FIV 2020

Tractaments, clíniques, medicaments..
trigos
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. oct. 15, 2020 8:50 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: trigos » dj. març 18, 2021 5:44 pm

hola lindas!!

la segona beta be, va triplicar i, encara q jo pensava que era un número baixet (1a 93 i segona 250), des de la clínica em van trucar per donar-me l'enhorabona i tot, o sigui que, suposadament tot b.

ara estic en ecoespera amb una ansietat terrible hehe, però bueno ja queda menys, ja us diré!

gràcies a melbourne per crear el grup fiv 2021, la veritat és que hem arribat fins la març sense, ja tocavaaaa, hahaha.

les q esteu en recerca de clínica, tranquil•les q al final trobareu la vostra. a mi em recorda una mica a quan visites cases per comprar/alquilar, i quan entras a la teva ja saps que és esa. qualsevol dubte us podem aconsellar també.

m'alegre molt dels embarassos que van progressanr. les que torneu a intentar-ho, tota la meva força, valentas. i les que començeu...ànims! és un viatge cansat però bonic...suposo...hehe

abraçada
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: 46XX » dg. març 21, 2021 7:07 pm

Ara que hi ha el fil de fiv2021 per aquest ja no escriureu més? Canviar de fil és com tornar a començar la història de zero, no?
Ariro
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 11:07 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Ariro » dt. març 23, 2021 7:14 am

Noies, hola!

Últimament estic bastant desconectada, a veure si no em deixo res!

Gretta, mil disculpes, amb això de 3AB ben bé pensava que era de 3 dies. T'envio molts ànims i m'alegro de que feu més proves per esbrinar perquè no va implantar.

Xantipa, ambjdejan, m'alegro que les ecos bé! Sentir el cor ha de ser un momentazo!! Ànims amb les nàusees Xantipa

Laieta, ambjdejan i demés, parleu de probiòtics per previ transfer, podeu donar més detalls? ambjdejan comentes Donacillus, això és específic per tu per tenir algo alt/baix o va bé a tothom? Què us han receptat a les demés? Veig que el màster ara l'he de fer d'això, tot plegat és un no parar!

Perla, disculpa que no t'havia entès. Exacte, sí a la prova surt molta fragmentació doble, s'ha d'afegir el F.Xip, una espècie de filtre que fa que no passin tants bitxets dolents.

Lila, les NK són les natural killers, unes cèl·lules que ajuden el cos a matar organismes dolents. Si en tenim massa crec que malament perquè poden matar l'embrió. Amb una analítica es pot mirar els nivells. M'alegro que tingueu ja clínica i que esteu immersos en proves.

46XX m'alegro que en res ja comencis. Jo si tot va bé també començaré similar a tu! No et preocupis pels fils on escriure, et llegirem on calgui! Jo em passaré al fil 21 quan comencem a estimular.


Ego. Setmana que ve eco per veure si tot està preparat per començar amb la propera regla, a veure!
Ariro l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 18, 2021 11:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: 46XX » dt. març 23, 2021 7:49 am

Bon dia!

Seguiré escrivint en aquest fil de moment llavors.

Nosaltres vam tenir visita ahir per veure si els meus ovaris estaven nets perquè en l’última eco em van trobar com una petita resta de sang que no havia expulsat bé i res, tot net! :p-) :p-)

Vam sortir super contentes de la visita perquè comencem en qüestió de dies, els meus cicles no són clavats així que l’espero entre el 28-30. Al dia següent de baixar-me haig de començar a punxar-me 300 de bemfola durant 5 dies i al sisè dia toca eco. Us passo el resum de la medicació que m’han pautat.

Bemfola 300ui (1caixa de 5ud)
Menopur 1200ui (1 caixa)
Orgalutran 0,25 (1 caixa de 5ud)
Ovitrelle 250 (1 caixa)

També ens van dit que ja tenien al donant triat, que té el meu sanguini però que fisicament s’assembla a la meva dona, ens va fer gràcia perquè no ens esperavem que el tinguessin ja.

Com que he llegut moltes vegades aqui que el millor és portar a blasto de 5 dies, vais preguntar que de què deprendria portar-lo a 5 o a 3 dies, va ser llarga l’explicació però ens va acabar dient que podem triar nosaltres.

Ariro: que bé que anem a la par!

A la resta no us puc dir res perquè encara no tinc experiencia en res del que comenteu, espero aviat poder personalitzar més!!

Va, ara si que si, comencem >.-<:
Valeria0805
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dl. gen. 11, 2021 12:27 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Valeria0805 » dt. març 23, 2021 8:12 pm

Hola a todas!!

46XX:
Mucho ánimo con la estimulación, espero que saques muchos óvulos!!
¿habéis decidido ya si haréis la transferencia en ciclo natural?
No pasa nada por el idioma. Puedes escribirme en catalán sin problema jejeje.

