Què em passa?

Tractaments, clíniques, medicaments..
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Què em passa?

EntradaAutor: perdudapelmon » dv. juny 26, 2020 11:54 am

Hola noies,

Escric per demanar ajuda ja que porto 7 mesos buscant baby i, per sort ,em vaig avançar una mica quan en feia 4 i vaig fer moltes proves. Acabo de fer 32 anys.

Us explico, el seminograma està bé. La meva analítica hormonal, tabé. L'Antimulleriana està a 3,8 (força bé) i hi ha molts folicles.

D'altra banda, la histerosalpingografia és correcta i els cariotips també.

Ara ve el problema.... malgrat que tinc cicles regulars, de 27-28 dies, alguns mesos he notat tacats abans de la regla (cap al dia 24). Per això, vaig demanar al ginecòleg anàlisi de progesterona i ha sortit malament. El dia 23 del cicle va sortir a 4,4 (sembla que el mínim hauria de ser 5, i 10 de manera ideal).

Ara el que no entenc és d'on ve aquesta falta d'ovulació. Sembla que ni tinc SOP, ni falla ovàrica, ni tiroides...

A algú li ha passat alguna cosa similar? No sé si hem de tirar cap a FIV o, com diu el metge, provar d'induir l'ovulació?

Gràcies per escoltar-me!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Què em passa?

EntradaAutor: Gustineta » dv. juny 26, 2020 3:25 pm

Hola perdudapelmon!

Si l'únic que t'han trobat malament és la progesterona, en principi la solució és senzilla: donar-te un reforç de progesterona. D'entrada, no hauries d'anar a FIV per això!

El que t'has fet fins ara són les proves hormonals bàsiques, que et solen fer quan fa un any que busques.

El que no tinc clar del que expliques és si el dèficit de progesterona que tens és perquè no ovules. El metge et va dir que no ovulaves? Has fet testos d'ovulació per comprovar si ovules? Si ovules, saps quant dura la teva fase lútia?

Una altra cosa que pots fer és fer control de la temperatura basal durant uns mesos, per saber en quin interval de temperatures et mous (i si és correcte), quin dia del cicle ovules i quant et dura la fase lútia. Si dura menys de 10 dies, pot ser indicatiu que hi ha un problema.

També pensa que 7 mesos de cerca entra dins la normalitat, però sort que t'has mirat la progesterona abans, t'estalviarà temps i patiment!

Per cert, la tiroides (TSH) que has dit que tenies bé, és perquè està per sota de 2,5 o fins i tot de 2, oi?

Una abraçada, espero que només sigui cosa de la progesterona i que si te'n suplementen puguis quedar-te embarassada (i tenir un bebè sa als braços!)
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Què em passa?

EntradaAutor: perdudapelmon » dl. juny 29, 2020 3:17 pm

Hola Gustineta,

Moltíssimes gràcies per les teves explicacions.

El metge em va indicar que m'induiria l'ovulació després que li comentés els resultats de la progesterona. Per tant, no sé si ovulo o no....però això és el que vol fer. En una pròxima visita li demanaré a veure què passa exactament i on és el problema.

Repassaré també els resultats de la tiroides.

En principi, els tests d'ovulació em surten positius cap al dia 14 del cicle, i la regla em ve uns 12 dies després.

Darrerament tinc com a un malet lleu constantment....no sé.... segurament també demanaré una segona opinió no sigui cosa...

Gràcies de nou!!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::