FIV 2020

Tractaments, clíniques, medicaments..
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: 46XX » dj. abr. 15, 2021 9:54 pm

Molta sort demà!!! Quins nervissass aixxxx!!

He flipat amb la diferència de resultats de la primera fiv que vau fer a la segona, vau multiplicar el número! Com ho vas fer???
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: rakele » ds. abr. 17, 2021 12:25 pm

hola!!

46XX, sí, molta diferència.
Jo crec que la primera cosa important ha estat el fertile chip, ja que el meu company tenia molta fragmentació i a la primera fiv a Institut Marqués van considerar que no era necessari fer el fertile chip.. greu error.
I despres que no ha tingut res a veure l'estimulació i el seguiment que m'han fet ara a FivObradors. Perque et facis una idea, a la primera fiv em van fer dues ecos abans de la punció, a la segona hi he anat 6 vegades a fer control...I també hem allargat els dies de medicació (14 dies vs 10 dies), i incrementat les dosis per anar a optimitzar resultats, que és com hauria de ser sempre.

També està clar que a la primera fiv no anava gens preparada jo.. ara porto des de l'octubre anant a acupuntura, que segur que hi ha ajudat. També he pres Q10 durant molts mesos, juntament amb Fertybiotic alguns mesos i després Seidivid Plus. Obviant és clar que cuidem molt la nostra alimentació ja des de fa 2 anys, que intento fer ioga cada dia, caminar etc.. tot suma suposo.
La veritat és que encara no ens creiem aquests tan bons resultats.
Ara a esperar que implanti el nostre embrionet! ahir ens van dir que era de super qualitat, que era l'embrió perfecte.. I aqui estic, al llit escribint aquest missatge, començant la temuda betaespera. :-o00m

46XX: he llegit a l'altre fil que heu aconseguit fecundar un òvul! esperem que sigui el bo!!! confia en que sí!
Valeria0805: felicidades por la decisión tomada, seguro que irá muy bien!!
Laieta: acabo de llegir que tens beta positiva!!! felicitats!!!!
Trigos: m'alegro molt de que tot continui super bé!
Eucalipto: como llevas la betaespera? supongo que pronto ya sabrás algo, no? muchos ánimos!!!

ai, noies m'estic fent un lio entre el fil 2020 i el 2021... :-o00m
Una abraçada a totes!
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
Ariro
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 11:07 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Ariro » dg. abr. 18, 2021 10:04 pm

Cris85 ha escrit:Ariro bonica, gràcies per contestar! Ja m’ha trucat per disculpar-se, es va traspapelar... en fi!!!
Espero que aviat ja estiguis preparada per començar, crec recordar que havies d’esperar uns mesos oi?
Una abraçada


Hola!!!!

Cris, jo els pidolava clarament propera transfer gratis... ja els val :ufs:. Espero que la propera sigui la definitiva.
Doncs ara per fi ja podem començar!!! >.-<: En una eco em van veure un quiste folicular i vaig haver de prendre anticonceptives uns dies. Pero ja no queda rastre! S'ha fet súper llarg, ens vam començar a plantejar fiv al novembre i fins ara no iniciem.

Rakele, espero que aquesta vegada sigui la definitiva. Heu optimitzat molt aquests mesos, així que ha d'anar bé segur!! Recordo que vaig entrar al fòrum el dia que vas anunciar beta negativa (buffff quant he après des d'aleshores gràcies a aquest fil del fòrum), ha estat llarg també per vosaltres però heu pres super bones decisions, ara molta paciència i confiar en que tot anirà bé. Quan tens la beta?

A totes les demés, molta energia positiva en la part del procés en que estigueu :love:
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dv. set. 10, 2021 12:00 pm

Hola Noies!!! feia moooooooooolt q no entrava per aqui!!!! Vaig ser la q va crear aquest grup!!! Molts ànims a totes, els somins es compleixen! no llençeu la tovallola!! Soc mami de dos bessons de 8 mesos preciosos i sans! Una abraçada!!!
Gala84
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dg. gen. 12, 2020 6:41 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Gala84 » dv. set. 17, 2021 1:09 pm

Hola a totes!

A mi també m'agradaria sumar-me al missatge d'esperança de l'Esperança87. Jo també he aconseguit ser mare d'un nen que ja té un mes i mig. Així que vull donar ànims a totes les que encara esteu lluitant per ser-ho! Vull creure que es triga més o menys, però que totes ho podem aconseguir.

