàsicament per un tema de diners, són uns 10.000€ o més, va venir la pandèmia i el nostre estat mental no era per posar-se en fivs.
Al juny em vaig tornar a quedar embarassada i el vaig tornar a perdre, per un tema genètic inviable.
Això ens va fer reflexionar i pensar que una FIV amb DGP no era la millor solució. Per la meva edat (ara en tinc 42 quasi 43) necessitaria tants blastocits per aconseguir-ne un de viable que no podria pagar el DGP de tants embrions. Tinc una AMH super alta (3,5) i molts fol·licles, més de 20 l'últim cop que ho van mirar, però està clar que els òvuls no van com haurien d'anar.

Aleshores, vam decidir canviar a ovo. No hem demanat preus a enlloc, només a Dexeus, perquè la meva cosina ho va fer allà i li va anar bé, i jo ja no tinc més ganes de voltar...

La meva acupuntora em deia que Gràvida són molt molt bons, i que si vas a Gràvida i dius que estàs amb ella, es posen en contacte per ajustar-te els tractaments, però són molt cars... (no he preguntat el preu de ovo, també és cert)

Sobre quin tractament fer, la primera opció (la dels òvuls) no ens la van oferir, només la de 1 blasto o 2 blastos... Suposo que farem la de 2 blastos (8.300€)... És estrany realment... De fet, jo havia sentit que hi ha llocs que et permeten triar òvuls de banc o de donant en fresc, i jo pensava tirar per aquesta via que em semblava que seria més ràpid, però això a la Dexeus no t'ho ofereixen...

Encara no hem pagat perquè estic esperant que em vingui la regla avui o demà (hem cremat els últims cartutxos, 3 cicles després de la pèrdua a l'agost). Hem de demanar un crèdit petit per poder-ho pagar i la veritat, crec que és més difícil aquest pas que decidir que vas per ovo...

Regina Phalange:
Tu que estàs a Gràvida, quines opcions ofereixen? ofereixen també una garantia de més o menys òvuls? els preus són també sobre els 8.000?
Em sap greu que un dels petits no anés bé, quina decisió més difícil!

Sobre les pors, la setmana que ve començaré a anar a una psicòloga especialitzada en dol perinatal/gestacional... l'embaràs d'aquest estiu va ser molt difícil a nivell d'ansietat i vull estar preparada per si en ve un altre... i per si no ve, també...

Abraçades a totes!
Regina Phalange
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dg. nov. 01, 2020 3:08 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: Regina Phalange » dj. nov. 12, 2020 3:08 pm

ambjdejan ha escrit:

Regina Phalange:
Tu que estàs a Gràvida, quines opcions ofereixen? ofereixen també una garantia de més o menys òvuls? els preus són també sobre els 8.000?
Em sap greu que un dels petits no anés bé, quina decisió més difícil!

Sobre les pors, la setmana que ve començaré a anar a una psicòloga especialitzada en dol perinatal/gestacional... l'embaràs d'aquest estiu va ser molt difícil a nivell d'ansietat i vull estar preparada per si en ve un altre... i per si no ve, també...

Abraçades a totes!


A Gràvida ens van oferir o òvuls de donant en fresc o òvuls de banc. Nosaltres vam elegir donant en fresc, en aquest cas també pots elegir entre tenir una donat per tu sola o compartir-la amb una altra parella. Nosaltres vam triar tenir una donant en fresc només per a nosaltres i, de fet, la nostra donant va tenir una mala qualitat d'óvuls i ràpidament ens van oferir una altra donant. La nova donant li van extreure com 10 òvuls però de tots van arribar a blastocit 4 (sort que vam decidir no compartir) i, ara, en tenim dos de congelats per si més endavant en volem fer ús.

Pel que fa al preu, diria que van ser 8.000 i escatx però no recordo exactament. Medicació a part però per ovodonació la medicació no és tan cara (pegats, progestorona, en el meu cas decapeptyl).

Jo vaig arribar a Gràvida perquè una ginecòloga que coneixem ens va recomanar la Dra. Galindo i, en general, molt bé. Molt professionals i et fan sentir molt a gust.

