FIV 2020

Tractaments, clíniques, medicaments..
Emmins
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. ago. 12, 2020 11:09 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Emmins » ds. oct. 10, 2020 10:54 pm

Anna_: Sii :) espero que el dimarts tinguem bones notícies! La veritat és que poder compartir aquest camí amb gent que està passant el mateix es de gran ajuda, en pots parlar de manera oberta i entenen com et sents i el que estàs passant. Ajuda moltíssim i et sents ben acompanyada!
Pel que fa al PCR a mi és el que em van dir a la clínica on vaig anar (Gidona a Girona) no se com funciona a la resta de clíniques però suposo que deu ser el mateix! De totes maneres per sortir de dubtes el dia del control pregunta-ho i estaràs més tranquila. ;)
Gràcies per la sort i els ànims!! I igualment!! Ja ens anem posant al dia, que com dius, aquesta setmana serà mogudeta! Jeje

Bona nit!! :-o00m
*On hi ha un somni hi ha un camí..*

• Buscant des del 2016
• Juny '20 --> 1a FIV 2 embrions
• Juliol '20--> trànsfer negativa
• Octubre '20 --> 2a FIV 3 embrions
• Desembre '20 --> trànsfer negativa
Anna_
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. abr. 13, 2020 2:38 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Anna_ » dt. oct. 13, 2020 12:31 pm

Emmins com ha anat el primer control??? Quan has de tornar?!
Jo he sortit una mica desanimada pero vaja, m’ho esperava una mica. Només m’han trobat 3-4 a l’ovari dret i 1 a l’esquerre que és el que tinc fotut.
M’han donat hora per el segon control divendres.. a veure què tal. El Dr. m’ha dit que ja s’ho esperaven per el meu historial mèdic i que és aviat i que tranquil.la que juga al meu favor l’edat, però clar, que m’han de dir! Jejeje
Divendres ja ens fem la Pcr els dos així que suposo que dilluns-dimarts serà la punció, a veure què em diuen divendres! Quina m..!!
Espero que surtis amb millor notícies tu! :love:
Emmins
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. ago. 12, 2020 11:09 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Emmins » dc. oct. 14, 2020 8:25 pm

Hola!

Anna_ doncs jo tampoc tinc gaires bones notícies, l'estimulació aquesta vegada no va com hauria d'anar, no sé perquè però no estic responent prou bé, així que de moment només en tinc 4 en un ovari i 2 en un altre.. estic bastant decepcionada la veritat.. però què hi farem! El divendres torno a tenir control, avui m'han donat més medicació (han afegit 75 de gonal als 300 de menopur i al ceprotide) espero que ho millori :-o00m
El divendres també ens faran la pcr a mi i a la meva parella, i suposo que ens diran el dia de la punció...

Per cert m'han dit que a la SS si la pcr surt positiva cancelen la fiv :ufs: així que espero que ens vagi bé i ens surti a totes un super negatiu!
Com trobes tu? Vinga que cada vegada queda menys!

Nunik com vas? Ja has acabat l'estimulació? Espero que tot estigui anant genial!

Molts ànims noies, és durillo però nosaltres podem! Una abraçada!
*On hi ha un somni hi ha un camí..*

• Buscant des del 2016
• Juny '20 --> 1a FIV 2 embrions
• Juliol '20--> trànsfer negativa
• Octubre '20 --> 2a FIV 3 embrions
• Desembre '20 --> trànsfer negativa
Avatar de l’usuari
Nunik
:: granota
:: granota
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Nunik » dj. oct. 15, 2020 8:49 am

Bon dia noies!!

Anna_ ànims amb aquest 4-5 folícles! I dilluns-dimarts punció, ja ho teniu a tocar!! Jo soc de fer-ne molts, però no tenen massa bona qualitat, així que... a veure que us diuen demà. He vist que us feien el pcr als dos, a mi només me'l van fer a mi jejeje

Emmins veig que tu també tens poquets, molts ànims noies!! a veure si el canvi de medicació t'ajuda. Ja ens explicaràs que et diuen demà!! Tela lo de cancelar la fiv si surt el pcr positiu!!

A mi ahir ja em van fer la punció, vaig estar a la tarda una mica dolorida, però avui ja em trobo bé. Em van treure 18 òvuls, dels quals 8 van fer fiv convencional i 6 icsi, a veure si aquesta vegada tenim més sort i ens arriba algun a blasto :-o00m Que dures les esperes, a veure quans ens diuen avui que han fecundat.

