FIV 2020

Tractaments, clíniques, medicaments..
Honey
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. jul. 06, 2020 8:51 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Honey » ds. nov. 28, 2020 6:33 pm

Holaaa

Bcn87. Espero q et vagi moot bé l’estimulació :ok: el fertilexip te’l van recomanar d’entrada? Jo estic a la primera FIV i el meu home té una qualitat baixa a espermiograma però no ens han parlat sobre aquesta opció. Si les coses no van bé ho comentaré. Pot ser q no es faci a tot arreu?

ariro Ànims amb l’espera entre proves ..::·· . El fertilexip el fas pq el seminograma és dolent??? Quina mutua tens? Estava pensant en fer-me d’alguna però em perdo entre tantes. Tens molt fol.licoes, està superbé!!! Jo crec q si tens molts serà més fàcil de punxar, no? Bueno no soc experta.... :miko:

Ulupika doncs amb antibiòtic i cortis van millorar les formes vives a lespermiograma dues setmanes després, però la resta no gaire. landròleg ens va dir q milloraria encara més i ens animava a intentar uns mesos més abans de recorrer a tècniques de repro, però no volíem esperar més.... molta sort amb la beta, nose quan et pot sortir el positiu, jo em faria el test cada dia pq sóc una ansiosa hehe



Ego: la punció va anar mooolt bé!!! visca lanestèsia !!!!!! no em vaig enterar de res. Em van baixar a quiròfan, em van sedar i quan em vaig despertar mo tenia dolor ni res. A casa vaig fer repòs absolut i al dia següent a treballar (treballo asseguda). He tingut alguna punxadeta però totalment suportable. Mhan tret 29 ovocits i avui mhan trucat q hi ha 11 embrions, a dia 3 de la punció. No em vull fer il.lusions pq lesperma no s bo i per tant a saber com acaben.... em faran la transfe en diferit però nose quan ni com



Molts ànims a toteees!!!
Ariro
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 11:07 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Ariro » dg. nov. 29, 2020 9:20 am

Hola, entro per contestar a Honey: Enhorabona pels 29 òvuls i pels 11 embris a dia 3!!! Dels 29, quants van ser madurs i quants van fecundar? Potser et serveix això que vaig llegir aquí: Quan un òvul no divideix bé 1r/2n dia és per mala qualitat de l’òvul, quan no divideix bé 3r/4t/5è dia és per mala qualitat de l’esperma (si dels 11 no en perdeu gaires és que potser no estava tant malament a nivell genètic).

Responent a les teves preguntes:
El fertilxip el posarem si l’esperma surt amb molta fragmentació doble (i surt amb poca casi que també, no vindrà del suplement de 300€ amb tot el tinglado que pagarem). I la fragmentació la veurem fent la prova CometFertility a CIMAB, que no entra per mútua. El seu seminograma és aparentment molt bo, però això és només la part visible, faltaria veure la part genètica.

No totes les clíniques apliquen F.Xip, algunes no han comprat la patent i segueixen altres procediments de separació de l’esperma com la centrifugació i algunes inclús diuen als seus pacients que no hi creuen, fet que em sembla bastant lamentable tenint en compte l’evidència (https://cronicaglobal.elespanol.com/vid ... 2_102.html). Jo ara al novembre he fet primera visita a 6 clíniques i només 2 me’n van parlar.

Espero tot i el rollo, haver-te ajudat. Centra’t a tope en els teus embrions, ja ens diràs quants teniu a dia 5!! :--/)
Ariro l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 18, 2021 10:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Bcn87
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dv. oct. 02, 2020 4:08 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Bcn87 » dg. nov. 29, 2020 11:42 am

Hola! Responc a continuació, perdoneu que he escrit per error dues vegades i amb el mòbil mo sabia com arreglar-ho.
Bcn87 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 29, 2020 11:45 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Bcn87
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dv. oct. 02, 2020 4:08 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Bcn87 » dg. nov. 29, 2020 11:43 am

Hola! Entro només per sumar-me a l’Ariro per respondre a Honey:

Només voli afegir que, efectivament, no totes les clíniques hi creuen. A nosaltres ens ho van dir explícitament a Quirón... després de fallar la primera FIV.

