FIV 2020

Tractaments, clíniques, medicaments..
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: rakele » ds. juny 27, 2020 11:09 am

Hola guapes,

Doncs jo estic rarota.. ahir tenia casi descomposició, no se si degut a la medicació o què. Als matins tinc molta son, suposo que de la progesterona. A part d això no noto res, ni em fan mal els pits.. potser de tant en tant noto una espècie de tibamenta als ovaris però tampoc ho tinc clar.
Estic bastant rallada no se pk no paro de dir-me a mi mateixa que no haurà funcionat, que no passa res, que ho tornarem a intentar.. no aconsegueixo pensar en positiu.. :(

Petons a totes
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
ELSA23
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 13, 2020 8:36 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ELSA23 » ds. juny 27, 2020 4:07 pm

Hola noies!!

Rakele no has de pensar aixi!! Independenment del resultat o del que sentis, has destar positiva!! Tu vas veure com et posaven lembrio oi? Doncs ja esta, estas embarassada i punto!! Fins que es demostri lo contrari!! Quan tinguis pensaments negatius parla amb embrió i demanali disculpes...

Lluna de xoco: que guai!! Consells ? Doncs jo la veritat ho estic portant bastant bé! Tret de un parell de dies que he estat més negativa a estones, ho porto bé! Tinc molta esperança a que surti bé, perquè si, perquè ens ho mereixem. Intento comportarme con una embarassada, descansar , passejar, prendre solete...

Estic amb mitjons tot dia perque tinc fred peus, vaig bebent aquarius 0, un dia vaig anar de compres, hem anat a dinar i sopar fora, a prendre gelat per les tardes... Intento fer coses que em facin feliç i que passi el que hagi de passar.

Jo vaig cometre lerror dexplicarli a ma mare perquè m'estava posant molt nerviosa i es una persona que necessita molta atenció i es dpresiva. I avui un altre vegada l'hem tingut (això no em va bé però he intentat que duri ppc la conversa), perquè pretén que no surti de casa en 12 setmanes si és positiu ... Així que com veig que estarà intentant controlarme tot, he pensat que dilluns li diré que ha sigut negatiu (si ha sigut positiu) i que no vull parlar del tema. Així ho mantenim entre nosaltres fins que passi risc....

Que us expliqueu vosaltres?

Petons a totes i als embrions.
Petitsuis
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. juny 04, 2020 7:49 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Petitsuis » ds. juny 27, 2020 4:37 pm

Hola noies, com esteu?

Us vaig llegint però sense ànims de contestar!

Elsa, dilluns ja sabràs, que bé! Jo això d'explicar-ho no ho hem fet a cap de les dues parts, ni als seus ni als meus pares. La que si que ho sap és la meva germana que també ha passa't pel mateix. Hi ha moltes vegades que el cor em diu que ho explica, perquè sembla que treus un pap que tens a la gola, però després he vist, en el meu cas, que millor no haver-ho dit per no fer-los patir ni que macribillin a preguntes.

Rakele, molts ànims! És normal estar rarota, portem un bon xute de medicació i a més fins que no es demostri lo contrari estàs embarassada! Pensa que el positivisme es molt important.

Lluna, que guai! Això ja està aquí, dis 2 juliol es aquí mateix! Quina ilu, jo hi tornaria a passar ara mateix! Si que dóna la sensació que tot és molt lluny, però és va passant. A poc a poc i passa ràpid!

Nosaltres estem força malament, des que vam saber que la beta era baixa. Vaig parlar amb la clínica i em van dir que si pel dia que estava amb blasto havia d'estar a 20(per posar exemple), jo estava a a 12...per això consideraven que estava baixa. I que ho feien així per treure pressió a les pacients. I la repetien al cap d'una setmana,me la volien fer dijous que ve, però tota l medicació se m'acabava el dimecres i els vaig demanar per favor que madelantessin la beta. Com que em van veure tan angoixada, i que sabem que serà un bioquímic, m'han adelantat lanalitica a dilluns dia 29. Aquell dia ja podran veure si ha evolucionat o no el valor. Jo ja se que no ha pujat el valor, perquè m'ho noto... M'ho noto als pits, m'ho noto amb el pipi, m'ho noto amb tot...
A part, no us enganyare.... A la proba d'orina ja gairebé no marca gens... Menys que dilluns passa't! Així doncs... Ha tornat a ser un bioquímic...