Dir-te que jo també estic amb una psicològa perinatal per la pèrduda i per poder gestionar les pors d'aquest embaràs. La veig cada 15 dies. Quan et passa una cosa similar costa molt que la gent entengui el teu dolor. Entenc que és normal perquè elles no ho han passat però fa molta pupa i, si a sobre, vens del món dela infertilitat encara es fa més complicat.

Qualsevol cosa estic per aquí.
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dj. nov. 12, 2020 4:20 pm

Bona tarda noies! :--/)

AnnaiDavid: em sap greu! Per sort encara en tens dos congelats així que hi ha esperança!! Ànims!

Regina: et desitjo el millor en aquest embaràs! he llegit que també tens endometrosis, així que m'anitl el nom de la Dra.
Precisament avui he estat mirant la web de Gravida i he vist que fan una opció de tractament que és un tàndem entre fiv amb ovòcits propis i de donant. En el cas que s'obtinguin embrions viables a partir dels propis és transfereixen primer dels teus, i si no, de la donant. D'entrada, i sense saber més detalls, m'ha semblat una opció molt interessant, però m'hauria d'informar bé i consultar-ho també amb la meva parella. El que passa que el tema punció amb el que va passar em tira enrere...
Et puc preguntar amb quina psicòloga vas?
Sobre el que dius que la resta que no ho han passat no et poden arribar a entender hi estic molt d'acord, motiu pel qual jo he decidit aquest cop no dir ni que vaig fer tractament pq t'has de sentir dir cada comentari... Hi ha molt deconeixement en aquest món de RA.

ambjdejan: buf.. dos avortaments, que dur! Jo ho he passat molt malament amb el que vaig tenir al setembre i també he agafat una mica de por. Tema psicòloga, de moment no m'he decidit anar-hi pq vaig fent però no ho descarto més endavant, sobretot si faig el procés d'ovo.
El tema de Dexeus ens van dir que al considerar-nos una parella jove, ens oferien també l'opció de la garantia dels òvuls per si més endavant volíem tenir un segon fill. I em va sortir de l'ànima dir-li que jo no hi penso en això, jo penso en tenir-ne un i que sigui sa i evolutiu!
No et garanteixen un nombre en concret, et diuen que de mitjana es poden obtenir uns 8 o 12 òvuls , que n'arribaran una mitjana de 3-4 blastos. Tot plegat un 63 % èxit en un primer intent.
Puja uns 7.500 euros, amb medicació de la receptora a part.

Estic ben perduda. Em sento amb molta responsabilitat per triar de nou clínica i no equivocar-me de nou...
Regina Phalange
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dg. nov. 01, 2020 3:08 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: Regina Phalange » dj. nov. 12, 2020 6:58 pm

Forta-però-Cansada ha escrit:Bona tarda noies! :--/)



Regina: et desitjo el millor en aquest embaràs! he llegit que també tens endometrosis, així que m'anitl el nom de la Dra.
Precisament avui he estat mirant la web de Gravida i he vist que fan una opció de tractament que és un tàndem entre fiv amb ovòcits propis i de donant. En el cas que s'obtinguin embrions viables a partir dels propis és transfereixen primer dels teus, i si no, de la donant. D'entrada, i sense saber més detalls, m'ha semblat una opció molt interessant, però m'hauria d'informar bé i consultar-ho també amb la meva parella. El que passa que el tema punció amb el que va passar em tira enrere...
Et puc preguntar amb quina psicòloga vas?
Sobre el que dius que la resta que no ho han passat no et poden arribar a entender hi estic molt d'acord, motiu pel qual jo he decidit aquest cop no dir ni que vaig fer tractament pq t'has de sentir dir cada comentari... Hi ha molt deconeixement en aquest món de RA.

..

De la opció que em comentes no et sé dir, jo després de dos FIV's fallides (de dia 3) ja vaig anar a ovodonació i ja no em van explicar aquesta opció però pots preguntar. Són força amables.

