FIV 2020

Tractaments, clíniques, medicaments..
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dc. març 11, 2020 1:36 pm

Nuvol20: encara no han pogut descartar el ectopic? jolin :(

ego: El dia 25 d'aquest mes tinc la visita per començar a preparar la transfe. Començo a tenir nervis ja!!! >.-<:
Floqueta
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. gen. 02, 2020 3:05 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Floqueta » dj. març 12, 2020 8:24 am

Núvol20, com està evolucionant la beta? Molts ànims! Ja ens informaràs.

Estigues tranquila, la qüestió és que t'ho estiguin controlant. Segur que estàs en bones mans.
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dv. març 13, 2020 10:50 am

Noies, amb tot això del coronovirus, a alguna li han anulat visita i/o tractament? A mi em toca començar amb la transfer a finals de mes i no se com anirà...
Floqueta
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. gen. 02, 2020 3:05 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Floqueta » dv. març 13, 2020 11:49 am

Jo he anat avui a visita mèdica i m'han dit que de moment no saben si hi haurà anul·lacions de cara a la setmana vinent. De moment sembla que la visita que tinc el dilluns continua vigent.

Creuem els dits :miko:
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » ds. març 14, 2020 10:47 pm

Esperança, Floqueta, que poquet us qda per fer les trànsfers! Q bé! :p-) :p-) No sé com pot afectar tot això q està pensant al funcionament de les clíniques. La meva doctora està en quarentena per prevenció (va estar en contacte amb algú q tenia el virus) Però a banda d'això, com són qüestions mèdiques potser no afecta com a altres sectors. Ànims!

Ego: la meva beta va baixar dimecres. Súper contenta fins ahir q havia tornat a pujar. No sé q pensar! Hi torno dilluns. El problema és que com no ho poden veure (només altres coses q els poden induir a pensar si és ectòpic o no) doncs no poden descartar res. Pel q em van dir, moltes dones, como tot això és realment pesat en molts sentits, acaben punxant-se per poder passar pàgina. Però jo no em vull punxar! I, a la vegada, si és ectòpic és un risc. Total, és que al final, no m'ho podran descartar, m'ho veig a venir. Acabaré sense saber si va ser un ectòpic o un bioquímic i si em punxant per esgotament, no ho podré intentar fins a qui tres mesos...no tinc ni idea de què fer.
ONES
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. març 05, 2020 4:00 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ONES » dg. març 15, 2020 5:03 pm

Hola noies!!!

Molts ànims i prudència a totes per aguantar en aquesta situació.

Núvol, t'han dit quants dies pots estar així? En cas d'ectòpic por ser perillós?

Nosaltres ens havíem de fer analítiques, però donada la situació hem decidit esperar. Penso que els laboratoris estaran ocupats i desbordats ara. Per tant, fins que no passi tot això no podrem fer la segona FIV.
Diferent és les que ja esteu pel mig i teniu punció o transfer programada.
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dl. març 16, 2020 12:31 pm

floqueta, t'han anulat la visita? jo per ara la transfer queda anulada... quin bajón ara mateix.
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dt. març 17, 2020 9:14 am

Hola noies, com esteu?

Ones, l'embaràs ectòpic sí que pot ser perillós, si no te'l detecten a temps. Per sort, les que anem per FIV ens fan un seguiment des de la primera beta i és complicat tenir massa complicacions. Però si no s'agafa a temps pot afectar a les trompes (si l'envió està en una d'elles) perquè pot "petar-hi" i fer-la reventar. Això pot acabar en una laparoscòpia i la pèrdua de la trompa. A vegades, si està molt avançat també t'ho recomanen.

Per les que preguntàveu sobre si fan tractaments les clíniques en el context de coronavirus, ahir a l'IVI em van dir que faran serveis mínims. Em va trucar la meva doctora per dir-me que no tenen prous mascaretes, etc. Només atendran urgències i tractaments FIV que ja estiguessin començats. Suposo que a altres clíniques faran el mateix.

Ego: ahir em van derivar a Sant Pau (pel tema coronavirus que us he comentat) i ja van poder l'ombra de l'embrió en una de les trompes. Per tant, i malauradement, ara sí que ho porto fatal, m'han confirmat que es tracta d'un embaràs ectòpic. Em van punxar amb metrotexate per eliminar-lo i m'aniran controlant les betes.

Estic força rallada perquè sé que les dones que en patim un després tenim més possibilitats que ens torni a passar. Encara no tinc massa clar perquè pot passar això i què hauria de tenir en compte en un nou cicle de FIV.

Hi algú per aquí que hagi passat per aquesta experiència? Obriré un post amb els dubtes que tinc.

Moltes gràcies i cuideu-vos!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Nuri00 » dv. abr. 24, 2020 7:40 pm

Hola noies!

entro per portar una mica de llum!

avui he rebut un correu electrònic avisant que tornen a activar els processos de reproducció assistida. Suposo que poc a poc ja ens aniran trucant!
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dv. abr. 24, 2020 9:46 pm

Hola nuri! A quina clinica et fas la RA? A mi mha trucat la dra i mha explicat que la setmana q ve m’he d fer analisis de coronavirus i de serologia. Si tot surt bé, em donaran ja la medicacio per preparar l’endometri i fer transferencia.

A veure si podem començar a veure la llum.

