FIV 2020

Tractaments, clíniques, medicaments..
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dg. juny 07, 2020 7:08 pm

Hola!!! Perdoneu per estar una mica desconectada del fòrum!!! De moment em trobo bé, tinc com doloret de regla, em noto molt mes cansada amb poca energia per fer coses, vaja que estaria al sofa tot el dia jajaja. L’espera fins el 17 es fa molt dura, almenys per mi, pateixo molt perquè tot vagi bé i no ho acabo de gaudir com tocaria. Aquest cami es tan dur, que quan ho aconsegueixes tmp et marxen els pors. Suposo que va a caràcters ... en principi a la eco ja tindríem que sentir el cor i sabre si hi ha un o bessons! Tinc el presentiment que nomes hi haura un.

Pel que llegeixo daqui poc tindrem moltes puncions per aqui!! M’alegro moltissim, ja esteu a mig cami!!! Molta força per totes!!!
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: rakele » dl. juny 08, 2020 9:42 am

Hola boniques!

Llunadexocolata: moltes gràcies pels ànims i per la info!! Sobre l’Orgalutran, és per prevenir que ovulis abans d’hora. Jo també me’l vaig haver de punxar. Segur que la punció anirà super bé! Jo no vaig notar res de res.. molta gustera amb la sedació i cap a casa!
ONES: segur que ara anirà millor!!! positivisme!
PETITSUIS: va que ja queda molt poc per la transfer!!!!
Xocolatina: ànims! Segur que a l’agost podeu començar, ara a cuidar-te i a menjar bé!
Esperança: molts i molts ànims amb aquesta espera. Fes ioga i relaxació!!
Elsa23: jo vaig fer Oveolap i Menopur per l’estimulació. Orgalutran perquè no hi hagués ovulació abans de lo previst, i Ovitrelle finalment per provocar-la. Ànims amb els controls i les punxades!
Nuri00: jo tampoc vaig notar molts canvis amb la medicació.. sí que el dia abans de la punció només plorava però.. a mi em van fer 2 ecos i punció.. en principi en teniem 3 ecos i punció, però van veure els fol·licles molt a punt i tot es va avançar.. suposo que cada cas és diferent.

Ego: jo estic esperant que em baixi la regla per començar amb l’estradiol. Em va receptar Meriestra. Espero que demà o demà passat em vingui!

Molts petons a totes! Em va molt i molt bé llegir-vos!!!!
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dl. juny 08, 2020 10:42 am

Hola de nou noies!!

Esperança Quina alegria que et trobis bé!!!! :content: T'entenc perfectament... després de tan buscar sembla impossible que pugui ser veritat!! Després de la eco segur que ho comences a gaudir una mica més!!! Quin pal que tinguis la eco tant tard!! A mi també em costaria molt esperar :()():::: però pensa que amb la tonteria de seguida ens hi plantem al dia 17!!! Et queda una setmaneta!!! Molts ànims!!!

Rakele Em dónes molts ànims amb la punció!!! Tan de bo sigui tal com dius jaja A veure si aquesta regla no es fa d'esperar i arriba ja!!!! :love:

EGO: Jo fa una estona que he fet el segon control!!!! M'ha dit que anem mmolt bé, 17 folicles! Avui començo amb l'orgalutran, l'haig de prendre avui i demà, i ja m'ha dit que dimecres farem l'últim control... Tot apunta a que la punció serà divendres.... :oset: quins nervis! Estic segura que la nit i les hores abans estaré histèrica :miko: però bueno... ja tindrem aquesta etapa passada i podrem començar a pensar en la tranfer :b-)))

Nuri, Elsa.... Amb vosaltres vaig alhora!! Heu tingut control avui també? Com ha anat?

Una abraçada molt forta noies!! Gràcies per compartir el camí!!!
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
ELSA23
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 13, 2020 8:36 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ELSA23 » dl. juny 08, 2020 7:13 pm

Hola noies!!!

