FIV 2020

Tractaments, clíniques, medicaments..
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ambjdejan » dl. set. 28, 2020 4:51 pm

rakele ha escrit:hola noies,

tinc un dubte tècnic, a veure si alguna de vosaltres em pot ajudar.
és sobre el tema de la fragmentació de l'adn dels espermatozoides: una vegada s'ha aconseguit un embrió sa i de qualitat, aquest embrió pot tenir problemes d'implantació degut a la qualitat de l'espermatozoide? o en principi si l'embrió s'ha format vol dir que l'espermatozoide ja no tindrà problemes de fragmentació de cadena doble?

per altra banda, jo fa tres mesos que estic prenent fertybiotic, ara el metge m'ha dit que faci un descans fins a que no em torni a venir la regla i ja estiguem en el cicle que farem la transfer. El fertybiotic també porta àcid fòlic i vitmina d, m'ha dit que si descanso d'àcid fòlic no passa res (perquè fa molts mesos que en prenc) però no m'ha contestat sobre la vitamina d, què en penseu?

moltes gràcies, espero que estigueu bé


Continua amb la vitamina D, per 2 coses mínim... Perquè és bàsica per la implantació, i perquè és molt important per tenir unes bones defenses, de fet estan començant a dir que la gent que té uns bons nivells de vitamina D té símptomes menys greus de la Covid, a part q també és protector contra alguns tipus de càncer...
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ambjdejan » dl. set. 28, 2020 4:56 pm

Forta-però-Cansada ha escrit:Hola boniques,

Moltes gràcies a totes pels vostres missatges i ànims.
Estic païnt el que m'ha passat i la veritat és que estic molt trista i perduda.
La setmana vinent tinc hora amb la meva ginecòlega per fer un control i parlar.
Em van treure una mostra de les vellositats corials per analitzar. A alguna de vosaltres li han fet?
A veure que ens diu la Dra. i cap a on tirem, que suposo que serà ovodonació.

Una abraçada a totes.


A mi me la van fer a la Maternitat, per un segon avortament diferit a les 6 setmanes. Ha tardat 1 mes i avui he vist els resultats a la meva salut (dijous m'ha de trucar el metge)
En el meu cas només diu que el fetus era un nen i que els cromosomes 13, 18 i 21 estaven bé (2 de cada). Em pensava que seria més complet perquè una amiga que li van fer allà també (però en el seu cas va haver de ser ILE) li van mirar tots els cromosomes i li van fer arrays... No sé si en el cas que hagis de prendre una decisió t'ho fan més complet...
A veure que em diu el metge, però jo esperava tenir una resposta en aquest informe i no l'he tingut....

Una abraçada
Avatar de l’usuari
Nunik
:: granota
:: granota
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Nunik » dt. set. 29, 2020 10:09 am

Bon dia noies,

Feia dies que no entrava, necessitava una mica de desconexió...

Forta-però-cansada, em sap molt greu el que t'ha passat, és tant injust tot plegat... jo no puc ni imaginar que deu ser passar per això. Espero que mica en mica torneu a agafar forces i a veure que us diu la doctora. Molts ànims i una abraçada gegant. :-()-)

Perdoneu que no personalitzi, he llegit per sobre...

Algú parlava de Girofiv, ho sento no recordo qui... jo el meu primer embaràs el vaig aconseguir allà amb el Dr Carrera, però ara el dr ja no visita allà i ja no hi vaig. Jo vaig fer dos inseminacions allà i molt bé. :ok:

Ens llegim!!
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Gala84
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dg. gen. 12, 2020 6:41 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Gala84 » dc. set. 30, 2020 12:31 am

Hola noies! Espero que estigueu bé!

Rakele, que l'embrió s'hagi format no vol dir que no hi hagi problemes genètics derivats de l'esperma, ja que aparentment no es veuen. Això només es pot saber fent DGP i passant l'esperma pel Fertile Xip abans de la fecundació. Un dels avortaments que vaig tenir va ser després d'obtenir un embrió viable amb DGP. En aquell moment no sabíem que la meva parella tenia malament la fragmentació de la cadena doble. És important saber-ho per aplicar el Fertile Xip i descartar els cromosomes que estan fragmentats. En teoria, d'aquesta manera s'haurien d'obtenir més embrions viables genèticament. Jo "estoy en ello". Ja veurem si funciona.