Ànims.
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Nuri00 » ds. abr. 25, 2020 8:10 am

Hola esperança87!

jo a la Dexeus. Tenim hora amb el dr. a principi de maig perquè ens digui quines proves hem de fer i ja posar dates.

Jo també tinc endometriosi o sigui que imagino que em faran les mateixes que a tu. Què t'han fet exactament? són gaires coses?
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » ds. abr. 25, 2020 9:29 am

Quines proves et refereixes? A les d’abans de començar punció? A mi em van demanar analítiques, AMH, eco. I al meu marit seminograma. Llavors si tot surt bé, imagino q ja et diran quan començar amb les punxades. En el meu cas per la endometriosis, no em van deixsr fer transfe en fresc i mhan donat un gel vaginal per posar “bonic” l’úter i ara mateix no tinc regla de fa 3 mesos. A veure en el teu cas que decideixen fer-te. Ja ens aniras explicant. Una abraçada.
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xocolatina » dt. abr. 28, 2020 8:18 pm

Hola noies,

Veig que comencem a posar fil a l’agulla!
Maleït coronavirus...

Abans del confinament vaig començar L’estimulació i vaig poder-me fer la punció.
No va anar gaire bé, ja que només tenim un blasto congelat, pero per sort, amb dgp superat i es sa.
D’aquí un meset histeroscopia quirúrgica i després recuperació i transferencia...anant bé, espero que sigui abans d’acabar l’estiu.
Va per llarg...

Com aneu la resta?
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xocolatina » dt. abr. 28, 2020 8:19 pm

Hola noies,

Veig que comencem a posar fil a l’agulla!
Maleït coronavirus...

Abans del confinament vaig començar L’estimulació i vaig poder-me fer la punció.
No va anar gaire bé, ja que només tenim un blasto congelat, pero per sort, amb dgp superat i es sa.
D’aquí un meset histeroscopia quirúrgica i després recuperació i transferencia...anant bé, espero que sigui abans d’acabar l’estiu.
Va per llarg...

Com aneu la resta?
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dc. abr. 29, 2020 12:50 pm

Hola xocolatina!!! Tranquila, que aquest embrionet sa serà el que implantarà!!! Saps quan podras començar amb la transfe?

Jo demà vaig a fer-me la prova i si surt bé, començare amb la medicació per fer la transferencia. Així que si he de triar un resultat, prefereixo haver passat el COVID de forma assimptomàtica i tenir anticossos perque em quedare mes "tranquila" durant l'embaràs.

La resta com esteu?

:--/)
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dc. abr. 29, 2020 12:52 pm

Perdona, que he vist que t'han d'intervenir. Que t'han de fer,? si es pot saber clar.

molts ànims!!!!
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xocolatina » dc. maig 06, 2020 4:32 pm

Esperança, que tal? Ja estas amb la preparació de l’endometri per poder transferir?
Tens data aprox?

Doncs tinc una histeroscopia programada perquè tinc l’úter arcuat, i a la clinica on estic ho volen tot perfecte abans de transferir. segurament, després de la intervenció hauré d’esperar dos/tres cicles per la transferencia...

Com aneu les altres?
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
GEORVI
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. abr. 18, 2018 4:51 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: GEORVI » dc. maig 06, 2020 11:05 pm

Hola! Jo vaig fer una FIV el mes de Març i va donar negatiu, no em van quedar ovuls per vitrificar aixi que em hagut de començar de 0. Ens han tingut parats ara amb tot el tema del Covid 19 i ara el dia 14 començo ojala em vagi bé! Quin pastón!!!! Sabeu on podria trobar medicació més barata? Ara m'han demanat una que és carissima i clar em fet dos FIV en import 100% integre ?-) gràcies
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dj. maig 07, 2020 3:31 pm

Hola xocolatina: vaig començar amb la medicacio aquest diumenge i el 14 tinc eco de control. Si tot esta bé potsr pel 19/20 de maig fem la transferencia. Estic cagada... des-de el gener esperant aquest moment i ara tinc por de q no vagi bé. Al control van veure q no tinc cap quiste de endometriosis, per tant el tractament que he fet fins ara ha funcionat! :)

Sobre la medicacio mes econòmica no se que dir-te. Jo em vaig comprar la que em van receptar i deu ni do els calers q van volar... molta sort!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Nuri00 » dv. maig 08, 2020 6:43 am

Hola noies!!!
esperança que bé!!!! això ja ho tens aqui!!! :b-))) :b-))) et trobes bé amb la medicació? això que diuen que et trobes malament és cert??

doncs jo us informo que ja m'estreno com a cercadora oficial de FIV2020!!! ahir ja vam començar els anticonceptius durant 20 dies, i si tot va bé al juny ja farem punció i transfe.

És la meva primera vegada i estic entre emocionada i cagada!!! m'han explicat mil vegdes el procés de com anirà tot, però crec que estic tan emocionada que no retinc la info jajaja aniré fent el que em vagin dient i llestos, no em penso atabalar. Fa 1 any i mig que busquem de forma natural i no hi ha manera, l'endometriosi no ens està ajudant gens, i hem decidit provar FIV. A vegades penso si ens hem precipitat, però hem fet el què sentiem, i amb l'endometriosi probablement s'hauria allargat molt més la cerca.

Total, que ja decidits, aqui estem!!!! espero poder copmpartir amb vosaltres aquest procés!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::