FIV 2020

Tractaments, clíniques, medicaments..
Elmer
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dj. ago. 20, 2020 6:27 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Elmer » dv. ago. 28, 2020 6:54 pm

Bona tarda a totes!!
Com esteu?

Honey: El meu xicot va estar prenent Seidiferty bastant temps, les va recomanar la gine que anava al 2017 i el uróleg al que va anar. El primer seminograma li va sortir molt malament i no sabem si va ser per un tema de laboratori que no van avisar del temps màxim per entregar la mostra o per les pastilles però aparentment la resta de seminogrames li va sortir molt bé. També et dic aparentment ja que no van estudiar res més, ni idea de qué es la prova de la cadena.

Rakele: ja la única transfer que he fet vam començar la preparació d¡endometri amb cicle natural però com que no ovulava (ni tenia folicle dominant ni res de res) i per no esperar un mes més vam canviar el plan. I quan em deixin tornar-hi espero poder fer-ho natural ja que no tolero gens bé les hormones i em posso fatal amb les migranyes. Ja ens explicaras.

Nunik: No sóc gens experta però un dels meus va arribar a blasto a dia 6 i la gine em va dir que tot i ser més lent era blasto que era el que importava

Ulupika: Gràcies!! prenc nota del llibre.

Núvol20: Quantes novetats!! Una pregunta,,,com et van detectar l'endometriosi? ostres és que tinc les regles molt molt doloroses (però super curtes) i ja no sé qué pensar.

Bon cap de setamana :p-) :p-)
Forta-però-Cansada
Entrades: 49
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dv. ago. 28, 2020 7:14 pm

Bona tarda boniques,

Entro ràpid des del mòbil aquesta tarda hem anat a urgències pq al aixugar-me tenia sang. No podia parar de plorar, de fet he entrat a urgències que no podia ni parlar.
M'han fet una eco i he vist el saquet, però no l'embrió, encara estic de poc.. unes 5 setmanes. He entrat sola pel tema covid i fins que no m'ha dit que estigués tranquil.la estava allà hiperventilat. La Dra diu que els tacats són freqüents i que encara és aviat. El saquet està on toca. D'aquí deu dies em trobaran a fer una eco... De moment repós i paciència, tot que que ara mateix em costa molt, estic espantada.

Nuvol20: tema endometrosis, fa 3 anys al tenir relacions vaig notar un dolor que mai havia sentit, i porto 15 anys amb la meva parella. La regla fins ara no m'havia fet especialment mal, si als Egon dia, però després de l'òperacio de desembre si. El meu ginecòleg de tota la vida em feia que anés al psicòleg pel dolors a les relacions ... De fet em va donar una crema anestèsica pels dolors... Insistint que me germana tb té endometrosis em va fer una eco i va veure que tenia miomes, i al control d'aquests em va veure un quiste endometrosic al ov. dret. Es va excusar dient que si són petits en eco normal no es veien.
Quan per fi vaig anar al clínic, em van veure que tenia méss quistes d'endometrosis pq en van fer una ecografía transvaginal. La histerosapingografiasa va ser crec pq al dur sis mesos buscant embaràs i no quedar'm-hi i amb el diagnòstic d'endometrosis van voler veure si les trompes estaven afectades. Al 2017 ja vaig tenir un altra quiste pero de sang, que tb em van acabar operant. Tb me la van fer pq em van fer una resonancia i els va semblar que tb tenia adenomiosis, però la del clínic sempre ha cregut que no. Tot i així he estat, abans de la transfe, fent decapeptyl per tractar-la, per si de cas i com que ja em servia per l'endometrosis...
Jo sé que la Penyarubia abans feia cicles naturals al fivclínic, i de fet en fan ara que no hi és ella, però jo no vaig tenir bona experiència ens queda clínica.
La Dra que vaig jo si que en fa, de fet jo l'estimulació la vaig fer amb poca medicació, q es coneix com a minifiv.. no sé si a IVI Ho fan... Se que no totes les clíniques O fan pq tiren més cap a lo altra...
A mi en el meu cas em van recomanar fer acumulació d'òvuls, però finalment no ho vaig poder fer...

A veure que us diuen però jo si crec en temes d'imunologia i la Dra q em porta també.

No sé qui ha preguntat la suplementació: jo he fet dha i fertybiotic i la meva parella dha i cúrcuma. Ara tb estic prenent vitamina d i els òvuls de muvagyn.

Rakele: quina alegria llegir-te i veure que ja tornes a la carga!! Molts ànims!!

Perdoneu que no personalitzi més, a veure si entre setmana estic millor i més calmada i puc anar contestant i ajudar-vos.

Una abraçada a totes!
Ulupika
Entrades: 30
Membre des de: dg. ago. 23, 2020 4:03 pm

EntradaAutor: Ulupika » dg. ago. 30, 2020 11:56 am

Bon dia noies,

Rakele: desconec això del cicle natural, no sabia que es podia fer. Esperem que aquest embrionet sigui el definitiu.

