FIV 2020

Tractaments, clíniques, medicaments..
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: 46XX » ds. març 13, 2021 8:57 am

Bon dia noies!!

Ahir vam estar a la clinica per veure quan podiem començar i ens van trencar tots els esquemes...

Us intento explicar de manera ràpida, a veure si les que esteu en ovodonació em podeu donar la vostra opinió, que al fin y al cabo un ropa és el mateix a diferència que coneixes a la donant.

El primer cop que vam anar a la clinica ens van dir que el procediment era sincronitzar regles, punció (meva que sòc la donant) , icsi, i transfer (a la meva dona que amb les pastis per soncronitzar tindria l’endometri preparat). Ara bé, ahir anem i ens diuen que recentment la cosa ha canviat, que era es recomana fer-ho en cicle natural, que si no estem sincronitzades que em fan la punció, van la icsi, ho porten a blasto (5 dies) i congelen, i quan la meva dona tingui l’endometri preparat per ella mateixa, descongelen i fan la transfer.

El motiu, la preclampsia, que recentment s’han adonat de que un número elevat de dones està patint preclamsia, que és donat a que hi ha una doble donaciò, per tant el risc es multiplica per dos i a més sumant-li la medicació, es torna a multiplicar el risc.

Sabem que les taxes d’èxit entre embrions congelats i frescos és gairebé la mateixa (sino les noies no preservarien els seus òvuls per fer-los servir al cap dels anys) el que em fot una mica és que d’haber-ho sabut, ja m’hauria fet fa temps la punció jo, perquè ens hem esperat fin ara perquè la meva dona s’ha hagut de fer mil proves i supusadament al fer-ho en fresc, haviem d’esperar a acabar amb tota la seva història.

Ens van descolocar molt ahir i tot i que no ens han aconsellat ni una cosa ni l’altra, perquè al final som nosaltres dues les que decidim, estem un tant perdudes. La meva dona que seria la que patiria el risc, doncs clar, li ratlla bastant el tema ara.

Consell, plisssss!!!! El cuento de nunca empezar tenim nosaltres!

Ànims a totes, la veritat que és un gust haver topat amb vosaltres en aquest camí tan desconegut per nosaltres :)
Ariro
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 11:07 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Ariro » ds. març 13, 2021 9:13 am

Hola guapes!! :--/)

Núvol moltes gràcies per l'explicació de St.Pau. M'alegro que pugueu fer-hi un intent i que hagin tingut en compte les proves fetes, espero que en les properes visites tinguin més tacte i empatia!! Està bé que tinguin algun que altre mètode de selecció de l'esperma i que hagin derivat ràpid la teva parella a l'andròleg. Molta sort al maig!!

Lila, no m'he tret el gluten però si m'haguessin trobat les citoquines altes l'hagués hagut de deixar, em penso. No he fet aquesta prova així que no sé com les tinc, però m'he mirat les NK (tenen certa relació amb les citoquines) en un parell d'analítiques i les tinc bé. No obstant, intento no abusar-ne però costa! Intentaré reduir molt previ a transferència, de moment simplement no abusar-ne. Qualsevol cosa respecte a proves tu pregunta, s'ha d'anar més enllà de les proves bàsiques que recomanen a tot arreu!! El que preguntes de la Vitamina D, molt important pujar-la almenys a 50, i àcid fòlic també és important prendre'n com diu l'ambjdejan.

Cuchufleta hi ha un post al fòrum que es diu Immunologia-Ajuda. Allà la Ulupika recomana un doctor de Madrid. Treballa en un hospital Sanitas però vaig veure que també està al quadre mèdic de la meva mútua (no Sanitas) i puc fer cita telefònica amb ell. Ara ja tinc les pautes pre-Beta i quan em quedi embarassada em farà seguiment. Ulupika, per si ens llegeixes, aprofito per agrair-te que la info!! Si tens proteïna S baixa en dos analítiques, caldria heparina i adiro des de l'estimulació pre punció.

