Espera fiv clinic Barcelona en plena pandemia

Tractaments, clíniques, medicaments..
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Espera fiv clinic Barcelona en plena pandemia

EntradaAutor: bicheta23 » dg. abr. 12, 2020 10:14 am

:-o00m
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: Espera fiv clinic Barcelona en plena pandemia

EntradaAutor: bicheta23 » dg. abr. 12, 2020 10:16 am

Hola! Estic en espera per fiv al clinic de Barcelona desde decembre de 2018. Tinc el numero 1505, algu sap per on va la llista? Amb aixo del covid estant anulant cites no? Moltes gracies i anims! :ok:
Papallona1982
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dv. abr. 20, 2018 10:47 am

Re: Espera fiv clinic Barcelona en plena pandemia

EntradaAutor: Papallona1982 » dl. maig 11, 2020 8:14 am

Hola!!
Jo estic apuntada des de Març del 2018 i em van trucar farà unes 3 setmanes, que ja em tocava. T'ho dic perquè et facis el teu càlcul
:content:
Albaqg
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dv. gen. 25, 2019 9:31 am

Re: Espera fiv clinic Barcelona en plena pandemia

EntradaAutor: Albaqg » dv. jul. 10, 2020 3:18 pm

Bones, jo soc del maig del 2018 i tinc visita telefonica el dia 31 de juliol, no se ven be per a que...
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: Espera fiv clinic Barcelona en plena pandemia

EntradaAutor: bicheta23 » dt. jul. 14, 2020 9:41 pm

Hola Albaqg, tinc entes que la primera visita telefonica es per saber com son els teus cicles, pes, habits etc.. la segona visita ja seria presencial si t han de fer analitiques o proves i despres ja fer tractament. Aixo em va explicar la infermera a l abril quan els vaig trucar per preguntar.
Jo soc del decembre de 2018, toca espera, ja queda menys. Molta sort! :ok:
Fati
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. feb. 08, 2019 2:15 pm

Re: Espera fiv clinic Barcelona en plena pandemia

EntradaAutor: Fati » dg. jul. 26, 2020 2:10 pm

Albaqg ha escrit:Bones, jo soc del maig del 2018 i tinc visita telefonica el dia 31 de juliol, no se ven be per a que...


Yo soy de Julio 2017 l
Fiv + Dgp y tengo cita telefónica mañana, a ver qué me dicen, pero me dijo que contará para empezar el año que viene
Lojondu
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. jul. 27, 2020 11:31 am

Re: Espera fiv clinic Barcelona en plena pandemia

EntradaAutor: Lojondu » dl. jul. 27, 2020 11:50 am

Hola chicas, alguna de vosotras esta a la espera de la primera visita? y desde cuando estáis derivadas por la ginecóloga o medico de cabecera, ya me decís, gracias
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: Espera fiv clinic Barcelona en plena pandemia

EntradaAutor: bicheta23 » dj. jul. 30, 2020 4:36 pm

Hola lojondu, tengo entendido que ya estan llamando para visita telefonica a las chicas de julio y agosto de 2018, por lo visto como la primera visita es via telefonica la cosa va rapido.
Yo estoy apuntada desde diciembre de 2018, todavia queda un poco! Pero va quedando menos!! :ok:
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: Espera fiv clinic Barcelona en plena pandemia

EntradaAutor: bicheta23 » dv. set. 04, 2020 10:18 am

Hola a todas estoy en lista para fiv normal desde diciembre de 2018, alguna es de esa fecha? Por que numero va la lista? Suerte a todas! :ok:
Albaqg
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dv. gen. 25, 2019 9:31 am

Re: Espera fiv clinic Barcelona en plena pandemia

EntradaAutor: Albaqg » dl. des. 28, 2020 3:48 pm

bicheta23 ha escrit:Hola Albaqg, tinc entes que la primera visita telefonica es per saber com son els teus cicles, pes, habits etc.. la segona visita ja seria presencial si t han de fer analitiques o proves i despres ja fer tractament. Aixo em va explicar la infermera a l abril quan els vaig trucar per preguntar.
Jo soc del decembre de 2018, toca espera, ja queda menys. Molta sort! :ok:


Pero, no em va arribar l'avis de la contesta! Va ser per a això, ara ja em avançat, dimecres tinc analitiques i per al 26 visita amb l'infermera per explicar medicació
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: Espera fiv clinic Barcelona en plena pandemia

EntradaAutor: bicheta23 » dl. des. 28, 2020 7:51 pm

Hola albaqg, jo vaig fer analitica el 24 de decembre i tinc visita pel 20 de gener, ja queda menys, el problema es que m han vist un quiste a l ovari esquerra i no se si podre comencar ja el tractament :-o00m
Molta sort :ok:
Selva de Mar
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. gen. 05, 2021 7:59 am

Re: Espera fiv clinic Barcelona en plena pandemia

EntradaAutor: Selva de Mar » dt. gen. 05, 2021 8:21 am

Hola chicas!!! Soy nueva en esto,
Acabo de escribir en otro tema más antiguo lo mismo pero aquí veo que las respuestas son más actuales.
En Noviembre recibí la carta del Sant Pau como que ya estaba aceptada en la lista de espera para FIV y que el tiempo de espera era de unos 14 a 18 meses.
El caso es que a una compañera de trabajo le pasó lo mismo en Junio y la llamaron para hacer la primera visita en Noviembre, sólo tardaron 4 meses en llamarla!!!! sabéis de algún otro caso parecido? Casualmente conozco otro caso así también del Sant Pau de una conocida de una conocida. Me parece extraño la verdad pero me anima un poco.
Cuánto habéis tardado vosotras?
Yo ya me he hecho IA por privado una vez, el mes que viene intentaremos la segunda IA por privado también.
Suerte a todas
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: Espera fiv clinic Barcelona en plena pandemia

EntradaAutor: bicheta23 » dt. gen. 05, 2021 10:33 am

Hola selva negra la verdad en el Sant pau no tengo ni idea, yo lo hare en.el clinic de Barcelona, en mi caso se ha respeto plazo que me dijeron que era 2años, justo en diciembre los cumpli y me llamaron.
Deduzco entonces que en el Sant Pau t talvez tambien se respete el plazo,
Creo haber visto un foro de fiv en el Sant pau aqui en socpetit, mucha suerte :ok:

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::