Inicialment, quan començàvem, a nosaltres ens van dir al CIMAB, que és on fan la prova, que primer provéssim inseminacions perquè com que jo era jove, encara que hi hagués fragmentació, en principi quedava compensada. Tanmateix, després de les 4 inseminacions fallades i d’una FIV també fallada on es va veure que els meus òvuls no ha un sigut prou madurs, al CIMAB (i a les dues clíniques que vaig consultar, que no eren la Quirón) em van dir que efectivament ara sí que tocava fer la prova. I la prova va mostrar que teníem fragmentació tan simple com doble i que per tant hauríem d’aplicar FertilXip. Espero que et serveixi i si necessites res més ja ho saps!
Honey
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. jul. 06, 2020 8:51 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Honey » dg. nov. 29, 2020 1:07 pm

Moltes gràcies a les dues per info!! Tinc clar que si ho hem de tonrar a intentar demanarem més estudis de la part masculina.
Doncs tenia 17 madurs de 29 de la punció. A vere si em truquen demà per dirm-e quants han pogut congelar... :miko:
Ulupika
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dg. ago. 23, 2020 4:03 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Ulupika » dg. nov. 29, 2020 3:22 pm

Hola noies,

Entro sobretot per desitjar molta sort a l'Anna, que demà fa l'eco >.-<: espero de tot cor que tot vagi bé i que el teu embrionet estigui ben agafat on toca.

Ariro: ho porteu tot molt ben encaminats amb les proves, quin greu això de l'ovari dret, no et desmotivis que tens un bon número de fol.licles. De suplement s jo prenc Nua DHA i nutrients prenatals de Terranova, ho compro a Dietética central. I de vitamina D faig Liposomal K2+D3 de curesport que s'absorbeix millor.

Bcn87: si, em refereixo a dieta Detox. Quan et fan la punció? No deu quedar gaire, molta sort!!

Honey: oleee, enhorabona!! 11 embrions a dia 3 està genial!!! Ara a recuperar-se, esperem que demà us donin molt bones notícies.

Gala84: com estàs? Quan et fan l'eco?

Rakele: heu triat clínica ja?

Emmins: com portes l'espera? molts d'ànims bonica, en res ja estem a desembre.

Tànit: tens data de transfer ja?

No sé si em deixo a alguna.

Ego: Jo al final no m'he pogut estar i ahir al matí vaig fer el test i ha sortit positiu :ok: encara poden passar moltes coses però estic més tranquil·la, ara a esperar fins dimarts a la tarda pels resultats de la beta.

Una abraçada i molts d'ànims a totes amb aquestes esperes :-()-) :-()-)
2018 Comencem cerca :-())
2019 3 IA betes :ufs:
Gener- agost 2020 1ra FIV 4 blastos x*x*x 3 transferències: 1ra bioquimic, 2na i 3ra :ufs:
Ell: sembla tot normal ..::··
Jo: problemes immunològics ?-)
Tractament: Dolquine, Heparina, Adiro, Prednisona.
2na FIV oct20 10 blastos x*x*x
Beta 30/11 :ok: :love:
:cnen: DPP: 07/08/21
Avatar de l’usuari
Tànit
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Tànit » dg. nov. 29, 2020 3:38 pm

El 14 tinc revisio i pcr i si surt tot bé implanten el dia 16, m'agafaré el 16, 17 i 18 de festa :-o00m :-o00m :-o00m
La metgesa em va dir que no calia però es que em fa cosa lo de no reposar ni un dia,.. per altra banda penso q ue 3 dies a casa amb el Tanitu treballant,... no se si serà pitjor.... pensava en anar mirant regals de nadal però es clar , aixi no soluciono lo d'estarme a casa tranquileta,... aiiiix quin lioooo amb la feinada que tinc lo d'estar-me quieta no ho veig i si treballo vol dir sentada tot el dia,..quin lioooo

que guay ulu lo del positiu creuem els diiits aiii jo no se si m'en sabré estar,..quan el feu el pipitest¿? jo estava pensant en fer-lo el 25 fum fum fum... però no sé si serà molt aviat.... pero molaria molt com a regal de Nadal, no us sembla?