Trigos, mente positiva si us plau!!!! Com va anar la segona beta?

Gretta, perdona la intromissió i disculpa si m'estic posant on no em demanen (ja imagino que sí però no puc callar-m'ho), després de llegir més el teu cas voldria preguntar-te, quan fas ADE no es pot demanar un blasto de 5 dies i no un embri de 3? Els de 5 tenen força més possibilitats d'implantació.

Valeria si al final feu ADE tingueu això en compte!!! Jeje m'encanta que t'agradi la nostra lògica KIR. Tu sí que vas fer-tr la prova oi? Ets AA o Bx? (a gravida em van dir que el problemàtic és AA, qualsevol altre tipus amb B, per tant Bx, no ho és tant).

Laieta, com han anat els resultats de les proves que has fet últimament? M'he llegit el fil amb una mica més amb calma i veig que últimament has mirat molta cosa!!

Blanketa, que bé que hagueu escollit Obradors, tenen molt bona pinta per tot el que expliquen les altres noies per aquí!! A nosaltres ens queden lluny, que sinó hagués fet visita segur. Com va amb la nutricionista? A Dexeus no t'havien dit res del baix pes? Què et diuen a Obradors del tema?

46XX, que bé que no siguis portadora de cap malaltia de les 300 que contemplen!! I també guai que ja estigueu netes de pòlips! Jo no veig cap problema en congelar, de fet ja ho farien amb els blastos que, ojalà, us sobrin. Però sí que és veritat que us podrien haver dit tot això abans i una part ja la tindrieu feta. Però amb tot plegat, teniu donant ja? Això és important perquè el dia de la punció ja puguin fecundar i així el que es congelen són blastos i no òvuls. Espero que el tingueu i pugueu començar en breu!!

Perla benvinguda! No et rallis gens per la qualitat dels teus òvuls: encara que tinguis endometriosi i SOP, per edat els teus òvuls deuen estar perfectament, no tens perquè pensar el contrari!!! Pren molt cafè i xocolata la teva parella? A banda dels resultats del seminograma (la part visible que comentes), la prova del cimab va bé per saber si l'esperma està bé o no a nivell genètic, però el tractament és FIV igualment. Espero haver-te ajudat!

Espero que totes les panxes estigueu bé, molta sort a les que teniu primera eco aviat!

Jo sense novetats, dilluns tinc endocrino, a veure si s'enrotlla i em demana mirar força cosa a l'analítica, i a finals de mes tinc eco per veure si amb la següent regla podem estimular :-o00m

Petonets :love:
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ambjdejan » dg. març 14, 2021 8:40 am

Hola 46XX
Nosaltres hem fet ovo, però no sé si et puc ajudar gaire
En el nostre cas, vam tirar d'òvuls congelats de banc pq el meu grup sanguini és AB i no hi ha gaires donants així..
Per altra banda, jo ho preferia, era com menys pressió... sabia que els òvuls ja hi eren i que no fallaria res a últim moment...
Els van descongelar, fecundar, portar a blasto i congelar.
Amb la següent regla, vaig estimular, descongelar i transferir

El que no entenc és això que dius de la preclampsia.... hi ha risc de preclampsia per una donació? A mi no n'han dit mai res... és igual si és doble donació o única pq l'esperma sempre és donat XD.
Jo el que si que vaig és de medicació fins dalt i fa 5 dies que estic amb pèrdues lleugeres, dia si dia no, que no van a més però que em ratllen infinit. Però he llegit q és un dels efectes de la proges i em quedo amb això
Dimarts tinc la eco, espero que estigui tot bé

Ara, quins nassos que us ho diguin ara!! Aleshores un proposen fer cicle natural o sincronització natural? No he acabat d'estendre massa el que explicaves. Jo sincerament començaria ja la teva estimulació i fecundació,congelar a blasto i ja veurem

L'altre dia vaig llegir una noia que tb recomanava això en cas que us haguéssiu de vacunar i ho vaig trobar molt encertat. Fas tota la feina, congeles blastos i després et vacunes amb la feina feta.