Per les que m'heu preguntat, encara espero que em donin el resultat del DGP. És un suplici això. Mentrestant, he començat amb la primera dosi d'intralípids. Algú n'ha fet i li ha anat bé?
Buscant des d'agost 17
1 trompa obstruïda
1/19: 1a FIV: 3 embrions
3/19: 1a TE: pèrdua 6 s
6/19: 2a TE: bioquímic
9/19: 2a FIV + DGP: 1 embrió
1/20: pèrdua 9 s
Ell: cadena fragmentació simple i doble :ufs: i HLAC C1C1. Jo: natural killers altes, HLAC C2C2 i kir AB
9/20: 3a FIV+Fertile Xip+DGP= 5 euploides
12/20: 1a eco, sentim batec
Emmins
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. ago. 12, 2020 11:09 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Emmins » dj. oct. 01, 2020 10:34 pm

Hola noies!! Feia bastant que no entrava tot i que us he anat llegint!

Primer de tot benvingudes a totes les que sou noves aquí!!

Forta-però-cansada: em sap moltíssim greu, no es just :( et faig arribar molts ànims i una forta abraçada!

Vaig mirar el webinar d'ets el que menges i em va semblar molt interessant, em vaig veure super reflectida amb tot el que deia a nivell emocional, tema tabú, etc... Recomano veure el vídeo! :)

Lua_86: nosaltres vam fer la nostra primera FIV a Gidona, amb el doctor Inglada. La veritat és que malgrat la beta va ser negativa, vam quedar encantats amb el doctor, ens va orientar i ens va informar de tot. Estem contents amb el tracte que vam rebre i estàvem decidits a tornar a fer la segona FIV amb ell ( al final no ho fem perquè ens han cridat de la SS!! ) El laboratori és el de girofiv a la clínica Girona.

Ego: he estat bastant desconectada, intentant desconnectar per encarar la nostra segona FIV. Després de molt temps d'espera (diria que més de dos anys) ens han trucat de la SS! Estem super contents! La setmana que ve començo tractament! Aquesta vegada ho farem en cicle diferit. Creieu que va millor! L'altre FIV la vam fer en cicle natural... no ens va anar bé i només vam aconseguir dos blastos que van ser els que ens van transferir...

Molts i molts ànims a totes les que no heu tingut bones notícies, i molta força per aquelles que esteu en beta O eco espera!

Una abraçada!!
*On hi ha un somni hi ha un camí..*

• Buscant des del 2016
• Juny '20 --> 1a FIV 2 embrions
• Juliol '20--> trànsfer negativa
• Octubre '20 --> 2a FIV 3 embrions
• Desembre '20 --> trànsfer negativa
Bcn87
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dv. oct. 02, 2020 4:08 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Bcn87 » dv. oct. 02, 2020 4:24 pm

Bona tarda, noies!

Molts ànims a totes les que esteu en aquest procés. Ajuda molt poder llegir altres experiències i compartir-les. Fa molt que us llegeixo però és el primer cop que escric.

M'agradaria saber si algú té experiència o opinió sobre la Puigvert anant per privat. Nosaltres hi vam fer 4 inseminacions, que no van funcionar, per la seguretat social. Ens van recomanar fer inseminació perquè en principi semblava que teníem només un factor masculí moderat, i que jo estava bé (edat 33 anys, animuleriana 3,07). Quan vam acabar els 4 intents, ens van tornar a posar a la llista, aquest cop per fer in vitro, però com que l'espera és de 18/24 mesos vam decidir anar per la privada.