Em sap greu perquè el meu home te assumit que aquest era l'últim cop, però jo no em vull rendir. El. Problema és que es el 3er,i haurem de mirar a veure que passa exactament.

Ell està molt distant, nerviós, enfadat, dolgut.... I encara sembla que l'hagi de consolar jo! I a mi qui em consola?

Ara si que se'm fa tot costa amunt, tinc ganes d'acabar això ja i poder fer vida normal!

Bé, molts ànims a totes i anem parlant!
ONES
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. març 05, 2020 4:00 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ONES » ds. juny 27, 2020 8:25 pm

Hola noies!!!

Petitsuis, quin greu..., tot i que aviam dilluns que us diuen i sobretot si és bioquímic que ha pogut passar.
No recordo si us queda algun embrió.

Rakele, molts ànims que encara queden dies i els simptomes són enganyosos.

Elsa, dilluns ja!!! Que poquet falta. Veig que ho vas portant força bé :ok:

Llenadexocolata, el dia 2 també ja es aquí :love:

Ego: nosaltres dilluns cita amb la doctora i quan baixi la regla començarem. Em van trucar i sembla que a la prova que em van fer ha sortit la finestra d'implantació una mica alterada. Van posar el blasto a dia 5 com solen posar tots els blastos i sembla que si la implantació està desplaçada por ser un motiu que afecti i no pugui aferrar-se bé.
Dilluns ens ho explicaran millor. Espero que amb aquesta dada i la medicació recomanada per la inmunòloga, aquesta vegada vagi bé :cnen:

Una abraçada i bon finde maques!!
ELSA23
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 13, 2020 8:36 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ELSA23 » ds. juny 27, 2020 8:48 pm

Hola noies,

Petitsuis... No he entès bé el que has explicat... que vols dir que et vas quedar sense medicació? Ara dius? La veritat això del bioquimic i lectopic són la major putada del món... em sap molt de greu.... realment és desesperant i no es just pel que hem de passar.... jo de vosaltres intentaria oblidar el tema i aneu de vacances o feu algo que embarassada no haguessis pogut fer... I després en uns mesos ja penseu que feu...

Ego: en el nostre cas també es la última si no funciona bé... hem fet 2 FIVS en 6 mesos x privat (tot i que només una transfe que es aquesta) i jo a sobre he perdut la feina i no tenim més estalvis.... A més faig 40 en unes setmanes... I això era en part com un regal de cumple... Jo ara començo a tenir angoixa i pors... tinc mal de regla i el pit ja no em fa mal... No vull ni pensar... Jo crec que per això no he tingut picarols a ferme un test. Un negatiu m'hagués enfonsat....

Rakele com et trobes?

Noies... necessitem que algú ens injecti una mica alegria perquè crec que estem una mica xof totes...

Petons
ELSA23
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 13, 2020 8:36 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ELSA23 » dg. juny 28, 2020 7:43 am

Hola noies!!

Avui ja no mhe pogut aguantar més i m'he fet un test a casa. Bueno dos, d'aquells baratos de amazon i amb el segon pipi del día!! Han sortit els dos positius fluixet +++++ (suposo que perquè tb m'ho estic fent abans d"hora). Espero que la beta sigui molt alta demà. Envieume molta força i energia positiva!!!!

Petons
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: rakele » dg. juny 28, 2020 10:37 am

Guapíssimes moltes gràcies pels ànims!