Ànims!! Ja veuràs com arribarà el moment! Es fa molt pesat, tot. I llarg
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: 46XX » dg. març 14, 2021 9:35 am

Ambjdejan: això ens van dir, que moltes noies que van fer el ropa pateixen preclampsia, i m’he posat a llegir sobre el tema, i si, hi ha testimonis de bastantes noies que expliquen ho han patit, unes de manera més lleu i unes altres de més greu. Es veu que el risc de fer servir donant multiplica el risc, i si has de fer servir dos donants com que es multiplica per dos. No tinc gaire info de moment perquè es veu que s’han adonat fa relativament poc.

Ens aconsellen fer-ho en cicle natural, a mi si que em mediquen per la punció, però a la meva dona només li donen protesgerona, els òvuls se’ls ha de ficar tot el primer trimestre en cas de embaràs. Aquesta nit redactarem mail perquè a consulta et pregunten dubtes però et quedes una mica en blanc amb tanta info, arribes a casa i et surten tots, no si es us passa el meteix a vosaltres.

Que passeu molt bon diumenge!!
Xantipa2
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dv. ago. 07, 2020 10:03 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xantipa2 » dg. març 14, 2021 2:32 pm

Hola noies,

He entrat un moment per veure si hi havia novetats.

AMBJDEJAN estem iguals pel que veig.... :ufs: Dijous nit vaig tacar i ens vam cagar. Divendres al mati vaig tornat a tacar i vam anar d'urgències. Es veia tot bé i un coágul tocant els nassos, pero gracies a deu estava per davant del sac amb sortida via vaginal i ens va dir què tenia que expulsar-lo i fer net, i tenir esperança de què cap coagulet arrastres el sac.
Divendres vaig tacar una mica mes per la tarda i ahir un altre cop, vaig treure bastant tot barrejat amb progesterona. I de moment no he tornat a tacar.
Com estic amv la heparina em va dir que aixo fa que pugui tacar mes liquid, que de fet les primeres dues taques eren sang super liquides.
Aquesta setmana tornem a fer eco a veure com està tot. Espero què bé... Estem súper nerviosos i ademés desde ahir tinc moltes nàusees, què no se si es normal o no.
M'he agafat la baixa, em van recomenar repòs. Així què a veure com evoluciona tot :-o00m

Espero que estigueu totes be :-()-)
Gretta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. nov. 30, 2020 11:21 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Gretta » dg. març 14, 2021 6:24 pm

Hola noies!

Moltes gràcies a totes pels ànims i dius culpeu que passi poc per aquí, la veritat es que aquest negatiu m’ha afectat mes qur els altres. Decidir fer ADE va ser dur però pensàvem que seria la manera d’aconseguir-ho... en fi, és el que hi ha.

Ariro els embrions que ens van posar eren blastos de 5 dies. Suposo que dius lo de 3 dies perquè vaig posar que eren qualitat 3AB però això es una classificació i el 3 no significa que tinguin 3 dies. La qualitat dels embrions no era el problema, 3AB està considerada de les mes altes i a mes els donants tenien vint-i-pocs anys. Així que estem pensant de fer mes proves perquè ara la qualitat de l’embrió no era el problema.

Petonets a totes boniques, perdoneu si no personalitzo, espero recuperar-me en uns dies i seguir-vos a totes bé.
Laieta1986bcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. des. 07, 2020 5:32 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Laieta1986bcn » dg. març 14, 2021 7:09 pm

Hola noies!

Us he estat llegint atentament pero no he escrit xq tinc poques novetats.

Moltes felicitats a tots els positius: Trigos, Ambjdejan, Xantipa... i tb m’alegra molt que la resta aneu fent pasets a poc a poc Ariro i 46xx que sou de les més antigues espero que us passi ràpid l’espera i comenceu aviat!