Nunik: alguna notícia nova? Ja us deuen haver dit com ha evolucionat el vostre embrió. Espero que hagi arribat a blasto. T'han dit que fer per millorar la qualitat dels teus òvuls?

Honey: a nosaltres ens va recomanar Seidiferty, però jo he fet recerca i utilitzem l'Aquilea Fèrtil, ens ha anat bé, la qualitat ha millorat molt. A més també ens van dir res de cafè i xocolata i fer esport.

Núvol: gràcies per la info. Quin greu que no us hagin demanat més proves abans de fer la 2n in vitro. Jo no et puc ajudar amb els teus dubtes, a mi em van fer una histerosalpingografia, però clar, no és el mateix que una histeroscòpia. Nosaltres vam fer Fertile xip, però no acabem d'entendre perquè, a la darrera visita la Dra. ens va dir que la qualitat de l'esperma era bona. Demà demanaré una còpia de l'analítica per saber que vol dir bona, perquè si era bona pq ens van demanar Fertile xip? En fi... Molts d'ànims, esperem que amb aquests canvis funcioni.

Forta-però-cansada: ostres, quin ensurt, em sap greu, molts d'ànims. És normal que estiguis amoïnada, amb tot el que costa arribar fins aquest punt, però intenta relaxar-te. Com ja t'ho han dit, els tacats són normals, has fet molt bé en anar al metge. A cuidar-te i descansar molt!

Ego: L'altre dia vaig veure que a l'Ets el que menges (o sé si el coneixeu) fan el programa Natural FIV, us deixo l'enllaç per si us interessa.
https://etselquemenges.cat/cursos-online/natural-fiv-fertilitat-i-nutricio-fecundacio-in-vitro?utm_source=eqm&utm_medium=mail&utm_campaign=natural-fiv-llancament-int-form&utm_content=2020-08-27&vgo_ee=jbkroi9Hp4fhZxp%2Fba5tNwA3SuMkJhmkGexv49sZvNU%3D

T'ajuden a preparar el cos per desintoxicar-lo i et donen pautes d'alimentació per a cada fase. També recomanen l'acupuntura, alguna de vosaltres crec que ja ho fa.
Jo crec que el tema de l'alimentació té molt a veure, per tot el tema de la microbiota que tot just ara s'està descobrint com és d'important i com influeix.
Estic pensant a apuntar-me però em tira enrere el preu, són tantes despeses tot plegat...

Molt d'ànims a totes!
2018 Comencem a buscar :-())
2019 3 IA betes :ufs:
Gener- agost 2020 1ra FIV 4 blastos x*x*x 3 transferències: 1ra bioquimic, 2na i 3ra :ufs:
Ell: sembla que tot normal ..::··
Jo: problemes immunològics ?-) Tractament amb Dolquine, Heparina, Adiro, Prednisona.
2na FIV oct20 10 blastos x*x*x
Transfer 19/11 :love:
Beta 30/11 :-o00m
Xantipa2
Entrades: 15
Membre des de: dv. ago. 07, 2020 10:03 pm

EntradaAutor: Xantipa2 » dg. ago. 30, 2020 6:56 pm

Hola noies!

Veig que teniu el fil en actiu, i m'he animat a escriure i a participar amb vosaltres, tot i que jo segurament acabaré fent ovo, però no deixa de que es una fiv igual :love:

No sóc nova al fòrum, fa uns anys pariticipava activament, però vaig fer un parón, molt desgast fisic, emocional i econòmic.

Si us puc ajudar amb qualsevol cosa, aquí estaré, en el seu dia tenia un màster amb reproducció. Proves, valors analítics, medicacions.... Son tantes coses! Tot i que en poc temps a evolucionat tot una mica.

Aquesta setmana, després de donar moltes voltes, comencem a moure'ns per visitar clínica, començar amb analítiques i fa uns dies ja prenem vitamines.

Jo tinc un nen de la meva ex parella, sense necesitat de reproducció, però quan vam anar a la cerca del segon vam descobrir que jo tenia baixa reserva i aquí es on vaig començar a investigar i moure'm per aprendre tot el que podia per que anés tot el millor possible.

Em vaig separar i amb la meva actual parella volem tenir fills, i miraré una mica per sobre com estic jo, pero penso que di fa anys sent mes jove el meu cos no donava de més, ara encara menys, per això tenim ja bastant coll avall que haurem de fer ovo.

En fi, que estic il·lusionada, feliç i amb moltes ganes de començar i espero que aquest cop si aconsegueixi un germanet pel meu nen.

Espero aconseguir seguir el fil de cada una de vosaltres i aixi entre totes ajudar-nos en aquests moments tan muntanya russa , complicats i durs moltes vegades.