Una abraçada i molta força!!! :-()-)
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
trigos
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. oct. 15, 2020 8:50 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: trigos » dj. oct. 15, 2020 9:11 am

Bon dia noies,

Vaig conèixer aquest fòrum fa només un mes i m'agrada molt llegir-vos. Fins ara he intentat buscar sempre en la lupa la info que necessitava per tal de no repetir coses que ja s'han aclarit, però tinc uns dubtes que estaria molt agraïda si alguna em donés un cop de mà.

El meu marit i jo hem intentat 2 anys buscar embaràs sense èxit (jo síndrome d'ovaris poliquístics amb resistència a la insulina i em van operar de "tabique uterino" i úter en T). Ara el ginecòleg ens ha dit que anem a reproducció assistida i ens ha recomanat Gràvida. Allí ens han dit que directament a la FIV. La meva pregunta és si no seria més lògic provar abans el clomifeno, que he llegit que pot anar bé, però no ens ho han dit i no sé per què, què en penseu?

A banda, mirarem I.Marquès i CIRH ja que Gràvida és caríssim. El meu marit és funcionari MUFACE i em diu que si em quedo a l'atur, em posaria com beneficiària i MUFACE em pagaria tot el tractament a CIRH. A mi se m'acaba el contracte en 20 dies i tinc 1 any d'atur acumulat, però seria no demanar-lo per quedar-me "sense ingressos" i poder-me ficar a MUFACE... A mi em sembla una mica arriscat perquè realment jo si que podria tenir ingressos de l'atur acumulat i seria raríssim que MUFACE em pagués els 6.000-8.000€ de l FIV, però sí que al BOE posa que paguen el tractament a la dona si és beneficiària... Què faríeu?

Moltes gràcies i perdó pel rotllo...
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Gustineta » dj. oct. 15, 2020 1:47 pm

Hola!

Tot i que ja no estic en cerca, m'infiltro per respondre a la trigos.

Trigos, jo vaig fer tractament a Gravida el 2018 i estic molt contenta del tracte. Ara, com dius, és cara, però al final, en el nostre cas vam veure "que lo barato sale caro" i volíem una bona atenció, cosa que vam trobar allà. L'Institut Marquès, quan jo el vaig visitar era encara més car i no em va agradar.

Dit això, com dius, si ho vols jo crec que sí que pots provar altres coses abans de fer la FIV, sobretot depèn del tipus de SOP que tinguis. No em refereixo només a clomifè, sinó també altres coses més naturals com l'alimentació et poden ajudar a alleujar els símptomes del SOP i la resistència a la insulina. Pots consultar-ho amb un bon nutricionista.
I igualment, si acabeu optant per fer FIV, això també et servirà per intentar aconseguir òvuls de més qualitat.

Una altra cosa important: les proves. Quines proves heu fet? Només t'han fet proves a tu?

Pel que fa a les mútues, ni idea, però una cosa que has de mirar és la carència que tenen per a tractaments de reproducció assistida/proves.
Si aneu a Gravida, imagino que Assistència deu cobrir una part del tractament, però no ho sé. De tota manera, imagino que t'interessa saber què cobreix MUFACE.

Ànims i força a totes! La RA és un camí dur, però acompanyades passa millor :-()-)
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Bcn87
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dv. oct. 02, 2020 4:08 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Bcn87 » dj. oct. 15, 2020 4:41 pm

Hola, noies!

Primer, molts ànims a totes les que esteu aquests dies fent controls. Els millors desitjos per a vosaltres i el vostre procés.

Trigos: Jo, com diu la Gustineta, també he comprovat que el que pot semblar barat et pot acabar sortint car... A nosaltres ens ha passat a Quirón, on ofereixen molts bons preus amb algunes mútues (algunes sense carència), però després no hem quedat contents amb el tractament, que era molt poc personalitzat.

Jo us escric avui per fer-vos una pregunta. M'acaben d'arribar els resultats d'una analítica que em van demanar a la Puigvert (per privat) i acabo de veure que la meva antimuleriana ha baixat moltíssim respecte fa un any: l'any passat era de 3,07 (jo tenia 32 anys) i enguany és de 1,27 (ara tinc 33 anys). A alguna de vosaltres us ha passat que amb un any de diferència us hagi baixat tant? Penseu que pot ser per la influència de les hormones? Ho dic perquè aquesta segona analítica me la van fer dies després d'haver acabat el primer tractament de FIV.

