FIV 2020

Tractaments, clíniques, medicaments..
Gretta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. nov. 30, 2020 11:21 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Gretta » ds. feb. 27, 2021 9:04 am

Bueno noies doncs aquí s’acaben les nostres ilusions. Avui ja no ens hem pogut aguantar i hem fet pipitesti negatiu.Se que només han passat 8 dies de la transfer però sent realistes aquests test d’ara son molt sensibles així que jo li dono tota ça fiabilitat del món.

Ara a pensar que fem...

Petonets a totes
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Elantris » ds. feb. 27, 2021 3:12 pm

ambjdejan
Ah ostres doncs no sabia que amb transferència a seques sí que donaven positiu!! Que valenta no fer cap test abans d'hora jajaja! jo sóc una impacient i a 9DPO en cicle natural ja els faig imagina't :content:

Nenaaaaaa enhorabona!!!! Panxulinaaaaaaa!! Que guai! Quina il·lusió osti!! :love: :love: :love: :love: :love:

Imka Ostres però a tu et fa il·lusió tenir bessons? És que si ho fas per assegurar el tiro i aconseguir-ne un en lloc d'estar convençuda de voler-ne dos, potser sí que el metge té raó. A mi personalment em feia molta il·lusió tenir bessons en el primer embaràs, però ara que ja tinc un nen potser no gens. Ja sé que no és el teu cas, però bé, és que pot ser dur criar dos bebés alhora jejeje! Per altre banda entenc que bessonada és un risc, però tant tant com t'ho ha pintat el metge? coi, si bessons de forma natural n'hi ha hagut tota la vida no? Ni que te'n volguessis posar 4 jajajaa!!! T'imagines? Quina por :P

T'entenc molt amb això de no passa res, ja vindran, etc O els comentaris aquests de "ui que ja en tens un de 3 anys, a què esperes pel segon?" Jo ha arribat un punt que no em tallo un pel " Doncs mira, els nens arriben quan volen, no quan a mi em ve de gust, i si no tingués cap avortament potser ja en tindria un altre, però tampoc és res que jo hi pugui fer, què et sembla la resposta?" No saben on possar-se, només la llengua al cul, que ja és el que hauríen d'haver fet de biones a primeres jajaja! _I llavors em sap greu perquè idiota de mi vaig jo després i li pregunto el mateix a una altre dona, semblo tonta a vegades!
I si la teva gent no entén que estàs passant per un moment complicat i que rodejar-te de panxolines pandemials se't fa difícil que s'apuntin a un curs d'empatia tu, ja s'ho faran! Ale, ja m'he desafogat jajaja!

Gretta Però si només fa 8 dies de la transfer pot donar negatiu encara no? Vull dir que encara falten dies per la beta. Per molt fiable que sigui el test, potser en un parell de dies... Sigui el que sigui moltíssims ànims!!!!!!

trigos Molts ànims en la betaspera!! Tu sigues positiva i encara que tinguis els altres dos congelats pensa que ja fins que no busquis germanet no els hauràs de fer servir jejeje!! Optimisme a tope!!

lila80 m'interessa també el tema de la vacuna, jo vaig llegir que no recomanaven posar-la a dones que estiguin buscant, i que si ho fan que esperin 3 mesos en quedar embarassades, però últimament també he llegit molt que cal valorar el cas individualment, depenent del grau d'exposició a la COVID que tingui cada dona i mirar pros i contres. Lo dels homes no ho havia llegit enlloc! L'Elantriu diu que se la vol posar, a veure si abans puc parlar ja amb els de Gravida i què recomanen ells. Gràcies!

Xantipa Aix dona no hi pensis que et sortirà negativa, creuem fort els dits tothom i pensem en positiu!! Ànims!!!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Neus_87
Entrades: 2
Membre des de: ds. feb. 27, 2021 6:43 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Neus_87 » ds. feb. 27, 2021 7:05 pm

Bona tarda noies,

fa uns dies que us llegeixo i m'he animat a escriure, crec que m'anirà molt bé compartir els meus pensaments i emocions.

Acabo de complir 34 anys, diagnosticada d'endometriosi fa un any. Em van fer una laparoscòpia i em van treure un endometrioma d’uns 5 cm que estava a l’ovari. També em van mirar les trompes, em van dir que no estaven perfectes però que podria quedar-me embarassada.