Vinc del 2n control i diuen que els meu 10 folicles estan creient bé. Tinc el 3r control dimecres i ja ens diran si la punció serà divendres o dissabte!! I transfer dilluns o dimarts!! Quins nervis noies!!!

Per cert com porteu tema medicació? A mi em fa mal la panxa i em sento plena.... :(

Esperança siguin 1 o 2 ja ho has aconseguit i has d'estar contenta que ja ho has aconseguit;)

Us deixo mides:

OD: 17,14,12
OE: 15,14,12,12,10,10,9
Endometri: 10

Teniu mides vosaltres?

Molta sort a totes!!!! Ja veureu que aquest serà el nostre més! Muak
Petitsuis
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. juny 04, 2020 7:49 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Petitsuis » dt. juny 09, 2020 8:06 pm

Hola noies,
Volia donar-vos les gràcies a totes pels ànims rebuts!
He de dir que avui tinc un dia molt xungo... Dilluns vaig anar a fer-me analítica i eco i tot va sortir bé. El ginecoleg em va comentar que demà dimecres vol tornar a fer-me analítica i a migdia eco per veure que tal tot i ja m'ha dit que si demà tot està dins del previst, dimecres de la setmana que ve dia 17 juny faríem transfer. Fins aquí tot correcte, malgrat que m'ha receptat progesterona punxada durant dues setmanes a part de la heparina... Quin fart de punxades i hematomes!
Ahir a la tarda vaig començar a notar mal de coll, però no com angines o refredat, sinó algo com muscular. Ho he comentat a la meva doctora i m'ha dit que podia ser tiroiditis, que es inflamació de la glàndula tiroidea.... Ho he comentat a la clínica i m'han dit que demà parlarem amb el Gine a veure que en pensa ell i que decidim.... Espero que després de tot, no manuli el procés, sinó em moro! Porto un disgust de por, ja se que no m'he dadelantar però em fa mala pinta.
No sé si algú li ha passa't el mateix...
Estic molt desanimada, no només per veure com anirà demà sinó també per veure com acaba aquesta inflamació...
Fins aviat a totes!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Nuri00 » dc. juny 10, 2020 1:13 pm

ostres petitsuis!!! ja has fet la visita d'avui?? què t'han dit???

jo també estic molt xof doncs....hem anat a la 3a eco de control avui, i resulta que dels 17 folicles que tinc només 2 han arribat a la mida per poder fer punció. I ara no saben si seguir ja anar a per aquests dos encara que siguin poquets, o bé fer uns dies més d'estimulació amb el perill que aquests dos es panseixin i també els perdem i els altres tampoc arribin a creixer més.... m'han dit que segurament demà o divendres em tornaran a veure...

però jolin....de 17 folis només 2 de bons???? estic molt xof..
Petitsuis
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. juny 04, 2020 7:49 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Petitsuis » dc. juny 10, 2020 4:32 pm

Hola Nuri,

Avui al matí a les 8 he fet analítica control destradiol i progesterona i a més, m'he punxat ja que em punxava, control de tiroides i dartritis per descartar que no hagués alguna cosa a la tiroides. A les 14:15 tenia visita control amb Gine. La ecografia ha sortit bé, lendometri va creixent a ritme que toca!!! I les Analítiques estan correctes, tan estradiol com les de tiroides, han sortit dins de paràmetres normals. La veritat a és que avui em trobo millor que ahir tarda, vaig amb paracetamol. M'ha dit el Gine que com que analitiques surten correctes i que faig bona evolució del coll, que dimecres que ve transfer. Avui ja em punxo ovitrelle, i a partir de divendres punxo progesterona matí i nit fins dia de la transfer que també m'hauré de punxar dosi addicional 1 hora abans de la transfer.
La veritat és que estic més relaxada que ahir, perquè pensava que avui em pararia procés però no! >.-<:
Nuri, i tu quant tornes a tenir visita per saber què fareu? Que extrany de 17 a 2....no?
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: rakele » dc. juny 10, 2020 4:56 pm

hola!

petitsuis: una pregunta, per què serveix l'ovitrelle per abans de la transfer? porto un lio.. jo només estic prenent estrògens (meriestra), de moment. Dimecres que ve tinc el primer control i veurem com anem i quan podem fer la transfer. Que bé que la teva tiroides estigui a lloc!!!

nuri: estàs anant per la seguretat social o per privada? és estrany de 17 a 2.. jo potser esperaria a un altre cicle, no? bé, ja ens aniràs informant!!!! molts ànims!