Moltes gràcies per la vostra ajuda!
Ulupika
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dg. ago. 23, 2020 4:03 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Ulupika » dj. oct. 15, 2020 6:20 pm

Hola noies,
Fa molts dies que no dic res però us he anat llegint de tant en tant, benvinguda a les noves incorporacions!
Jo m'he fet la histeroscòpia i tot ha sortit bé, hem començat ja a preparar la punció, avui m'han fet control i m'ha trobat 21 fol·licles, estem contents, bon número per començar, millor que amb l'anterior FIV, dissabte comencem amb l'estimulació. Hi ha hagut canvi de plans pel que fa a la transferència, la farem en el següent cicle i si no anés bé, llavors faríem les proves aquelles (Emma, ERA i Alice), volem donar una oportunitat al Dolquine i l'heparina. Estic contenta per haver-me decidit anar amb IVI, la Dra Falgàs és un encant i ens explica tot molt bé, a més es nota que el tractament és més personalitzat i que et fan més controls, res a veure amb Girexx. Avui m'han fet analítica de sang per la COVID per veure si tinc anticossos, en funció d'això em faran o no la PCR abans de la punció. Si surt negatiu i m'han de fer PCR abans de la punció i surt positiva, la punció s'anul·la. Així que esperem que tot vagi bé!

També explicar-vos que al final m'he apuntat al programa del ets el que menges i he començat a fer acupuntura, estic molt contenta amb les 2 coses, així que si teniu qualsevol dubte referent a això encantada d'ajudar-vos. L'acupuntor amb qui vaig ha viscut amb 1ra persona tot el tema de RA i per això s'ha format molt, es nota molt la seva experiència, res a veure amb el lloc on vaig anar fa un any, això sí, porto malament les punxades, però he notat molts canvis sobretot en temes digestius. Moltes gràcies Rakele! Gràcies a tu i la teva experiència m'he decidit a anar-hi :globus:

Rakele: al final t'has apuntat al etselquemenges? Com et va l'acupuntura? Notes canvis? Pel que fa a la vitamina D jo la continuaria prenent, mal no et farà, ara que s'ha acabat l'estiu i que passem més temps tancats està bé reforçar, ja fa temps que la prenc, tot i això la tinc baixa.
Gala84: me n'alegro molt per aquests 5 euploides! >.-<: No sé ben bé com funciona això dels Intralípids, ja ens aniràs explicant.
Nunik: molt bé per aquests 18 òvuls! Esperem que tingueu bons blastos!
Emmins: ànims! Esperem que la medicació funcioni i aconseguiu més, però pensa que l'important no és la quantitat sinó la qualitat!
Anna: molts ànims a tu també, et dic el mateix que a l'Emmins. Tema punxades la veritat que és un rotllo, jo també ho passo molt malament, sort que el meu home ho pot fer, no em veig amb cor de fer-ho jo sola, ets molt valenta!
BCN87: soc de Girona i no et puc ajudar amb tema clíniques, jo tinc entès que cicle natural i diferit tenen pros i contres, tot depèn de la qualitat dels embrions i de les teves característiques. Em sap greu per aquesta baixada tan heavy de l'antimulleriana, no tinc ni idea que ha pogut ser.
Triana: desconec el tema MUFACE, el que sí que et puc dir per experiència i totalment d'acord amb la Gustineta "lo barato sale caro" després de 3IA negatives a IVI vam decidir canviar a Girexx perquè la FIV ens sortia molt millor de preu i hem acabat tornant a IVI per una 2na FIV. Demana primeres visites als llocs que dius i queda't allà on t'agradi més.

Elmer, Xocolatina, Núvol20, Fortaperocansada, Xantipa2, Lua 86, Honey com aneu? No sé si em deixo a alguna, som tantes ja...

Molts ànims a totes!! Ens llegim ;)
2018 Comencem cerca :-())
2019 3 IA betes :ufs:
Gener- agost 2020 1ra FIV 4 blastos x*x*x 3 transferències: 1ra bioquimic, 2na i 3ra :ufs:
Ell: sembla tot normal ..::··
Jo: problemes immunològics ?-)
Tractament: Dolquine, Heparina, Adiro, Prednisona.
2na FIV oct20 10 blastos x*x*x
Beta 30/11 :ok: :love:
:cnen: DPP: 07/08/21
Anna_
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. abr. 13, 2020 2:38 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Anna_ » dv. oct. 16, 2020 11:37 am

Hola a totes!!! Què bonic llegir-vos, el camí és molt més fàcil!

Emmins bonica com ha anat avui? Com han avançat? Espero que súper b!!! Ja t’han dit dia de la punció???! Ja ens queda res >.-<:


Nunik Quina passada 18!!!! Saps alguna coseta més?? Això pinta súper b!! Moltes gràcies per els ànims, no pinta b però bueno.. a veure!!