Una abraçada per a totes i bon inici de setmana!! :-()-) :-()-)
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

EntradaAutor: Núvol20 » dl. ago. 31, 2020 10:54 am

Bones!

Elmer: exactament no m'han diagnosticat endeometriosis. Però a partir d'una eco 3D vaginal sí que m'han vist una adenomiosi moderada (també l'hi diuen endeometriosis interna, però no és exactament el mateix) Tanmateix, mitjançant aquesta eco, alguna cosa poden intuir i t'enviarien a fer més proves. Si tens les regles doloroses insisteix i insisteix. En tot cas, estic esperant a què la doctora me'n faci la valoració i aviam el que surt a la hiseroscòpia. Aviam què tal. Espero que no vegin res més, hehehe i que tot surti ok.

Forta-però-cansada: ostres, lògic que estiguis espantada. De moment, queda't amb tot això positiu que t'han dit. Hi ha saquet i està on toca! :love: Si tens ganes de desfogar-te, etc., ja saps! Un súper abraçada! (ah, i gràcies per la info, demà tinc cita amb la Dra. Peñarrubia i l'hi plantejaré el tema de cicle natural un cop valori la resta de coses i ens aconselli què fer, etc, etc.)

Xantipa: benvinguda! m'ha fet gràcia això del màster. Penso que totes ja triguem en reclamar el nostre títol! I ja heu decidit clínica i el procediment que seguireu? Molts ànims!

Ego: res nou, seguim amb proves i visites mèdiques. Aviam si a finals de setembre ja ens podem decidir si fem canvi de clínica i/o tipus de FIV que farem i quan.

Abraçades a totes!
Nunik
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

EntradaAutor: Nunik » dl. ago. 31, 2020 11:14 am

Bon dia noies

Com esteu? jo aprofitant el cap de setmana per desconectar i anar asumint el que ens van dir divendres.
Finalment, ens van dir que l'únic embrió que teniem havia arribat a blasto, però no tenia suficient qualitat per fer la transfe, així que res... haurem de tornar a començar...
Demà fem una trucada per skype amb l'embriologa perquè ens expliquin una mica més que ha passat i a veure que fem...

Forta-pero-cansada quin ensurt aquest sagnat, aiiisss quin patir, a veure si passen ràpid aquests deu dies i podeu tornar a fer eco i esperem que es quedi tot en un ensurt...

Hola Xantipa2, espero que aconseguiu ràpid aquest germanet, una abraçada!!

Honey: el meu home també pren Aquilea Fertil, que he llegit que algú més ho comentava i si que ha millorat una miqueta :ok:

Núvol20 doncs m'han explicat que al fer icsi es va degradar la membrana de varios ovuls i que això no és normal, no se.. a veure que ens expliquen més demà... també estem pendents del resultat de la fragmentació de l'ADN del meu home, que veig que també és el que voleu mirar vosaltres oi? no sé estic una mica perduda jejeje
Jo no et puc ajudar amb res del que preguntes... lo de cicle natural em té encuriosida jejeje A veure que us dieuen de la valoracio de la última fiv, molta força!!!

M'encanta tot el que vaig aprenent per aquí, si que tindrem un màster si jajaja

Seguim noies!!! :-()-)
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Gala84
Entrades: 35
Membre des de: dg. gen. 12, 2020 6:41 pm

EntradaAutor: Gala84 » dt. set. 01, 2020 7:57 pm

Hola noies!

Forta-però-cansada: sé molt bé pel que estàs passant. En el tercer embaràs, també vaig tenir pèrdues al principi i em vaig espantar molt. Amb l'historial que portem, només que siguin dues gotes de sang, ho vivim com un drama. També em van dir que fins a la setmana 10 era normal. Em vaig arribar a fer 3 ecos (setmana 5, 6 i 7) i aparentment tot estava bé... Demana totes les ecos que facin falta. No es pot viure amb l'angoixa de no saber què passa.

Núvol 20: la doctora Gomila, que em porta a Gravida, em va dir l'altre dia que fa les substitucions del dotor Gris quan ell no pot anar-hi o està de vacances, com és el cas ara. Es veu que aquest doctor utilitza les instal.lacions de Gravida, però és extern.

Algú parlava de medicació masculina per a millorar l'esperma. La meva parella es pren cúrcuma piperina, que li van receptar a CIMAB, i Resveratrol, que ens ho va indicar la doctora de l'IVI per reduir la fragmentació de la cadena doble de l'ADN. Tots dos són antioxidants.