Sobre la psico, vaig a la Cristina Cruz, et deixo el link https://www.mamanoestassola.com/
Ella també ha passat per una interrupció d'embaràs, passa consulta a Badalona però jo, tot i que visc a Barcelona, fagi les sessions online i em van força bé. Si necessites més informació, diga-m'ho!!
DavidiAnna
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: ds. nov. 28, 2015 11:06 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: DavidiAnna » dj. nov. 12, 2020 7:46 pm

Ànims Regina, segur que tot anirà bé!
Entenc perfectament les teves pors encara que et diguin que tot va bé sempre queda aquell cuquet que no ens acaba deixar de gaudir de l'embaràs, sobretot quan ja hem patit alguna decepció.
A mi el tema genètic tampoc em pesava gens. Un cop tens dins l'embriónet l'aculls com si fos teu i a partir d'aquí girar pàgina i mirar endavant.
Almenys jo amb els porquets dies que he estat embarassada m'han passat aquestes i moltes més reflexions pel cap.
Voldria aprofitar aquesta entrada per preguntar-vos com ho vareu fer i quant vau tardar a fer el segon intent. Jo fa un parell de dies just després de la beta negativa vaig deixar tota la medicació i m' esta a punt de venir la regla. A partir d'aquí no se si m'hauré de tornar a medicar i començar nou cicle o deixarem esperar més temps. Dimarts tinc hora amb el gine i m'explicarà com va la cosa.
DavidiAnna
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: ds. nov. 28, 2015 11:06 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: DavidiAnna » dc. nov. 25, 2020 8:00 pm

Hola noies avui no tinc molt temps només aprofito per donar-vos molts ànims i una abraçada molt gran.
Després del meu abort bioquímic vaig tenir visita i el meu gine em va recomanar tornar a provar amb un cicle natural (ens queden dos embrions).
Per una banda em quedo més tranquila perquè a mi això de prendre'm molts medicaments no m'agrada gens ni mica i com que confio en el meu cos i l'estat de salut que tinc em fa pensar que tot anirà bé (sóc positiva, potser massa ja ho sé...).
La única cosa que em fa por és no detectar bé el moment de l'ovulacio. Em va dir que quan tingues el fluxe de clara d'ou que en teoria és quan ovulo, començariem el tractament.
I clar tampoc tinc els cicles molt regulars així que vaig bastant perduda. M'he comprat tests d'ovulacio per anar més guiada però tot i així em fa cosa que se'm passi. Aquest cicle no començarem, serà a l'altre per així assegurar-nos que no queden restes de medicació al meu cos.
Alguna ho heu fet d'aquesta manera? Com us ha anat?
Alma33
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. maig 19, 2020 4:26 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: Alma33 » dj. nov. 26, 2020 6:13 am

Hola Anna. Jo estic per ADE,no per ovo, però estic fent cicle natural. Vaig fer un intent amb substituït i em vaig agobiar molt amb la medicació, perquè jo sóc de no prendre res mai. Així que he canviat de clínica i a la que vaig aposten molt pel cicle natural. T'explico el que m'han fet a mi. Em van veure als 11 dies de la regla per controlar com anava endometrio i follicles amb eco i analítica d'hormones. Normalment sóc regular però aquest mes,no sé si pels nervis,notava dolor d'ovulació massa aviat. Amb l'eco ja van veure que tenia l'endometri a 10 i un dels follicles grandet per ser dia 11 i l'analítica els va confirmar que anava avançada. M'havien de veure el dia 13 de la regla i van decidir no esperar per no perdre l'óvul. Em van veure al dia següent i van tornar a fer analítica i eco. I ja han vist que estava a punt d'ovular. Havia d'anar al dia següent però amb el tamany de 18 del folicle no sé la volien jugar perquè em van dir que pot ser ovularia jo de forma natural, així que per aquell mateix dia em van donar l'ovitrelle per la nit i ja van programar transfer. En aquesta clínica et controlen moltíssim tot. Dos dies abans de la transfer em faran analítica de progesterona per controlar nivells i rectificar dosi,si ho han de fer. Estic molt nerviosa però il.lusionada a la vegada. A veure com va. Espero que tingueu sort i aconseguiu embaràs. Tu,tranquila que ja veus com afecten els nervis a nivell hormonal. Una abraçada per totes les lluitadores.
DavidiAnna
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: ds. nov. 28, 2015 11:06 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: DavidiAnna » ds. nov. 28, 2020 10:31 pm