Ulupika 21!!! Què b!! Quina alegria! Dius que millor que l’anterior FIV, segurament això que en parles de lacupuntura t’ha ajudat! Com veig que jo no vaig molt b, potser m’ho miro per la propera FIV, la veritat és que em crida molt l’atenció i crec que em podría ajudar tamb, i si asobre m’ajuda a millorar els dolors de la endometriosis ja millor que millor! :love:



Doncs a mi al final m’han canviat la PCR a dilluns ja que la punció la farem dimecres si tot va bé. M’ha dit que 2 apunten maneres i 2 a l’espera de veure dilluns si acaben de crèixer o no!! Ja em semblaven pocs 4 per anar a punció però com els dos petits no acabin de crèixer.. quin desastre!! A veure dilluns pero vaja, molt positiva no estic... :ufs:


Molts ànims a la resta també, què dura aquesta etapa! Les esperes desesperen una mica però bueno, què hi farem! Una abraçada forta! Us llegeixo.
Avatar de l’usuari
Nunik
:: granota
:: granota
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Nunik » dv. oct. 16, 2020 1:35 pm

Bona tarda noies!!

A mi també m'encanta anar passant per aquí i sentir-me més acompanyada >.-<:

Anna_ a veure si acaben de creixer aquests dos que estan indecisos! I ja tens dia per la punció, que bé!! Ànims que com deia algú més millor qualitat a quantitat!! :-()-)

Emmins que tal el teu control?

Ulupika que bé que hagi anat bé la histeroscopia i que pogeu començar ja amb la estimulació! Te molt bona pinta el que comentes d'acupuntura i ets el que menges, a veure si aixi acaba de funcionar.

Bcn87 jo no et puc ajudar amb el tema antimulleriana, no en tinc ni idea... a veure si algú et pot ajudar :ok:

Trigos jo de mutues ni idea, la meva fa uns anys encara entraven les proves, ara res de res... i amb el SOP jo tambe diria que amb la alimentació pots millorar molt. Jo també et diria que us fessiu més proves abans de decidir si tirar directament cap a FIV...

A mi ahir ja em van dir que van fecundar 7 òvuls, però que igual que l'anterior fiv no els veien de massa bona qualitat... així que toca esperar a dilluns. Estem millor que a l'altre fiv que a aquestes alçades només en teniem dos, però em preocupa el tema de la qualitat i que no acabi arribant cap a blasto...

En fi, paciència noies, que és un camí dur però val la pena!!!
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xocolatina » dv. oct. 16, 2020 6:21 pm

Hola noies, fa dies que no passo per aquí, quin moviment!

Anna, A veure si acaben de creixer tots els fol·licles! Molta sort! Creuem els dits i ja ens expliques!

Emmins, és molt típic el que et diré...però no importa la quantitat, sinó la qualitat, així que amunt aquests ànims!!! Ja teniu dia per la punció?

Això de les PCR es un "cuento", ja és prou dur el nostre camí com per haver d'estar també pendents d'aquest maleït virus!

Nunik, Paciència amb l'espera i esperem que arribin a blasto...

Trigos, benvinguda! Jo he estat a CIRH i la veritat és que la Dra. Maqueda em va encantar, vaig fer una FIV allà (sense èxit) però no tinc mal record. El que sí he de dir, és que sembla que amb els casos fàcils l'encerten, però quan la cosa es complicada no... Pel tema preus...fan descompte amb gairebé totes les mútues i es de les "econòmiques".

Bcn87 amb els valors d' antimuleriana no et puc ajudar... però el que si m'han dit alguns ginecòlegs és que està molt bé com a "guia" però que sempre ha d'anar acompanyat de recompte de fol·licles i dels anàlisis hormonals per un bon diagnòstic. No et preocupis!

Ulupika, uau!quin munt de folis! La primera FIV vaig tenir 15 ovocits i em van recomanar congelar i transferir al següent cicle, t'ho dic perquè és bona opció esperar que torni a lloc, per risc a hiperestimular.
Jo vaig estar apunt d'apuntar-me a etselquemenges, de fet vaig veure el directe que vau recomanar i em va semblar molt interessant, però mira, al final vam decidir no fer-ho.

Gala, tens alguna novetat? El tractament funciona?