ELSA: nena, això pinta molt bé!!! t’envio moltíssima energia positiva!!!! jo crec que tampoc em podré aguantar i em faré un test abans segur.. jo tb he fet l’error d’explicar-ho a massa gent i ara tothom està pendent i també m’estic agobiant per això :(
PETITSUIS: ostres.. em sap molt greu el què dius… no se, t’envio ànims però imagino que en aquests moments us costa pensar en positiu. molta força..
ONES: ostres, doncs espero que finalment hagin trobat el què us passava!! creuem els dits!
LLUNADEXOCOLATA: que bé, ja teniu data per la transfer!! jo no estic portant massa bé la betespera .. sóc molt impacient i m’està costant molt :(

Ego: estic millor.. el meu problema és que totes les coses que em fan feliç, o gairebé totes, impliquen esforç: anar d’excursió caminant, en bici, banyar-me al riu amb l’aigua gelada.. però bueno, a caminar sí que hi estic anant cada dia.. ahir vaig a anar a buscar bolets a la tarda i vaig tornar molt més tranquila a casa.. a la clínica ens van dir que haviem de fer vida normal, però sempre tens pors de si alguna cosa és massa esforç, o si estàs fent alguna cosa malament.. també em passa que just la meva cosina ha parit el segon fill i ja li he dit que no aniré a veure-la fins més endavant, imagino que a totes us passa que teniu certes enveges dels casos “normals”.. i la gent que no ha passat per això no enten res.. fins i tot l’altre dia em va demanar si ens plantejàvem adoptar!! aquesta pregunta no se li pot fer a algu que està hormonada fins les celles i patint tot aquest procés :ufs: … en fi..

petons a totes!
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
Petitsuis
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. juny 04, 2020 7:49 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Petitsuis » dg. juny 28, 2020 9:30 pm

Hola noies,

Ones, si ens queda embrions però no eren de molt bona qualitat i a més estaven desvitrificats un cop, per tan la qualitat és baixa. Per tan, segurament no tirarem per aquí! No he entès la proba que us van fer de la finestra d'implantació, en què consisteix? Perquè és fa aquesta proba?

Elsa, quan vaig explicar lo de la medicació em referia a que la segona beta me la volien fer dijous dia 2 juliol, i tota la medicació m'acabava dimecres al matí dia 1 juliol... Per això vaig demanar que siusplau madelantessin la beta a fi que no hagués densetar un paquet de cada cosa de medicació i haver-la de deixar oberta sense poder tornar a la farmàcia. Demà quan em donaran el resultat, a la tarda podré tornar la progesterona que em punxó i val 70 euros 3 dies que em dura i el. Progynova que també em dura 3 dies i val 20 euros la caixa. Sembla que no, però vas sumant diners! No sé si m'he explicat ara. Sobre lo de fer algo que embarassada no hagués pogut fer, ja ho pensava.... És una opció, a veure com passem estiu. El 'problema' es que el meu home ja té 43 anys....
T'envio molta energia i positivisme, aquests positius que t'has fet són els que donen llum per ser positiva! Ja veuràs, demà serà bona noticia!

Rakele, tens raó quan dius que la gent que no passa pel que passem natres, no poden arribar entendre el que es.... És molt dur, i mentalment i emocionalment es una càrrega bestial! I no cal dir que la parella també se'n ressen....
A nosaltres també ens van dir que fessim vida normal sense esforços, perquè un cop feta la transfer, si evoluciona, es un embaràs normal.

EGO: així doncs, vaig demanar dadelantar la beta i mea van programar demà,es que no tenia sentit esperar a dijous. Per tan, demà a les 10:30 tinc beta i suposo que a finals matí ja hauré acabat aquest procés. Continuo amb una mica de mal de pits, però això és la.progesteroba...i depèn de com tinc punxades a baix que es deu preparar la regla. Quan deixi medicació, suposo que és posarà tot a to...

Bé noies, anem parlant! Molts ànims a totes i petons!
ELSA23
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 13, 2020 8:36 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ELSA23 » dl. juny 29, 2020 10:09 pm

Hola noies!!

Em passo x aquí per explicar-vos que avui era la meva beta i ha sigut de 300. Estic embarassada!! I res... perquè veieu que tot és possible, en el meu cas faig 40 anys en 2 setmanes, la primera fiv al gener va ser un desastre perquè ni vem arribar a transferència, i aquesta que era l'última, només teniem 2 embrions de dia 3 que ni eren blastos ni tenien qualitat A.... Però jo vaig confiar en ells i ha funcionat la màgia perquè sentia que aquesta vegada sí habia de ser.