La veritat és que això es fa molt llarg... jo em vaig fer la fiv al desembre 2020 i ara estem al març ja i només he pogut fer una transferencia! Ara estic preparantme per la segona, pero la veritat mai hagués pensat que es faria tan llarg.

Ariro merci per preguntar, sí, em vaig fer un munt de proves xq a la 1a transfe em van transferir un blasto qualitat top, i no va implantar. Com havia d’esperar molt fins tornar a intentar-ho (el meu metge fa punxar decapeptyl per parar el cicle), vaig aprofitar i em vaig fer: histeroscopia, proves de trombofilies i natural killers. Tot ha sortit bé, no tinc res extrany. La veritat crec que ja no em queda res de mirar!

Igualment, em va dir el metge que de cara a la proxima transfe farem probiotics, adiro i dacortin. Crec que per anar a full només em faltaria la heparina, pero havent mirat hemofilies i estant tot bé, no crec que sigui necessari.

Una abraçada noietes!
eucalipto
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. des. 03, 2020 12:55 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: eucalipto » dl. març 15, 2021 9:12 am

Hola chicas,
Siempre aprendo leyendolas. 46xx no tenía idea de la preclampsia, y es asi, llegas a tu casa y te llenas de preguntas.
Yo empecé con las inyecciones y se me está haciendo fatal. Apesar de relajarme, crear un ambiente relajante etc, me baja siempre la presión despues de la aplicación. Y eso que todavia no tuve ni la primer eco. Les quería consultar en sus casos cuantos días de estimulacion fueron? Les ha pasado que se los acortaron porque respondieron bien?
Y las que pasaron por la punción, como se han sentido despues? Sintomas, dolores?
Por ultimo, conocen algun grupo que se junte de forma presencial o virtual para dar apoyo?
Mucha suerte a las que están en tratamiento y las que tienen su positivo que siga así! Las que no, mucho ánimo!
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Aicha » dl. març 15, 2021 7:46 pm

Hola noies!

Vaig estar al grup del 2019 amb la nostra primera fiv i ara fa un parell de mesos que estem en la cerca d’un germanet@.
Al febrer varem fer una transferencia en cicle natural d’un dels 3 embrions que teniem congelats i el passat dissabte la beta va ser negativa. Avui m’ha tornat a venir la regla i comencem nou cicle a veure si aquesta segona transfer hi ha més sort :ok:
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: 46XX » dl. març 15, 2021 10:51 pm

Aicha: ànims!! Segur que aquesta és la bona! Si vau poder una vegada en tornareu a poder més vegades, segur!!
Anna_86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dt. març 16, 2021 2:17 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Anna_86 » dt. març 16, 2021 2:50 pm

Hola! :--/)

Jo sóc l'Anna, tinc 34 anys, la veritat que mai havia participat en cap Foro d'aquest tipus però crec que m'anirà bé.
Començo FIV a l'abril. Tinc endometriosi, al 2017 em van operar i l'he pogut controlar amb un canvi radical d'alimentació, vida etc...però fa un any i pico que estem intentant i no ens quedem.

La meva mare en el seu moment va anar a Dexeus perquè no es quedava embarassada (prolactina alta) i va quedar molt contenta (ella va tenir embaras natural finalment).

Ens han fet totes les proves hormonals, eco...tot bé. Sospiten que tot bé de l'endometriosi. El metge directament m'ha enviat a FIV, s'acosta la data i estic bastant nerviosa.
D'altra banda tb estic a llistes de la SS (aquesta setmana signo els papers).

Algú ha tingut bones experiències a la Dexeus? (les dolentes no me les digueu jajajajaja)

Recomanacions?

Ànims a totes!!!!!!!!!
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ambjdejan » dc. març 17, 2021 8:17 am

Bon dia boniques!

