Clíniques Barcelona preus ADE i opinions

Tractaments, clíniques, medicaments..
BegoñaOrtiz
Entrades: 4
Membre des de: dc. feb. 19, 2020 2:24 pm

Clíniques Barcelona preus ADE i opinions

EntradaAutor: BegoñaOrtiz » dc. feb. 19, 2020 2:53 pm

Hola a tothom!

Som dues noies de bcn que portem buscant embaràs desde fa 3 anys. Després de 9 inseminacions, 4 bioquímics i 1 avortament s la setmana 8, a Sant Pau estem bastant descontentes especialment amb el Dr. Parés que s'ha negat a veure els problemes obvis que comporta un úter sense diagnòstic clar (pot ser bicorne o septe) i un hidrosalpinx. La Dra. Saiz i la Dra. Peón han estat molt comprensives i ens han ajudat molt.
Ara estem a la llista de FIV però després de tot aquest procés no ens ve de gust esperar 2 anys. Per tant ens hem decidit a fer adopció d'embrions i hem començat a mirar clíniques.
Us compartirem preus i opinions segons les anem visitant i agrairem tots els comentaris amb opinions!!

• Fertty : tracte regular. Ens han intentat vendre els altres procediments tot i que hem insistit en que no volem passar per cap FIV ni ROPA. Ens han plantejat l'adopció com una opció amb poques sortides (els embrions no són de bona qualitat, això ens han dit).
Preu ADE 3785€ sense incloure altres proves i procediments.
Preu FIV: Entre tractament i extres el preu se'n va al voltant els 7000€
Preu doble donació de gamets: tot plegat en torn els 9000€.
Preu ROPA: entre 7000 i 8000€.

•IVI: tracte correcte i preus desorbitats.

• CRA Sagrada Familia: tenim cita la setmana que ve i ens han parlat molt bé en general. De preus crec que hem llegit per aquí alguna cosa, ho posarem.

•Dexeus: tenen els preus a la web, la meva pregunta és si els preus inclouen tot o hi ha sorpreses. Tenim cita en dues setmanes.

•Imf: el preu d'ade ronda els 1750€ però no tenim opinions ni sabem si hi ha sorpreses que n quant al preu. Tenim cita en tres setmanes.

De moment això és el que hem decidit. Esperem els vostres comentaris :)
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Clíniques Barcelona preus ADE i opinions

EntradaAutor: Apolonia » dc. feb. 19, 2020 5:04 pm

No m’equivocaré gaire si et dic que IVI és dels millors laboratoris, sinó el millor. Jo per la pelu valoro el tracte, aquí definitivament la prioritat és una altra. I recorda: lo barato surt car.
No és tant desorbitat, veig q al primer lloc q poses son uns 3500?, x ahi va IVI

Molta sort!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: Clíniques Barcelona preus ADE i opinions

EntradaAutor: Erika79 » dj. feb. 20, 2020 1:49 am

Uf, el primer lloc jo el descartaria des de ja. A qui se li acud dir que els embrions que tenen són de mala qualitat? Si és cert no diu res bo de la clínica i si és fals, us estan dient que no els interesseu com a clientes. I barat no és! Quins pocavergonyes!

Lo habitual és que els embrions vinguin de parelles que han aconseguit embaràs i donen els que els queden perquè no pensen tenir més fills. I n’hi ha que provenen de doble donació, per tant la viabilitat es presuposa alta també.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
BegoñaOrtiz
Entrades: 4
Membre des de: dc. feb. 19, 2020 2:24 pm

Re: Clíniques Barcelona preus ADE i opinions

EntradaAutor: BegoñaOrtiz » dj. feb. 20, 2020 11:09 am

Sí, és increible que vas per un tractament i et diguin que aquest mateix tractament no val la pena...llavors per què l'ofereixen? "Se les ve el plumero" :p
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Clíniques Barcelona preus ADE i opinions

EntradaAutor: Apolonia » dv. feb. 21, 2020 12:29 am

També és cert que a IVI al principi em parlarven d'Ovodonació i la ADE com si no existís, vaig haver de ser jo que ho sol.licités.

Per un tema així, tria la millor clínica que et puguis pagar. Jo a les petites no hi hagués anat. Pocs mitjans, menys experiència, menys varietat en els embrions... també t'haig de dir que se suposa que et busquen donants amb fenotip semblant al teu, i el meu nen de moment s'assembla a mi com un ou a una castanya..!! això sí, és una monada.

Molta sort!
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Clíniques Barcelona preus ADE i opinions

EntradaAutor: Apolonia » dv. feb. 21, 2020 12:30 am

Erika com estàs?? envia'm privi quan puguis si vols i em comentes.
Una abraçada!
Laalaa
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. oct. 17, 2019 3:04 pm

Re: Clíniques Barcelona preus ADE i opinions

EntradaAutor: Laalaa » dt. feb. 25, 2020 1:15 pm

Jo estic començant FIV a IMF i estic encantada... ja us informaré de resultats però el tracte i preu es de 10.
Sassenach
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dj. jul. 02, 2020 7:11 pm

Re: Clíniques Barcelona preus ADE i opinions

EntradaAutor: Sassenach » dj. jul. 02, 2020 7:33 pm

Hola noies!

Sóc nova al fòrum, i m'he afegit al fòrum per tal de conèixer altres experiències similars a la meva, i poder compartir així, aquest camí pedregós. :)

Em presento: La meva parella i jo, després de 3 FIV's fallides, en els darrers 2 anys, i en total 4 anys de cerca d'embaràs, hem decidit saltar-nos l'Ovodonació, i provar directament l'ADE.

Nosaltres estem pràcticament decidits a iniciar el tractament a l'Institut Marquès, però voldríem saber si algú té experiències prèvies que hagin sortit bé. I si podem rebre algun consell, doncs benvingut serà!

Moltes gràcies, i molta sort a totes!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::