Sé que moltes heu fet la punció recentment, us han fet la PCR abans de fer-la? L'altre dia, després del primer control, em vaig ratllar una mica perquè em van dir que si surt positiva cancel.len la punció... Amb tota la medicació que ja portes! Per una banda, ho entenc, però no n'havia sigut prou conscient d'això, perquè fins ara hi havia altres coses que m'importaven més que la Covid quan estava a la consulta i no ho havia preguntat... En fi, un pal més a les rodes si surt malament. En tot cas, seríem asimptomàtics... I em fa molta por que passi. Algú li ha passat que li hagin cancel.lat la punció per tenir coronavirus? Ens haurien de fer una assegurança amb tots els diners que paguem. Quina ràbia! A veure què ens surt...

I mentrestant, pel carrer, no paro de veure panxes de conegudes que, entre el confinament i les vacances, no m'he enterat que estaven embarassades...

Ànims i força a totes!
Buscant des d'agost 17
1 trompa obstruïda
1/19: 1a FIV: 3 embrions
3/19: 1a TE: pèrdua 6 s
6/19: 2a TE: bioquímic
9/19: 2a FIV + DGP: 1 embrió
1/20: pèrdua 9 s
Ell: cadena fragmentació simple i doble :ufs: i HLAC C1C1. Jo: natural killers altes, HLAC C2C2 i kir AB amb receptors agressius
9/20: 3a FIV+Fertile Xip+DGP= 5 euploides
Intralípids
Honey
Entrades: 11
Membre des de: dl. jul. 06, 2020 8:51 pm

EntradaAutor: Honey » dt. set. 01, 2020 8:33 pm

Nunik: quina llàstima a veure si us poden explicar què ha passat i quines opcions teniu... molts ànims!!

xantipa2: benvinguda de nou, segur que ens podem ajudar molt!

Forta-però-Cansada: espero que estiguis bé molts ànims!!

Ego: Moltes gràcies a tothom per la info sobre el tema de suplementar a la parella... a la primera visita amb l'andròleg no li va dir res sobre això i jo li insisteixo en q prengui algo i no em fa cas :-o00m estem pendents del segon semino i tornar a la visita amb l'andròleg.... i a veure si comencem a l'octubre la fiv-icsi, tenim visita ara al setembre

Molta força a totes!!!! :-()-)
ocaterina
Entrades: 17
Membre des de: dl. jul. 06, 2020 5:47 pm

EntradaAutor: ocaterina » dj. set. 03, 2020 6:44 pm

Hola noies,
No havia dit res perquè estic de vacances intentant desconnectar. Avui però he rebut la trucada amb males notícies: dels dos embrionets que vam portar a bipsiar, cap n'ha resultat viable cromosòmicament.
Estic trista, molt trista... pensava q de 10 òvuls fecundats, algun seria viable... i res.
Bé, aquí acaba el nostre viatge. Dilluns parlarem amb la meva doctora però, ja amb una nena, jo no em plantejo tornar a passar per una altra estimulació amb 40 anys.
Us desitjo a totes moltíssima sort i molts ànims! És difícil veure panxones que van sortint per tot arreu...
Ah, a mi sí que em van fer pcr abans de la punció, per sort va sortir negatiu.
Una abraçada
Gala84

EntradaAutor: Gala84 » dv. set. 04, 2020 2:43 pm

Hola!

Octerina, em sap greu que cap dels embrions biopsiats siguin viables. Desgasta molt fer un procés de FIV amb tota l'estimulació. A vegades penso quin serà el meu límit també. Ara estic amb la tercera FIV i també haig de fer DGP; i fa molta por no saber amb quants embrions et quedaràs al final. Us heu plantejat l'adopció d'embrions?

I la resta, us heu posat un límit en RA? Fins a on esteu disposades a arribar si fracassen els processos? Personalment, m'ho plantejo, però crec que no tinc resposta encara. A vegades penso que si aquesta vegada falla, no puc posar més diners en una cosa que no funciona i que potser val més acceptar que no pot ser; i d'altres, que sí és el que vull, doncs cremar totes les opcions com canviar l'esperma, els òvuls o adoptar un embrió...
Buscant des d'agost 17
1 trompa obstruïda
Ell: cadena fragmentació simple i doble :ufs: i HLAC C1C1. Jo: natural killers altes, HLAC C2C2 i kir AB amb receptors agressius
Intralípids
Primavera1985
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

EntradaAutor: Primavera1985 » dv. set. 04, 2020 7:05 pm

Hola noies,
Feia molt que no entrava al fòrum i avui ho faig per dir que després d'anys , 2 IA i 3 FIV's, hem aconseguit el nostre somni mes preciat,tenim el nostre fill, i avui fa 2 mesos de vida!!

El que vull dir és que sé que esteu passant una etapa molt difícil a les vostres vides, però ja ho veieu, a vegades hi ha un final feliç. Aprofito per adjuntar un link que en el seu moment hagués agraït que algú me'l passes, tot i que he de dir que vaig fer la majoria de coses de les que parlen i al final ho vam aconseguir.
Molta sort i si en algo us puc ajudar, resto aquí.