Quan em vaig recuperar de l’operació, just va venir la pandèmia... i com a tothom, ens va capgirar els plans i vam decidir postposar “la recerca” durant uns mesos per veure “per on aniria la cosa”. Finalment al juliol ens posem mans a l’obra. La meva ginecòloga em va dir que si en 6 mesos no m’hi havia quedat, l’anés a veure.

Al desembre la visito i després de fer-me una eco em diu que les meves trompes no estan bé i que és impossible que m’hi quedi de manera natural... que necessito una FIV. M’ho esperava però mantenia l’esperança. Ella mateixa m’envia a fer les analítiques necessàries tant per la meva parella com per mi... I ara ens trobem en aquest moment: ja tenim els resultats de totes les analítiques i el dimarts tenim la primera visita a la clínica.

No es la primera vegada que em visito allà, ja que hi vaig anar quan em van detectar el possible endometrioma per veure si seria necessari “congelar òvuls”. Em van fer unes proves i em van dir que no calia.

Estic nerviosa, emocionada, impacient... teniu algun consell? Alguna pregunta important que hauria de fer?

Gràcies per llegir aquesta parrafada. Em quedo per aquí llegint-vos.
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: rakele » ds. feb. 27, 2021 8:52 pm

hola,

ambjdejan: moltes felicitats!!!!! quina il.lusió llegir bones notícies!
Trigos: muy bien con tus 3 blastos!! ánimo en la betaespera!
Lalicat: a mi em va passar el mateix que a tu amb l'antimulleriana. Primer 1.79, després 1.26 i l'últim anàlisis estava a 2.09, tots tres resultats de tres laboratoris diferents.
Gretta: ostres, però potser és massa d'hora!! a una amiga no li va marcar el pipi test fins el mateix dia de la beta al matí.. en qualsevol cas, molts ànims!
Neus_97: benvinguda! a quina clínica t'estàs visitant?
xantipa: ànims amb la desespera!!! espero que el mes de març et porti coses molt bones!!!!
Imka: nosaltres ens hem plantejat mil vegades el tema dels bessons i finalment pensem que millor primer un i a poc a poc i bona lletra.. a més a mi em van operar de papiloma fa anys i al treure'm un trosset del coll de l'úter no recomanen embaràs múltiple.
lila80: espero que la visita a fivobradors us agradi, jo estic encantadíssima :)
Elantris: que bé que demaneu hora a CIMAB, el dr. Garcia és un encant, ja veureu.

Ego: doncs jo porto bastantes bones notícies, avui ens ha trucar el dr. Obradors per dir-nos que els 4 embrions que vam fer dgp, han passat els 4... no ens ho creiem, i ell ens ha dit que tampoc és un resultat habitual per la nostra edat i venint d'una fiv fallida.. i encara en tenim 2 de congelats que no vam fer-los dgp. Així que ara anem bastant bé!! he tingut malsons tota la setmana pensant que cap passaria dgp, i ara en tenim 4!
Encara no podem fer transfer pk em van trobar les citoquines alterades, avui m'ha dit que potser té relació amb la bacteria que van detectar-me en massa quantitat (gardnerella), així que em repetiran cultiu per veure si la bacteria ha marxat (ja vaig fer antibiòtic i probiòtics vaginals) i també farem tractament amb progesterona i vitamina E i repetirem biopsia.. a veure què en treiem. Quines ganes ja de fer transfer.. però ens haurem d'esperar almenys un mes més per tenir les condiciones òptimes. Alguna de vosaltres ha tingut citoquines alterades? una cosa, tema higiene íntima, fa molts anys que no utilitzo cap sabó perque no són bons per la microbiota vaginal..vosaltres quins hàbits de neteja íntima teniu? ara m'he rallat pensant que potser no ho netejo bé i que per això tinc aquesta bacteria..

una abraçada a totes!
rakele l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 02, 2021 12:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
Xantipa2
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dv. ago. 07, 2020 10:03 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xantipa2 » dg. feb. 28, 2021 7:18 am

Bon dia boniques!

