opinió Dexeus Dr.Coroleu i Dra.Elisenda Bolivar

Tractaments, clíniques, medicaments..
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

opinió Dexeus Dr.Coroleu i Dra.Elisenda Bolivar

EntradaAutor: Nuri00 » dg. abr. 12, 2020 10:39 am

Hola!
estem a l'espera de poder iniciar tractament de FIV quan tot això s'acabi i puguem tornar a la normalitat,i ens han dit que ens faran visita aquests doctors de la Dexeus.

He llegit que és una bona clinica i que tot i que el tracte és fred són bons professionals.

Algú ha fet tractament amb algun d'aquests dos?? us ha agradat?
mirita78
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. maig 07, 2020 11:36 am

Re: opinió Dexeus Dr.Coroleu i Dra.Elisenda Bolivar

EntradaAutor: mirita78 » dj. maig 07, 2020 12:23 pm

Hola!
Jo he fet dos fiv amb el doctor coroleu, i la veritat estic encantada.
T'explico una mica la meva historia.
Vaig començar en un altre metge, el doctor briones que treballa prop de la clinica de la sagrada familia, i vam tenir la sensacio de que era un escurabutxaques de llibre. Molt molt malament, la veritat, vam fer nomes inseminacions pero quan la tercera no va sortir be encara ens diu que m'he de vacunar contra el meu marit... Decepcionats, farts i molt tristos, vaig anar a la dexeus. Em va agafar el doctor coroleu. El primer que has de saber es que treballen per equips, i a vegades no et visita ell en persona, pero els temes importants si que els porta ell. Desde la primera visita, em vaig sentir molt recolzada, ens va dir que ni vacuna ni punyetes (amb perdo) i directes a fiv que sis anys de decepcions son molts. Es molt agradable, i tens la sensacio de que es posa en el teu lloc. En un mes vam fer la primera invitro, no va funcionar, pero a la segona si. Els embrions d'aquesta vegada eren nomes bons. I ens va comentar que amb aquesta qualitat estas a un 40% de probabilitats d'exit.
Ara hem anat a buscar el segon, per suposat vaig anar cega cap al mateix metge. La majoria de visites han sigut del doctor Sokol, meravellos!!, Tant tranquilitzador com el doctor Coroleu. El primer em va fer un parell de revisions per veure l'estat dels ovaris i la resta tot en Coroleu. Tambe m'he quedat al segon intent, es veu que el numero dos em mola.. jejejejeje. La qualitat dels embrions era dos molt bona, i quatre bona. Ens va explicar que ens arriscavem a posar dos i agafessin els dos, per la qualitat. Vam decidir posar d'un en un.
La veritat que jo estic encantada, tota l'atencio, totes les explicacions... Per mi l'equip es un 10. Jo no he tingut en cap moment la sensacio de fredor, al contrari, m'he sentit com a casa totes les visites que he fet.

Espero haver-te ajudat
Avatar de l’usuari
wendo
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dv. abr. 22, 2016 5:46 pm

Re: opinió Dexeus Dr.Coroleu i Dra.Elisenda Bolivar

EntradaAutor: wendo » ds. set. 05, 2020 11:47 am

Execelents, la meva experiència ha sigut de 10
Febrer 2016 - iniciem Fiv
Març 2016 - tenim 2 embrionets, fem transferència d'un calitat A
Abril 2016 - positiu. Estem embarassats
Setembre 2016 - el nostre petit ens deixa . Eric sempre t'estimarem
Recuperant forçes

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Genova i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::