Laieta, per si et serveix, jo abans de la transfe vaig fer vitamina E de Solgar, si són 3 mesos millor, però el temps que puguis, fins el dia de la transfe, els probiòtics Donacillus i el mes de la transfe Fertybiotic mujer.
El dia de la transfe vaig fer acupuntura abans i després (la de després, et donen unes mini agulles perquè te les posis tu mateixa durant una horeta)
Vaig estar fent acupuntura a un lloc especialitzat en Fertilitat i RA (és dels llocs més antics de Barcelona i la noia en sap un munt, i a més està en contacte amb moltes de les clíniques de reproducció, amb l'Agustí del CIMAB,...). S'ha de dir que té llista d'espera, però un cop t'agafa, va tot rodat. Jo em vaig quedar embarassada en 3 mesos, però després el vaig perdre per temes cromosòmics. Tan de bo l'hagués conegut abans...

Eucalipto a mi no em van fer punxar (era ovo) però des de la beta m'he de punxar 1mg de prolutex al dia i ho porto fatal... no em baixa la tensió però hi ha dies que em marejo una mica amb la punxada... ànims!! quants dies et queden? a mi 2 setmanes més encara...

Anna tema Dexeus, jo estic encantada! ;) Nosaltres hem fet el tractament amb el Dr Coroleu i súper bé, la veritat. És un home encantador, positiu, amable... Molt maco, la veritat. Sí que vam tenir un petit contratemps amb les biòlogues però va ser més perquè va coincidir amb les vacances de Nadal i les nostres ànsies que un cop decideixes vols que tot passi ja, que una altra cosa. Ho vam parlar amb elles, i súuuuper bé. Ens vam entendre de seguida.

Xantipa com estàs? has tingut més pèrdues? jo al final 3 dies, vermell/rosa/vermell i ara ja fa 3 dies que res. T'han fet la eco?

Totes les que esteu a punt de fer puncions i transfes, que vagin molt molt bé i que sigui ràpid!!

Ego: ahir vam anar a la eco de confirmació.... buf... quin dia!! Teníem hora a les 17h40 per la eco i a les 18h amb el metge. Doncs no em van fer la eco fins les 18h45!!! Una hora esperant!!! Jo estava fatal, amb una ansietat, no pots estar acompanyat a la sala d'espera, uns nervis.... La veritat és que avui tinc visita amb la meva psicòloga però necessitaré més suport... Suposo que demanaré derivació a psiquiatria per la SS perquè ahir em vaig espantar molt amb mi mateixa, de l'ansietat que tenia. És veritat que totes les ecos dels últims 3 anys han estat "sense batecs" o "amb batec però mal pronòstic", i ahir quasi m'agafa alguna cosa. I la ecògrafa... una rància! hahaha

Està tot bé!! Fa 4 mm i el cor li anava a 127. :p-) :p-)

Ara ens han donat l'alta de RA i hem de buscar un lloc on em portin l'embaràs. El Dr. Coroleu va ser super maco, va entendre les pors i ansietats i em va dir que tenia un bon pronòstic, que cada setmana era un pas més i que ja l'avisaria quan naixés la criatura ;)

No portarem l'embaràs a la Dexeus perquè jo sóc d'assistència i allà no hi ha ningú.

Petons per totes!! De moment, amb la boca petita, ja veeu que hi ha esperança! L'ovodonació és un pas molt dificil, però a vegades és el què hi ha...

Seguim parlant!
Anna_86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dt. març 16, 2021 2:17 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Anna_86 » dc. març 17, 2021 10:56 am

A veure si contesto bé. Que el forúm em té una mica pérduda en quan a funcionament.

Gràcies per contestar-me ambjdejan jo vaig anar amb el Dr. Barri, la veritat és que és un home encantador però igual em va faltar informació, sobretot en relació a com em prepararan l'endometri, és el que més em preocupa amb l'endometriosi, i nose ara m'entren les pors de que potser no m'han estudiat del tot bé com per saber si anirà bé la implatanció, però són pors, i no penso deixar que em guanyin. He de confiar.