Ostres no sabia aixo que si no evolucionen de l'1 al 3 es cosas de l'ovul i si fallen del 3 al 5 de l'esperma,si no ho vaig entendre maament els meus ja van deixar d'evolucionar de cop tots el dia 3 menys els 3 que van tirar endevant.

Estant al punt que estic ara, no puc mes que recomenar a totes que feu el DGP dels meus 3 ovuls n'hi ha un que si l'implantessin no agafararia i un altre que potser tp agafaria, o l'embrioleg té molt bon ull i m'implanta primer el que tinc bo (recordeu que a nivell visual o de divisio de cel.lules els 3 son bons) o em pot suposar un intent fallit i un abort abans d'arribar al 3r, és cer qeu em poden implantar el bo iq ue no surte endevant tb, pero el vermell ja ni s'intenta no serveig de res un tir fallit segur....


Petons a totes
Avatar de l’usuari
Tànit
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Tànit » dg. nov. 29, 2020 7:59 pm

Ostres, ostres,ostreeeeessss!!! Resulta que m'estic prenent mes estradiol del que toca,.. la dra em va donal la posologia per escrit pero tatxant una altra medicació i aquella medicació s'havia de pendre 3 cops al dia cada 8 hores em va tatxar el nom del medicament i em va posar una crema amb estradiol i 3,75 gr,... i jo me l'he estat posant 3 cops al dia,... hi havia alguan cosa que no em cuadrava i mira uqe m'ho vaig mirar mil vegades pero resulta que es nomes un cop al dia,... no se pas si l'he ben liada,... tinc unes ganes de plorar...
Emmins
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. ago. 12, 2020 11:09 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Emmins » dg. nov. 29, 2020 10:36 pm

Hola boniques!!

Anna_: Ja tenim el dia 30 aquí gairebé! Desitjo de tot cor que demà tingueu un molt bon regal i tot estigui super bé! Quin moment més emocionant! Ja ens diràs!! >.-<:

Rakele: com estàs? Ja teniu els resultats del Cometa Fertility? No sé si us servirà, però la meva parella tenia uns resultats molt dolents al primer seminograma (només un 12% mòbils) i actualment té un 68%. Ha millorat moltíssim tan de quantitat, com de mobilitat. Ell mai ha pres cafè, ni beu alcohol ni menja xocolata.. així que tot això no ho ha hagut de deixar. El que ha fet a part d'afegir molta verdura i peix a l'alimentació és fer dutxes d'aigua freda dos cops al dia, cada matí es pren maca, i menja nous i ametlles. Ah i es pren el Fertybiotic. No sabem si ha funcionat tot O només alguna cosa, però els resultats han millorat molt. També ha fet acupuntura.
Ja heu decidit clínica?

Lloba: Benvinguda a aquest grup tan bonic! Segur que totes algun dia podrem tenir el nostre positiu! No ho dubtis! ;)

Honey: M'alegra que la punció anés bé! Un altre pas més fet en el camí! 11 embrions està molt bé!! Espero que demà et donin bones notícies! Ja ens diràs! x*x*x

Ulupika: Bonica que beeee aquest positiu! No saps pas com me n'alegro :love: Ara segur que estaràs molt més tranquila. Espero que dimarts la beta surti beeeen alta i sigui un super positiu! :ok:

Adia15: Benvinguda al grup! Sí que és veritat que gairebé totes som noies, de totes maneres al meu company el tinc ben informat de totes les vostres històries també! Crec que és important compartir-ho amb les parelles, així entre tots ens podem ajudar més!
Com estan anant els controls? Ja tens data de punció? Espero que tot vagi genial! Ja queda poquet! :p-)

Rousi85: Que bé nena que ja t'han fet la transfer! Com et trobes? I que tal la betaespera? Ànims que cada vegada queda menys!