Link interessant: https://etselquemenges.cat/convidat/yol ... OmqMaJKUpA

Moltississssimaaaa sort!
Xocolatina
Entrades: 213
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

EntradaAutor: Xocolatina » ds. set. 05, 2020 4:01 pm

Bon dia!

Veig moltes cares noves, i algunes bones notícies!

Us vaig llegint, l’únic que aquesta segona Fiv meva he volgut estar una mica desvinculada de tot això,...

Jo ja he acabar amb la segona Fiv, amb un positiu que ha baixat als pocs dies.
Porto quarte de quatre, quatre transfers quatre avortaments bioquimics... ja no sabem que podem Fer.

Avui principalment he escrit perquè voli felicitar a la PRIMAVERA. Després de tanta lluita ho ha aconseguit!
Això dona forces per seguir lluitant.
Molts Anims a totes
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Forta-però-Cansada
Entrades: 49
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dc. set. 09, 2020 10:24 am

Bon dia maques! :--/)

Ones gràcies pels ànims! Com estàs? Tema ginecòleg/a encara no sabem a quina anirem, de moment anem pas a pas ...

Nunik gràcies pels ànims també! Em sap greu que finalment no hagi anat bé! Heu decidit que fareu? T'envio una abraçada molt forta!

Ulupika jo també ho vaig fer això del simulacre de cicles de transferència i com que no absorveixo bé la progesterona, podria ser per l'endometrosis, em punxo a més a més el prolutex. Al final t'hi acostumes! Jo ja porto més d'un mes i ja és una rutina.
Sé que se't deu estar fent llarg però val la pena que et facis totes les proves! Molts ànims!!
Gràcies per compartir l'enllaç de l'alimentació!
Jo segueixo també aquest compte i intento vigilar amb el gluten pq infla molt i aj amb l'endometrosis de per si sempre estic inflada i la lactosa, pq sóc intolerant.

Xatinpa2 benvinguda!! Com va anar les visites a les clíniques?

Nuvol20, com vas bonica?

Gala84 al final vaig aguantar fins a la eco de les 7 setmanes però ha estat una angoixa! Crec que patim més pel fet de que ens ha costat tot plegat molt!
Tema PCR a mi m'he la van fer abans de la transferència... I tb pensava, ostres si surt positiu a pendre pel... Però per sort va sortir negativa!
El que comentaves de fins al on es plantegem arribar en RA... Crec que això ho vas decidint en funció del que vas passant...almenys nosaltres haguéssim fet una nova visita amb una altra clínica si no hagués anat bé però segurament haguéssim anat ja a ovodonació, pel tema de la qualitat dels embrions.

Primavera85 quina alegria!! Enhorabona!!! Gràcies per entrar de nou i donar-nos aquesta bona notícia! A gaudir del vostre fill!!

Xocolatina quin greu! T'havia seguit en el fil de fiv 2019. Et puc preguntar a on et visites? Heu mirat d'anar amb algun/a especialista en avortaments de repetició? T'envio una abraçada molt forta!

Honey bonica gràcies! Ja heu fet la visita?

Ocaterina em sap molt greu! Pq ovodonació us ho plantegeu o definitivament heu decidit parar?
Una abraçada maca!

Ego: He estat desconectada del fòrum pq he passat uns dies de molta angoixa i pq vaig estar un parell de dies q vaig estar tacant i he patit molt!
Per sort ahir vam anar a fer la eco i està tot bé! Li vam poder sentir el cor! Encara estem que no ens ho creiem! D'aquí dues setmanes m'he la tornaran a fer. Ara ja no taco. El que sí que ja estic amb malestar i cremor d'estómac.
Tant de bo tot segueixi evolucionant bé noies!

Us envio a totes una abraçada molt forta i molts ànims a totes!!
Honey
Entrades: 11
Membre des de: dl. jul. 06, 2020 8:51 pm

EntradaAutor: Honey » dc. set. 09, 2020 10:04 pm

Forta-però-Cansada quin patiment pels tacats, però m’alegro molt que hagis pogut senti el cor, molt bines notícies >.-<: cuida’t molt

Xocolatina quina pena però suposo que els metges us poden aconsellar sobre què més es pot fer, no? Molts ànims :-()-)

Primavera1985 Gràcies pel missatge!!!! A mi m’ha donat esperança. Disfruta del teu bebé <:-<

Gala84 sobre plantejar-se fins a on arribar en RA... encara estic pendent de fer-me la primera tècnica que serà FIV ICSI així que Depèn de com vagi però d’entrada no tinc límit tot i que el factor econòmic em limitaria al final suposo....però jo soc una novata en això.... no ho vull ni pensar de moment ..::·· molta força, són decisions difícils...

