FIV 2020

Tractaments, clíniques, medicaments..
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dl. març 02, 2020 9:42 pm

Nuvol, com anat la beta d’avui?
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dt. març 03, 2020 8:15 am

Hola noies, de nou, gràcies pels ànims.

Esperança, ahir la beta (encara no havia passat 1 de la del dia anterior) va donar 90. La Doctora m'ha dit que com s'han fet en laboratoris diferents és millor no comparar-les. S'ha quedat amb la idea que va duplicar.

En tot cas, ahir vaig començar a tacar com rosa, a vegades marró. No he sagnat però sí que he tacat. També tinc punxades com a les ingles, etc. En tot cas, la doctora m'ha dit que tot plegat no pinta bé i m'ha augmentat la dosi de progesterona. També m'ha comentat que no em preocupi pels tacats i les molèsties que estic tenint, de moment, Si sagno com la regla i/o tinc un dolor que ve de sobte o que és molt intens, sí.

Em va dir que, per probabilitats, i per aquest ordre, que és possible que el meu embaràs acabi en bioquímic. Després, em va dir que l'ectòpic és poc probable però que hem de vigilar les betes cada 48h, així que dimecres per la tarda en tinc una altra.

També em va dir que ha vist embarassos evolutius que han acabat bé amb betes més baixes que la meva. Per aquest motiu, m'ha dit que faci repòs a cas fins que la cosa s'acabi d'aclarir. Així que ara sóc a casa de baixa.

Així, que em quedo amb el que m'ha dit. La cosa no va bé. L'únic que realment em preocupa és que sigui ectòpic, res més. Penso que les coses que comencen bé, solen acabar bé, i a la inversa. Si l'embaràs no ha d'acabar bé, perefereixo que sigui ara que més endavant.

Finalment, alguna fumadora per aquí? Tinc alguns dubtes i l'hi enviaria un missatge privat.

Bé, moltíssimes gràcies pels ànims! Va genial tenir un espai per compartir experiències, etc. Estic aprenent molt. Abraçades!
Floqueta
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. gen. 02, 2020 3:05 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Floqueta » dt. març 03, 2020 8:45 am

Núvol20, doncs queda't tranquil·la a casa descansant. Qualsevol cosa és possible. Ha passat moltes vegades que la beta comença baixeta i després es dispara com un coet. No et preocupis, el més important és que t'ho estiguin controlant. Això et dóna seguretat :ok:

Noies, a mi ja em va venir la regla (que segons el metge no és regla sinó que és l'expulsió de l'avortament). La beta ja em va baixar moltíssim, per sort. Espero que quedi tot ben net. Aquest divendres tinc visita i em diran quan puc començar-me a preparar per la propera transfer. No sé si em farà deixar un cicle de descans o no.
Camy
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. març 28, 2018 10:05 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Camy » dt. març 03, 2020 7:06 pm

Molts ànims a totes!!

Desitjo q els vostres positius evolucionin correctament!!

Gràcies per ser-hi
ELSA23
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 13, 2020 8:36 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ELSA23 » dt. març 03, 2020 8:24 pm

Hola noies!!! Començo 2a i ultima fiv en dos setmanes. L'última vegada va ser a embryogin i de 8 folis inicials, nomes van creixer 3 i a la puncio estaven buits! Ara ja recuperada del cop, comencem nou tractament a nou centre (dexeus) amb dr Barri (el que va fer la primera in vitro a espanya!).

Estic il·lusionada (mha costat) perquè les analítiques pinten molt be (2,45 amh) estradiol etc i tenia 8 i folis. Tinc 39 anys.

Com van els vostres positius?? @esperança87 ja tens data?

Petons a totes :ok:
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dc. març 04, 2020 9:25 pm

Nuvol20: com anat aquesta tarda? Molts anims!!!!

Floqueta: ja saps quan pots tornar a començar?

Elsa: molts anims per aquesta fase!!!

Ego: comptant els dies per començar la transfe... el 25 tinc hora amb la gine!!!
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dc. març 04, 2020 10:15 pm

Floqueta, ets molt valenta! ara que estic passant per tantes betes, t'entenc molt millor que abans. És molt dur. M'alegro que la possibilitat d'un ectòpic hagi quedat moooolt lluny! Molts ànims mentre preneu la decisió d'emprendre un nou cicle. Cuida't!