Tànit: Que bé aquest embrionet verd! Jo no hi entenc gens amb tot això que expliqueu, però aquest verd té molt bona pinta!
I ja tens data de transfer! Que guai! Si tot va bé compartirem betaespera, jo en principi tinc la transfe el dia 18! Quines ganes!! >.-<:

Aine: Guapa com estàs? Quin greu llegir els negatius.. T'envio una abraçada ben forta i molts i molts ànims! Crec que el millor és prendre't el temps que necessitis, de ben segur que trauràs força d'on sigui per seguir lluitant pel teu somni. :-()-)

Bcn87: Com ha anat aquesta estimulació? Ja tens dia de punció?

Gala84: Felicitats per aquests beta positiva guapa! :love: Com et trobes? Tens un gran pas fet, ara poc a poc i esperem que tot vagi sortint bé! Ja tens hora per la eco? Una abraçada!

Ariro: Que bé totes aquestes proves que esteu fent, ja tindreu molt avançat quan us decidiu a començar! Ja teniu algun resultat? Jo no conec aquestes clíniques però per aquí totes en parlen molt bé! Segur que la que decidiu serà la correcte!

Ego: Per fi avui m'ha vingut la regla!! Així que demà, que serà el primer dia fort, he de començar amb els estrògens! Així que mica en mica ja anem preparant la transfer! Quines ganes! Si tot va bé serà el dia 18, tot i que primer el dia 11 tindre control i eco, i m'ho acabaran de confirmar i suposo que em diran quan em faran pcr i quan he de començar amb la proge. Ja us aniré explicant! :-o00m

Espero no haver-me deixat a ningú, he estat un dies out i se m'ha acumulat la feina! Espero que tingueu una bona setmana! Una abraçada boniques!

Bona nit zz:-)
*On hi ha un somni hi ha un camí..*

• Buscant des del 2016
• Juny '20 --> 1a FIV 2 embrions
• Juliol '20--> trànsfer negativa
• Octubre '20 --> 2a FIV 3 embrions
• Desembre '20 --> trànsfer negativa
Ulupika
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dg. ago. 23, 2020 4:03 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Ulupika » dl. nov. 30, 2020 5:11 pm

Guapes,

Al final m'he fet la beta avui pagant en un centre d'anàlisis pq aquest matí he tacat una mica marró i no em podia aguantar fins demà i ha sortit positiva!!! 248!! :b-))) :b-))) Encara estic en un núvol!!

Tànit: ostres, has trucat a la clínica per preguntar?? Quin greu, sort q ho has fet poc dies, potser et baixaran la dosi o et faran analítica per veure el nivell d'estrògens q tens.

Emmins: que bé saber de tu! Molts d'ànims que això ja s'acosta.

Una abraçada a totes
2018 Comencem cerca :-())
2019 3 IA betes :ufs:
Gener- agost 2020 1ra FIV 4 blastos x*x*x 3 transferències: 1ra bioquimic, 2na i 3ra :ufs:
Ell: sembla tot normal ..::··
Jo: problemes immunològics ?-)
Tractament: Dolquine, Heparina, Adiro, Prednisona.
2na FIV oct20 10 blastos x*x*x
Beta 30/11 :ok: :love:
:cnen: DPP: 07/08/21
Anna_
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. abr. 13, 2020 2:38 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Anna_ » dl. nov. 30, 2020 6:06 pm

Bona tarda boniques :--/)

Entro ràpid ja que estem de cumple neujor:-)

Primer de tot enhorabona per aquestes betes positives, quina felicitat noies!!!!! >.-<:

Moltes gràcies per les bones energies i ànims de veritat!! :-()-) avui estem de 7+3, era la primera Eco i està tot genial i hem escoltat el cor a tope!!! Què emocionant tot plegat, esperem que tot segueixi igual de bé :b-)))

Una abraçada forta a totes!
Emmins
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. ago. 12, 2020 11:09 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Emmins » dl. nov. 30, 2020 7:02 pm

Guapes!! Quines súper notícies!!! Me n'alegro moltíssim per totes dues! Quina emoció!!