Amb això us vull dir que heu de confiar en el vostre cos i no fer el tractament amb por. I si no ha funcionat en una clínica, jo canviaria... Segur que us arribarà el vostre moment aviat i encara sou joves...

Molta sort a totes! Xx
Albeta1989
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. juny 29, 2020 10:13 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Albeta1989 » dl. juny 29, 2020 10:23 pm

Bon vespre a totes!
Sóc nova i avui l'estrena! No és un bon dia perquè m'han donat el resultat de la beta i ha donat negatiu. És la meva primera FIV i no tinc cap més embrió congelat, ja q no van tirar endavant! Avui estic bastant xof... Ho veig tot negra! Se q estic en bones mans (Dexeus) i estudiaran el cas per veure q ha passat! Però Estic una mica rallada! El 13 de juliol tinc hora per mirar el nou enfocament!

Sóc jove, tinc 30 anys i això juga a favor, però estic atabalada!

Per últim, felicitar a totes la Mamis q ús ha donat positiu la Beta! Enhorabona!!!!!

Una abraçada molt gran!
Mil gràcies!

Alba
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: rakele » dt. juny 30, 2020 9:56 am

hola boniques!

ELSA!!! moltes felicitats!!!! com m'alegro de llegir aquestes linies teves!!! que bé, estic molt contenta per tu! i m'anima molt llegir-te! :love: Sabeu ja si han implantat els dos embrions?
Petitsuis: com va anar la teva BETA d'ahir??? tens bones notícies? espero que sí.. t'envio una abraçada molt forta!!!
ONES: com va anar la visita d'ahir? així es confirma que tens la finestra d'implantació una mica alterada?
Llunadexocolata: com va l'espera per la transfer?? és fa llarg eh! ànims que ja ho tens!!!

hola Alba, benvinguda! no t'enfonsis!! sí, la teva edat juda molt a favor!! segur que a la propera ho aconsegueixes! jo tinc tres amigues que ho han fet a Dexeus, molt més grans que tu i ho han aconseguit! animat!!!

ego: jo estic molt i molt impacient..ara ja amb mal d'ovaris, mal de cames.. i moooolta son al matí... és horrible!! potser demà matí em faré un test.. ja veurem..

♡ Llista:

- LlunadeXocolata - Transfer 02/07
- Elsa: transfer 2 embrions. Beta 29/06- POSITIU!!
- Petitsuise : transfer 1 embrió. Beta 25/06
- Rakele: transfer. 1 embrió 23/06. Beta 03/07

petons!
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
Albeta1989
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. juny 29, 2020 10:13 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Albeta1989 » dt. juny 30, 2020 10:17 am

Moltes gràcies pels ànims! La veritat és que he estat llegint molt aquest fòrum i hi veig un gran recolzament!

Suposo q amb els dies les coses es veuran diferents!
ONES
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. març 05, 2020 4:00 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ONES » dt. juny 30, 2020 12:47 pm

Hola noies!!!
Primer de tot, Elsa, moltes felicitats!!!! Quina bona notícia!!! :-()) :love:
Ara a cuidar-se molt!

Albeta, benvinguda i ànims. Aviam si estudien el cas i veuen el qué. Nosaltres ens va passar el mateix. Primera fiv, negatiu i sense més embrions.
Amb 30 anys, com dius, tens més marge.

Petitsuis, espero que estiguis bé... t'envio una abraçada. El que em preguntaves de la finestra d'implantació és el test ERA. És per ajustar al maxim el moment de la transfer.També em van fer el test ALICE I EMMA per descartar infeccions.

Rakele, ja queda poquet pel dia 3!! :-o00m i també queda poquet per la teva transfer Llunadexocolata! Que bé!!