Ahir mirant per aquí també vaig veure recomanacions d'acupuntura i de seguida vaig trucar a un lloc (teniu recomanacions). També estic anant a una psicóloga especializtada (Nagore Uriarte) i a una nutricionista (Laura Seco) les dos són embriologes apart ..::·· Ho dic per si algú que llegeixi li interessa.

Entenc ambjdejan (em costa seguir les històries) que de moment tu estas pel bon camí!! M'en alegro. Intentaré seguir els testimonis de la resta. Molta sort a totes, ànims i gràcies!!!!!

Us anirè informant :--/) i us llegeixo.

ambjdejan ha escrit:Bon dia boniques!

Laieta, per si et serveix, jo abans de la transfe vaig fer vitamina E de Solgar, si són 3 mesos millor, però el temps que puguis, fins el dia de la transfe, els probiòtics Donacillus i el mes de la transfe Fertybiotic mujer.
El dia de la transfe vaig fer acupuntura abans i després (la de després, et donen unes mini agulles perquè te les posis tu mateixa durant una horeta)
Vaig estar fent acupuntura a un lloc especialitzat en Fertilitat i RA (és dels llocs més antics de Barcelona i la noia en sap un munt, i a més està en contacte amb moltes de les clíniques de reproducció, amb l'Agustí del CIMAB,...). S'ha de dir que té llista d'espera, però un cop t'agafa, va tot rodat. Jo em vaig quedar embarassada en 3 mesos, però després el vaig perdre per temes cromosòmics. Tan de bo l'hagués conegut abans...

Eucalipto a mi no em van fer punxar (era ovo) però des de la beta m'he de punxar 1mg de prolutex al dia i ho porto fatal... no em baixa la tensió però hi ha dies que em marejo una mica amb la punxada... ànims!! quants dies et queden? a mi 2 setmanes més encara...

Anna tema Dexeus, jo estic encantada! ;) Nosaltres hem fet el tractament amb el Dr Coroleu i súper bé, la veritat. És un home encantador, positiu, amable... Molt maco, la veritat. Sí que vam tenir un petit contratemps amb les biòlogues però va ser més perquè va coincidir amb les vacances de Nadal i les nostres ànsies que un cop decideixes vols que tot passi ja, que una altra cosa. Ho vam parlar amb elles, i súuuuper bé. Ens vam entendre de seguida.

Xantipa com estàs? has tingut més pèrdues? jo al final 3 dies, vermell/rosa/vermell i ara ja fa 3 dies que res. T'han fet la eco?

Totes les que esteu a punt de fer puncions i transfes, que vagin molt molt bé i que sigui ràpid!!

Ego: ahir vam anar a la eco de confirmació.... buf... quin dia!! Teníem hora a les 17h40 per la eco i a les 18h amb el metge. Doncs no em van fer la eco fins les 18h45!!! Una hora esperant!!! Jo estava fatal, amb una ansietat, no pots estar acompanyat a la sala d'espera, uns nervis.... La veritat és que avui tinc visita amb la meva psicòloga però necessitaré més suport... Suposo que demanaré derivació a psiquiatria per la SS perquè ahir em vaig espantar molt amb mi mateixa, de l'ansietat que tenia. És veritat que totes les ecos dels últims 3 anys han estat "sense batecs" o "amb batec però mal pronòstic", i ahir quasi m'agafa alguna cosa. I la ecògrafa... una rància! hahaha

Està tot bé!! Fa 4 mm i el cor li anava a 127. :p-) :p-)

Ara ens han donat l'alta de RA i hem de buscar un lloc on em portin l'embaràs. El Dr. Coroleu va ser super maco, va entendre les pors i ansietats i em va dir que tenia un bon pronòstic, que cada setmana era un pas més i que ja l'avisaria quan naixés la criatura ;)

No portarem l'embaràs a la Dexeus perquè jo sóc d'assistència i allà no hi ha ningú.