Després de visitar Gràvida i Quiron, ens vam decidir per Quiron (entre altres factors, si ens fèiem de DKV oferien un preu molt competitiu). El que no ens va agradar de la Quiron va ser que, en comptes de fer la FIV a cada dona segons el seu cicle, fan que tu t'adaptis a la seva organització: ells reserven els quiròfans una setmana el mes i totes les puncions s'han de fer aquells dies, de manera que em van donar pastilles perquè el meu cicle s'adaptés. Teòricament tots els controls anaven molt bé i el meu semblava un cas fàcil. El dia de la punció em van dir que tot havia anat perfecte, que tenia 11 òvuls, la quantitat ideal, ni massa ni poc. Però l'endemà ens van trucar i ens van dir que el resultat havia sigut desastrós (literalment), perquè d'aquests 11 només 4 eren madurs, i finalment només n'havien pogut fecundar 2 i d'aquests només teníem un embrió. Com us podeu imaginar, ens va caure el món a sobre: pensàvem que fèiem tot el tractament i tindríem diversos embrions (fins i tot per a futurs germans) i no va ser així. Al cap de 3 dies em van posar l'embrió, que era de categoria A (tot i que amb tan poc temps de vida tampoc és una informació gaire rellevant...) i, malauradament, la cosa no ha sortit bé.

Aquesta setmana vaig demanar hora a Puigvert per privat per tenir una segona opinió. Concretament amb el Dr. Dosouto, que m'havia agradat molt quan l'havia tingut durant les inseminacions. Ens va agradar molt tot el que ens va dir: que segurament tindríem resultats molt més bons fent la descàrrega no només amb Ovitrelle sinó també amb Decapeptyl, i que havíem de mirar tot el que poguéssim abans de fer una segona FIV. Avui mateix ja hem portat una mostra de semen al CIMAB per mirar el tema de la fragmentació de l'ADN, i jo ja m'he fet analítiques per les qüestions immunològiques. També em va dir el doctor que la nova FIV s'havia de fer amb el meu cicle natural, no amb pastilles, ja que això em podia haver anat malament. Alguna de vosaltres teniu experiència sobre això? He vist que Emmins deia que el seu cas era el contrari: la FIV amb cicle natural li havia fallat i ara ho provarà en diferit (entenc que és això de prendre pastilles, oi?).

Estem bastant convençuts d'anar a la Puigvert, tot i que el preu és força elevat. Els laboratoris i els equipaments, pel que ens han dit, són punters, i en el Dr. Dosouto i confiem molt. Alguna té experiència allà per privat?

També dubtem de si anar al Dr. Gris, que ara visita a Gràvida. En diversos fòrums he llegit que es veu que és molt molt bo, que aconsegueix veure coses que altres metges no veuen o solucionar casos difícils... En teniu notícies?

Moltes gràcies a totes.
Emmins
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. ago. 12, 2020 11:09 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Emmins » dv. oct. 02, 2020 5:22 pm

Hola de nou!

Benvinguda Bcn87! En el tema clíniques i doctors de Barcelona no et puc ajudar, sóc de Girona i conec ben poc com està tot plegat a BCN. Em sap greu!

Si, aquesta vegada a mi m'han donat pastilles durant 15 dies, ara la setmana que ve començaré amb les punxades i al voltant del dia 20 em faran punció. Després vitrificaran i la transfe serà en un altre cicle (que espero que sigui en el següent). També he de dir que penso que a la SS s'ho fan venir bé perquè la punció no caigui en finde.. potser sóc una mica malpensada jeje però també reserven quiròfan molt abans d'iniciar el tractament.
La veritat és que no sé quina opció té més bon resultat, per una banda primer em van dir que amb cicle natural perquè quan has de desvitrificar els embrions pot ser que perdin qualitat O no segueixin endavant, i per l'altre costat em van dir que és millor vitrificar així tens temps de preparar més bé l'endometri que augmentin les possibilitats d'implantació. Així que no sé... Alguna de vosaltres sabeu què és millor?

Espero que aquesta vegada tinguis/em totes molta més sort!!

Bon finde noies!
*On hi ha un somni hi ha un camí..*

• Buscant des del 2016
• Juny '20 --> 1a FIV 2 embrions
• Juliol '20--> trànsfer negativa
• Octubre '20 --> 2a FIV 3 embrions
• Desembre '20 --> trànsfer negativa
Gala84
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dg. gen. 12, 2020 6:41 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Gala84 » dv. oct. 02, 2020 6:15 pm

Hola a totes!