Blanketa:
Gracias por los ánimos en mi búsqueda de clínica. Me falta una más por mirar y ya habré acabado. Pero hay muchos números para que sea Ovoclinic la elegida.

Perla86:
Mi marido se está tomando Cúrcuma y Gestagyn men durante 3 meses para mejorar el esperma. En nuestro caso haremos Fertil Chip. No se si os lo han comentado en Cimab pero hay una promo de Comet + Fish por 600 euros. Es lo que hicimos nosotros.

Ariro:
El análisis del Kir y Hlac aún los tengo pendientes. Estoy hecha un lio porque en algunas clínicas me han dicho que no lo haga, en otras que sí y ya no se que hacer. Quizás me la haga yo para saber que Kir soy y en base a lo que salga veremos que hacemos.
¿Tú tenías alguna analítica pendiente no?

Trigos, Xantipa2 y Ambjdejan: Me alegro que estéis bien y que Xantipa y Ambjdejan se haya quedado en un susto. Trigos cuando tienes la eco?

Laieta1986bcn y Aicha: Mucha suerte en la siguiente transfe!!

Anna86: Bienvenida!!

Eucalipto: ¿cómo llevas la estimulación? Espero que un poquito mejor. Mucha suerte en la punción.

Lila80: yo también estoy con Hidroferol porque estoy por los suelos. A 17. Me han dicho que tengo que tomar una ampolla cada 15 días durante 2 meses. Es decir, 4 ampollas. ¿Cómo te lo han pautado a ti?

Ego:

Por fin me he decidido por hacer ovodonación. Me ha costado un poquito decidirme porque en todas las clínicas me han dicho que probara primero con mis óvulos haciendo DGP. Económicamente solo puedo permitirme un tratamiento y lo que quiero es volver a ser madre por encima de todo. Así que he priorizado el hacer un tratamiento que tenga más probabilidades ante la genética. El tema es que si elijo la Fiv y no sale bien sé que siempre voy a pensar que me equivoqué en mi elección. También se junta que al tener sobrepeso la medicación que me tendría que poner para la estimulación sería muchísima y que con 38 años, una antimulleriana que no es para tirar cohetes y mala reserva ovárica. Tengo muchos números de no tener embriones euploides para transferir. Así que a por todas con la ovodonación!!!
Seguramente lo hagamos en Ovoclinic. El doctor me gustó mucho y los precios no están mal. Ahora a esperar que mi marido acabe el tratamiento de antioxidantes y llamaremos a la clínica para que empiecen a buscar donante. Todo se alargará porque vamos a hacer el test de portadores tanto a la donante como a mi marido y una vez tengamos los embriones también haremos el DGP. Vaya que hasta dentro de 3 o 4 meses no podré hablar de transferencia. Pero ya queda menos.

Perdón por el tostón que os he dado....

Un abrazo a todas!!
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ambjdejan » dt. març 23, 2021 8:46 pm

Hola boniques!
El Donacillus me'l van receptar de forma genèrica, es veu que té una sèrie de probiòtics que actuen sobre el tracte genital. Vull dir que hi ha altres probiòtics que poden servir més per altres parts del cos però que aquests anaven bé per la part ginecològica

Valeria, la ovo és una decisió difícil, però és el que dius. A una edat el que vols és ser mare, i és molt difícil tenir embrions euploides

Trigo, ànims amb la ecoespera... és un drama

Jo vaig fent, tinc moments de tot... ara porto dos dies ratllada per si no va bé... no hi ha cap motius, però tinc malsons, ansietat... en fi... paciència!

46XX que bé i quins nervis, a veure què et diuen a la eco i que sigui ràpid! :))
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: 46XX » dt. març 23, 2021 10:34 pm

Valeria0805: si si, cicle natural, abans de la meva punció li faràn eco a la meva dona per veure com té de gruixut l’endometri, però anem molt descoordinades en quant a cicles i haurem d’acabar congelant, ja ens hem fet a la idea, no passa res. Foli.lcles tampoc tinc espectatives molt altes en quant a aconseguir un número alt, la doctora em va dir que intentessim pensar en qualitat en comptes de en quantitat, ens aferrem a això ara.
M’alegro que hagiu triat ovo, crec que, ja no pels diners, sino mentalment, el millor és anar a l’opció amb més probablititat d’èxit. Ànimssss!!

Ambjdejan: t’has de relaxar (què fàcil és dir-ho) poc a poc i tot anirà bé!
Gràcies pels ànims, thotom avui a la feina m’ha dit això de quins nervis, jo em noto massa tranquil.la trobo... no se!