Jo estic una mica out de tot, intento portar-me bé amb el menjar i fer una mica més d'exercici del que feia, ... Em vaig repetir la histerosalpingografia i va tornar a sortir perfecte, per tant, encara no sabem ben bé que és el que pot passar i a mi això em fa arrufar el nas.
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Emmins
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. ago. 12, 2020 11:09 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Emmins » dv. oct. 16, 2020 6:59 pm

Bona tarda noies!
La veritat és sí, aquest camí compartit és molt millor! Així que gràcies per ser-hi! :-()-)

Trigos: Em sap greu però amb el tema mútues no et puc ajudar, no n'he tingut mai i vaig perduda amb aquest tema. El que sí que comparteixo és que el millor és mirar diferents opcions i quedar-vos amb la que us sentiu més còmodes i segurs, és cert que a vegades per voler estalviar per un costat ho acabem pagant per un altre. Et desitjo molta sort!

Gustineta: Moltes gràcies per la força i els ànims! El camí compartit sempre és millor!

Bcn87: ostres el valor ha baixat moltíssim :( No sé perquè et pot haver passat això. L'únic que et puc dir és que jo (tinc la mateixa edat que tu) l'any 2018 tenia un valor de 2'35 i ara al 2020 m'ha baixat a 2'07. No et sabria dir si el tractament amb les hormones hi pot haver tingut alguna cosa a veure O no. Em sap greu! Espero que algú et pugui ajudar més que jo! Ànims!

Ulupika: M'alegra que la histeroscòpia hagi sortir bé!! Genial! Ara a tope amb l'estimulació! A mi en aquesta FIV també em faran la transfe en cicle diferit, espero que et vagi molt bé! Saps alguna cosa de l'analítica de sang del covid? Espero que no hagis de fer pcr, i en el cas que l'hagis de fer que et surti negatiu! És una me... Que cancelin si surt positiu. Molta sort!
El programa ets el que menges té molt bona pinta! Jo m'ho vaig estar mirant també, però finalment no ho vam fer. De totes maneres amb la meva parella ja fa més d'un any que vam fer canvi d'alimentació, i la veritat és que et sents molt millor en tots els sentits. Pel que fa l'acopuntura jo també en faig des de fa un temps, i n'estic contenta! Ho faig amb una noia que també es fisio especialitzada en sòl pelvià i la veritat és que m'ha ajudat molt a treure tensions i contractures de tota aquesta zona. Us ho recomano molt! ( D'una caiguda que vaig tenir als 18 anys tenia l'úter desplaçat cap a un costat, i m'ha ajudat a posar-lo a lloc, entre altres coses ;) )
Moltes gràcies pels ànims! Sembla ser que la medicació ha anat força bé! Teniu raó quan dieu que el més important és la qualitat no la quantitat! Gràcies pels consells!

Anna_: Ja ho tenim a tocar això! >.-<: Quin rotllo que us hagin canviat la pcr a dilluns! A nosaltres ens l'han fet avui! Anem a punció el mateix dia!! El dimecres :) Avui la pcr només ens l'han fet al nas, ens hem estalviat el coll (quina alegria jeje) espero que la prova us vagi genial!
Dilluns tens un altre control? Vaaaa ànims que aquests dos petitons segur que s'hauran espavilat i en tindràs 4 de ben bonics!! Et desitjo molta i molta sort!!

Nunik: 7 de fecundats!! Que bé!! Espero que el dilluns us donin unes notícies genials! N'heu aconseguit molts més que en l'anterior fiv! Creuerem els dits perquè siguin uns blastos ben bonics! T'envio una abraçada ben gran plena d'energia i positivisme!

Jo avui he tingut l'últim control. M'han dit que va començar una mica lent però que ara ja va tot molt millor. De totes maneres no n'he aconseguit gaires, crec que uns 7 O 8 de grans i alguns de més petits. Avui ens han fet la pcr i el dimecres dia 21 anem a punció si tot va bé! El diumenge ja acabo les punxades! Així que ara toca cuidar-se i relaxar-se i esperar que tot vagi bé!

Que passeu un bon cap de setmana i moltíssima ànims a totes, seguim en contacte valentes! Una abraçada!
*On hi ha un somni hi ha un camí..*

• Buscant des del 2016
• Juny '20 --> 1a FIV 2 embrions
• Juliol '20--> trànsfer negativa
• Octubre '20 --> 2a FIV 3 embrions
• Desembre '20 --> trànsfer negativa
Emmins
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. ago. 12, 2020 11:09 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Emmins » dv. oct. 16, 2020 7:11 pm

Xocolatina: Mil gràcies pels consells! Si tot va bé fem la punció el dia 21! Ja ho tenim a tocar! Si que és un rotllo això de la pcr...tot i que no ens queda més remei que fer-ho i creuar dits perquè surti negatiu!
M'alegra que la histeroslpinografia sortís bé! Canviar una mica d'hàbits i cuidar l'alimentació és genial i segur que t'anirà bé!
Jolin em sap greu que no sapigueu què pot passar, aquesta incertesa és una me.. t'envio molts ànims!