Bcn87, jo crec que el plantejament que et fa el dr. Dosouto és molt encertat. Per a nosaltres, anar al CIMAB ha sigut una de les claus, i també fer les proves immunològiques. El que potser et faltaria, si no ho has mirat, és veure l'anatomia de l'úter amb una eco 3D. Pel que fa a la pauta d'estimulació que et dona, també crec que és bona. És important que l'estimulació sigui personalitzada i no depengui d'altres factors externs de la clínica. Jo ara he anat a Gravida i ho he notat molt: he fet cicle natural, estimulació amb dues hormones diferents i doble descàrrega amb Ovitrelle i Decapeptyl, i m'ha anat genial. El resultat ha sigut 12 òvuls madurs i 10 embrions a dia 5. He notat moltes diferències amb les dues anteriors estimulacions. També el dia que em vaig començar a punxar, que va ser el segon de la regla i no el tercer, com havia fet abans. Per tant, per experiència, crec que vas per bon camí. En el meu cas, m'ha anat molt bé fer Fertile Xip perquè la meva parella tenia la fragmentació de la cadena doble malament.

Emmins, pel que fa a la transferència en diferit, jo he sentit a dir que és millor, depèn de com, perquè el cos no va tan carregat d'hormones de l'estimulació. Però tot depèn del tractament que t'hagin indicat. Si fas DGP, la transferència és en diferit.

I aquest matí m'han donat la notícia: dels 10 embrions analitzats, 5 són euploides! El que em pertoca estadísticament per edat. Però com que d'entrada en tenia tants, m'he quedat amb una bona reserva.

Personalment, estic molt contenta d'haver arribat fins aquí, malgrat tot el que he passat en una clínica on mai dels mais em van dir que es podia mirar res. Només us recomano que no aneu mai a Fertty i que confieu en els metges que us proposen fer proves abans de començar una nova FIV, després de fracassos reiterats.

Una vegada superada aquesta etapa, ara em queda el tema immunològic. El tractament amb intralípids ha de rebaixar la inflamació del meu sistema immunitari, si no, ja m'han dit que no em transferiran l'embrió fins que em baixi. Així que suma i segueix.

Us vaig informant de com em va per si a algú li pot anar bé la meva experiència.

Bon cap de setmana!
Gala84 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 03, 2020 3:13 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Buscant des d'agost 17
1 trompa obstruïda
1/19: 1a FIV: 3 embrions
3/19: 1a TE: pèrdua 6 s
6/19: 2a TE: bioquímic
9/19: 2a FIV + DGP: 1 embrió
1/20: pèrdua 9 s
Ell: cadena fragmentació simple i doble :ufs: i HLAC C1C1. Jo: natural killers altes, HLAC C2C2 i kir AB
9/20: 3a FIV+Fertile Xip+DGP= 5 euploides
12/20: 1a eco, sentim batec
Bcn87
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dv. oct. 02, 2020 4:08 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Bcn87 » dv. oct. 02, 2020 6:32 pm

Hola, de nou!

Emmins: Moltes gràcies pel que expliques! Espero que el nou mètode et vagi bé! No sabia que a la seguretat social també feien això de programar puncions... en fi, suposo que té sentit, per temes d'organització... El que no em sembla bé és que a la privada ho facin a tothom, sense mirar individualment cada cas...

Gala84: Moltes gràcies per tot! Em miraré això de l'ecografia que dius. De proves a mi fa temps em van fer la histerosalpingografia, però entenc que això que dius tu és una altra prova, oi? Et puc preguntar amb qui has anat, a Gràvida?
Emmins
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. ago. 12, 2020 11:09 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Emmins » dv. oct. 02, 2020 8:04 pm

Hola!!

Gala84 moltes gràcies! A mi de moment no m'han dit res de fer DGP, però si que em van dir que la transfe seria en un altre cicle. A veure que tal! Aquesta vegada m'han canviat una mica la medicació, tan de bo vagi millor! Felicitats pel teu resultat! Super bé 10! No sé gaire bé que són els embrions euploides, però espero que tot et vagi genial! Molta sort amb el tractament inmonulògic!

Bcn87 moltes gràcies! Si si el millor és que el tractament sigui personalitzat, totes som diferents i necessitem coses diferents! Molta energia i ànims per tu també!