A veure si no em deixo a ningú....
Alma33 saps algun resultat ja? Moltes gràcies per la info... Més o menys és com em van explicar. Però no acabo d'entendre lo del teu ovul...
Regina Phalange com et trobes? Espero que tot vagi bé!
Ambjdejan ja us heu decidit?
Fortaperocansada has trobat clínica?
Jo de moment esperant que passi aquest cicle i a veure si al proper seguim amb els congeladets que ens queden. Em sembla que passaré del tema acupuntura ja que per aquí Tarragona no he trobat res interessant i si he d'anar a Bcn sovint es afegir més despeses al tractament que ja ens està costant prou :-o00m
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: ambjdejan » dg. nov. 29, 2020 5:06 pm

hola DavidiAnna,
a veure si aquest nou cicle va millor!
Nosaltres ja ens havíem decidit i "començat"... el meu company ja ha deixat la mostra i la sang per fer l'analítica del qCarrier (genètica) però aleshores el metge va veure les meves analítiques i tenia la TSH alta. Diu que amb aquest valor no es pot fer un cicle de RA :(( . Dimarts tinc hora amb l'endocrina, pq a l'analítica em van sortir anticossos de la tiroides.
A veure què em diu i espero que no tardi gaire a regular-se.
També vull preguntar que si el problema sóc jo, doncs a veure si podem anar avançant, buscar donant, congelar els embrions (ho pensaven fer igualment) i quan estigui bé que només sigui posar-lo dins... a la Dexeus ho fan tot per separat, o al menys amb nosaltres:
Un dia l'home deixa l'esperma, i el congelen, després troben la donant que deixa els òvuls, els fecunden, els congelen i després et prepares i te'ls posen...
ja us aniré explicant!
Alma33
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. maig 19, 2020 4:26 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: Alma33 » dl. nov. 30, 2020 7:54 pm

Hola Anna! M'he explicat malament. El que no volia la ginecòloga és que ovulés abans d'hora. Ells et controlen el moment de l'ovulació amb l'ovitrelle perquè la transferència ha de ser en un dia 5 ja que et transfereixen un blasto. Jo estic en el tercer dia de progesterona. Dimecres tinc la transferència. Avui m'han fet analítica per mirar nivell de progesterona i m'han fet la PCR. Quins nervis, només dos dies!. Ànims a totes!!!
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: ambjdejan » dj. gen. 14, 2021 11:03 am

Bon dia!
Ara fa molts dies que no diem res...

DavidiAnna, en quin punt esteu? heu fet alguna cos més?
Alma33 com va anar la transfe en cicle natural?
Forta-pero-cansada, i vosaltres, com aneu?
Fénix: heu fet algun pas més?

Nosaltres si tot va bé en aquest moment els nostres embrionets s'estan formant. Aquest matí el meu company ha anat a deixar la mostra i avui ja s'hi posaven. A veure com va!! Ell ja va deixar una mostra congelada, però la biòloga ens va dir que ella preferia que si els òvuls eren de banc, l'esperma fos fresc. Va dir que no passava res, però que eren manies seves. Així que avui hi ha anat. El meu grup és AB+ i no és gaire corrent, així que o eren de banc o la cosa es podia allargar (i de fet jo potser ho prefereixo, així no tinc els nervis de pensar com va, si es frustra la punció, etc...)

Els meus dos últims cicles s'han escurçat molt, avui estic a dia 11 i crec que estic a punt d'ovular, i al final em quedarà un cicle de 23-24 dies... Aleshores, no sé què em donaran. M'ha de venir la regla cap el dia 29 i no sé si em donaran medicació i poder fer la transfer ja al febrer, que espero que sí, o com ho faran. A la Dexeus, si tot va com ha d'anar, creen els embrions i els congelen tots a dia 5. Per tant, suposo que el dia 19 els congelarien i encara tindria uns 10 dies abans d'acabar el cicle per programar la transfe. A veure com va, ara mateix és com... no ho sé, potser el meu fillet s'està format, per fi!!