Seguim en contacte! Bona nit!
*On hi ha un somni hi ha un camí..*

• Buscant des del 2016
• Juny '20 --> 1a FIV 2 embrions
• Juliol '20--> trànsfer negativa
• Octubre '20 --> 2a FIV 3 embrions
• Desembre '20 --> trànsfer negativa
Anna_
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. abr. 13, 2020 2:38 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Anna_ » dl. oct. 19, 2020 8:57 pm

Hola boniques :--/)

Perdoneu que no personalitzi molt però estic k.o., m’he aixecat a les 6 per anar a Bcn i ara arribo a casa, mare meva què fortes som!! Passar per tot això i combinar-ho amb la feina tela marinera!!

Nunik, com van els embrionets? Quina passada 7! Espero que ens portis bones notícies, de moment ja vas molt millor que l’última vegada pel que veig >.-<:

Emmins ja t’han donat resultat de PCR? Com estàs?!! Quines ganes que arribi dimecres i ens expliquis!!

Algú més amb novetats???! No sé si em deixo a algú, perdoneu-me!!!

Gràcies a totes per els ànims :-()-) sou genials!

La veritat és que els meus resultats no són molt bons en general però com a mínim han millorat una mica. Ara mateix en tinc 4 (ja és el doble del que em pensava) i un cinquè que volen apurar a veure si també serveix. Així que m’han tornat a cancelar la Pcr d’avui ja que m’han allargat més el tractament. Ara tenim la pcr dimecres i la punció divendres-dissabte, a veure si amb una mica de sort dimecres us dic que en tinc 5!!! Que escolta és molt poc, però més del que m’esperava fa només 3 dies >.-<:
Algú s’ha estimulat tants dies? Vaig començar el 08/10 i no m’esperava que em farien la punció tan tard! Però bueno, sóc novata...potser és normal.

Enfi, com sempre, us llegeixo. Bona nit a totes!! Ànimss!!!
:love:
Bcn87
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dv. oct. 02, 2020 4:08 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Bcn87 » dt. oct. 20, 2020 3:30 pm

Bon dia, noies!

Entro només un moment per desitjar-vos MOLTA SORT a totes les que esteu a punt d'anar a punció o que esteu pendents dels embrions al laboratori. Espero que aviat ens pugueu escriure amb bones notícies!

D'altra banda, per si a alguna us pot servir, nosaltres hem rebut fa poc els resultats de la prova de la fragmentació d'ADN de l'esperma que fan al CIMAB (Centre d'Infertilitat Masculina de Barcelona). És una prova que vaig conèixer gràcies a aquest fòrum i ara, abans d'endinsar-nos en la segona FIV, ens l'hem feta, crec que com moltes de vosaltres... Ens ha sortit premi doble! És a dir, fragmentació tan de cadena simple com doble. L'aspecte positiu és que ara ja sabem una cosa més que podria haver fallat en la primera FIV, i els metges podran mirar d'arreglar-la de cara a la segona...

Dijous tenim primera visita amb el Dr. Gris a Gràvida, que ja ens han dit que va una mica a part de la resta de metges, però ens l'han recomanat molt... a veure!

Una abraçada a totes i molta força!!

Anna
Xantipa2
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dv. ago. 07, 2020 10:03 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xantipa2 » dt. oct. 20, 2020 3:49 pm

Hola boniques!!

He llegit molt per sobre, feia molt que no entrava!! No personalitzare perquè ara mateix llegint tant com he llegit, m'he fet un embolic.

Però si dir-vos què les que estigueu a punt de punció molts i molts ànims!! Un de fort ( o dos) és el què necessitem. Vinga endevant!! >.-<: >.-<:

De mi dir-vos que vaig fer-me analitica, tot el què engloba la meva salut, gracies a déu, perfecte. Els valors que necessito alts per fer fiv un mica baixos així que he doblat vitamines, la tsh una mica alta així que ja vaig fer visita amb l endocrí i estic prenent medicació.
En aprox 3setmanes faré analitica per veure com estic.