Doncs això, a mi em va venir la regla ahir i estic prenent Meriestra, estradiol a tope. També em van recomanar un probiòtic vaginal per quan marxi la regla. Dimecres 17 control per a veure com està l'endometri i a veure si podem fer transfer aviat!

Petons a totes!!
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
Petitsuis
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. juny 04, 2020 7:49 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Petitsuis » dc. juny 10, 2020 5:22 pm

Rakele, entenc que L ovitrelle te varies vessants....
Una és per inducció de maduració de fòlicles, l'altra es per forçar una ovulació quan programes una inseminacio artificial i l'altra és en el meu cas, per fer la formació de cos luti que aquest generarà estradiol i progesterona perquè L endometri sigui receptiu i pugui afavorir la implantació embrionària.
Ara estàs començant doncs?
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: rakele » dc. juny 10, 2020 5:24 pm

ok, merci per la info, sí coneixia l'ovitrelle per provocar la ovulació, l'he fet servir varies vegades.
bé, jo ja vaig fer la punció el cicle passat i ara m'estic preparant per la transfer! i no entenia pk també es feia servir l'ovitrelle en aquest cas.. ara ja ho entenc!!! moltes gràcies!
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
Petitsuis
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. juny 04, 2020 7:49 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Petitsuis » dc. juny 10, 2020 5:28 pm

Ahhhh que bé!!! Així també estàs ja en camí de transfer...

Els dies passen ben a poc a poc... Almenys a mi!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Nuri00 » dc. juny 10, 2020 6:39 pm

petitsuis aii que bé que t'hagi sortit tot bé i que puguis seguir!!!

el tema dels meus ovuls és que en tinc 17 però són tots petits. No han arribat a respondre a l'estimulació i no tenen la mida suficient per ser fecundats... només n'hi ha 2 que han crescut prou. Però clar....fer la punció per treure'n només 2 no val la pena....

m'han dit que augmenten la dosi de menopur a 225, i que em tornen a veure divendres.

vaig per la Dexeus, per privat
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dc. juny 10, 2020 7:01 pm

Hola a totes!!!

Elsa Quines bones mides!!!! Al final què? Et fan la punció divendres? Jo estic igual...em sento super inflada i plena... i de tan en tan alguna punxada que apreta... :ttuga:

Petituis Me'n alegro que lo del coll hagi millorat!!!! Quin ensurt...si més no pel que et suposava ara mateix :-o00m Que bé que pugueu seguir endavant amb la transfer >.-<: dimecres que ve ja és a tocar!!!!! :***:

Nuri Quin pal això dels dos folis... Espero que divendres et sàpiguen dir alguna cosa! Sigui el que sigui has de pensar que és per aconseguir el vostre objectiu!!! :content: És un pal si has d'esperar o t'ho han d'allargar ... però bueno, millor això que fer la punció envà :-o00m O qui sap si encara al igual en crreix algun altre en aquests dies!! Espero que divendres ens puguis donar bones notícies!!! :-()-)

Rakele Veig que la regla no t'ha fet esperar!! >.-<: I ara t'han dit quan trigaràs més o menys per la transfer? Molts ànims amb aquesta estimulació!!