GRETTA no se si em llegiràs, però... Fer un test als 8 dies no es una mica massa just? Parlo desde la desconeixença, però crec que per molt ultra sensible que sigui el test apenes a donat temps al cos a segregar l'hormona, no?
De tota manera sortiràs de dubtes dimecres.
Tant de bo tinguis bones notícies.
T'envio una abraçada ben forta bonica :-()-)

NEUS Benvibguda!
Jo et donaria dos consells, si els accrptes.
El primer de tot què escolliu una bona clínica, aquella què us dongui feeling, què accepti proves, què en demani i busqui solucions als problemes què puguin sortir.
I segon, què feu tooootes les proves què pogueu, les què entrin per mutua (si es què en tens) i les que s'hagi de pagar, però descarteu primer.
Aquí hem parlat molt sobre aquest tema. Recopila info i aneu fent. Guanyareu temp, diners, i sobretot desgast físic i emocional.
Ànims i molta sort!

RAKELE molt bones noticies!!! Guaaauu 4 fortachones, me'n alegro moolt!
Ara a preparar-se per anidar.
Ja ens aniràs dient!!


Jo segueixo igual. Esperant.
Segueixo amb simptomatologia varia i la nova es què fa uns dies tinc com una suor nocturna, com quan tens febre.


Per cert, no tinc ni idea de test, però alguna sabeu per propia experiencia si els test d'ovulacio detecten embaràs?
En les meves anteriors fivs se de noies que ho feien, i he llegit en blogs i diuen que normalment son fiables.

Experiències d'alguna??
Tinc un test a casa d'ovulacio i no sé si mirar-ho o no, a veure si me'n portaré un disgust abans de temps.

Què passeu bon diumenge!! :-()-)
Valeria0805
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dl. gen. 11, 2021 12:27 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Valeria0805 » dg. feb. 28, 2021 6:16 pm

Hola Chicas!!

Ambjdejan: Muchísimas felicidades!! Espero que no se te haga muy larga la espera de estas tres semanas. ¿te harán más betas para hacer segumiento?

Elantris: Uff guapa, que odisea... me alegro de que estés mejor y aunque se que no se olvida espero que puedas cerrar este ciclo y coger fuerzas para el siguiente.

Imka: A por todas con ese embrión!!! Mucho ánimo!!

Gretta: guapa entiendo que estés de bajón, con lo que deseamos ver esa segunda raya... pero si la beta es el miércoles es posible que sea pronto. No pierdas la esperanza.

Xantipa2: Gracias por los ánimos! como llevas los nervios?? Mucha suerte!

En cuanto a los test de ovulación, sí es cierto que salen positivos cuando hay embarazo. Esto es porque la HCG tiene similitudes moleculares a la LH. Yo lo he probado. Lo que sí que noté fue que me dio positivo a partir del positivo del test de embarazo. Así que no se si realmente sirve para predecir el embarazo antes de tiempo.

Lalicat: Le doy toda la razón a las compañeras. La antimulleriana no lo decide todo. El recuento de folículos antrales también es muy importante.

Trigos: Aun no me he decidido. Algunas me gustan por un motivo, otras por otro... creo que será difícil encontrar la clínica perfecta pero una vez que me decida se que tengo que hacerlo convencida de que es la mejor para nosotros. Felicidades por esos tres campeones! Espero buenas noticias en poquitos días jejeje. Mucha suerte.

Lila80: Estamos igual jejeje. Espero que encuentres tu clínica pronto!

Neus87: Bienvenida!!! Hay un mensaje de Gala84, del día 15 de Enero, en la página 48 de este chat que es una maravilla. Ha sido muy útil. Con el Comet hemos sabido que mi marido tiene la fragmentación doble alterada y que yo cuando empiece tratamiento seguramente tendré que tomar adiro y heparina porque el análisis de trombofilias no salió del todo bien. En muchas ocasiones todo esto no se mira hasta que has tenido varios tratamientos fallidos. Así que si puedes lee el mensaje. Cualquier duda aquí estamos para ayudarte.

Rakele: Olé, pleno al 15!!! que bien!!

Yo utilizo un jabón íntimo de la marca Zelesse. Sirve incluso para niñas. Tanto a mi como a mi hija nos va bien. Por la web de farmacias está por unos 6 euros más o menos.