Una abraçada!
Buscant des d'agost 17
1 trompa obstruïda
1/19: 1a FIV: 3 embrions
3/19: 1a TE: pèrdua 6 s
6/19: 2a TE: bioquímic
9/19: 2a FIV + DGP: 1 embrió
1/20: pèrdua 9 s
Ell: cadena fragmentació simple i doble :ufs: i HLAC C1C1. Jo: natural killers altes, HLAC C2C2 i kir AB
9/20: 3a FIV+Fertile Xip+DGP= 5 euploides
12/20: 1a eco, sentim batec
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: rakele » dv. set. 17, 2021 1:12 pm

hola boniques!!

Que bé llegir-vos Gala i Esperança!!

Jo estic embarassada de 25 setmanes!!
Molts ànims a totes.. és un camí molt dur però acaba tenint recompensa!
molts petons!!!
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
blanketa
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: ds. gen. 02, 2021 9:56 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: blanketa » dg. set. 19, 2021 1:17 pm

Hola!

També em sumo als missatges d'esperança de l'esperança87, la Gala84 i la rakele!

Després de gairebé 4 anys de cerca, d'una IA negativa i una FIV amb transferència negativa, vam decidir parar i no fer cap altra transferència durant un temps perquè vaig quedar molt afectada. I aquest estiu, tot i l'estrès de la feina i no cuidar-me massa, m'he quedat embarassada de manera natural... No és pas que no ho busquéssim, però la veritat que ja pensàvem que no ho aconseguiríem mai ni amb tractaments ni sense.

Encara és aviat i la cosa es podria complicar, però hem aconseguit un positiu i això ens anima perquè mai n'havíem aconseguit cap!

Molts ànims a totes i molta força!!

PD: Per cert! Em vaig quedar embarassada just després de posar-me la 2a dosi de la vacuna de la COVID! Ho dic per si alguna de vosaltres té dubtes de si posar-se-la o no pel tema fertilitat.
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Rider » dv. des. 24, 2021 10:40 am

rakele ha escrit:hola!!

46XX, sí, molta diferència.
Jo crec que la primera cosa important ha estat el fertile chip, ja que el meu company tenia molta fragmentació i a la primera fiv a Institut Marqués van considerar que no era necessari fer el fertile chip.. greu error.
I despres que no ha tingut res a veure l'estimulació i el seguiment que m'han fet ara a FivObradors. Perque et facis una idea, a la primera fiv em van fer dues ecos abans de la punció, a la segona hi he anat 6 vegades a fer control...I també hem allargat els dies de medicació (14 dies vs 10 dies), i incrementat les dosis per anar a optimitzar resultats, que és com hauria de ser sempre.

També està clar que a la primera fiv no anava gens preparada jo.. ara porto des de l'octubre anant a acupuntura, que segur que hi ha ajudat. També he pres Q10 durant molts mesos, juntament amb Fertybiotic alguns mesos i després Seidivid Plus. Obviant és clar que cuidem molt la nostra alimentació ja des de fa 2 anys, que intento fer ioga cada dia, caminar etc.. tot suma suposo.
La veritat és que encara no ens creiem aquests tan bons resultats.
Ara a esperar que implanti el nostre embrionet! ahir ens van dir que era de super qualitat, que era l'embrió perfecte.. I aqui estic, al llit escribint aquest missatge, començant la temuda betaespera. :-o00m

46XX: he llegit a l'altre fil que heu aconseguit fecundar un òvul! esperem que sigui el bo!!! confia en que sí!
Valeria0805: felicidades por la decisión tomada, seguro que irá muy bien!!
Laieta: acabo de llegir que tens beta positiva!!! felicitats!!!!
Trigos: m'alegro molt de que tot continui super bé!
Eucalipto: como llevas la betaespera? supongo que pronto ya sabrás algo, no? muchos ánimos!!!

ai, noies m'estic fent un lio entre el fil 2020 i el 2021... :-o00m
Una abraçada a totes!

Quin tant per cent de fragmentacio tenía ell?
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: rakele » dv. des. 24, 2021 1:05 pm

hola Rider!!

Doncs tenia 44% de fragmentació simple i 80% de la doble.
Vam fer cúrcuma durant 3 mesos però no va millorar gens..

una abraçada!
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::