Ego: esperant a la que em ve a visitar cada mes, a veure si baixa a finals d’aquesta setmana o ja a principis de la que ve.
Ariro
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 11:07 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Ariro » dv. març 26, 2021 3:23 pm

Hola! :--/)

46XX, això de 3 o 5 dies és complicat. Amb un de 5 hi ha moltes més possibilitats d'implantació perquè ja és blastoscit però sovint quan treuen pocs òvuls prefereixen parar al 3 per no perdre'ls (del dia 3 al 5 sovint se'n perden) perquè diuen que l'evolució és millor a l'úter que al laboratori. Tot anirà en funció de cada cas: quants òvuls, quants són madurs, quants fecundats, quants han arribat a dia 3... i ho deixen escollir llavors.
Un dubte: la primera eco la tens al 6è dia de la regla o 6è de la medicació?
M'alegro que ja tingueu donant. Anirà a portar la mostra el dia de la punció? Jaja, com que sempre diuen que és millor mostra en fresc jo sóc la teva dona i mentre estàs a quiròfan em poso a la porta de la clínica a veure qui entra, jaja!!
Fora broma, que bé que a la feina ho sàpiguen, això allibera molt i tranquilitza. Jo estic amoïnada per com coordinaré les ecos i la punció notant-se el mínim. Però per la punció estic molt tranquil·la i amb ganes, i això és el que importa.

Valeria, crec que heu decidit bé, ovodonació és una decisió molt difícil però molt sensata i amb moltes possibilitats d'èxit! A mi m'ha passat igual amb això del KIR HLAC, i al final no l'he fet, penso que fer només kir com dius pot ser una opció. Sí, tinc unes anàlisis pendents que em va demanar la endocrino la setmana passada, crec que les faré post punció per estar més propera al moment de la transfer.

Ambjdejan merci per la info dels Donacillus!! M'ho miraré i li comentaré tot a l'acupuntora, a veure què en pensa sobre si prendre-m'ho després de la punció per preparar la transfer. Espero que mica en mica puguis anar gestionant millor l'ansietat. És normal amb tot el que has passat i port a la motxilla, però has de pensar que ara no té perquè anar malament.

Petonets :love:
Ariro l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 18, 2021 11:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: 46XX » dv. març 26, 2021 3:47 pm

Ariro: doncs el bemfola me’l començo a punxar el següent dia de baixar-me la regla, son 5 plomes, una per dia, llavors quan em punxi les 5, al dia següent (perquè les punxades són per la nit a partir de les 22h m’han dit) vaig a fer-me eco, llavors, si no conto malament, es el setè dia de regla.

Faig protocol curt d’estimulació... no m’he parat a mirar les diferències entre curt o llarg, tb faig cicle natural, no em prenc anticonceptives abans de començar, cosa que la majoria en preneu, no se!

Tema donant, osti, estava convençuda de que tenen la mostra congelada eh!! És tan anònim això que m’extranyaria que es presentès allà el noi, jajajajaja, t’imagines??
eucalipto
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. des. 03, 2020 12:55 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: eucalipto » dv. març 26, 2021 4:23 pm

Hola! despues de desconectarme por varios días puedo decir que ya pasé por los pinchazos y la punción. Ahora esperando a la transfer, me sacaron 5 y fecundaron 3. Estoy esperando las siguientes indicaciones de como seguir. Se que por mi edad, 42, es todo mas dificil. Pero estoy tranquila.
Exito a todas!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: 46XX » dv. març 26, 2021 4:46 pm

Eucalipto: oleeeee!!! Qué tal has llevado la medicación y la punción?? Son de 3 días o de 5?
Qué bien tener hecho ya medio camino!
Laieta1986bcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. des. 07, 2020 5:32 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Laieta1986bcn » dv. març 26, 2021 11:21 pm

Hola noies!

He escrit ja al fiv 2021 pero em fa pena deixar aquest grup com diu la 46xx! :)

Eucalipto, me alegro mucho que te hayan hecho la punción, espero que en poquitos días ya te hagan la transfe, iremos a la par, yo la tengo el martes.

46xx, jo tb vaig fer protocol curt, vaig començar amb les punxades el 2on dia després de la regla. Tranquila, fa impresió punxar-se a un mateix pero es totalment psicologic, fa zero mal.

Trigos como lo llevas? Algun síntoma de embarazo?

Ariro jo tb vaig fer donacillus, i el metge em va donar physioflor... crec que hi ha moltes marques.

Petonets!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: 46XX » ds. març 27, 2021 7:49 am

Laieta1986bcn: no sabia els motius pels quals es feia protocol curt o llarg i ahir em vaig ficar a googlejar a saco, qual boja, jajajajaja.
No sóc aprensiva a les agulles però a la meva dona li fa ilu punxar-me ella, diu que es una manera de participar i fer-ho encara més compartit, així que em punxarà ella.