Anna aquest és el millor regal!! Espero que bufeu fort les espelmes!

Ulupika ben fet!! És molt difícil no caure en la temptació, i després del petit ensurt d'haver tacat una mica està bé poder quedar-te tranquila! Gaudeix d'aquest positiu!!

Tan de bo ben aviat us pugui acompanyar en aquest viatge!

Tànit com estàs? Has pogut parlar amb algú per saber com ho has de fer? Jo també penso que potser et faran una analítica per saber com estàs i et donaran alguna pauta. Estigues tranquila! Quins estrògens et prens?

Una abraçada noies!
*On hi ha un somni hi ha un camí..*

• Buscant des del 2016
• Juny '20 --> 1a FIV 2 embrions
• Juliol '20--> trànsfer negativa
• Octubre '20 --> 2a FIV 3 embrions
• Desembre '20 --> trànsfer negativa
Bcn87
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dv. oct. 02, 2020 4:08 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Bcn87 » dl. nov. 30, 2020 8:06 pm

Ulupika: Una gran enhorabona!! Espero que a partir d'ara tot siguin alegries! De debò, amb tots els esforços que has fet, t'ho mereixes moltíssim!!! I moltes gràcies per l'aclariment sobre el detox.

Tànit: Jo crec que fas molt bé d'agafar-te uns dies per poder estar tranquil·la quan et facin la transferència, tant de bo puguis tenir un bon regal de Nadal!! Pel que dius, tu vas fer DGP amb 3 embrions, oi? És que avui a Gràvida ens han dit que ho recomarien si aconseguíssim com a mínim 5...  Ah, espero que aquesta confusió amb la medicació no hagi sigut res, segur que els metges poden controlar-ho i, si cal, rectificar-ho.

Emmins: Que bé que ja et puguis anar preparant per la trànsfer. Espero que tot surti molt i molt bé!!!

Anna: Enhorabona per aquesta eco que ha anat tan bé!!! Una alegria merescudíssima!

Ego: Jo ja tinc data per la punció, serà aquest dijous. De moment tenim 9 òvuls òptims, a veure quans n'acabem tenint de madurs l'endemà de la punció... De moment sembla que, si tot va bé, em podran fer transferència en fresc, perquè no he hiperestimulat. A veure...!
Rousi85
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. nov. 04, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Rousi85 » dt. des. 01, 2020 7:49 am

Bon dia noies!

Últimament no entro gaire, estic a tope amb la feina i no vull pensar gaire en la betaespera! La tinc divendres, per sort els dies estan passant prou ràpid! Tinc 0 símptomes però ja sabem que això no vol dir res!

Aine t'envio una abraçada molt forta! Desitjo que a poc a poc estiguis millor i pugueu preparar-vos per aquest blasto que us està esperant ❤

Ariro moltes gràcies pels ànims :) la doctora em va dir que em prengués una ampolla d'hidroferol, que si ho tenia a casa mal no em faria... espero que a la propera visita em facin una mica de seguiment, com a mínim de vitamina d i tiroides

Honey que bé aquesta punció, els congelen tots a dia 3 o els portaran a blasto?

Tànit d'aqui res ja estem a dia 16! que bé que t'hagis pogut agafar aquests 3 dies de festa. T'han dit alguna cosa de l'estradiol? espero que no sigui res!

Rakele, que interessant que feu més proves. Personalment crec que a més informació més tranquilitat, i més probabilitats d'èxit! Espero que la propera vegada sigui la definitiva!

Bcn87 demà passat punció i després transfer, en un obrir i tancar d'ulls estaràs en betaespera!

Emmins en uns dies ja comences amb les punxades, quina il·lusió començar un nou cicle!

Gala84, Ulupika moltíssimes felicitats!!

Anna_ quina passada sentir-li el cor! El regal d'aniversari més maco del món!

