FIV 2020

Tractaments, clíniques, medicaments..
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dj. gen. 02, 2020 7:52 am

Hola noies!!! Qui està apunt de començar tractament aquest 2020?
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: NinaDina » dj. gen. 02, 2020 8:21 pm

Hola!! Nosaltres la setmana vinent tenim visita per decidir cap on tirem, si comencem amb IA o directe a invitro. Ja tenim totes les proves, no tenim cap problema però no arriba...
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dv. gen. 03, 2020 11:54 am

hola nina! nosaltres començem amb les punxades aquest dissabte! Jo tinc endometriosis i per això anem directes a FIV, per sort l'esperma del meu marit esta estupendo....

que bé que no tingueu cap problema!!! quan temps porteu intentant-ho?¿
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: NinaDina » ds. gen. 04, 2020 10:00 am

Portem un any i mig, i aquest any faig 37, si fos més jove potser seguiria intentant pero no volem esperar gaire més.

A veure com vas amb les punxades. On esteu fent el tractament?
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » ds. gen. 04, 2020 2:35 pm

Jo tinc 32 però amb la endometriosis ja em van dir que directes a Fiv i res de IA. estic a la dexeus. Ja us han fet les proves abans de començar tractament?
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » ds. gen. 04, 2020 4:56 pm

Bones!

A finals de gener començaré el meu tractament (FIV) a l'IVI amb la Dra. Peñarrubia. El meu company està bé però jo tinc poquets òvuls (0,4 d'antimulleriana...20 d'FSH!!!) i compliré els 38 aquest mes de gener. Hem anat a moltes clíniques i metges, etc, etc i, finalment, ens hem decidit a fer-ho.

És el primer cop que faig un tractament d'aquest tipus. Bé, quan tenia 20 anys vaig ser donant d'òvuls al Clínic...té "guasa" la cosa!!!...

No cal dir que tinc moltíssimes pors. La principal és que no vagi bé, que no respongui al tractament i/o que la cosa s'eternitzi. Bufff....suposo que és millor no pensar-ho, però de tant en tant és inevitable.
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » ds. gen. 04, 2020 9:01 pm

Benvinguda nuvol!

Jo avui he començat amb la meva primera punxada!!! Tenia moltes ganes de començar!!! El meu marit esta be, jo tinc endometriosis, 1,52 de antimulleriana i 7 folicles.

També estic amb molta por... crec que a totes ens passa! Ja ens aniras informant quan començis!

Aquest any es el nostre :)
Fara
Entrades: 2
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 9:41 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Fara » ds. gen. 04, 2020 9:49 pm

Hola a totes!
Nosaltres estem buscan clínica, hem visitat Institut Marques i ens ha agradat però no sabem si quedar-nos amb ells o continúan mirant....
Alguna que vagi a Institut Marqués?????

Nosaltres anem directament a FIV-ICSI+DGP
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dg. gen. 05, 2020 10:38 am

Hola!

Fara: jjo també vaig anar a preguntar a Institut Marquès perquè una amiga va fer-hi un tractament FIV i l'hi va anar molt bé. Ens va agradar però, finalment, ens vam decantar per IVI bàsicament perquè vam tenir més feeling amb la doctora. Pel que em vaig informar en el seu moment, l'Institut Marquès té un bon laboratori i diuen que l'atenció és força personalitzada. Igualment, penso que també és molt important que amb el doctor o la doctora que acabis fent el tractament hi confiïs i t'hi sentis bé. En definitiva, que tenint en compte que els laboratoris d'IVI i de l'Institut Marquès són bons, el que em va fer decantar per la primera clínica van ser les explicacions que em va donar la doctora.

Esperança: ostres! doncs molts ànims amb la medicació! ja ens aniràs explicant les sensacions que vas tenint. Nosaltres no començarem fins a finals de mes i amb les punxades a principis de febrer. Quins nervis!
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dg. gen. 05, 2020 2:22 pm

Nuvol, perquè aneu directament a Fiv+ICSI+DGP? Nosaltres fem Fiv amb ICSI perquè en aquesta clínica ho fan així sempre ja. Perquè el meu marit te l’esperma bé, soc jo que tinc la punyetera endometriosis... ja us anire explicant com va tot. Per ara punxades fins dia 7 que tinc la eco per veure com van els folis...
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dg. gen. 05, 2020 7:41 pm

No, no, jo no faré DGP, t'has confós d'entrada. Faré FIV-ICSI :-)
Mi_ Miry
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. des. 30, 2019 3:28 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Mi_ Miry » dl. gen. 06, 2020 12:42 pm