Ostres que tens la transfer ja! Quins nervis, no??? Encara que sigue el segon cop, has de estar nerviosa, fijo! Espero que vagi mooooolt bé i aquesta vegada es quedi amb vosalteres.
eucalipto
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. des. 03, 2020 12:55 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: eucalipto » dl. març 29, 2021 9:05 am

Hola chicas! Ya tuve la transfer a día 3, los otros los congelaron ese mismo día. Me recomiendan a día 3 por mi edad. La calidad de los congelados son BC y C, dicen que mejor no ponerles una nota de clasificación, que dentro de todo están bien.
La punción fue bastante bien, con decirles que luego me molestó mas la mano donde me pusieron la inyeccion.

XX46: mi recomendación con el orgalutran es que cuentes hasta 5 seg antes de sacar la aguja, porque pica y arde un monton. La primera vez que me pinche, en realidad me pincho siempre mi pareja, yo estaba preparada con el hielo apenas sacara la aguja y fue bien, la segunda vez, él me dijo que vio una gota salirse y me ardió un montón por una hora. Mi otra recomendación es que el menopur tiene una aguja que primero pasas por el tubito para sacar la medicacion y con esa misma aguja te pinchas, aparentemente se desafila un poco al pasarla por la goma del frasquito primero, asi que hacelo con mucho cuidado. Eso lo noté la primera vez, la aguja la sentí un monton a diferencia de la segunda que tuvimos mas cuidado. Igual al menopur lo odie.

Laieta: Mucha suerte mañana con la transfer!

Exitos a todas!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: 46XX » dl. març 29, 2021 11:22 am

Eucalipto; gracias por los consejos con los pinchazos!

Los nuestros creo que tb irán a día 3 y no a día 5.

Ánimo con la betaespera, ya nos irás contando!!!
Ariro
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 11:07 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Ariro » dl. març 29, 2021 6:30 pm

Laieta, moltes gràcies també pel tema dels probiòtics, veuré amb l'acupuntora i la gine què els sembla. Espero que vagi bé la transfer demà... i que sigui la definitiva!

Eucalipto, m'alegro que la punció anés bé, molta sort amb aquest embrionet que ja està amb tu. Que bé que tots tres fecundats van arribar a dia 3!!

46XX, va que ja ho teniu! Quin lio tot aixo del protocol curt i llarg, la veritat és que porto al fòrum des del novembre i no em sona haver llegit res d'això... Que vagin bé les primeres punxades, jo a veure què em diuen de si ja puc començar. Un petonet!!
Cris85
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: ds. des. 12, 2020 8:21 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Cris85 » dc. abr. 14, 2021 8:37 pm

Hola boniques!
Perdoneu que no personalitzi però he estat super desconectada. L’última transfer (febrer) no va anar bé i vaig decidir desconectar perquè ja no podia més.
A veure si em podeu ajudar... em van fer la prova de la finestra d’implantació el dia 19 del cicle. Els resultats diuen que l’endometri està post-receptivo i que per tant s’ha de repetir la prova un dia abans. Jo aqiest informe no l’havia vist ja que la doctora em va dir que tot estava bé. Em van fer la transfer al cap de dos mesos el dia 20 del cicle i va donar negatiu. Ara he demanat els informes per portar-los a l’inmunologa per si hi ha algun problema i acui quan me’ls mirava he vist això. Entenc que si l’endometri el dia 19 no està receptiu ho estarà menys el dia 20 oi? A l’informe explica que si és post-receptivo vol dir que ja ha passat el temps per implantar. Li he enviat un mail a la doctora però no m’ha contestat i porto una menjada de cap conciderable. A veure que us sembla a vosaltres??
Moltes gràcies i promet’ho posar-me al dia!!!
Una abraçada valentes!
Ariro
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 11:07 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Ariro » dj. abr. 15, 2021 7:34 pm

Hola Cris,
Entenc el mateix que tu, vaia tela!!! Com et transfereix el 20 si el 19 ja és post-receptiu?
Molts ànims i molta sort per a la propera!
Cris85
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: ds. des. 12, 2020 8:21 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Cris85 » dj. abr. 15, 2021 9:11 pm

Ariro bonica, gràcies per contestar! Ja m’ha trucat per disculpar-se, es va traspapelar... en fi!!!
Espero que aviat ja estiguis preparada per començar, crec recordar que havies d’esperar uns mesos oi?
Una abraçada
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: rakele » dj. abr. 15, 2021 9:30 pm

hola guapes!

Jo també vaig començar a escriure al grup FIV 2021 però veig que aqui encara hi ha molt moviment!!
Res, entro ràpid per dir-vos que demà tinc la transfer!!!!!!! quins nervis! Però crec que vaig super preparada, no com a la primera FIV... ja us explicaré!

Per aqui, molts ànims amb les betaesperes, ecoesperes i tot en general!!! :)

Perdoneu que no personalitzi, porto molts dies desconectada i m'he de posar al dia!! una abraçada a totes!
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::