FIV 2020

Tractaments, clíniques, medicaments..
Petitsuis
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. juny 04, 2020 7:49 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Petitsuis » dv. juny 12, 2020 1:36 pm

Lluna de xocolata!!! Quina alegria! Perdona, pensava que era demà... Com la Elsa! Doncs com me n'alegro, molt bones notícies!

Rakele, si que es millor així... Descongelar per veure quins arriben a blasto i si algun arriba, que espero que si, transferir aquell... Saps que passava?!! Que si no ho fèiem així, ens podíem jugar el dia, amb el sentit que potser m'havia fet tota la preparació per arribar al dia de la transfer i aquell dia haver descongelat un embrió que no hagués anat a més.... Per assegurar-nos el tiro, millor fer-ho així!
També es veritat que les altres dues vegades no ho havíem fet així, i ara es tot nou.... Heparina i aspirina, més progesterona punxada... Sembla que si tot és punxat, el cos també ho absorbeix millor(tot és molt més car perquè no entra en recepta) però al final quan portes tanta càrrega econòmica a damunt ja no et ve de 50 euros...avui començo amb la progesterona punxada al vespre i a partir d'aquí cada 12 hores, una matí i una a la nit i així fins el dia de la beta. Ja veieu, semblare un colador amb tants forats!
Nuri, que t'han dit avui? Ja ens explicaràs...
Petons noies!
ONES
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. març 05, 2020 4:00 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ONES » dv. juny 12, 2020 8:38 pm

:p-) :p-) :p-) quina bona noticia Llunadexocolata!! 15 madurs de 17!! Que bé!!!

Elsa, molta sort per demà!!!

Nuri que tal estàs? Entenc perfectament el pal de passar de tants a només 2... A nosaltres ens va passar ( de 16 a 2), però després de la punció perquè eren immadurs. Al menys està bé saber-ho abans i poder decidir si ho aplaceu o tireu endavant. T'envio molts ànims!

Bon cap de setmana a totes!!!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Nuri00 » ds. juny 13, 2020 7:40 am

Bon dia boniques!

perdoneu que entraré a fer ego....després personalitzaré bé.

bueno, doncs al final hem parat el tractament. Després de 15 dies d'estimulació només tenia 2 ovuls crescuts, i sense gaire bona pinta tampoc. La doctora no ens va deixar ni escollir perquè diu que amb el potencial que tenen els meus ovaris i la meva edat, que no ens hem de conformar amb aquest resultat. Havien anant molt prudents perquè semblava que tenia risc de sobreestimulació, i resulta que ens hem quedat molt curts. Diuen que tinc molt potencial perquè vagi moltissim millor, que no pateixi. Per nosaltres millor que hagin escollit ells directament, perquè sino et quedes amb el dubtede si has fet bé.

Aixi doncs, ja hem parat, i dimarts tenim visita per veure com seguim. De moment esperar que em vingui la regla, i tornarem a començar amb dosis molt més altes des del principi.

Encara ens ho hem agafat prou bé. Suposo que com que ja ens ho veiem a venir, el pal ha sigut menys. Ara uns dies de calma, resset, i carregar piles per tornar a començar!!!
ELSA23
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 13, 2020 8:36 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ELSA23 » ds. juny 13, 2020 11:35 am

Hola nos, acabo de sortir de punció. Hem recuperat 5 de 10 només. Estic una mica espantada perquè mesperava més ... però contenta perquè l'última vegada no vam recuperar cap i va ser un desastre a l'altre clínica...

Lluna de xocolata:,quants us han fecundat?

Nuri: heu fet molt bé. Ja veuras que a la propera anirà millor!!

Petons a totes
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: LlunadeXocolata » ds. juny 13, 2020 6:36 pm

Hola a totes!!!! :-()-)

Petitsuis Si ho tinc ben entès aquest dimecres et fan ja la transfer!!! Quina emoció!!!! En principi pel que jo tinc entès...si arriben a blasto hi ha més probabilitats d'èxit en la implantació!! Ja veuràs com aquesta serà la bona!!!!