Hola!! A mí me quedan dos intentos de IA por la seguridad social pero con mi baja reserva ovárica creo que estoy perdiendo el tiempo. ya estamos mirando para hacer FIV por lo privado. Muchos ánimos a todas
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dl. gen. 06, 2020 2:32 pm

Ánimos Mi! Yo de ti agotaría todos los intentos que tengas de IA. No conozco tu caso, pero en el mío ni siquiera me han dado la opción de ir a IA (en ningún lado) Supongo que debe de ser por mi edad, este mes cumplo los 38 y por mi baja reserva ovárica (0,4)

En fin, mucha fuerza a todas! me da la sensación que esto es una carrera de fondo...poc a poc! (o eso es lo que me digo yo a mi misma)
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dl. gen. 06, 2020 6:29 pm

Benvinguda miry ! A mi tampoc em van donar l’opció de fer IA pq tinc endometriosis i estaríem perdent el temps. Jo estic per privat directament Fiv. Jo tinc antimulleriana 1,52 i 7 folicles... demà vaig a la eco per veure com esta anant L’estimulació ... !!! Tu com estas de folis i AMH?
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dl. gen. 06, 2020 6:31 pm

Perdona nuvol, em vaig confondre!!! Jeje
Mi_ Miry
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. des. 30, 2019 3:28 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Mi_ Miry » dl. gen. 06, 2020 9:43 pm

Creo que la mejor opción es hacer todos los intentos por la SS y ya me pasan a lista de espera para FIV que son dos años y medio. Mientras tanto ir por lo privado porque mucho no me puede esperar con un ovario y mi reserva a 0,8
En qué clínica estáis? Vais por mutua? Estado mirando Quirón y Cirh. La que me gustó más fue Cirh.
Este año será el nuestro chicas
Tremadufi
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: ds. gen. 27, 2018 11:24 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Tremadufi » dt. gen. 07, 2020 1:39 pm

Bones!! Entro per dir-vos que molta sort i molts ànims! Sobre tot s'ha d'estar positiu...la ment fa molt. Per si us serveix per donar-vos ànims i veure que es pot, jo vaig estar 2 anys de recerca amb dos avortaments a la setmana 6. L'esperma del meu home era molt molt dolent, vam fer FIV-ICSI i fa un any vam tindre al nostre petitet. Ara sense buscar i amb una sola regla desde que vaig parir, m'he quedat embarassada naturalment i tot segueix correctament.
Tot arriba...i el factor mental fa molt! Molt ànims i aquest serà el vostre any!
Jo 30,hipotir.subclínic,mutació MTHFR c677t en estat homocigoto, déficit vit. D; ell 32, astenoterazoospermia severa
2 embarassos naturals, avortaments setmana 6.
Abril '18 1°FIV/ICSI transferencia a dos dies després de la punció de dos embrions qualitat A -- POSITIU!! 238..és un Nen!!! :love:
Final 2019: embaràs natural sense fer res! +++
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: NinaDina » dt. gen. 07, 2020 1:43 pm

esperança87 ha escrit:Jo tinc 32 però amb la endometriosis ja em van dir que directes a Fiv i res de IA. estic a la dexeus. Ja us han fet les proves abans de començar tractament?



Si! les d'ell i les meves, histero i analitiques. A veure que decidim la setmana vinent, per on comencem.

Es avui que tens visita Esperança?
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dc. gen. 08, 2020 10:46 am

tremadufi: a mi el que em fa por es la endometriosis... que no treguin ovocits de bona qualitat i que despres no implantin.. ahir vaig tenir la primera eco i em va veure 8 folis pero dos eren molt petits i em va dir que potser no creixen com els altres :( per sort l'esperma del meu marit esta molt bé. les punxades les porto molt bé, m'ho faig jo mateixa! demà torno a tenir eco...

nina dina: la vaig tenir ahir! em van veure 8 folis... pero dos molt petits i no saben si creixeran més.. encara es aviat per dir res. demà torno a tenir la següent. potsr la punció la tinc a meitat de la setmana que ve.

miry: nosotros vamos por privado y estoy en la dexeus. Ya nos iras contando que tal! cuando tienes visita para empezar?
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: NinaDina » dc. gen. 08, 2020 1:56 pm

Esperança87, dos més petits pero els altres sis estan bé, es bo això no?
estàs a la Dexeus no? et volia preguntar una cosa. desde que vareu començar, esteu fent visites molt seguides? es que em plantejava fer el tractament a la Dexeus, pero jo soc de Girona, i el tema desplaçaments és el que em tira enrrera, sino hi aniria de cap, és on m'inspira més confiança.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::