Ego:

Hemos visitado Ivi y Ovoclínic. En Ivi el trato ha sido estupendo y me ha gustado mucho la doctora pero se nos va de precio. Ovoclínic también me ha gustado mucho y se ajusta un poco más a nuestro presupuesto. Como curiosidad, en Ovoclínic, en ovo, tienen una opción que es pagar 650 euros y analizan el Kir y el Hla-c de 5 posibles donantes para ver con cual somos más compatibles. Seguro que Ivi también tiene una opción parecida pero no me lo explicaron.

La semana que viene voy a Gravida. Estoy segura que también será caro pero tiene tan buenas referencias que no quería descartarla sin ir a verla.

Así que de momento estoy entre Gaia, IVF y Ovoclínic. Parecen muchas pero he visto tantas que ya me parece un paso estar entre tres jejeje.

Un abrazo a todas!
Gretta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. nov. 30, 2020 11:21 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Gretta » dg. feb. 28, 2021 10:31 pm

Hola noies!

Només entro ràpidament per donar-vos les gràcies a totes. Se que em vaig fer el test massa aviat, no ho teníem pensat, va ser un impuls. De tota manera jo estic convençuda que alguna cosa hauria sortit, així que ja m’he fet totalment la idea. Tinc calculat que em vindrà la regla abans de la beta, així no hauré de tornar a passar pel mal tràngol del test (a IVF et fan fer un test i trucar amb el resultat).

Petonets a totes boniques! I a les betaesperants us envio tota la meva energia positiva :)
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ambjdejan » dt. març 02, 2021 7:56 am

Gretta, com estàs? al final t'ha vingut la regla? t'envio una abraçada molt forta. A veure què us diuen, sembla que hi pot haver algun problema d'implantació?

Valeria, no, no em fan més betes. amb aquesta em van dir que endavant i que en 3 setmanes una eco... a veure... fins que no passi el primer trimestre i tingui un test d'aquests no invasius no estaré tranquil·la...

Rakele, que fort i que bé que els 4 hagin passat el DGP!! a veure si aquestes citoquines baixen ràpid i podeu fer la transfe. Jo faig servir sabó normal, per tot... tampoc és que me'l posi a dins... calces de cotó, això sempre. No crec que sigui per un tema d'higiene... pot ser més aviat un tema de desequilibri hormonal? no en tinc ni idea, d'aquests que diuen que passen amb temes alimentaris? de si mengem massa processats o intoleràncies que s'estan començant a conèixer ara? no ho sé, últimament llegeixo per tot arreu que l'alimentació és tan important (però t'ho has d'agafar amb distància que si no t'obsessiones, al menys jo!)

Xantipa, Trigos, quan teniu la beta? aquesta setmana, no?

abraçades per totes!
Rousi85
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. nov. 04, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Rousi85 » dt. març 02, 2021 8:41 am

Bon dia a totes!!

La setmana passada vam anar a Gravida, amb la dra. Galindo i ens va agradar molt! Ens va aconsellar fer el segon cicle a la ss, però ens va dir que ella milloraria la qualitat dels embrions. Com que al Clínic no fan Comet ens va aconsellar que la meva parella no es fes la prova (no té cap sentit capficar-s'hi ara si no podrem fer el fertile chip) però que deixés les xantines (cocacola, cafè, té, xocolata...) i comencés a prendre curcuma. A mi em va receptar Fertybiotic Plus i Quinol 100 (amb Ubiquinol), i per uns dies abans de la transferència probiòtics per millorar la microbiòtica. Ens va dir que amb aquesta ajudeta, les proves de l'hematòleg i traient el mioma no tenia perquè anar malament, així que ho farem així!

46XX Quina gràcia que sigui la mateixa doctora, la veritat que és un amor! Quan han trigat a donar-vos hora per la intervenció? Us han dit quant temps heu d'esperar per a començar un nou cicle? Que vagi molt i molt bé!!

Trigos Que bien estos 3 blastos!! Nosotros obtubimos 13 óvulos maduros y de estos solo 3 llegaron a blasto, así que parecen muy buenos numeros!! Muchisimo ánimo con la betaespera!

Gretta t'envio molts ànims, de tot cor!!!