EGO: Avui he fet l'últim control!!! Estic un xic dels nervis :()():::: moltes coses que us vull comentar!!! Divendres tinc la punció!!! :b-)))
- M'han fet fer la prova del COVID19, la famosa PCR, m'han dit que a partir del 15 ja no la demanaran però que per ara és necessaria per entrar a quiròfan... Quina angúnia el maleït palet!!!
- Ingresso a les 8 i a les 9 en principi em fan la punció. Ja m'han dit que segurament ja em donaran pastilleta a l'habitació, i un cop a quiròfan em posaran sedació intravenosa.... Jo tot aquesta part de drogues i medicament em posa dels nervis... però bueno... Ja m'heu dit moltes que és un bon "viatge" jeje Això espero!!! Si tot va bé ja m'han dit que a les 11 ja podré marxar a casa, i ja m'hauran donat un parte de com ha anat...
- En principi sembla que no puc dur acompanyant :menjadonuts: pel maleït virus imagino... O sigui que em tocarà ingressar sola, esperar sola i despertar sola :ufs: Nosaltres mirarem de presentar-nos els dos a l'hora de l'ingrés per si les mosques però vaja... la cosa pinta que em tocarà fer el cor fort... :-o00m pateixo per si quan el metge em ve a donar el parte jo estic massa atontada per prestar-li atenció jaja però vaja ... ja ho veurem quan hi siguem :-o00m
- Avui m'haig de punxa el Decapeptyl, és aquell que ve amb les ampolletes i t'has de preparar tu mateixa :-:) Algu el coneix? No crec que ens fem massa amics... sort que és una única injecció!!! I ja la última per ara!! :content:

Quin rollu us he fotut!!!! :oset:

Una abraçada a totes boniques!!!
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Petitsuis
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. juny 04, 2020 7:49 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Petitsuis » dc. juny 10, 2020 7:38 pm

Lluna de xocolata, referent a la teva punció, molts ànims! Això ja ho tens, si que es veritat que amb acompanyant la cosa no es fa tan feixuga, que ja ho és prou... Però pensa que serà ràpid i quan et donaràs compte ja seràs fora!

Quan vam decidir tornar a començar, vaig trucar a clínica i el. Primer que em van dir és que abans de fer transfer havíem de fer PCR i que anava a càrrec nostre... I que el dia de la transfer tampoc podria entrar el meu home amb mi.... Avui he parlat amb ginecòleg i m'ha dit que no em faran PCR si no hi ha sintomes i que el meu home pot entrar amb mi. Vaig a privada lògicament, a Lleida!
Nuri, a veure divendres que et diuen.. Pujant dosi de menopur potser la cosa respon bé!

Besitos a totes! Gràcies pels ànims!
ELSA23
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 13, 2020 8:36 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ELSA23 » dc. juny 10, 2020 8:35 pm

Hola noies!!

Doncs jo he tingut avui control i la meva punció serà dissabte! Els meus estan creixent tots molt bé i.estic molt positiva!! Demà pel matí haig de tornar dexeus a últim control. Ja serà el 4rt jaja

Lluna de xocolata: que bé que tinguis la punció divendres!!! On t'ho feies tu, dexeus tb? Escolta i la teva parella com donarà semen si no pot entrar? Jo la prova de covid ja la vaig fer fa 2 setmanes. És la teva 1 o 2? I tema folis, quants tens madurs?

Petitsuise i rakel: molta sort en les transfers la setmana vinent! Si tot va bé per mi, la transferència la tindré dimarts vinent tb!! I nuri i lluna xocolata suposo que tb next week!

Nuri, tentenc com et sens. A mi al gener que era el meu primer tractament i en una clínica de poble, només em van créixer 2! I vem arriscar i anar a punció. Tenia els folis buits :( pensaho bé però sigui el que sigui segur que es lo millor. Ja ens expliques!!

Petons a totes!!
Petitsuis
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. juny 04, 2020 7:49 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Petitsuis » dc. juny 10, 2020 8:50 pm

Hola Elsa,
Quina alegria que avui control i bona resposta! Quina emoció, dissabte és aquí mateix! Molts ànims i endavant aquest positivisme!
Jo les meves dues vegades que he fet transfer anteriorment sempre estava super positiva i em va resultar, sempre m'embarassava... Llàstima que no tirava endavant.
Jo ara li comentava al meu home, em noto super cansada, i sense tenir en compte que encara no em poso la progesterona i que no fa calor... Menrecordo les altres vegades que amb la progesterona vaig tot el dia zombi amb una son i un cansament... I ara el que em sorprèn és que no porto tan xute com les altres vegades(o almenys això em sembla) i em sento molt cansada...
Bé noies, anem parlant!
Ànims a totes valentes :--/)
ELSA23
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 13, 2020 8:36 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ELSA23 » dj. juny 11, 2020 10:36 pm

Hola noies!!