Comparteixo els èxits de cadascuna de vosaltres, que afegeixen una miqueta d'esperança en el meu camí!! I cada vegada que hi ha algun petit entrebanc recordo el meu propi dolor i empatitzo molt amb vosaltres. Així doncs us desitjo el millor a totes! que tingueu un bon dimarts!
02-2015 Comencem cerca
06-2017 Abort 6 setmanes
08-2020 Inici 1a FIV
10-2020 Beta negativa
11-2020 Transfer 2 embrions dia 4
12-2020 Beta negativa
02-2021 Proves hematologia
05-2021 Histeroscòpia quirúrgica
07-2021 Inici 2a FIV
08-2021 Beta positiva (bessons!)
Ariro
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 11:07 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Ariro » dt. des. 01, 2020 4:50 pm

Anna que bé!!! Bua, escoltar el cor i que tot estigui bé ha de ser una passada. Felicitats!! Ens imagino a nosaltres en uns mesos (ojalà!!!!) i se m’entelen els ulls, enveja sana!! Gaudiu-ho molt. :-())
Ulupika moltes, moltes felicitats!! Una beta positiva i in crescendo és el que més feliç em faria ara mateix, quina il·lusió per favooooooor!! Espero tot segueixi bé, has fet moltes coses diferents a altres vegades així que espero que sigui la bona. Moltes gràcies per l’explicació de la suplementació i pels ànims que em vas donar, se’t veu súper dolça i m’encanta! Un OOOOLEEE per l’experta en alimentació i suplementació del grup!!! >.-<:
Bcn87 ostres això del mínim per DGP que recomanen, quin motiu posen? Vale que amb pocs és encara més ultramegahipercaríssim perquè hi ha la part independent de si és 1 o 10 però si la clienta vol... en fi ja explicaràs que m’interessa bastant per si triem la clínica. Carai lo del CIMAB, llàstima que no vau fer la prova aleshores... quants disgustos i temps ens hauríem estalviat totes si haguéssim estat més informades... Bueno ara a tope amb la punció dijous!! x*x*x
Tànit espero que t’hagin pogut regular el tema de la medicació amb menor dosi i amb més analítiques, sort que encara queden dues setmanes per a la transfer, cuida't molt i estigues positiva :***:
Honey quants blastos heu aconseguit a dia 5? Has hiperestimulat? :()()::::
Rousi85 molts, molts ànims en la (doble) betaespera! :-o00m

Una abraçada a les demés!!
Honey
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. jul. 06, 2020 8:51 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Honey » dt. des. 01, 2020 5:22 pm

Hola lluitadores!!

ulupika MOLTES FELICITAAAATS!!! quina alegriaa!!! Cuida't molt i ja ens diràs com t vas trobant!! :b-)))

rousi85 molts ànims amb la betaespera, espero q sigui bona!!! >.-<:

bcn87 qué bé q no hagis hiperestimulat!! Q vagi molt bé la punció, sort de lanestèsia, un gran invent!!! Hehe


emmins a mi també em va alegrar molt quan em va venir la regla dssprés de la punció... Fa gràcia pq quan bussques embaràs el dia de la regla es depriment en canvi en aquest cas s una alegria heheh

Ego: mhan trucat q tinc 4 blastos qualitat C congeladets... De 11 que tenia... Mha semblat una mala notícia, mesperava més i he estat xof tota la tarda... No sacaba el món però em preocupa q siguin qualitat C... Tot i q en realitat tampoc no tinc gaire idea daixxò... En fi demà tinc visita... Segur q em poso a plorar pq soc una ploramiques!! :miko:
Avatar de l’usuari
Tànit
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Tànit » dt. des. 01, 2020 5:34 pm

Hola noies em van dir q con que només havien sigut 2 dies i mig que no passava res que a partir d ahir que em poses la dosis norma i jo vaig decidir a esperar a ben entrada la nit per fer ho...suposo que em faran analisis el 14 i si no surten be esperarem al mes que ve,
La hormona es estradiol... que en ppi es pel que em van parar la transfe al natural bueno i per la dgp.