Ego: doncs si, ahir visita i ja he començat amb el progyluton. Suposo que el 7 o 8 començarem estimulació.
Finalment la finestra d'implantació està només 6 horetes desplaçada. Pot afectar, però és difícil que sigui la causa com a tal. Tot lo altre ha sortit bé.
Tema inmunologia ja us vaig comentar que també i havien cosetes, però petites; així que tampoc això indica la causa del negatiu. Portaré una medicació per estar cubierta per si de cas.
No tenir la causa em preocupa i desanima una mica. Més després d'haver fet tantes proves abans de començar aquest segon intent. Tampoc m'agrada prende medicacions "per cobrir", sense causa concreta clara.

El que si farem diferent serà l'estimulació. De 16 folicles només 3 van ser madurs.
Van fecundar 2 i només un blasto (això ens han dit que és normal perquè sovint algún es queda pel camí).
Pensen que podem augmentar el número de madurs i tenir més embrions amb aquesta medicació diferent tot i que, clar, no poden assegurar-ho. Hem decidit provar-ho,tot i que costa una mica passar per tot el procés de nou.

Ens anem explicant!!
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dt. juny 30, 2020 3:00 pm

Hola boniques!!! Us he anat llegint... però com sempre sense trobar un forat per respondre!!! :camio:

Rakele Vaaaa!! Que la propera en cantar positiu seràs tu!!!!!!!! :content: Ja no et queda gaire!! Però t'entenc... estic preocupada per com portaré el tema de la betaespera... Quin patir! Ja pateixo ara per el que faig o deixo de fer, el que menjo o deixo de menjar... no em vull imaginar a partir de dijous... Em fa pànic fer qualsevol cosa que pugui afectar les possibilitats d'implantació... Que al final si s'ha d'implantar implanta...però ufff!!!!

Elsa Ahir em vaig passar el dia entrant esperant a trobar aquesta noticia!!! Felicititats!!!!! Ara a cuidar-te molt i a gaudir!!!! Ja ens aniràs mantenint informades!! Tu com et trobes? Us han donat ja hora per la primera eco? Que emocionant tot plegat!!!!!! :love:

Albeta Benvinguda al grup! Som del mateix any!! M'ha fet gràcia!
Quin greu el que expliques... la veritat és que quan has de passar per aquest camí de vegades sembla un mal son... I hi ha moments que sembla que toques fons... De les poques coses que he aprés de tot plegat és que els dies passen, i els dolents per molt dolents que semblin també...
Aquí el camí compartit es fa una mica menys pesat... Ànims que al 13 de juliol en un moment ens hi plantem :globus:

ONES En res ja tornes a estar amb les punxades a tope!!! :miko:
Entenc que deu ser una mica frustrant no haver trobat una causa que ho expliqui tot... :-o00m però qui sap... potser una mica d'aquí i una mica d'allà... :-o00m Tan de bo amb tots aquests reajustaments la propera sigui la bona!!! : lasito :

Petitsuis Què tal vas?

EGO: Jo segueixo emocionada a més no poder! :oset: i amb mil pors i preocupacions... Després d'un abort la idea d'un nou embaràs emociona a la par que aterra!!!! Em preocupa una mica tot plegat! Però alhora també penso que potser ara ja si que em toca!!! I que tot sortirà bé!!!! Dissabte tinc un aniversari... i m'emociona pensar que hi aniré amb el meu petitó dins!!! Aniré molt tranquila... per passar una bona estona... Ni banyar-me a la piscina, ni alcohol per suposat ni cafeina ... En fi, res del que es suposa que no puc prendre...
Em veig a venir que arriben uns dies rarus de muntanya russa emocional!!

Tema explicar-ho familia... jo els he explicat... Perquè la situació va arribar un punt que era insostenible... tot ho portàvem entre jo i la meva parella.... i pesava massa... El Nadal va ser delicat... no estàvem per celebracions i vam voler explicar una mica per què...
A més, la meva cunyada (per part de la meva parella) es va quedar embarassada, obvi que a la primera..., poc després de jo tenir l'avortament... Emocionalment per mi va ser horroròs... :-o00m Em fa mal de dir, però va ser així... i vam trobar que tot seria més fàcil si explicàvem pel que estàvem passant... I meny mal que ho vam fer... Clar que algun comentari d'aquells que fan mal ens hem hagut de menjar...com ..."A la que estiguis tranquil·la t'hi quedaràs" "T'has de relaxar...." "Avui en dia no passa res... podeu adoptar" però bueno... al viure el procés amb nosaltres sembla que han pres una mica més de consciència...