Imka heu fet ja la transferència? Molts ànims, tens raó que es fa durissim veure tants nadons al voltant quan estem en ple procés, a mi m'ha ajudat comptar amb l'ajuda de la psicòloga i canviar una mica el meu grup habitual d'amics per tal de no estar entre tants nens i nenes. Pel que fa al número d'embrions a mi també em diuen sempre "volem evitar embarassos múltiples", però és veritat que a la segona transfer ens van posar dos embrions. Crec que va ser per la qualitat, tinc la sensació que quan són més bons en posen només un, i pels menys macos en posen 2. Em van explicar que si en poses 2, la possibilitat de tenir bessons és d'un 30%

Ambjdejan moltíssimes felicitats!!! Sempre és una alegria un positiu al grup

Laieta1986bcn no tinc gaire idea dels paràmetres de les natural killers, nosaltres no ens les hem fet. Molts ànims amb la segona transfer!!

Xantipa2 Quins nervis que es passen esperant la beta! Quin dia la tens? Deu estar ja al caure!

Elantris he d'esperar que em truquin per donar-me hora per treure el mioma. Quan vaig preguntar dates em van dir que anirien ràpid i no trigarien 6 mesos però a mi se m'està fent llarguissim! A finals de març torno a tenir hora, li preguntaré si puc fer-me la intervenció per mútua i així anar més ràpid. Em sap greu tot el que heu hagut de passar. Jo tinc unes anèmies bastant fortes i tot i que cada cos és un món em fan mal de cap i sobretot m'afecten psicològicament perquè no tinc forces per fer res... un truc és prendre el ferro amb suc de taronja, es veu que la vit c ajuda al cos a assimilar el ferro. Me'n alegro que l'Elantriu hagi fet un cop de cap i vulgui fer les proves, ja ens aniràs explicant!

Lalicat Benvinguda! Com t'han dit les antimullerianes és millor fer-les sempre al mateix laboratori perquè poden variar, tot i així, si no estàs tranquila podries repetir-la deixant pasar uns mesos a l'últim laboratori que has anat, així sortiràs de dubtes sobre si realment està baixant

Eucalipto yo no he tomado nunca metformina, os habeis decidido ya a empezar tratamiento?

Neus_87 Benvinguda!! Em sap molt greu el procés que heu hagut de passar, segur que no ha estat fàcil... Així d'entrada l'únic que et diria és que et quedis amb una clínica on hi tinguis confiança, hi ha tantes variables que és molt important estar segurs del camí que feu

Rakele quina passada 4 blastos amb DGP, moltes felicitats per aquestes bones noticies! No tinc ni idea de citoquines, em sap greu! Pensa que ja falta menys per la transfe ;)

Valeria0805 Creo que seràs la que tendrás más información de clínicas de Barcelona, si tengo alguna duda ya se a quien preguntar jajajajajaj haces bien de comparar para ir a por todas al empezar el tratamiento
02-2015 Comencem cerca
06-2017 Abort 6 setmanes
08-2020 Inici 1a FIV
10-2020 Beta negativa
11-2020 Transfer 2 embrions dia 4
12-2020 Beta negativa
02-2021 Proves hematologia
05-2021 Histeroscòpia quirúrgica
07-2021 Inici 2a FIV
08-2021 Beta positiva (bessons!)
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: 46XX » dt. març 02, 2021 2:05 pm

Rousi85: li van fer la eco 3D el 14 de gener i la operació li fan dimarts que ve, 9 de març, tot al Clinic.

Divendres 12 de març tenim visita al cirh, a veure si podem començar ja, perquè encara no hem pogut començar res... entre unes coses i unes altres, s’està allargant gairebé 1 any.

Mira de fer-te lo del mioma por mútua, si has d’esperar mig any... pffff... no acabem de començar mai!
Xantipa2
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dv. ago. 07, 2020 10:03 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xantipa2 » dt. març 02, 2021 5:42 pm

Hola noies!!

Entro un segonet per dir-vos que avui m'he fet la beta.
I diumenge al final em vaig fer un test d'ovulacio que tenia per casa de feia anys... Em va donar super positiu però no estava del tot tranquil·la per si era un fals positiu, no se perquè el vaig fer perquè he passat 2 dies horroros fins l'analitica. Doncs bé, ja tenim els valors de la beta 320 ens a donat. Estic suuuper contenta.
Ara fins la eco a veure què tal tot.

Com esteu les demés??

GRETTA bonica??

AMBJDEJAN algun símptoma d'embaràs??