Petons per totes!! De moment, amb la boca petita, ja veeu que hi ha esperança! L'ovodonació és un pas molt dificil, però a vegades és el què hi ha...

Seguim parlant!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: 46XX » dc. març 17, 2021 11:38 am

Anna86: la meva dona té endomestriosis i li han aconsellat fer-li la transfer en cicle natural, per si et serveix d’algo. Cal dir que ella de per si el té bastant gruixut sempre.
Anna_86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dt. març 16, 2021 2:17 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Anna_86 » dc. març 17, 2021 1:21 pm

46XX Jo crec que el tinc bastant fi. Que és la transfe en cicle natural? Sense medicació? Respectant el teu cicle?
Gràcies!
Perla86
Entrades: 4
Membre des de: dj. març 11, 2021 6:01 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Perla86 » dc. març 17, 2021 1:55 pm

Hola a todas!

Ariro: muchas gracias por contestarme! La verdad que mi pareja a penas come chocolate y café uno al dia, desde que he visto vuestros comentarios se lo toma descafeinado. El tratamiento es cierto que es fiv xo nos dijeron que en función de como saliera la prueba cometa se aplicaría una técnica, fertile chip creo que se llama.

Anna_86: yo no estoy en dexeus pero también tengo endometriosis ( a dia de hoy controlada), me la diagnosticaron el año pasado y he mejorado mucho gracias a la alimentación y fisio de suelo pélvico. Tmb empiezo tratamiento a mediados de abril, ya con ganas de empezar.

Mucho animo xa todas!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: 46XX » dc. març 17, 2021 2:35 pm

Anna_86: si, en cicle natural vol dir sense medicació. Si el tens fi llavors t’hauràn de medicar.
A ella li fan fer eco la setmana passada quan estava a dia 18 del cicle i ja el tenia a 12. Sempre que li fan ecos li miren i siempre li han dit que el té bastant gruixut.
lila80
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. feb. 06, 2021 10:05 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: lila80 » dc. març 17, 2021 6:10 pm

Hola noies! com esteu?

Benvingudes Anna86 i Perla86!!

Gretta, t'envio molts ànims, és normal que necessitis temps. Aquí estem sempre que necessitis suport!

Alguna novetat Trigos?? Espero que tot bé, segur que sí, ja tens raó ja en això de "en casa de herrero cuchara de palo" en el teu cas. És que quan ens passen les coses a nosaltres sovint costa estar tranquil·la i ser positiva, per molt que sempre ho aconsellem a les altres! ja explicaràs què tal la segona beta.

Osti Xantipa quin patir amb les pèrdues, però és cert que entra dins la normalitat amb tantes hormones, així que a esperar amb optimisme! ja ens diràs! :-o00m

Deu ni do 46xx quina galleda d'aigua freda. A vegades els metges sembla que hi són un 50%... però bé, ara esteu aquí i millor no donar-hi més voltes al tema de la teva punció. Jo no hi entenc d'ovodonació, no puc dir-vos res més que vinga endavant! espero que pogueu prendre una decisió aviat i comenceu la FIV :p-)

Ariro ets una super experta! hi ha sigles que menciones que encara no sé què volen dir. Sempre que us llegeixo penso que haig de buscar això de les NK perquè sembla important. Gràcies pels consells tema vitamines, i a tu també Amjdejan. La veritat és que fa un any i mig em prenia Gestagyn (iode i àcid fòlic) però en una analítica posterior la TSH era baixa i m'ho vaig deixar de prendre, i ara en les últimes analítiques tot estava correcte i el gine no em va dir que em prengués res.