La data de transfer la sap casi tothom ... a ma mare no li he dit perquè és de les que m'agobiaria... I també em fa gràcia si és positiu poder guardar-me el factor sorpresa... pel mateix motiu no diré a ningú la data de la beta...

Quin rollu us he fotut en un moment :r)

Que acabeu de passar un bon dia guapes!! Una abraçada!! :-()-)


Reprenc la llista!!! Les que no hi sou us hi podeu anar afegint!

♡ Llista:

- LlunadeXocolata - Transfer 02/07
- Elsa: transfer 2 embrions. Beta 29/06- POSITIU!!
- Petitsuise : transfer 1 embrió. Beta 25/06
- Rakele: transfer. 1 embrió 23/06. Beta 03/07
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Albeta1989
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. juny 29, 2020 10:13 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Albeta1989 » dt. juny 30, 2020 5:04 pm

Hola!!
Lluna de xocolata: jo sóc de les que ho va explicar perquè pel tema escola, sóc mestra, faltava molt pel fet d'anar a la Dexeus i per evitar especulacions, vaig explicar. Tinc clar ara, que quan ho torni a explicar, no ho diré a ningú! Anirem fent! El pal q t'emportes després es bastant dur....

T'han de fer la transferència oi? Ja explicaras! Que bé que siguem de la mateixa edat! A mi tb m'ha fet gracia! Es la primera FIV? Quants te'n Posaras!? Perdona, es que entre ahir i avui he llegit molt i no recordo massa!

Les q esteu esperant la beta esperant, molts ànims! Es viu molt Intensament... Jo tenia dies de tot! Però penso que pel següent cop, intentare q no sigui exclusiu. Em refereixi que intentare no centrar-me només en això!

Una abraçada per totes
Albeta1989
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. juny 29, 2020 10:13 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Albeta1989 » dt. juny 30, 2020 5:07 pm

Elsa! Enhorabona!!!! A gaudir molt!!

Lluna de xocolata: ara he vist el dia de la transferencia! Ànims! A on ho fas?
Juliet2017
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. juny 30, 2020 11:34 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Juliet2017 » dt. juny 30, 2020 11:48 pm

Hola noies, fa uns dies que us llegeixo i m'he animat a participar. Em presento, sóc una noia de 39 anys, el 2016 vaig fer la primera FIV despres de que totes les proves sortissin correctes i de 4 IAS fallides. El resultat va ser 13 ovuls, 11 fecundats, 3 embrions qualitat C congelats a dia 3. Em van fer transfer diferida de 2 embrions i tinc una nena preciosa que ara ha fet 3 anys. Doncs bé, en aquest moment estic prenent Progynova doncs el dia 10 tenim transfer de l'embrió que teniem congelat

Teniem l'esperança que el germanet o germaneta vingues de manera natural pero no ha estat possible, aixi que sant tornem-hi

Molts anims a totes i moltes felicitats per aquestes betas possitives, el camí és llarg i dur però quan tingueu el vostre bebe en braços tot haurà merescut la pena
Albeta1989
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. juny 29, 2020 10:13 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Albeta1989 » dc. jul. 01, 2020 7:24 am

Bon dia a totes! Espero que estigueu totes bé!!

Juliet: benvinguda! Que bé que et funcionés a la primera! Esperem que aquest embrió que teniu congelat s'agafi bé! A quina clínica ho fas? Ja ens explicaras!

Lluna de xocolata: demà és el Gran dia! Com estàs?

Rakele: com portes la beta-espera!? Va, que ja queda pooquet! Ànims!

Una abraçada!
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: rakele » dc. jul. 01, 2020 7:27 am

a
rakele l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 02, 2020 12:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
Albeta1989
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. juny 29, 2020 10:13 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Albeta1989 » dc. jul. 01, 2020 9:07 am

Ohh Rakele... No et preocupis! Tal com dius, és massa d'hora! No perdis l'esperança!! Endavant!!!! Molts ànims!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::