1r fill natural i després ovodonació?

Tractaments, clíniques, medicaments..
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

1r fill natural i després ovodonació?

EntradaAutor: ambjdejan » dt. set. 15, 2020 1:42 pm

Hola, necessito llegir experiències semblants...

Tinc 42 anys i el meu company 41
Tenim un fill de 3 anys i mig que va venir de forma natural (que no ràpida)

El 2018 em vaig quedar embarassada i el vaig perdre a les 9-10 setmanes. Em van fer legrat amb una recuperació molt dolenta (sobretot psicològica)
Després de 1 any i mig em vaig tornar a quedar embarassada i l'hem tornat a perdre. Aquest cop hem fet maneig expectant i tot és més suau. Fa 2 setmanes i ja estic ocupant, l'altre cop vaig tardar 2 mesos....

Estic esperant els resultats de la biòpsia i parlar amb el genetista, però m'imagino que és un tema de qualitat. Tinc una Amh de 3,9, molt alta per l'edat que tinc.

El tema és que fer una FIV amb DGP és una despesa astronòmica i em fa pànic que no en quedi cap de bo i ens quedem en res, però per altra banda tinc molts dubtes sobre si fer una mini-ovodonació...

Mares amb experiències semblants, com ho heu viscut? Pel dol genètic, tenint un fill genèticament vostre (el meu és un minijo) i un que no....

També em passa que ara mateix no sé si vull tornar a passar per un embaràs per la por de tornar-lo a perdre, i no sé què fer...

Us llegeixo, gràcies!
DavidiAnna
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: ds. nov. 28, 2015 11:06 pm

Re: 1r fill natural i després ovodonació?

EntradaAutor: DavidiAnna » dc. set. 23, 2020 3:19 pm

Hola ambjdejan
Doncs estic en una situació similar a la teva en tant a edat (43 ell 45 jo) una filla de 4 anys i amb ganes d'un segon. També amb un avort fa un any i amh també alta... Però el fet que sigui alta no significa que els nostres ovuls siguin de qualitat. Així que jo tinc claríssim que no vull perdre més temps.
No vull passar mesos amb medicacion dgp i això contant que arribi a fi de bé i estar patint tot l'embaràs, al contrari el vull disfrutar al màxim. Tinc moltes ganes de tornar a estar embarassada, em sento forta i amb il·lusió i el fet de que no tingui la meva càrrega genètica m'importa molt poc així que estem començant una ovo. Se que quan el tingui als meus braços ni hi pensaré en això.
Però és una decisió molt personal si tu encara tens dubtes que et fan enrera no et precipitis encara tens una mica més de marge que jo o sigui que a pensar t'ho bé i ànims en la decisió que prenguis.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::