Rakele Si!! En principi mirarem que tots arribin a blasto i a dia 5 congelarem! x*x*x
Què tal portes l'estimulació? Jo la veritat és que ara mateix em sento molt tranquila i pacient també... espero que segueixi així :miko:

ONES Gràcies!! Si, la veritat tenim números molt bons!!! Ara espero que la qualitat també sigui bona :oset:

Nuri Ostres... dintre de tot són bones notícies... Saber que tens molt bon potencial... de vegades suposo que per por a la sobreestimulació no se la juguen... i en aquest cas podrien haver apretat més... Quin greu!!! Però bueno... tal i com dius, ara descansar, fer resset i ja veuràs que en res tornes a estar a tocar de la punció, i aquesta vegada segur que et controlen millor i apuren més!!! Molts i molts ànims!!! :content:

Elsa En aquests 5 hi ha el vostre campió (o campiona!!) ja ho veuràs!!! Pensa que al final més val qualitat que quantitat!! M'alegro que la intervenció hagi anat bé!! Ja ens aniràs explicant com avancen : lasito :


EGO:
Doncs avui ja fa un dia de la punció, encara no em crec que hagi sigut capaç de passar-hi... No sé si us passa, però de vegades miro enrera i em sembla mentida tot plegat :-o00m

Jo em trobo bé, em noto encara una mica inflamada i amb alguna punxadeta, però vaig bé! Ja em van dir que entrava dins la normalitat. A mig matí hem rebut trucada de la clínica, patia una mica per si hi havia masses baixes...però no! Estem contents i optimistes! Dels 15 madurs s'han fecundat 12! Dilluns ens tornaran a trucar per saber quants han arribat a dia 3, i la idea inicial és portar-los tots a blasto, i llavors congelar.
El doctor també ha parlat amb mi, m'ha mandat posar-me parxes d'estradiol (l'evopad, el coneixeu?) a partir del primer dia de regla, 3 parxes i canviar-los cada 4 dies... Llavors ecos de control i quan la cosa estigui al punt ja podrem posar data a la transfer i començar amb progesterona, això últim encara em sembla molt lluny... però en realitat arribarà en menys de 3 setmanes!!!!!
Estic molt emocionada... però de moment també força tranquila... Espero no desesperar amb els dies :()()::::


Una abraçada molt forta a totes!!! Com més m'endinso en aquest món més veig que sou totes unes valentes!!! Molts ànims a totes!!! Que acabeu de passar un bon finde! :love:
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
ELSA23
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 13, 2020 8:36 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ELSA23 » ds. juny 13, 2020 8:38 pm

Hola guapes!!!

@petit suite: transfer dimecres!! quins nervis!!!

@lluna de xocolata: 12 fecundats!!!! quina meravella!!!! :-()) d'aqui tiniu ja tota la familia jajaja. Com es que no us fan la transfer la setmana que ve?

@Nuri: Com estàs?

Algú més té transfer la setmana que ve?

EGO: Espero que fecundin mínim 4 porque no farem més tractaments..... I espero poder vitrificar.... Estic optimista encara que no tingui molts.... Dema pel matí ens trucaran i jo ja comentó amb la proge. Transferencia dimarts, o sigui que no crec que ens facin arribar a blasto amb tant poquets!! ?-)

Jo porto tot el dia sofa i llit, no em fan molt mal els ovaris pero si em noto molt cansada.

Anem parlant... dessitjeume sort!!! ..::·· :love:

petonets
ELSA23
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 13, 2020 8:36 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ELSA23 » dg. juny 14, 2020 10:55 am

Hola noies,

Ja m'han trucat de la clínica. Del 5 ovocits madurs que van extreure dels 10 folicles, 4 eren fecundables i han fecundat 2. Demà ens confirmen hora transfe de dimarts. Esperem que aquests dos petitonets sobrevisquin...

Com esteu vosaltres? Lluna de xocolata tu com vas?

Petons a totes!!
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dg. juny 14, 2020 5:10 pm

Hola boniques!! :***:

Elsa Des d'un principi ens van plantejar que esperaríem un cicle per la transferència :-o00m Em van comentar que era per el tema de l'estimulació, no sé si potser en el meu cas perquè van veure que respondría força a la medicació... Però vaja... em van comentar que tindriem més probabilitats d'aquesta manera... Jo de bones a primeres anava molt convençuda a fer-ho tot seguit... però amb aquests arguments... No em ve d'esperar un parell de setmanes :content: Ja et dic... suposo que és pel tema de la meva resposta a l'estimulació :-o00m

Veig que tens a dos campions!!!! Els hi envio molta llum perquè tots dos aguantin fins dimarts i que la transfer sigui tot un èxit!!!! Tan de bo en uns dies estiguem celebrant el teu positiu :love: :love:

La Rakele també té la transferència al caure si no m'equivoco!!!! :()()::::

Nosaltres ja no sabrem res fin demà que serà dia 3. A veure quants hi han arribat!!! Cada nit vaig al llit pensant en ells i enviant-los molta força!!! jiji : lasito : En principi vaig entendre que demà també ens dirien la qualitat dels embrions... quina emoció tot plegat!! Avui segueixo amb alguna punxadeta, però puc fer vida normal, sense passar-me es clar! però puc anar fent...
Estic desitjant que baixi la regla aquesta vegada!! :miko:

La resta, ja ens anireu posant al dia!! Una super abraçada a totes!! :-()-)
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Petitsuis
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. juny 04, 2020 7:49 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Petitsuis » dg. juny 14, 2020 9:58 pm

Hola noies, com esteu?