Ocaterina molt ànims!!! La teva nena et donarà molta força segur! :-()-)

Ego: la setmana que ve ens visiten andròleg i gine, se suposa q per començar fiv icsi.... estic impacient :miko:
He llegit que la icsi pot tenir més risc d’anomalies congènites en el nen.... algú ha fet icsi? A nosaltres ens la fan per factor masculí sever i endometriosi (vaia combo que som :ufs: )

Molt bon pont!!!! :b-))) ||*||
Xantipa2

EntradaAutor: Xantipa2 » dv. set. 11, 2020 9:00 am

Bon dia a totes! :--/)

Primer de tot, gracies a totes per la rebuda, i perdoneu, però em lio una mica amb els noms, i tampoc se ben bé en quin punt esteu. Intentaré mirar una mica enrere pero vaig bastant atabalada amb la feina i no tinc temps ni de respirar.

Nosaltres ja em demanat analitiques, aixi que començarem a mirar primer com estem de vitamines, hormones i demés.
I ell també es farà un Seminograma a veure que surt.
Ah, i jo també m'he de fer una citologia, que fa tempsque no en faig.

El següent pas serà veure com té la fragmentació dels bixitus i seguir amb mes vitamines o no.
Es molt important que ho mireu totes, tot i que llegint per sobre crec que ja ho heu fet.
Si no hi ha fragmentació o hi hq poca la qualitat de l'embrió sera més bona, i hi ha mes possibilitats que l'òvul un cop fecundat es vaigi dividint bé.

Una dada important que en el seu dia em van dir es que quan un ovul no divideix be el primer dia i el segon es sobretot degut a la qualitat del propi ovul, quan no divideix be el 3r 4t 5e dia es mes per la qualitat del bixin.

De totes maneres, ara hi ja el fertilchip i trobo que esta molt bé, nosaltres ho farem segurissim, a no ser que la fragmentació surti 0, pero com ho dubto, segur que afegirem aquesta tecnica a l'hora de fer la fecundació.
Aixi que per aquesta part crec que podem tenir "una mica mes de tranquil·litat".

I jo doncs segons em vagin sortint els valors els vaig ajustant amb les vitamines i anire fent analitiques sovint, tinc confi amb la meva dra de la mutua, es molt maca i tot el que necessito m'ho demana.

Suposo que ja ho teniu en compte, pero molt important també tenir sobretot la homocisteina baixa, tsh baixa, vitD alta (sense arribar a ser tòxic).

Per altre banda, estem en cerca de clinica per veure sensacions, preus ( lamentablement molt important)...

Aixi que de moment, per la meva banda, no tinc gaires novetats.

Veig també, que els vostres homes es prenen vitamines per millorar la fertilitat, pero compreu les caixes que venen no se quantes (no gaires) que son especifics per la fertilitat i valen una pasta.
Aixo ho vaig fer jo tambe amb la primera fiv fa moooolts anys, i despres vaig començar a mirar complexes vitaminics per homes, i ho vaig comprar molt mes economic i les Analitiques sortien perfecte.
Us animo a que busqueu pels vostres barris a farmacies o herboristeries, complexes vitaminics complerts per homes, mireu sobretot que porta i que siguin semblants als que compreu. Els anira igual de be i seran mes economics.
I si hi ha alguna cosa que no ho porta, podeu comprar-ho a part.
I pendre antioxidants.

Parleu també d'on es el límit en RA, doncs en el meu cas, amb el meu exmarit va ser l'econòmic sobretot pero l'emocional també, en el meu cas mai vaig tenir cap recolzament ni suport per part d'ell, un dels molts motius que em van fer plantejar la separació.
De totes maneres, si no recordo malament, la oms recomena un maxim de tres estimulacions, perque la medicació es molt forta i pot produir càncer er a llarg plaç.

No he personalitzat perque ho he anat escrivint una mica de memoria, i ademes estic amb el mòbil i m'és complicat veure les respostes.

Ah, i enhorabona pels positius, que he vist que hi havia alguna que ho havia aconseguit.

Abraçades a totes i molta força :-()-) :-()-)
Ulupika
Entrades: 30
Membre des de: dg. ago. 23, 2020 4:03 pm

EntradaAutor: Ulupika » dv. set. 11, 2020 1:19 pm

Bon dia noies,

Xantipa2: benvinguda de nou, segur que ens resols molts dubtes. Molta sort amb aquesta nova etapa! Gràcies per tota aquesta info que ens aportes.

Núvol20: heu pres alguna decisió ja sobre com continuar?

Nunik: oh! Em sap molt de greu, una abraçada ben forta i molts ànims per tornar a començar. Teniu alguna notícia nova sobre què ha pogut passar?