Elsa: aquí estem per si necessites res! :p-)

Esperança: això és aquest mes! >.-<:

Ego: la beta ha pujat molt poquet, 101. M'han dit que l'embaràs no va bé, així que aquesta nit ja no m'haig de prendre la progesterona. Dilluns pel matí em faran una nova beta, volen seguir-me de ben a prop per poder descartar un ectòpic a temps. Ara l'objectiu es desembarassar-me bé! Vull dir, que baixi la beta i que acabi tot amb un bioquímic. Deu n'hi do, eh?

Quan vaig començar tot això, i us asseguro que em vaig informar molt i molt, en cap moment em vaig plantejar moltes coses que he descobert arran aquesta experiència: 1) arribar a la primera tant lluny com he arribat (això és bo); aleshores només sabia que tenia pocs òvuls...ara sé que fecunden, que són fiables i que els embrions implanten! i 2) que ara estaria preocupada per si NO em baixa la beta...

Seguim i abraçades! :db:
ONES
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. març 05, 2020 4:00 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ONES » dj. març 05, 2020 4:31 pm

Bones noies!

Us he estat llegint una mica i finalment m'he animat a participar :p-)
Tela el que hem de passar totes....
La meva parella i jo hem fet una primera fiv al febrer i no ha anat bé. Estic a ivi. Van extreure molts óvuls, però només 3 madurs. D'aquests, només un va arribar a dia 5. Ens van dir que l'embrió era molt bo, però no es va quedar. Estem sense cap congelat. Passat el pal començarem de nou tot el procés. Abans, però farem algunes proves per descartar problemes d'implantació.

Us envio molts força i espero que totes tinguem bones notícies ben aviat!!
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dj. març 05, 2020 5:35 pm

Nuvol20: jolin.. quin greu em sap. El costat positiu es que saps que ha pogut implantar i estic segura que el segon intent sera tot un exit. >.-<: la doctora t'ha dit que ha pogut passar? ara no recordo, però la teva causa de "infertilitat" quina era? tenies endometriosis? t'envio molts ànims. segueixes de baixa o ja vas a treballar?

Ones: benvinguda! quin era la teva causa d'infertilitat? quines proves et volen fer?

La resta com aneu? algun positiu?
Floqueta
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. gen. 02, 2020 3:05 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Floqueta » dv. març 06, 2020 2:31 pm

Hola noies!

Avui m’han fet una ECO i sembla que ha quedat tot net, per tant doncs la propera transfer en principi me la faran en aquest cicle que ara comença. Tenia 5 embrions i ara en queden 3 de vitrificats sense DGP.

Núvol20, si una cosa he après amb tot aquest procés és a tenir paciència i a relativitzar les coses. Amb el primer avortament vaig tenir una patacada molt forta i amb aquest d’ara ja m’ho he pres amb més filosofia. Entre un 50 i un 70% dels embarassos acaben en avortament a les primeres setmanes de gestació, el que passa és que no se’n parla gaire o moltes vegades la noia ni se n'adona!! Són passos que hem d’anar passant fins a aconseguir el nostre somni. Queda’t amb el que diuen per aquí, s’ha implantat i això és molt positiu! Ja ens aniràs dient com prospera.

Ones: Benvinguda i molts ànims guapa!!

Esperança, Elsa, Camy petons.

Una abraçada a totes i bon cap de setmana :love:
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dv. març 06, 2020 3:54 pm

Floqueta: quan et fan trànsfer en diferit, saps quants dies passen fins que et posen embrio? Jo aquest 25 de març tinc visita per començar amb la trànsfer q em faran amb cicle substituït.
Floqueta
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. gen. 02, 2020 3:05 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Floqueta » dv. març 06, 2020 4:58 pm

Esperança, normalment la transfer es fa quan l'endometri té el gruix adequat (entre 7 i 10 mm). Llavors cal sumar-li els dies que té l'embrió +3 o +5. Has de comptar que seran uns 12 dies des de la regla més aquests 3 o 5 dies de l'embrió.

A mi aquesta última transfer me la van fer en cicle natural i el procediment és el mateix només que en cicle natural controlen el dia exacte de la ovulació. La següent transfer també la farem en cicle natural perquè aquest últim va implantar.