Llunadexocolata, me n'alegro tants bons resultats! Si, has de pensar això, ells són els experts i ells si creuen que t'has d'esperar, doncs a ser pacients i esperar... A mi també m'ho van fer fer però per un tema emocional, i la veritat és que el confinament penso que ens va anar molt bé... Jo també hi penso sovint amb els meus embrions que estan allà... I que d'aquí poc els treuran i els faran arribar a blasto, a veure quants n'arriben! Ara a recuperarte al mes aviat possible!

Elsa, dimarts transfer.... Que guai! Ja veuràs com si que els 2 sobreviuran i podreu fer transfer tranquilament dimarts! T'envio molts ànims!

Nuri, com estàs? Dimarts aneu a visita oi? A veure per on us en caminen!

Jo estic cagada, emocionada però molt espantada! Em fa por que aquest cop que sembla que em trobat el problema dels meus aborts, tampoc vagi bé! I ara estic emocionada per dimecres, però de dimecres (espero que no hi hagi cap problema per fer transfer) fins el dia de la betaespera per mi és lo més dur! I mira que passa de 7 a 10 dies per fer analítica en sang però és fa etern! I tens símptomes de tota manera i no saps si es que estàs embarassada o es que la progesterona esta jugant una mala passada... No sé si m'explico!
Be,no us dono més rollo!
acabeu de passar Bon diumenge!
Bona nit, dins demà! :--/)
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: rakele » dl. juny 15, 2020 11:54 am

hola!!

Petitsuis: sí, la progesterona és un rollo! A mi em fa tornar boja! Molts ànims amb la transfer de dimecres!
Nuri00: no et desanimis! Segur que amb dosis més altes aniràs molt millor!
Elsa23: molta força per la transferència de demà!
Llunadexocolata: què et diuen? Quants estan superant el dia 3?

Ego: jo finalment tinc hora demà per fer el primer control abans de la transfer.. alguna de vosaltres sap quants controls es fan? Estic prenent estradiol des de fa una setmana (tractament hormonal substitutiu).. quines ganes de que arribi el dia de la transferència!

una abraçada!
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dl. juny 15, 2020 4:55 pm

Hola boniques!!! Veig que pròximament tindrem molts positius per aqui!!! Quina emoció amb tantes trànsfers!!! Per la resta que esteu a meitat de cami, anims i no defalliu!!!

Ego: estic fatal amb els vomits... començo aviat!!! Divendres vaig tacar una mica rosat i vaig demanar si em podien adelantar la eco per avui. Doncs bé, espero bessons!!! I hem pogut sentir el cor!!!! Quina passada!!! Estem molt contents!!! Però això de les nauseas m’estan deixant ko. Espero q no durin massa ....

Us envio molta força a totes!!! Us llegeixo!!!
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dl. juny 15, 2020 5:26 pm

Hola flors!!!!!!


Esperança Se m'ha escapat un crit d'emoció amb el teu post!!!!!!!!! >.-<: Bessonada!!!! :b-))) Amor per doble!!! Enhorabona per la notícia!!!! Com ho porteu???? Quin moment més bonic la primera vegada que sents el batex... :()():::: Ja ens aniràs mantenint informades!!!! Molts ànims amb aquests vòmits i nàusees.... tan de bo et donin una mica de tregua!

Petitsuis Entenc les teves preocupacions... però com dius, ara que ja han trobat què passa el pronòstic és molt favorable!! Ja veuràs que si!!! :content: Aviat estarem cantant el teu positiu!!
I tant que t'expliques bé amb el tema de la progesterona :oset: És horroròs! Ho vaig viure amb les IA... prou dura és l'espera que es complica molt més amb la progesterona... Sort que són poquets dies... tot i que si... es fan eterns!!!!

EsperançaRakele Ni idea de quants controls es fan.. imagino que fins a veure l'úter al punt! Jo hauré de començar amb l'estradiol d'aqui molt poquet... al final de forma oral, què tal és?