Queda clar q estic sobre hormonada, m ha passat una cosa dolenta i no puc parar de plorar,tinc un mal de cap de tanta tensio de plorar...sort q no m han fet la transfe si no, no surt bé de segur.

Bcn a nosaltres ens ho van prposar en vistes als ovuls madur q teniem (16). A nivell economic fa pupa... però mira dels 3 1ue tinc nomes es 1 100% bo si aquesta transfe no va be... hauriem de parlar amb la genetitsa per saber que passa amb el mosaic... si no ho haguessim fer... saber si el primer q em posen es el dolent i dp el mosaic i al final el bo... de fet no tin la qualitat d ells però si que se que el meu ovul verd es el que va arribar a nlastocit a dia 6 i els altres dos a dia 5... jo sabia que hi havia 2 a dia 5 i un a 6 i pensava q el lentet sera el no via le i mira resulta q es el viable... la gine ens va dir que podem tenir blastos super bonica A i que genéticament no siguin viables i amb qualitats mes baixes totalmebt viables.... se que son molt di ers a mi en aquell moment em va caure el mon... pero ara no m en repenteixo gens.
Ariro i en relacio a la DGP a veure a nosaltres el primer ens vibraven 950 euros (crec 900 i pico) i els altres 300 i pico pero als 900 hi va el preu de la congelavio que ja eren 600 euros...
Uluuuuu quina alegriaaaaaa.
Emmins
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. ago. 12, 2020 11:09 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Emmins » dt. des. 01, 2020 8:08 pm

Noies! :--/)

Ulupika: Avui has anat a fer l'altre beta? O amb la que vas fer ahir ja no calia? Espero que ben aviat et donin hora per fer la eco!!

Bcn87: Ueee ja tens dia de punció! Que bé! No pateixis i estigues tranquila, segur que anirà bé! A mi només me'n van poder treure 5 i eren tots madurs, i d'aquests 5 tenim els nostres 3 embrionets congelats! Que bé que ho puguis fer en fresc! Ja ens aniràs dient i molts ànims per el dijous!

Rousi85: Com vas? És fan llargs aquests dies de betaespera eh.. però ja veuràs que amb un no res serà el gran dia! Ànims i no et fixis massa amb símptomes, que ja sabem que no volen dir massa res! ;) Jo estic esperant la transfe, que si tot va bé està programada per el dia 18! Per sort ja vaig acabar les punxades jejeje però sí, tot plegat fa molta il.lusió!

Honey: Tens tota la raó amb això de la regla, no la volem mai i quan volem que vingui ens fa esperar la punyatera! Però bueno tot arriba! Jo crec que 4 blastos està molt bé! Pensa que són uns lluitadors! I el tema de la qualitat si que es una cosa que espanta i fa pensar, però fa poquet vaig llegir un post de sudenly this (a instagram) i parlava justament d'aquest tema. És una manera que tenen els laboratoris de classificar-los, i es cert que els A són els més "bonics" i els C els més "normalillus" però no per això un A ha d'implantar i un C no. Hem de pensar que nosaltres sabem la qualitat perquè ens ha tocat viure el món de la RA però en els embarassos naturals aquests embrions també tenen unes lletres que ningú mai sabrà i segur que el món està ple de C! Així que no et desanimis i a confiar en aquests petitons! Sort per demà!

Tànit: M'alegra que al final hagis pogut solucionar el tema dels estrògens. Ara pots estar més tranquila i si han sigut tan poqueta dies segur que l'analítica sortirà bé! Ànims que el dia 14 casi el tenim aquí!

Que acabeu de passar un bon dimarts boniques! :-()-)
*On hi ha un somni hi ha un camí..*

• Buscant des del 2016
• Juny '20 --> 1a FIV 2 embrions
• Juliol '20--> trànsfer negativa
• Octubre '20 --> 2a FIV 3 embrions
• Desembre '20 --> trànsfer negativa
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: rakele » dc. des. 02, 2020 1:55 pm

hola !!!

Ulupika: moltes felicitats!!!!!!! que bé!! ENHORABONA bonica!!
Bcn87: demà punció!! molta sort!!!
Rousi: divendres la beta!!!! segur que anirà bé!!!!!!!!