Escric de memoria, ho sento si no personalitzo més.
Després escric amb calma :-()-)
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ambjdejan » dt. març 02, 2021 5:58 pm

Ostres molt bé Xantipa! Felicitats!!
Quina beta més alta!!
Jo res, ni mig símptoma :(
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: rakele » dt. març 02, 2021 6:04 pm

Xantipa!!! FELICITATS!!!!!! super beta!!!!!!!

ambjdejan molts ànims bonica! quan tens la beta?
gretta: com estàs? tens la beta demà????

una abraçada molt forta!!
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
Xantipa2
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dv. ago. 07, 2020 10:03 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xantipa2 » dt. març 02, 2021 7:06 pm

Perdoneu, estava a la feina quan he escrit i no podia estar amb el mòbil.

RAKELE moltes gracieeess!! >.-<:

GRETTA demà faras test doncs, no? No ens has dit res, entenc què la regla no t'ha vingut, es bona senyal, no?
Aix.. Espero què tinguis molta sort!!
Va que has de ser la tercera positiva d'aquests últims dies!!

AMBJDEJAN res de res?? Bueno, realment si tot segueix el seu curs, trobo què potser millor trobar-se bé i no patir cap símptoma.
La veritat es què de l'embaràs del meu fill al primer mes vaig estar amb febre mig encostipada, amb mal d'ovaris i sense gana i a partir del segon mes ja amb vomiteres mortals.
De moment vaig bé en quant a això, però tinc més sgana, mooolta son, mooolt de pipi i torno a tenir desde divendres molt mal de regla amb dolor de pits, reso per no vomitar...

Quan tens eco?? Jo encara no ho sé, m'han de trucar per concertar visita.

VALERIA cómo he puesto en el post anterior, al final me hice test de ovulación, el único que me quedaba de hace mil años.
Gracias por contar tu experiencia.

Me parece super interesante lo que cuentas de ovoclinic, lo de pagar 650€ i hacer las pruebas.

Gravida esta suuuper bien, pero de precio pica, incluso creo recordar que alguien dijo que incluso mas cara que ivi.

Yo en su día visite muchisimas clínicas y me quede donde las sensaciones y las explicaciones más me gustaron. Suerte!!

ROUSI amb l'estudi cometa miren la primera i segona cadena d'adn de l'esperma.
La primera cadena es pot millorar amb alimentació, esport i demés però la segona no. El dr Agustí em va dir que era llarg d'explicar però que la primera cadena i la segona no tenien res a veure i que em recomenava fertilxip, i aixo que a la meva parella li va sortir alterada però no una barbaritat.
Amb aixo et vull dir què si acceptes el meu consell, jo SI que faria l'estudi cometa.
Imagina què li surt un 80 o 90 de fragmentació a la segona cadena. Tens una probabilitat molt alta de perdre embrions o que no siguin de bona qualitat o tinguin problems cromosomics.
Un embrio es cosa de dos, quina punyetera mania de fer-nos sempre responsables a nosaltres nomes.
Us quedareu molt mes tranquils si teniu la informació.


46XX Sort amb la visita próxima!
trigos
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. oct. 15, 2020 8:50 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: trigos » dt. març 02, 2021 9:20 pm

noieeees!!! lo primero enhorabuena a Xantipa, espero leer + betas positivas esta semana!!! a mí se me está haciendo eterna la betaespera y estoy desmotivada y negativa, pero bueno ya sabéis q la 1a semana es todo positividad y la segunda ya se hace cuesta arriba...este sábado os cuento!!

no sé q ha pasado q el otro día escribí una super parrafada y no la debí enviar o ni idea... resumiendo, hablaba con eucalipto de la metformina. yo la llevo tomando 9 meses, he perdido 21kg, pero sobre todo se me ha estabilizado la resistencia a la insulina. en mi caso ni con esas me ha servido para ovular, pero a muchas chicas si les sirve. si tienes cualquier duda más, pregúntame sin problemas! ojo con los efectos secundarios, al principio son un pelín molestos.

ánimo a todas, un abrazo.
Gretta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. nov. 30, 2020 11:21 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Gretta » dc. març 03, 2021 7:19 pm

Hola boniques!

Primer que tot enhorabona Xantipa! Me n’alegro de tot cor del teu positiu!!!!