EGO: Avui a dia 3 hem parlat amb la clínica.... Seguim amb 12 embrions!!!! :miko: Pel que he entés, com que hi ha un molt bon número i la idea inicial ja era portar-los cap a blasto, no han sigut molt estrictes fins ara... Tampoc n'hi ha cap que hagi fet coses rares... però ja els tenen una mica catalogats i es veuen a venir quin arribarà i quin no... Tot i que ja m'han dit que de vegades els embrions poden sorprendre... Dimecres compten que si que hi haurà forces baixes... però sembla que aconseguirem amb un bon número de blastos... Tan de bo!!! M'ha dit que estan molts contents en com està anant tot i que son molt positius... I jo que encara no m'ho crec... :camio:
Ja hem quedat que parlarem directament dimecres per la tarda, un cop congelats el blastos i m'explicaran tot amb detall.

Avui m'han dit que finalment prendre l'estradiol de forma oral... Estic esperant a que m'enviin una recepta... Que ja no compto fins demà... espero que no triguin massa perquè no crec que la regla trigui massa a baixar :globus:

Que acabeu de passar un molt bon dilluns boniques!!! :-()-)
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
ELSA23
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 13, 2020 8:36 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ELSA23 » dl. juny 15, 2020 8:19 pm

Hola noies!!!

Esperança :que guaiii bessons!!!!! Quina passada!!!!

Lluna de xocolata: 12 fecundats a dia 3 quina passada!!

Ego: Jo estic una mica xof i realment no sé com acabarà tot això.... Demà tinc transfer però no sé si encara tinc 2 o ja tinc 1 o de quines qualitats són... ni m'han trucat ni res :( Perp bueno, que passi el.que tingui que passar... Ja faig 40 el mes que ve i aquest És l'últim tractament que fem.... Demà es la transfer a les 14.30h però em fa por ilusionarme perquè ni tan sols es/ són blasto...

En fi, petons i sort amb les demés transfers aquests dies/setmanes.

Muaaa
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dl. juny 15, 2020 8:50 pm

Elsa , no et desanimis abans d’hora!!! És un camí molt dur i ple d’entrebancs... però de vegades les coses surten bé... Just avui per les xarxes llegia el positiu d’una noia en una situació similar a la teva... tan sols dos embrions a dia 3 ... Així que ja veus... Des d’aquí t’enviaré tota l’energia positiva que pugui!!! Mira de gaudir el moment... passi el que passi, serà un moment bonic que recordaràs !!

Una forta abraçada i molts i molts ànims!!!! Tan de bo tot surti bé!!! Demà ens expliques què tal! Una abraçada molt forta bonica!!!
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Petitsuis
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. juny 04, 2020 7:49 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Petitsuis » dl. juny 15, 2020 10:02 pm

Hola noies!!!

Primer que tot Elsa, ànims! Com diu llunadexocolata no val la pena desanimar te abans d'hora.... És massa just, espera a demà a veure que et diuen i què passa. Ànims campeona, demà ens expliques que tal ha anat! Des d'aquí t'envio una forra abraçadaaaa

Esperança, quan llegia em feia salts el cor! Que fooooort! Me n'alegro moltíssim! Ànims amb vòmits i nàusees, això és passatger!

Esperança, a mi m'han fet 3 controls ecoografics i 3 analitiques des que vaig començar fins transfer. Més o menys, és orientatiu!

Llunadexocolata, jo L estradiol aquest cop també me l'estic prenent oral, les altres vegades el prenia amb pegat, la veritat per mi molt millor oral. Si que es mes car, perquè una caixa de 20 comprimits (me'n pren 6 al dia), però els pegats mb la roba són un rollo a part ue sempre estàs pendent de si l'absorció es correcta o no.

Bé noies, demà parlem!

Bona nit a tothom! :--/)
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: rakele » dt. juny 16, 2020 10:04 am

Hola!

Acabem de sortir de la clínica. Em fan la transfer dimarts!!! Estic molt emocionada!
El metge diu que l’endometri va perfecte i que tot estarà a punt per acollir un embrionet bonic!

Petons a totes!
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
Petitsuis
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. juny 04, 2020 7:49 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Petitsuis » dt. juny 16, 2020 10:17 am

Hola noies!

Rakele, que bé! Això va viento en popaaa!
Si, quan et marquen dia transfer es super emocionant, almenys per mi.

Jo tinc unes ganes de ser demà! Espero que demà no surti cap inconvenient!