Moltes gràcies a les que heu preguntat per mi, us explico, finalment vam fer el COMET al Cimab!!! i patam: ha sortit la fragmentació doble 79%.. o sigui que telita. jo ja m'ho temia que alguna cosa estaria alterada.. la simple està a 42%.
Ja fa 15 dies que ha deixat la xocolata i el tè (cafè no en prenia) i està prenent cúrcuma piperina.
Vam parlar amb CIRH i amb FIVobradors, jo crec que ens quedem amb Fivobradors, són super propers i tot el què ens han dit ens ha semblat més lògic. Per exemple, a CIRH ens van proposar que jo fes el test endomeTRIO, però amb cicle substitutiu i que després seria aplicable al cicle natural si el volguéssim fer així.. a Fivobradors no fan el test endomeTRIO però en fan un altre que és el mateix (de laboratoris francesos i que val el doble però...) i ho fariem tot cicle natural perque hi ha evidencia de que és millor fer cicle natural quan les hormones de la dona funcionen bé i els cicles són regulars, doncs millor aporfitar-ho abans que donar tanta medicació. Per començar m'ha demanat que em faci un anàlisis de progesterona, que cap altre clínica m'ho ha demanat mai. I també em miraran tema inmunològic.
També ens han recomanat repetir el Comet al febrer, a veure si millora una mica la fragmentació, perque tot i aplicant el fertile xip, quants més espermatozoides bons tinguem, millor.
Així que tot apunta que al gener faré aquestes proves, al febrer repetim el Comet, i si tot va bé tornem a començar!


una abraçada a totes!!
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
Adia15
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: ds. ago. 15, 2020 4:35 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Adia15 » dc. des. 02, 2020 2:55 pm

Bona tarda noies!

Primer de tot em disculpo. Aquests dies he estat desapareguda perquè tenia programada la punció i, la veritat, és que no ho portava gaire bé. Tinc un trauma des de ben petita i els quiròfans em fan pànic. No obstant, per sort, puc dir que ja ha passat i que ho hem pogut gestionar de la millor manera possible... Dit això, avui estic a l’ordinador i aniré contestant una per una, a veure si me’n surto !


Honey:
Moltes felicitats per la resposta, bonica! Em sento una mica identificada amb la teva experiència, tot i que nosaltres encara no tenim gaire informació...

Ariro: Què és DGP? He vist que ho comentaves. Nosaltres també farem transferència en diferit, perquè hi havia risc de hiperestimulació.

Ulupika: Aiiiix!! Moltes felicitats. Això són molt bones notícies :globus:

Anna: anirà tot genial! És clar que sí!!! Després de tot el que hem passat es fa difícil pensar en positiu (penso) , però ho hem de fer. Gaudeix al màxim d’aquesta etapa. Fa tants anys que hi somio.... tant de bo arribi ben aviat, també!

Tànit: perfecte guapi! Al final s’ha pogut solucionar. Me n’alegro molt.



Potser m'he deixat gent, disculpeu-me. Vaig aprenent, però us vaig llegint. Comparteixo també les alegries i els mals moments amb vosaltres, i m'agradaria que em sentíssim aprop, ja que aquest comunitat ens ajuda una mica en aquest camí tant dur (fa poquet que hi sóc, però la veritat em sento privilegiada de tenir-vos).


FINALMENT, us actualitzo el nostre procés:


-Ahir va ser la punció. Malgrat les meves pors (com us he comentat al principi), tot va anar bé. En van treure 20 i d'aquests 17 eren madurs (ams els controls previs, ja ens havien dit que comptaven amb 17 de madurs).

-Avui ens han trucat de Dexeus. El doctor ha dit que els resultats eren bons (de moment). N'han fecundat 15 i, fins d'aquí 4-5 dies no ens trucaran per dir quants han arribat a dia 5 (una autèntica agonia..l'espera).

El que em costa més de tot, és gestionar aquesta incertesa en tot moment...

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::