RA i COVID

Tractaments, clíniques, medicaments..
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

RA i COVID

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dl. març 16, 2020 8:57 am

Molt bon dia noies,

He obert aquest tema per si alguna de vosaltres es vol encara que sigui desfogar aquí, compartir neguits sobre com ens afecta la situació del COVID, si us anul.lat cites, tractaments, el que vulgueu...

Pel que fa la meva situació, just he començat avui el pla per preparar la transfe que havia de ser al gener, però no va poder ser pq em van operar, després hvaia de ser a l'abril, ara al maig,... He parlat amb la meva Dra i em comenta que de moment continuem amb el pla, però que es cert que estan anul.lant cites que no són imprescindibles.

I vosaltres, com ho porteu?
Forta-però-Cansada l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 16, 2020 8:59 am, en total s’ha editat 1 vegada.
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: RA i COVID

EntradaAutor: esperança87 » dl. març 16, 2020 12:28 pm

Hola! a mi m'han anulat la transfer pel mes que ve. Ara mateix estic de molt bajon pq ja estava comptant els dies per la visita del 25... espero que tot aquest malson passi ràpid i pugui complir el meu somni de ser mare.

ànims a totes.
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: RA i COVID

EntradaAutor: Nuri00 » dc. abr. 08, 2020 3:12 pm

Hola guapes!

nosaltres també haviem de començar ara al març o abril i ens han cancel.lat les visites. Tenim hora a principi de maig per veure com ho tornem a enforcar tot i veure quan podem començar.

Un bon pal noies.... esgotant els últims cartutxos de paciencia oi???

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::