Ja m'he pres el decapeptyl i ovitrelle. Punció dissabte a 10.45h. Quins nervis x tot!!

Us deixo mides:
OD 23,16,16
OE 20,19,18,16,16,15,15
Endometri trilaminat 10

Nuri al final que has decidit? Aniràs a puncio?

Lluna de xocolata, demà puncio!!! Molta sort!!!.

Petit suïsse moltes gràcies!! Trucs per la transfe? Seria la meva primera si tot va bé, tot i que s el 2n tractament.

Les que aneu a transfer, ja queda menys!!

Ànims a totes!! Una abrassada i molta sort!!
Petitsuis
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. juny 04, 2020 7:49 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Petitsuis » dv. juny 12, 2020 12:18 pm

Hola a totes!
Que tal van els ànims? Jo avui em trobo molt millor, més animada... Aquests dies estava molt fatigada i també preocupada pel coll... Avui me llevat molt millor i sense mal de coll, això em tranquil·litza.
Noies que demà teniu punció, Elsa i Llunadexocolata, com ho porteu? >.-<: vaaaa, molts ànims que això ja està aquí!

Elsa, referent a trucs per la transfer.... No hi ha molta història... Per mi la transfer és un moment molt dolç, molt íntim, emocionant... N'he fet dos, aquest dimecres serà el tercer cop i cada cop és més emocionant.... Si que es veritat que a cada transfer he tingut ginecòleg diferent, per mi la meva millor transfer va ser la última al setembre 2019, quan vaig veure a la perfecció on et posen l'embrió... És veu molt bé si portes la bufeta plena, és super emocionant! Jo ploro cada cop!
Trucs no n'hi ha, però si que les biòlogues et fan recomanacions,com no portar perfums ni colònies, et pots dutxar, has d'anar amb la bufeta plena i poca cosa més...
A nosaltres aquest cop ens ho fan diferent, aquest cop dels meus 6que tinc congelats, els descongelaran tots i els faran arribar a blasto... Els que arribin a blasto, 1 me'l posaran i la resta els congelaran per si anés bé aquest cop i decidissin de fer un altre tractament per tenir-ne.

Bua, perdoneu pel rollo que us he pegat!
Molts petoooons
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dv. juny 12, 2020 12:43 pm

Hola boniques!!! Entro des del mòbil molt depressa només per dir-vos que la punció ha anat súper!!!!! Estava molt nerviosa i al final ha sigut tal com deieu.. pim pam i n m’he adonat de res!!

Els números molt bons!! Han extret 17 òvuls, 15 madurs que passaran a fecundar... Demà ens trucaran per dir-nos quants ho han aconseguit!!!

Després entro, us llegeixo amb la calma i us responc als vostres posts!!!

Una súper abraçada!!!! Ànims a totes!!
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: rakele » dv. juny 12, 2020 1:10 pm

hola!

Llunadexocolata: que bé!! Quina bona notícia! Fareu que arribin a blastocit?
Elsa23: molta sort demà, no estiguis nerviosa, jo no em vaig adonar de res!!!
Petitsuis: que bé que estiguis millor. Ostres no sabia que es podien descongelar per arribar a blasto! Millor així, no? Així teniu més seguretat de que transfereixen un embrió bo! Segur que anirà bé!
Nuri00: què has decidit? Com t’han vist?
Esperança : com portes l’espera fins al dia 17? Estàs més Tranquil·la?

Ego: jo res, esperant que sigui dimecres per control i a veure quan fan la transfer.. estic bastant tranquil·la!
Moltes petons a totes!
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::