Ànims a totes!

Besets
ELSA23
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 13, 2020 8:36 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ELSA23 » dt. juny 16, 2020 4:07 pm

Hola noies!!!

Ja tinc als meus petitonets adins!!! Han sobreviscut els meus campions yujuuu!

Petitsuise molta sort a la transfer de demà! 1 o 2?

Esperança Aviam si jo tinc tb bessons com tu jajaja

Nuri quan comences aprox?

Rakele nerviosa? Només queda una setmana!!

Per cert noies, com tenim moltes transfers a l'hora, havia pensat que ens podríem donar consells per afavorir implantació. Començo:

Porta mitjons, no tenir peus freds.
Parlar als embrions.
No estar molta estona banyera ni piscina.
Beure Aquarius.
Passejar.
Fer coses que et facin feliç
No fer sport ni aixecar pes.
Menjar sà.

Petonssss
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dt. juny 16, 2020 4:35 pm

Hola a totes!! Quantes novetats!!! :content:

Rakele Que bé!!!! Ja casi ho tens això!!!!!! :b-))) :b-))) Dimarts és d'aquí res!!!! Just era la primera eco no? Ha sigut un pim pam!!!!! :content: I ara has de prendre alguna cosa diferent... o segueixes amb estradiol? Et segueixen fent algun seguiment? Quina emoció!!!!!!!!! Dimarts creuarem dits per tu!!!!!

Petitsuis Ja queden menys de 24h!!! :()():::: :love: Ja veuràs que tot anirà bé!!!!!!!! Demà t'enviaré un munt de bona energia!!!!!

Elsa M'en alegro que els petitons aguantessin!!! Veus!!! Tens a dos campions!!!!! Ara ve la part més dura...esperar!!! :miko: :miko: Quan tens la beta???

D'aquí uns dies ja ho veureu!!!! Un positiu rera l'altre!!!!!! :r)


EGO: Avui m'ha baixat la regla!!!!!! :globus: No m'esperava que arribes tan d'hora ni tan puntual... El gine em va dir entre dimarts i dimecres i clavat!!!! Quina alegria quan l'he vist!!! Ni el mal em sap greu jaja :r) Avui començo amb el Progynova, dos pastilletes al matí i dos al vespre... Estic pendent que em donin hora per fer el primer control, quina emoció!!!! :oset:

Per cert... Ara amb el meu home no ens posem d'acord amb el tema de quants embrions posar, si és que podem decidir... Ell ara diu que 2 no ho veu... que quina por si en venen dos!! En canvi a mi el que em fa por és quedar-me sense cap! ... Prefereixo posar-ne dos!! I si venen bessons... jo encantada de la vida!!! No crec que tingui forces per tornar a passar tot aquest calvari per anar a buscar un segon... Però tampoc vull que ell acabi cedint a posar-ne 2 si no està del tot convençut... que complicat!!! :-:) Vosaltres què penseu?


Una abraçada boniques!!!!!
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Petitsuis
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. juny 04, 2020 7:49 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Petitsuis » dt. juny 16, 2020 5:31 pm

Hola!!!
Elsaaa!!! Que guai! Veus com no s'ha de tirar la tovallola abans d'hora!!!!!!???? Que bé! Que valentes dos, jo no tinc valor.
Ara cuidar-se molt i a que et mimin!

Jo demà a la transfer només un, no vull ser agosarada... Tinc altres patologies a part de les trombo i prefereixo un de sa i que tiri endavant!

Referent a lo que dius de consells, jo tots els que has anomenat anteriorment també els tenia presents... Lo dels peus calents si que ho havia fet els altres cops, l'Aquàrius també en bebia i lo de piscina i banyera si que ho tenia molt remarcat per la clínica que havia d'evitar estar submergida a l'aigua, tan de piscina com de banyera per possibles infeccions, així com també evitar relacions.

Llunadexocolata, que bo haver de dir quina alegria quan has vist la regla... Quan som noies que estem acostumades a odiar la!
Jo també faig Progynova, que van 20 pastilles a cada capsa i jo n'he fet 1 cada 8 hores fins fa una setmana que em va pujar la dosis a 2 cada 8 hores. (se'n van les caixes que és un contento... Jijijiji).
Referent a l'opinió de un o dos, és molt personal o de parella... Jo tenia el mateix dilema amb el meu home... Ell sempre deia 2 i jo deia 1. Tenim molt clar que si aquest cop va bé, segurament serà fill únic. </;-)

Bé noies, molts ànims a totes!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::