La meva parella es va fer Seminograma, el primer en la seva vida ja què mai va tenir la necessitat de mirar res. Estàvem a l'expectativa per veure què, i va sortir genial!! :p-) quantitat, movilitat...
I després d'això hem enviat mostra per fer estudi cometa a veure la fragmentació de l'adn, que això és s el què em fa més por... Està prenent vitamines i antioxidants de fa temps, a deixat cafè, té, xocolata... A veure que tal surt tot.
I a mesura què ens vagin dient anirem fent. I ja per últim decidir clínica i fer el tractament.
Cada dia que passa es un dia menys. Quins nervis.
Tot i què fa por veure com està tot el panorama a Catalunya, a Espanya i al món en general....

Per cert, veig que moltes parleu de fer la prova pcr abans de la punció. Us entra dins el preu del tractament? Us el cobren a part? Podeu fer-lo pel vostre compte? I en cas què el pagueu vosaltres, quin preu té??

A veure si puc personalitzar, què em sap greu, però tants missatges m'ha sigut impossible.


Cuideu-vos molt nenes. Força, ànims i abraçades per totes. :-()-) :-()-)
Emmins
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. ago. 12, 2020 11:09 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Emmins » dt. oct. 20, 2020 5:28 pm

Bona tarda guapes!

Xantipa2: Moltes i moltes gràcies pels ànims! Ja falta poc i sempre va bé que t'animin una mica, es passen força nervis!
Que bé que el seminograma de la teva parella hagi sortir bé! Això és molt important! I pel que dius la teva salut també és molt bé! Espero que d'aquí tres setmanes l'analítica vagi genial!
Pel que fa la pcr, sí, abans de la punció te l'has de fer. En el meu cas, la primera FIV me la vaig fer per privat i no m'entrava dins el pressupost, així que vaig haver de pagar i em va costar 130€. Ara estic fent el tractament a la SS i la pcr m'ha entrat així que no l'he hagut de pagar.
Ànims amb la busqueda de clínica!

Bcn87: Gràcies bonica! Tan de bo ben aviat totes tinguem bones notícies!
És un pal quan et donen notícies que no són massa bones, però és veritat que ara teniu molta més informació i això us anirà genial per afrontar la segona FIV, així que molts i molts ànims!! Que vagi molt bé la visita del dijous! Ja ens explicaràs!

Anna_: Sii!! Ja ens van donar el resultat de la pcr, tots dos hem sortit negatius! Quin descans! I ara apunt per la punció ja!
Quina bona notícia que aquell dos petitons hagin crescut i ja en siguin 4! Tan de bo el dimecres et diguin que en tens 5! Espero que la pcr vagi super bé!
Jo aquesta vegada m'he estimulat 11 dies, un dia més que l'anterior fiv. Però no se dir-te quants dies són els normals, em sona que entra 10 i 14 dies però no em facis gaire cas. Espero que demà vagi tot molt bé! Ja ens diràs quin dia tens la punció!

Nunik: Saps alguna coseta ja?

Jo demà tinc la punció, aquesta vegada estic més nerviosa que l'altre cop, suposo que ja sé on vaig i sé més bé tot el que ens juguem. Espero que tot vagi bé.
Moltes gràcies a totes pels ànims! Estem en contacte!

Una abraçada!
*On hi ha un somni hi ha un camí..*

• Buscant des del 2016
• Juny '20 --> 1a FIV 2 embrions
• Juliol '20--> trànsfer negativa
• Octubre '20 --> 2a FIV 3 embrions
• Desembre '20 --> trànsfer negativa
Ulupika
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dg. ago. 23, 2020 4:03 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Ulupika » dt. oct. 20, 2020 6:43 pm

Hola noies,

Escric sobretot per donar molts d'ànims a l'Emmins, desitjo de tot cor que tot vagi genial demà, intenta tranquil·litzar-te i confia que tot anirà bé. Sé que és difícil però una actitud positiva ajuda molt. Molta sort bonica!!

A mi m'han donat el resultat dels antígens, ha sortit tot negatiu, ni la he passat, ni fins a dia de dijous passat no l'he tingut. El divendres em fan la PCR pq segurament farem punció entre el 27-29, depèn del control de divendres. De moment el control d'avui genial, m'han fet analítica d'estradiol per controlar que tot estigui anant bé.

La prova del antígens no l'he hagut de pagar, suposo que la PCR tampoc, sinó ja m'haurien donat el pressupost. Cada clínica deu funcionar diferent.

Xantipa2: quina alegria saber de tu i que de moment tot estigui sortint bé, esperem que aquesta darrera prova també vagi bé.