Que vagi molt bé. Petons >.-<:
Mmatas
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. març 06, 2020 11:36 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Mmatas » ds. març 07, 2020 12:05 am

Hola!
La setmana passada ens van donar la noticia de que per tenir un segon fiil havia de ser per fiv per dgp.
Va ser una patacada.
La setmana que ve, ens preparen els papers per anar a sant pau.
Algú hem pot orientar una mica amb els temps d espera, proves,...
Gracies
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » ds. març 07, 2020 10:08 am

Hola a totes!

Esperança, a mi em van dir directament anar per FIV perquè tinc una reserva ovàrica força baixeta. No pensem pas en termes "d'infertilitats", encara que sigui entre cometes! jejeje

Floqueta, me n'alegro que ja pugueu començar en el proper cicle. Ànims amb aquests vitrificats! A tu t'han explicat el perquè dels bioquímics? La meva doctora també m'ha comentat que és quelcom comú i em va dir que es produeixen perquè a vegades els embrions no es desenvolupen bé (tenen algun error cromosomàtic) o a vegades perquè no hi ha feeling entre l'endometri i l'embrió implantat. També per causes desconegudes. Però sí, hem d'aprendre a relativitzar les coses! Poc a poc.

Ones, benvinguda! Jo també estic a l'IVI. Em porta la Dra. Peñarubia. A tu qui et porta? T'han comentat quines proves et faran? I sí, deu n'hi do per tot el que anem passant. Jo també estic una miqueta com tu, només vaig aconseguir un embrió, també de 5 dies. Va implantar, però aquí estem, esperant a què vulgui marxar perquè no evoluciona bé.

Mmatas, en aquest fòrum hi ha un grup de FIV a Sant Pau. Potser allà t'ho saben dir millor o potser hi ha algú per aquí que hagi passat per allà. Pel que fa a les proves per a FIV (jo no me l'he fet amb DGP), a mi em van fer: hormonals (les que es fan el tercer dia de la regla), també de l'hormona antimulleriana, cariotips meus i d'ell, x-fràgil, ecografia i també recompte d'antrals i seminograma i anàl·lisis generals, a ell. Probablement, si t'han comentat això, part d'aquestes proves ja te les hauran fet.

[b]Ego[/b], ahir em van fer nova beta i control ecogràfic. La beta ha pujat una miqueta més i a l'eco no es veia res (ja s'ho suposaven) Estem esperant a què la beta baixi i que no sigui pas un ectòpic. Que llarg se m'està fent tot aquest procés!!!! Així que dilluns, nova beta. Ja semblo un colador. Aviam si baixa d'una vegada! (qui ho diria que ara estaria desitjant això!)

Apa, seguim! :()()::::
Mmatas
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. març 06, 2020 11:36 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Mmatas » ds. març 07, 2020 2:09 pm

Nuvol gràcies per la resposta, mirare l altre grup a veure si veig els temps d espera
Molta sort a totes
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xocolatina » ds. març 07, 2020 8:51 pm

Nuvol, ...doncs creuem els dits i que baixin aquestes betes. Molta sort.

A mi em van dir que els bioquimics la majoria de vegades són a causa de l’embrió. Pero hi ha altres causes... nosaltres com que n’hem tingut 3 de seguits a les tres transfers.
a la segona Fiv farem dgp als embrions i així descartar factor embrionari.
També vam fer la prova cometa (fragmentació ADN espermatic) que si està malament es pot seleccionar l’esperma amb fèrtil chip.
Lo altre que m’han recomanat, pero que al final no he fet perquè a la clinica on anem no ho fan, és el test endomeTRIO (inclou testos Emma, alice i Era).
Finalment, després d’estimular; em faran una histeroscopia x arreglar l’úter perquè el tinc arcuat, cosa que pot suposar que l’embrió no pugui acabar s’implantar.

Pel que fa al fet de quan transferir... després d’un bioquímic sempre m’han dit que amb la següent regla podíem tornar-hi. Jo per temes emocionals o per fer mes proves vaig deixar passar algun altre cicle.

Mmatas, jo tampoc vaig per la ss, no puc ajudar-te. A veure si a l’altre fòrum..

Esperança, si fas cicle substituït pots variar més els dies, jo si no recordo malament em van fer eco x veure l’endometri a 11 dies de portar els pedaços d’estradiol (11 dies després de regla) i la transfer va ser mes o menys al cap de 5 dies. Pero recordo q em va dir q si preferia fer-ho en divendres x tenie mes “relax” que podíem moure-ho.