EGO: La cita amb Obradors va anar molt bé, són molt propers i ens van dedicar una hora i mitja de videoconferència!! També és veritat que jo tenia moltes preguntes, i m'ho van explicar tot amb detall. Aquesta primera visita va ser gratuita, i em va soprendre perquè a Gidona (Dr Inglada) ens van cobrar 90 o 100€ per esperar una hora a la sala d'espera i una visita on no ens va explicar gaire res de nou.
A Obradors m'han recomanat que prengui Seidvid Plus i també Hidroferol (vitamina D). A més ens ha demanat uns nous anàlisis de sang on demana coses noves. Ja serà el tercer anàlisi de sang del 2021, em pregunto perquè l'Inglada ja no em va demanar totes aquestes coses importants... També ens va dir que comencessim per la prova Comet, que ja havíeu recomanat algunes en entrades anteriors. Així que li tocarà fer un altre seminograma al lilu hahaha pobret.
Volem començar el més aviat possible, i hem decidit que ens quedem a Obradors. Finalment no m'he vacunat (tenia hora ahir però em van cancel·lar pel tema d'Astrazaneca) i penso que no esperaré més per això. Els mesos passen i ell al maig ja en fa 42, mare meva no em puc creure que ja faci un any i mig que estem aquí provant sort! ..::··

Una abraçada ben gran a totes! Estaré pendent de seguir com evoluciona el vostre panxu Amjdejan, Trigos i Xantipa!
Melbourne
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. set. 16, 2020 5:11 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Melbourne » dc. març 17, 2021 10:05 pm

Hola a totes!

He vist que no hi havia grup de FIV per aquest any i n'he creat un, espero veure-us a les que seguiu batallant per allà :)
Xantipa2
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dv. ago. 07, 2020 10:03 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xantipa2 » dj. març 18, 2021 5:26 pm

Hola noies,

Entro un momentet per dir-vos què tot esta bé, vam estar tot el cap de setmana súper engoixats, vaig tacar bastant fins diumenge i ja dilluns res de res (per sort)
Vam fer eco l'altre dia i ni rastre de cap coagul, l'he expulsat tot i el cigronet a crescut, ja comença a tenir formeta de faba i el cor ja començava a formar-se, el vam escoltar també.
Lo dolent es què junt amb les taques de dissabte vaig començar amb els vomits, nàusees i males olors... Pensava què em salvaria, però no... Amb el nen vaig estar aixi fins els 4 mesos, espero que aquest cop marxin abans :-o00m

AMBJDEJAN Me'n alegro moltíssim què estiguis bé i què tot estigui anant perfecte!! Us ho mereixeu!! >.-<:
Jo la setmana que ve ja començo a fer visites de seguiment d'embaràs i ja fins el part, que si tot va be sera a principis de novembre o si s'adelanta com em va passar amb el germà, doncs a finals d'octubre.

TRIGOS com estas? Ja has fet eco? Et trobes be? Espero que si!

ARIRO veig que ho tens ja casi casi enllestit!! :ok: vinga va, l'últim esforç, valdrà molt la pena.

LILA aico de les cliniques i els dr... Es un misteri, inclús a vegades dins la mateixa clinica uns drs et demanaran unes coses i uns altres no, a mi personalment em dona molta mes confiança un/a dra què si doni importantancia a les proves i demani totes les que consideri oportunes.
Te bona pinta la clinica que comentes. Endevant i força!!

ANNA tema clinica, has de ser tu, però que tingueu feeling, que us sentiu segurs amb ells i sobretot que donguin importància a les proves, Analitiques, vitamines... Tot suma. Sort!

LAIETA moltes gràcies!! Com vas per aquesta segona transfer? Tot be?

GRETTA!! bonica, espero que estiguis millor i amb ganes i força un altre cop!! Molts anims! :-()-)

Estic amb el Mòbil i no puc tirar gaire enrere.. Disculpeu si no personalitzo més, però com estic aixi així i feia dies què no entraba no estic 100% al día.


Per cert, quina por tot això de les vacunes i les trombosis.... Jo estic cagada, si amb les trombofilies ja tenim mes predisposició... Mare meva.


Abraçades noies!! Cuideu-vos totes! :-()-) :-()-)

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::