Anna: no se quant és el temps màxim d'estimulació, però suposo q si te l'estan allargant és per garantir que els oòcits estiguin madurs el dia de la punció. Molts d'ànims valenta!!

Bcn87: molts d'ànims! Està molt bé q mireu tot abans de fer un 2n intent. Ja heu trobat una possible causa, això dóna més confiança per continuar pq la podeu tractar.

Xocolatina: sí, nosaltres també farem transferència en el següent cicle. No et desmotivis, entenc perfectament com et sents, a vegades una ja no sap que és pitjor que tot surti bé O que surti alguna cosa malament per poder posar-hi remei. Està molt bé que estiguis vigilant la dieta i fent esport. Tot ajuda! Jo faig meditacions i repeteixo el mantra "Mi cuerpo es hogar para una vida nueva" per enviar energía positiva a tot el meu cos i al meu úter. No sé si creus en aquestes coses :-o00m

Nunik: molt bé!!! Enhorabona per aquests 7 embrions!! Ja ens explicaràs com van evolucionant ;)

Personalment em preocupa tot el tema de la pandèmia, però intento no mirar més enllà i anar pas a pas.

Molts d'ànims i molta força a totes, cuideu-vos molt!

Una abraçada
2018 Comencem cerca :-())
2019 3 IA betes :ufs:
Gener- agost 2020 1ra FIV 4 blastos x*x*x 3 transferències: 1ra bioquimic, 2na i 3ra :ufs:
Ell: sembla tot normal ..::··
Jo: problemes immunològics ?-)
Tractament: Dolquine, Heparina, Adiro, Prednisona.
2na FIV oct20 10 blastos x*x*x
Beta 30/11 :ok: :love:
:cnen: DPP: 07/08/21
Avatar de l’usuari
Nunik
:: granota
:: granota
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Nunik » dc. oct. 21, 2020 9:07 am

Bon dia noies,

com esteu?

Xocolatina és un rollo anar fent proves i no saber ben bé que és el que passa, molts ànims!!

Emmins ara llegia que en tens 7 o 8, està molt bé !! Que vagi super bé avui la punció, ja ens explicaràs!! Jo arribats a aquest punt ja em relaxo, penso que ja hem fet tot el que podiem fer jejejeje molts ànims!! :-()-)

Anna quin patir que et vagin allargant el tractament, però si és per intentar aconseguir un cinqué jo crec que ja val la pena. Jo crec que en les meves dues fivs m'han estimulat uns 10 dies, però tampoc ho vaig tant fora del normal el teu. Tens control avui?

Bcn87 quin greu que us hagi sortit el tema de cadena d'ADN alterat, a nosaltres també ens va sortir una mica alterat, però amb el tema de la meva baixa qualitat ovàrica vaig tenir la sensació que el tema de l'ADN fragmentat els hi preocupava poc... puc preguntar com poden millorar-ho? Tenia entés que per aquest tipus de coses es fan el DGP, pot ser?

Xantipa2 que bé que vagin sortint bé totes les proves que aneu fent, pas a pas ja ho teniu més a prop. A mi la pcr me la cobren apart, 120€.

Ulupika que bé que vagin anant bé els controls, ja ens explicaràs divendres que tal. Algú sap qeu controlen exactament amb l'estradiol? Al final tindrem un màster! jejeje

Jo al final m'he quedat amb només un embrió, que ja el van vitrificar dilluns. Millor que la primera fiv, però fa una mica de pànic jugar-s'ho tot a una carta. Avui tinc control i suposo que ja decidirem quan fem la transfer.

Molta força noies i a seguir lluitant!! :ok:
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Bcn87
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dv. oct. 02, 2020 4:08 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Bcn87 » dc. oct. 21, 2020 12:40 pm

Hola, noies!

Espero que estigueu bé! Entro un moment per respondre el que em preguntava Nunik de la fragmentació: a nosaltres ens han dit que amb el Fertile Xip, que és un procés que apliquen al laboratori per seleccionar l'esperma, és millora molt el problema de la fragmentació. Aquest és, en teoria, el tractament. No m'han dit res del test genètic preimplantacional que comentes, però ho preguntaré demà a la visita que tinc a Gràvida.

També et volia dir que entenc com et sents amb això de jugar-t'ho tot a una carta: nosaltres a la primera FIV només vam tenir un embrió, i a més me'l van transferir a dia 3, és a dir, no vam saber si havia arribat a blasto. Espero que en el teu cas aquest sigui el bo. MOLTS ÀNIMS A TOTES!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::