Anims a totes
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
ONES
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. març 05, 2020 4:00 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ONES » dg. març 08, 2020 1:15 pm

Gràcies per la benvinguda noies!!!

Esperança, la causa ben bé doncs no ho sé. En 2 anys buscant mai he vist un positiu.
Tinc ovaris poliquístics, no el síndrome, però al tenir alta la antimulleriana i molts folicles doncs sembla que és habitual que tingui alguns buits. També van sortir alguns immadurs. ( tenir baixa malament perquè indica baixa reserva,però alta sembla que també).
El meu home al primer semiograma una mica de baixa mobilitat, pero això amb alimentació, vitamines extres i amb icsi, s'ha anat millorant i l'embrió va ser A. Tot i això no va implantar i per això els hem demanat fer més proves. Ens faran de coagulació, immunològiques i també una biopsia d'endometri. Preferim fer les proves ara i veure com està tot abans de començar de nou.

Núvol, con dius estem en una situació similar i hem començat gairebé al mateix temps. Quin greu, però, en el teu cas després de a veure un positiu. Espero que tot vagi el més ràpid i sigui el menys dolorós possible.
Jo estic amb la dra. Castañeda.

Molta sort a les que us queda poquet per la transfer!!

Bon diumenge i feliç dia de la dona!!
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dg. març 08, 2020 5:21 pm

Xocolatina, Ones (i qui pugui ajudar), veig que us han fet o heu demanat més proves. La meva parella i jo també ens estem plantejant demanar-ne més abans de fer una 2a FIV. Però m'oloro que potser em diran que no cal, etc....El cas, és que jo penso que és millor prevenir.

Tenint en compte, que el meu cas és el d'una baixa reserva ovàrica (i baixa resposta en els tractament) amb òvuls encara viables i amb un embrió que ha implantat però que el resultat ha estat un embaràs bioquímic (espero que no sigui ectòpic) Què m'aconselleu? Si el problema poden ser errors cromosomàtics de l'embrió, havíem pensat en consultar a la doctora si és adient fer les següents proves:

- Per a ell, fer la prova FISH o el Comet.
- Per a mi, proves de coagulació, inmunològiques i potser test ERA.

I depenent dels resultats, o no, pensar en fer DGP. El problema està en que suposo que m'haurien de fer alguns cicles per aconseguir prous embrions per poder-ho fer. També són més diners...

Sé que m'estic avançant a moltes coses, però després de passar pel meu primer avortament, no voldria que això es tornés a repetir i que després m'ho haguessin de fer sí o sí. Bé, no sé si m'explico.

Aviam què opineu les que us heu fet aquestes proves i si us ha servit i/o perquè us les van aconsellar.

Gràcies! i que acabeu de passar un bon diumenge!
ONES
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. març 05, 2020 4:00 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ONES » dg. març 08, 2020 6:46 pm

Hola Núvol!

Jo penso que està bé fer-se alguna prova més per descartar. En el meu cas perquè directament no va implantar i sospito que altres vegades, sense fer tractament, potser m'ha arribat a passar el mateix (tot i que, clar, no tinc proves).
La doctora ens va dir que normalment esperen a fer més transfers i a les 2 o 3 fallides fan proves, però que en el nostre cas les podiem fer abans. Intentarem treure més embrions a la propera fiv, però si no anés bé i només tornessim a tenir un, tampoc volia no haver mirat i arriscar-se a transferir i que de nou no anés bé. Així que va estar d'acord i no ens va posar problema.

En el teu cas, no sé si calen més proves perquè ha implantat i d'aquesta situació no tinc tanta informació, però entenc que si no ha implantat bé potser sería convenient mirar una mica si hi ha algún motiu. Una biopsia endometrial per veure com està tot i potser alguna prova inmunológica i coagulació. Si ho parleu amb ella no crec que tampoc us sigui que no.

Nosaltres dgp d'entrada no ho veia necessari i tampoc ens va dir res de prova per FISH o comet. Ell només una analítica per mirar compatibilitat a nivell inmunológic.

No sé si t'he ajudat gaire...
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dt. març 10, 2020 10:41 am

Gràcies Ones! Prenc nota de tot.

Com aneu la resta? Tot b?

Ego: la meva beta segueix pujant molt poquet i encara no poden descartar que sigui un ectòpic. N'estic farta!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::