Gala84: a la meva clínica ens van dir que per punció és obligatori fer PCR. Com ha anat?
Aiii, això de les panxes... afecta molt, aquesta tardor estarà plena de naixements de fills d'amigues.
Nosaltres sí que ens hem posat un límit, ho he demanat jo, perquè la meva parella continuaria fins a l'infinit i més enllà... Després de 4 IA i 1FIV amb 3 transferències hem cregut oportú plantejar-nos-ho. Aquesta serà la nostra darrera FIV i estem a l'espera de rebre resposta per apuntar-nos a llistes d'adopció per si de cas, que també és un procés llarg...
Penso que és important parlar-ho i decidir fins on voleu arribar, perquè el desgast emocional i econòmic és molt gran.

Honey: a veure què us diu l'andròleg, nosaltres vam fer Fertile xip, no sabia això del ICSI.

Ocaterina: quin greu, molts ànims! És una situació molt dura i tornar a començar és difícil, us han recomanat alguna cosa?

Primavera85: enhorabona, gràcies per escriure i fer-nos veure que encara hi ha esperança, fa dies que estic rumiant apuntar-me al programa aquest, que tal? Val la pena fer aquesta despesa? Com són les dietes molt restrictives? Els aliments són assequibles?

Xocolatina: ostres, em sap greu, us han explicat el perquè i com seguir? Molts d'ànims!

Forta-però-cansada: ohh! Quina bona notícia, me n'alegro molt per vosaltres. Cuida't molt!
Moltes gràcies per la info.

Ego: nosaltres hem fet visita virtual amb CIRH amb la dra Castro, ens ha agradat molt la manera com explica les coses. Ell ens ha plantejat:
1. Fer histeroscòpia per veure que no tingui cap adherència o infecció dins l'úter, perquè tot i que m'he fet eco3d i histerosalpingografia, hi ha coses que només es poden veure per la càmera.
2. Fer la prova del EndomeTRIO el mateix que ens havien recomanat a GIrexx però ella ens ho ha explicat millor.
3. Prova del cariotip per ell, per valorar que no hi hagi cap alteració cromosòmica.
De moment, encara estem valorant on anar, hem descart CIRH perquè no creuen en el tractament amb Dolquine i com nosaltres ja l'hem iniciat i creiem que pot anar bé preferim o bé continuar amb Girexx o buscar un altre centre a Girona, estem pensant de demanar hora amb Girofiv.
He començat tractament amb Dolquine, hem d'esperar 1-2 mesos per iniciar la FIV, així que aprofitaré aquest temps per fer-me la histeroscopia, tinc visita a finals de setembre amb la ginecòloga de la mútua per demanar si me la pot fer. Alguna de vosaltres l'ha fet? Em fa una mica de respecte.
També hem comentat a l'hematòleg el tema de les Natural Killers i ens ha dit que no cal mirar-les perquè el tractament que faig amb Dolquine i l'immunosupressor per la Colitis ulcerosa ens cobreix de sobres per tenir-les a ratlla.

Bona diada a totes! :***:
2018 Comencem a buscar :-())
2019 3 IA betes :ufs:
Gener- agost 2020 1ra FIV 4 blastos x*x*x 3 transferències: 1ra bioquimic, 2na i 3ra :ufs:
Ell: sembla que tot normal ..::··
Jo: problemes immunològics ?-) Tractament amb Dolquine, Heparina, Adiro, Prednisona.
2na FIV oct20 10 blastos x*x*x
Transfer 19/11 :love:
Beta 30/11 :-o00m
Gala84

EntradaAutor: Gala84 » dv. set. 11, 2020 5:34 pm

Hola Noies!

Per sort, vam poder fer la punció, les PCR van sortir negatives. Però em va fer patir això.

- Primaera1985: gràcies per posar una mica de llum. Els èxits de les que ho aconseguiu són les esperances per qui encara lluitem...

- Xocolatina: quin greu. Imagino que ja heu fet moltes proves. Us heu plantejat canviar de clínica per tenir un altre diagnòstic?

- Forta-però-cansada: molts ànims! Les esperes són el pitjor dels tractaments.

Honey: nosaltres hem fet ICSI i Fertile Xip. Es veu que quan apliquen el xip llavors s'ha de fer ICSI.

Xantipa2: crec que el Fertile Xip és una molt bona cosa a fer, encara que sigui de manera preventiva. En el nostre cas, estava indicat perquè la fragmentació de la cadena doble de la meva parella era del 74%. Per ara, ha funcionat molt bé. Demà i demà passat sabrem quants blastos tindrem per fer DGP. Ahir, a dia 3, teníem 12 embrions (9 de qualitat A i 3 de B). Només us dic que en les dues anteriors FIV arribàvem a dia 3 amb només 4 embrions i no gaire bons... Em deien que era per culpa dels meus òvuls que fèiem males fecundacions, però ara està clar que no. Sobretot, mireu el tema de la fragmentació de la cadena doble, és súper important per millorar la qualitat dels embrions.