Perdoneu que no he dit res fins ara però esperava que em vingués la regla per dir-vos algo i sembla que aquest cop sí que se m’ha atrassat (no m’havia passat a cap tractament). De tota manera avui ens han confirmat la beta negativa, tot i que nosaltres ja ho teníem assumit des de dissabte.

És molt dur i ara tocarà pensar que fem, perquè el camí ja s’està fent molt llarg... :(

Petonets a totes i ànims!
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Elantris » dc. març 03, 2021 8:19 pm

Entro ràpid...


Xantipa Enhorabona!!!! Quina il·lusió!! A gaudir molt d'aquesta nova etapa :love: :love: :love: :love: :love:


Gretta em sap molt greu, tot i que ja hotenieu assumit ha de ser dur igualment. A veure ara què us proposen o cap a on tireu. T'envio molt molt ànims i una abraçada gegant!!!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
lila80
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. feb. 06, 2021 10:05 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: lila80 » dj. març 04, 2021 4:39 pm

Xantipa felicitats!!! Que bé llegir un altre positiu!!

A veure la Trigos, ¡estaré atenta el sábado a ver qué nos cuentas!

Gretta, em sap greu, tot i que vas comentar el negatiu dissabte vaig pensar que era molt d’hora. T’envio una abraçada i molts ànims!!

Que bé Rakele!! 4 blastos és un número excel·lent!! A veure si aviat pots fer la transfe. Pel tema dels sabons íntims, han de ser de ph àcid. Jo pateixo episodis intermitents de candida albicans des de fa dos anys i mig perquè sovint tinc infeccions d’orina i els antibiòtics em destrueixen la flora, així que sempre haig de fer servir sabó íntim, ara fa mesos que utilitzo Cum Laude i em va molt bé. El Zelesse que recomanava la Valeria també l’havia fet servir. Et recomano també “Olio Vita íntima” que és una crema que el ginecòleg em va recomanar per no abusar del sabó (es veu que rentar-se molt sovint no és bo), te la poses després de passar-te aigua o en qualsevol moment que sentis que et vols netejar (segons em va dir el gine) i ajuda a equilibrar la flora vaginal.

Me’n alegro que et trobis bé Amjdejan!!

Petons a totes!
trigos
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. oct. 15, 2020 8:50 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: trigos » ds. març 06, 2021 7:42 am

hola mapachelobo. que te despidan estando embarazada es ilegal y por tanto despido improcedente. meses de baja postparto te corresponden 4 + lactancia (5 meses en total si haces lactancia compactada) .

si te refieres a baja por embarazo, depende de tus funciones en la empresa y/o si tienes síntomas que te impiden o dificultan hacer tu trabajo. eso lo ha de valorar la médica de cabecera.

y al resto...!!estoy ya en el laboratorio para hacerme la beta...estoy cagada xq ayer me hice dos test de tira q se veía flojita raya rosa pero hoy (que se supone q tendría q estar la hormona más alta) se ve poquísimo, y no sé si es que me he precipitado (ayer estaba contentísima pensando q si) o son los put0s test de amazon que dan líneas de evaporación (aunq yo lo veo rosa) o qué... xq no tiene sentido q ayer salga + fuerte que hoy :(

siendo sábado, ni idea de a qué hora saldrá el resultado en sangre... qué agonía!!! jeje un abrazo
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ambjdejan » ds. març 06, 2021 8:40 am

Crec que l'entrada anterior és d'aquestes de gent que ve a fotre m.... perquè és una persona que s'ha donat d'alta avui les 6h38 del matí només per fer aquesta entrada. Segur que ni torna a contestar i a més posa un enllaç? Molt sospitós tot plegat. No obriu l'enllaç per si un cas...

Trigo, ostres a veure com va! Espero que sigui un positiu com una casa! Ja ens ho explicaràs

Gretta, vaig començar a escriure i al final no ho vaig enviar. Quina pm.... era la 3a transfe? A veure què us poden dir, és molt frustrant no saber que pot estar passant, està clar que hi ha un problema d'implantació... em sap molt greu. Aquí hi ha altres noies que tb tenien aquests problemes i han mirat coses immunologiques més avançades.... A veure si us ho proposen...

Jo segueixo sense símptomes i encara ens queden 10 dies per la eco. Paciència i anar passant els dies. Ara tot just estic de 5 setmanes.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::