A nivell meu, estic anant a una psicòloga, i també faig acupuntura i prenc suplements (vitamina D, vitamina E, probiòtics, àcid fòlic i Sedatif per la ansietat).
I la veritat és que el meu fill té molts problemes per dormir (no dorm malament, però es desperta com amb pànic a les 3 o 4 de la matinada, cridant i plorant i després a penes torna a dormir, està nerviós tot el dia, etc...). El cas és que ens van receptar unes gotes d'homeopatia (no és melatonina, és una altra cosa) i oli en un llum. Portem 4 nits que quan es desperta ve ell sol a la nostra habitació i segueix dormint tranquil fins les 8 del matí (abans a les 6h-6h30 ja estava on fire). Així que per sort estem tenint una època tranquil·la.

Moltes petons per totes, espero que aviat tinguem totes bones notícies!
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: ambjdejan » dl. feb. 22, 2021 11:35 am

Per si algú arriba aquí amb els mateixos dubtes que nosaltres en el seu moment...
Actualitzo preus de medicació, perquè sempre es diu la medicació no està inclosa, però no sabem de quin mal hem de morir.

En el meu cas, sembla que no absorveixo bé la progesterona, així que suposo que sóc la franja alta de preus. Jo prenc: 3 estradiols al dia, 5 òvuls de progesterona 200mg al dia, 1 punxada de progesterona al dia.

Estradiol meriestra 2mg: 15,45€ la caixa, dura 10 dies
Progefikk 200: 41,96€ la caixa de 60. En el meu cas, em dura 12 dies, (2-1-2)
Prolutex 25mg: 64,25€ la caixa, dura 7 dies

Si calculo unes 10-12 setmanes, ens haurà sortit la meva medicació per uns 1.000€.
Procés: 6.950
Qcarrier: 550
Congelació embrions: 600

més val que surti bé...
DavidiAnna
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: ds. nov. 28, 2015 11:06 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: DavidiAnna » dc. feb. 24, 2021 9:11 pm

Hola noies
Doncs si que està una mica aturat el fil... A veure si entre totes li donem més vida.
Ambjdejan hola! He llegit el teu post i tens tota la raó amb la medicació t'hi deixes molts diners i si es ovo tens la medicació de la donant i si a sobre has de congelar i fer nous intents suma y digué. Jo he optat per no mirar més quant portem gastat. Si a mes et passa lo de la progesterona encara necessites més. Ja es un rollo haver de medicarse i a sobre encara més per aquest tema... En fi millor no pensar-hi.
Doncs nosaltres avui hem fet la segona transferència, a veure si aquest cop hi ha més sort. En cicle natural no és va poder fer així que toca substituït. Tu com vas? Et van fer la transferència ja?
Vinga noies animeu-vos a compartir així aprenem totes.
Fins aviat! :p-)
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: ambjdejan » dv. feb. 26, 2021 1:50 pm

Hola! em van fer la transfe d'un blasto dia 5 el dia 17/2 i avui ens han donat la beta positiva 192!
Passem a la següent casella! de moment contents, però ens queden 36 setmanes molt llargues per endavant...

Espero que aquesta segona transferència vostra vagi molt, molt bé!!
DavidiAnna
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: ds. nov. 28, 2015 11:06 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: DavidiAnna » dv. feb. 26, 2021 9:51 pm

Ostres això sí que són bones notícies! Molts ànims i a gaudir del procés, segur que anirà bé! :-())
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dt. març 02, 2021 5:00 pm

Hola!

Feia molt que no escrivia però vaig seguint els fils!

Ambjdejan: enhorabona!!! Quina alegria llegir el teu positiu!! Com et trobes? Et vaig escriure un privat respecte la progesterona...

DavidiAnna: com portes la betaespera??