- Ulupika: diria que hi ha dos tipus d'histeroscòpies (l'ambulatòria i la quirúrgica). A mi, a l'IVI em van fer la quirúrgica per arreglar-me l'úter, que el tenia entre forma de Y i de T. No va ser gens dolorós després de l'operació. En l'histeroscòpia el cirurgià va sospitar que podria tenir endometritis (inflamació de l'endometri) i em va recomanar fer una biòpsia ambulatòria (això ja molesta més) i fer el Test Emma. Per sort, va sortir bé i no tinc endometritis.

Bon cap de setmana!
Buscant des d'agost 17
1 trompa obstruïda
Intralípids
Xocolatina

EntradaAutor: Xocolatina » dt. set. 15, 2020 7:58 am

Hola noies!

Forta-pero-cansada, no ho havia vist!!! enhorabona! >.-<:

Ulupika, vaig veure aquesta proposta de ets el que menges, sembla molt interessant, però vaig preguntar si estava personalitzat i són menús estàndards, trobo que pica una mica.. si que és veritat que em van dir que per qualsevol cosa podria posar-me en contacte.

Pel que comentes de histeroscopia, la diagnostica que es a nivell ambulatori, a mi no em van sedar i va ser una mica molest però soportable. Les quirúrgiques com que son a quiròfan, amb anestèsia no me’n vaig enterar de res, i la recuperació molt ràpida.

Honey, a les dues FIV ens han fet mitjançant icsi, no se si perquè ell te terazoospermia o perquè sempre es fa així, desconec si afecta a l’embrió però n’hem aconseguit de totes les qualitats.

Gala, com va anar la punció? Sabeu alguna cosa dels embrions?

Jo estic a Juana Crespo, diuen que és de les millors d’Espanya, està a València però allà només hi he anat per la punció i la transfer. Fan visites a una clínica de Peníscola i puc fer la majoria d’ecos a Lleida.
No conec cap especialista en avortaments de repetició, però potser si que ens ho hauríem de mirar.
Ara volem desconnectar una temporada... no crec que comencem la FIV fins el 2021, cal estalviar i agafar forces.
Xantipa2

EntradaAutor: Xantipa2 » dt. set. 15, 2020 8:09 pm

Hola noies!

Que tal, com esteu?

ULUPIKA gràcies per la rebuda, aquí estic per tot el que us pugui ajudar, tot i que hi han moltes coses que se m'han anat oblidant... Vaig fer un reset l'últim cop i sincerament, pensava que no tornaria a intentar-ho mai més, pero tinc una parella meravellosa que mha retornat la il·lusió en tots els aspectes de la meva vida :love:

Respecte a l histeroscopia, fa anys la vaig fer, perque vaig voler jo, i la vaig fer amb sedació, aixi que tot perfecte, lo dolent es despres el dolor de regla que queda i que a mi el senten fatal les anestesies i vomito, pero val la pena fer-la per descartar qualsevol cosa.
Penso, des de la meva vivencia, que abans de fer cap fiv, ja sigui de donant, propis, adopcio d'embrionets, primer preparar be el cos, tenir els nivells analitics òptims, fer totes les mil i una proves, i llavors, nomes llavors quan esta tot fet o descartat, fer la fiv.
Opinio personal.

GALA84 quin es el vostre diagnostic? (perdona pero no ho he sapigut veure), perque fas un munt d'ovulets!! Si tens bona qualitat i ell també, podeu obtenir uns embrions ben bons! Dius que arriben a dia 3, pero despres que passa? Us van lents? O no tiren endevant?

XOCOLATINA pels aborts de repeticio, amb un bon gine i un bon hematoleg, aconseguiras mirar tot el que necessites per saber-ho.
A mi la meva hematologa m'encanta, i la veritat que quan he anat a RA, sempre han sapigut dir-me el que.

Si em deixo alguna cosa perdoneu... Amb el mòbil em costa.

De mi dir-vos que ja m'he fet analitica, i com era d'esperar.... Vitamines massa baixes encara i tsh una mica alta, aixi que seguire pujant els valors de les vitamines i anire a l'endocri a que em recepti les pastilles per baixar la tsh...

I per la citologia ja he demanat hora, fa temps que no en faig i abans de fer res vull assegurar - me que no tinc cap impediment en aquest aspecte.
Per lo demes, seguim igual. Esperant a estalviar i a acabar de decidir clinica.

Vosaltres teniu novetats??

Bona nit i abraçades per totes!!! :-()-)
Xocolatina

EntradaAutor: Xocolatina » dt. set. 15, 2020 9:10 pm

Xantipa, gràcies pels consells! Em pots dir quin és lhematoleg que et visita? Jo m’he fet moltes analítiques però no he anat mai directament a aquest especialista.

Tens raó amb el fet que es millor tenir-ho tot bé per encarar una Fiv, malauradament, quan comencem aquest camí estem molt desinformades.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::