Una abraçada!
*On hi ha un somni hi ha un camí..*

• Buscant des del 2016
• Juny '20 --> 1a FIV 2 embrions
• Juliol '20--> trànsfer negativa
• Octubre '20 --> 2a FIV 3 embrions
• Desembre '20 --> trànsfer negativa
Gala84
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dg. gen. 12, 2020 6:41 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Gala84 » ds. oct. 03, 2020 3:07 pm

Hola!

Bcn87, és una ecografia normal i corrent que es fa amb una ecògraf 3D. D'aquesta manera poden veure la forma que té el teu úter. No sé si totes les clíniques en tenen. Almenys a IVI i a Gravida sí. A més, a IVI te la fan a la primera visita que vas per explicar el cas. Allà ja em van veure que el tenia entre forma de T i Y. T'ho dic perquè si hi ha una malformació és molt fàcil de veure. Per corregir-la, ja s'hauria de fer una histeroscòpia.

A Gravida vaig amb la dra. Gomila. He sentit a parlar del doctor Gris. De fet, la dra. Gomila treballa per ell a vegades. Ell fa servir les instal·lacions de Gravida, però va per privat. Desconec quines són les seves tarifes. Pel tema immunològic, també em visito amb la dra. Rojas, de Gravida. De fet, volia anar amb ella la primera vegada, però va haver-hi una confusió i em van donar hora amb la dra. Gomila, que és del seu equip. Nosaltres estem molt contents amb la dra. Gomila. Et dona totes les explicacions i té un tracte molt bo i proper, que és el que buscàvem.

Emmins, gràcies! Euploides vol dir que no tenen problemes genètics, que tenen tots els cromosomes i, per tant, són sans, després d'haver passat el DGP (així evitem avortaments per aquesta causa). Així que són 5 els que em queden al final.
Buscant des d'agost 17
1 trompa obstruïda
1/19: 1a FIV: 3 embrions
3/19: 1a TE: pèrdua 6 s
6/19: 2a TE: bioquímic
9/19: 2a FIV + DGP: 1 embrió
1/20: pèrdua 9 s
Ell: cadena fragmentació simple i doble :ufs: i HLAC C1C1. Jo: natural killers altes, HLAC C2C2 i kir AB
9/20: 3a FIV+Fertile Xip+DGP= 5 euploides
12/20: 1a eco, sentim batec
Avatar de l’usuari
Nunik
:: granota
:: granota
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Nunik » dl. oct. 05, 2020 7:34 am

Bon dia noies,

Que tal el finde?

Gala84 jo també crec que està molt bé 5 embrionets!! >.-<: A veure si aquest tractament que comentes et va bé i et poden fer la transfer aviat!!

Emmins que bé que us hagin trucat de la SS! A per aquesta segona FIV amb molta energia!! Vinga que compartirem el camí :ok: A mi a la meva clínica sempre m'han dit que es millor vitrificar els embrions perquè així es pot preperar millor l'endometri i deixes una mica enrere tanta hormona, però no sé...

Bcn87 beenvinguda, a mi també m'ajuda molt està per aquí durant aquest procés. Em sap greu qeu no us anés bé la primera FIV. Jo no tinc cap referència de les cliniques que demanes...

Jo ja he començat la segona FIV, m'han canviat medicaments, vitamines, tot. El que comentava algú de fer el tractament ben personalitzat. A veure si amb aquest canvi obtenim òvuls de millor qualitat i podem aconseguir algun embrió. Dimecres tinc el primer control, a veure com va...

Ens llegim!! :p-)
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Bcn87
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dv. oct. 02, 2020 4:08 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Bcn87 » dt. oct. 06, 2020 4:09 pm

Hola, noies!

Gala84: Moltes gràcies per l'explicació sobre l'ecografia 3D, demanaré si me la poden fer, també.

Nunik: gràcies per la benvinguda i molta sort també amb el nou tractament!
Emmins
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. ago. 12, 2020 11:09 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Emmins » dt. oct. 06, 2020 9:25 pm

Bona nit noies!!

Com aneu??