Nosaltres hem estat aquests mesos de visites a clíniques i repetint algunes proves. Finalment ens hem decidit per anar a Gravida, que tot i que se'n va de pressupost, es la que ens dóna més confiança sobretot pel fertilchip. Ens han proposat fer el test Heres a la meva parella per saber la compatibilitat genètica ( mira les malalties recessives) amb la donant però val 900 euros i no sabem què fer. Ens han dit que la probabilitat que 2 persones coincideixin només és el 1 o el 2 %, es a dir és una probabilitat molt baixa i no sabem si val la pena fer-lo o no. Vosaltres l'heu fet?
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: ambjdejan » dt. març 02, 2021 6:07 pm

Hola bonica! T'he contestat ara, però em dona problemes, es queden a la safata de sortida...
Nosaltres vam fer qCarrier al meu company. Li va sortir que no era portador de cap malaltia. A la Dexeus val 550. No sé si és pot fer el algun lloc alternatiu, suposo que les 300 malalties deuen ser sempre les mateixes...

Jo vaig fent. No tinc ni mig símptoma i el cap ja comença a donar voltes... Se m'estan fent molt llargues aquestes setmanes fins la eco, després serà fins la setmana 12... Quan vegi que la cosa avança suposo que contactaré amb psiquiatria perinatal del Clínic. Ens hem de cuidar i ara mateix l'ansietat em mata bastant...

Odio el primer trimestre amb totes les meves forces! Teletreballo i estic tot el dia a casa menjant-me l'olla i sense distraccions....

En fi! Avui m'ha costat una mica....

Petons per totes!
DavidiAnna
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: ds. nov. 28, 2015 11:06 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: DavidiAnna » dt. març 02, 2021 11:19 pm

Hola noies.
Fortapero cansada m'alegro tornar a llegir te. Bueno poc a poquet aneu trobant el vostre camí. Nosaltres sols ens vam fer les proves bàsiques a l'inici del tractament. Si aquest segon intent no va bé demanaré fer-ne alguna ja que sols ens quedarà un embrio. Quines s'acostumen a fer? Tenint en compte que teòricament els dos estem bé...
Amjdejan t'entenc perfectament... Jo crec que es pitjor aquests dies que estàs passant d'espera per la primera eco i sentir-lo el cor que no la meva beta espera. Ànims busca distraccions per tenir el cap ocupat i segur que tot anirà bé pensa en positiu sobretot.
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dc. març 03, 2021 5:47 pm

Hola noies!

Ambjdejan: ja t'he respos tb! Flipo amb la diferència de preu del test!
Respecte als símptomes diria que jo ho vaig notar més endavant... La son, pipi, gana i cremor, abans de la setmana 6 O 7 no notava res! De fet a la setmana 5 no es veia encara embrió.
Ara que dius això de la psiquiata perinatal jo també en visito al clínic i no sabia que es podia fer aquesta visita. Mira que avui hi he anat i ho podria haver preguntat! Tu saps com s'ha de fer pq et visiti? M'hauria de derivar la meva gine d'allà?

DavidiAnna: com portes la beta? Quin dia la tens? Espero que et surti un super positiu! Respecte a lo que preguntes de les proves hi ha un post escrit per la Gala84 a la pàgina 48 del fil de fiv2020 que estàn molt ben explicades les proves a fer tot i que espero que no et calguin!

Us vaig seguint noies! Una abraçada!
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: Compartir procés d'ovodonacio

EntradaAutor: ambjdejan » dj. març 04, 2021 8:28 am

Bonica, doncs jo no ho he demanat encara, però vaig trobar això:

https://www.barnaclinic.com/media/uploa ... _115_1.pdf

si ja et visites al clínic, suposo que no tindràs problemes perquè et derivin... Jo vaig tenir el nen a la maternitat i el segon avortament també me'l van seguir allà, en principi no crec que tingui problemes, tampoc.

De moment, he d'esperar el dia 16 i veure com evoluciona i si tot segueix a lloc. El que sí que tinc és mal de regla i ahir em vaig fer un altre test i estava més marcat... confiança...

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::