Nunik: moltes gràcies!! Aquest dijous comencem amb energia! Que guai que puguem compartir camí! Sempre va bé sentir-se acompanyat! Espero que aquest canvi de medicació t'hagi anat bé i que demà el primer control surti genial!

Una abraçada forta a totes!
*On hi ha un somni hi ha un camí..*

• Buscant des del 2016
• Juny '20 --> 1a FIV 2 embrions
• Juliol '20--> trànsfer negativa
• Octubre '20 --> 2a FIV 3 embrions
• Desembre '20 --> trànsfer negativa
Emmins
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. ago. 12, 2020 11:09 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Emmins » dt. oct. 06, 2020 9:30 pm

Gala84: Gràcies per l'explicació, no en sabia pràcticament res d'aquest tema.. Doncs que bé! Penso que 5 embrionets és genial! Que vagi tot súper bé!

Ara sí, bona nit!! zz:-)
*On hi ha un somni hi ha un camí..*

• Buscant des del 2016
• Juny '20 --> 1a FIV 2 embrions
• Juliol '20--> trànsfer negativa
• Octubre '20 --> 2a FIV 3 embrions
• Desembre '20 --> trànsfer negativa
Anna_
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. abr. 13, 2020 2:38 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Anna_ » ds. oct. 10, 2020 9:02 am

Bon dia a totes! Mai he escrit per aquí, però us he anat seguint.. sou totes unes lluitadores, llegeixo històries que em posen la pell de gallina.

Em presento una mica, tinc 32 anys i vaig justa de reserva ovarica. Pateixo endometriosis i després de varies operacions, el resultat és aquest. És la nostra primera FIV, fa més de 3 anys que no utilitzem mètodes anticonceptius i no he tingut ni un retràs amb la regla ni res de res, vaig una mica negativa però a la vegada il.lusionada.

Ara estic en plena estimulació, faig tractament llarg. Vaig començar amb procrin el 24/09 i avui és el meu tercer dia del combo: procrin 0,05ml + 225 gonal + menopur + heparina (vaig patir una trombosi)
La veritat es que es fa dur això de les punxades, hi ha dies que costa que l’agulla entri, em marejo i ho haig de fer-ho jo si o si perquè si m’ho fa el meu marit jo crec que cau a terra :-D

Estic una mica angoixada per el tema del covid, ja m’han fet una PCR abans de començar l’estimulació i haig de fer-ne un altre quan sigui el moment de la punció. Treballo a l’ambulatori i em fa por enganxar-ho i donar positiu a la següent PCR i que totes les punxades no serveixin per res ?-)


De moment no noto efectes secundaris de l’estimulació, suposo que és aviat >.-<:
Dimarts 13 tinc la primera revisió, a veure què tal i a veure quan em fan tornar, això de demanar canvis de torn a la feina és una m.. suposo que com moltes de vosaltres, jo no he explicat res a la feina, si després surt malament és més pal encara.

Quants dies més o menys són d’estimulació?

Enfi, sento si he fotut un tostón : lasito :

Molts ànims a totes, us llegeixo!!
Avatar de l’usuari
Nunik
:: granota
:: granota
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Nunik » ds. oct. 10, 2020 2:11 pm

Bona tarda noies!!

Com aneu?

Emmins ja deus haver començat no? Com ho portes?

Anna_ benvinguda!! Que és exactament això del tractament llarg? Ho he llegit altres vegades, però no tinc ni idea... ja ens explicaràs que tal el dimarts!! Jo també començo a estar farta de les punxades jajajaj

Jo ahir ja vaig tenir el segon control i força contents, tenim uns 11 de mes de 13mm i algun més de més petitó. A veure si son de millor qualitat que la primera fiv... demà un altre control.

Vinga noies, que cada vegada ho tenim més aprop!!!
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Emmins
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. ago. 12, 2020 11:09 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Emmins » ds. oct. 10, 2020 7:15 pm

Hola noies!

Anna_: Benvinguda! Deunido també la teva història! T'envio molts ànims! Si que són dures les punxades, i més quan t'has de punxar tants medicaments diferents... Jo tampoc em pensava que costés tan d'entrar l'agulla.. algunes vegades m'he de punxar a dos O tres llocs diferents abans no entra bé l'agulla.. un drama! Jeje però nosaltres podem! A nosaltres quan vam fer la primera FIV (al juny) ens van dir que si la pcr sortia positiva la punció la fèiem igual, però que havien de seguir un altre protocol a quiròfan i que en comptes d'anar a transfe els embrions es vitrificarien. La meva primera estimulació va durar 10 dies, aquesta segona encara no ho sé, de moment avui és el tercer dia, i tinc el meu primer control el mateix dia que tu!! Ja ens informaràs! El seguiment és bastant seguit, jo per exemple la setmana que ve hi he d'anar tres dies casi seguits... Espero que vagi genial!

Nunik: si!! El dijous va ser el meu primer dia! Amb el dia d'avui ja van tres punxades! La veritat és que ho porto força bé, aquesta vegada faig menupur 300 ( a l'altre estimulació vaig fer Gonal i menopur), és força líquid el que d'entrar i a vegades fa una mica de mal i després cou una bona estona, però és el que toca, així que miro d'estar positiva i així la meva parella tampoc pateix, que ja li sap prou greu que hagi de punxar-me.. Que bé aquest segon control! Aquests 11 van genials, a veure si aquests més petitons també van creixent i agafen el tamany perfecte! Espero que demà vagi super bé el control! Ja saps dia de punció?

Jo, com he comentat vaig començar l'estimulació el dijous! El dia 13 tinc el primer control, a veure què tal va tot! Ja us aniré informant!

Que passeu un bon cap de setmana!
*On hi ha un somni hi ha un camí..*

• Buscant des del 2016
• Juny '20 --> 1a FIV 2 embrions
• Juliol '20--> trànsfer negativa
• Octubre '20 --> 2a FIV 3 embrions
• Desembre '20 --> trànsfer negativa
Anna_
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. abr. 13, 2020 2:38 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Anna_ » ds. oct. 10, 2020 7:38 pm

Nunik: No sé si tots els casos de pauta llarga van igual, però en el meu cas, abans d’estimular he estat 14 dies punxant-me Procrin, que és per control.lar l’ovulació, no sé gaire més..
Ja ens explicaràs què tal demà, pero veig que vas molt bé, moltissima sort per demà guapa!!!


Emmins: Ostres quina ilu, vam començar les dues el mateix dia, a veure que ens diuen dimarts!!!
Veig que no soc l’única que avegades he de canviar de lloc abans que entri l’agulla!! Però el que tu dius, nosaltres podem!!! :love:

No sabia que si la pcr surt positiva la punció es fa igual, la veritat que em quedo més tranquil.la, com a mínim tot aquest patiment de punxar-nos no es llença a la basura si tinguessim la mala sort d’enganxar-ho, m’has deixat més tranquil.la!!

Mil gràcies a les dues per la benvinguda i ànims, la veritat que poder parlar amb algú d’això ajuda!!!

A veure com va aquesta setmana que veig que la tenim mogudeta les 3 jejeje, moltissima sort i molts ànims!!!!
Emmins
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. ago. 12, 2020 11:09 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Emmins » ds. oct. 10, 2020 10:54 pm

Anna_: Sii :) espero que el dimarts tinguem bones notícies! La veritat és que poder compartir aquest camí amb gent que està passant el mateix es de gran ajuda, en pots parlar de manera oberta i entenen com et sents i el que estàs passant. Ajuda moltíssim i et sents ben acompanyada!
Pel que fa al PCR a mi és el que em van dir a la clínica on vaig anar (Gidona a Girona) no se com funciona a la resta de clíniques però suposo que deu ser el mateix! De totes maneres per sortir de dubtes el dia del control pregunta-ho i estaràs més tranquila. ;)
Gràcies per la sort i els ànims!! I igualment!! Ja ens anem posant al dia, que com dius, aquesta setmana serà mogudeta! Jeje

Bona nit!! :-o00m
*On hi ha un somni hi ha un camí..*

• Buscant des del 2016
• Juny '20 --> 1a FIV 2 embrions
• Juliol '20--> trànsfer negativa
• Octubre '20 --> 2a FIV 3 embrions
• Desembre '20 --> trànsfer negativa

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::