FIV 2020

Tractaments, clíniques, medicaments..
Juliet2017
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. juny 30, 2020 11:34 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Juliet2017 » dj. jul. 09, 2020 11:20 pm

Hola noies, aquesta setmana he anat tan de bolit que no he participat gaire...

Ralele, quin greu! Molts anims guapa!

Petitsuis, jo estic encantada amb el dr. Herrero de CrA de la sagrada familia, a més és el cap de reproduccio asistida de la vall d ebron. Ara fan moltes primeres visites per skype de manera gratuita, potser et pot servir com a segona opinió. Precisament és un doctor que si no ho veu clar no tira endavant.

Perdoneu pero he anat llegint i segut em deixo coses que volia comentar.

Jo demà tinc la transfer, espero que la descongelació vagi bé
Petitsuis
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. juny 04, 2020 7:49 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Petitsuis » dv. jul. 10, 2020 5:39 am

Bon dia noies!

Juliet, k vagi molt bé la transfer!!! Ja ens explicaràs i parlem més trankilament!

:--/) :--/)
ONES
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. març 05, 2020 4:00 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ONES » dv. jul. 10, 2020 6:11 am

Petitsuis, jo no és baixa , al contrari. Tinc bé. El problema va ser la maduración dels òvuls. Així que tenir-la alta tampoc és garantía d'embaràs...

Juliet que vagi molt i molt bé avui!!

Que passeu bon dia noies! Ja arriba el finde!! >.-<:
Juliet2017
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. juny 30, 2020 11:34 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Juliet2017 » dv. jul. 10, 2020 6:39 pm

Hola noies! Comença oficialment la meva betaespera!

Finalment la biologa va decidir descongelar dimecres i per sort a arribat a blasto, aixi que molt contenta. Menys mal sinó s hagués anul.lat la transfer...

La veritat és que m ha molestat força, no ho recordava tsn molest aquest moment, i amb la mascareta, els guants una mica agobiant la veritat.

Bon cap de setmana a totes! :--/)
Avatar de l’usuari
Acidilla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dg. juny 12, 2016 5:57 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Acidilla » ds. jul. 11, 2020 1:52 pm

Mode ego total:

He tingut una setmana de merda laboralment parlant, on he fet vida totalment normal i amb molt d'estrès (treballo en comerç i de cara al públic). A la feina amb el tema del COVID estem amb personal molt reduït i estic amb un ritme que "no veas". A vegades em sentia culpable i pensava que com segueixi amb aquest ritme aquí no agafa res... Però em podia més la situació que pensar en un possible embaràs. He fet ioga cada dia com de costum, suau, em relaxa i em va super bé per desconnectar de la feina... :-o00m Em fa sentir molt bé.

Avui dissabte el meu marit també treballa, i estic sola a casa. Tinc la beta el 13 (dilluns). M'he mirat els pipitest que tinc per casa de reüll..... Tinc un munt, ja que em venien de regal sempre comprant uns tests d'ovulació d'Amazon. No hauria... Regla número 1, no fer pipitests abans de la beta... Que carai... tinc zero expectatives... A més ho faig fatal i no és el primer pipí del dia, de fet no fa ni dues hores que he pixat... I senyores....

Primera ratlla vista en més de 3 anys!!!! Està fluixa, però no es paranoia, es veu clarament! Estic en xoc! El meu marit no arribarà fins les 20 i estic que em pujo per les parets! He plorat, he ballat (m´he posat Manel que em dona molt bon rotllo) i he rigut.

Ara nomes puc pensar en dilluns i en que els resultats de la beta tinguin bons valors, però sembla que la cosa va bé! Creuem els dits!
Imatge
ONES
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. març 05, 2020 4:00 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ONES » ds. jul. 11, 2020 11:07 pm

Que bé Acidilla!!!! Quina il.lusió!! :p-) :p-) :p-)
Pinta molt bé! I al menys els dies que queden per la beta segur que costen menys de passar amb aquesta bona noticia!!!
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dg. jul. 12, 2020 7:35 am

Acidilla, enhorabona!! :content: Ja veus!!!! Ara amb tranquilitat fins demà a la beta!!!!
La meva beta és dimarts... i en algun moment he estat temptada de sortir a buscar un test i fer-me'l! Però em fa tanta por que surti negatiu.... llavors seria una tortura esperar a la beta! :miko: Així que de moment aguanto!!! :oset:
Has tingut algun síntoma que et fes sospitar?

Jo res noies... esperant i desesperant!!! Els últims dies costen més!!! La única cosa que tinc és mal de regla... i això ja ho fa la proge... així que res... a ratos més optimista i a ratos pesimista total!!! Fins dimarts no hi ha res del cert encara... :-:)


Que acabeu de passar un bon finde boniques! :-()-)
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Nuri00 » dg. jul. 12, 2020 9:54 am

acidilla enhorabonaaaaa!!!!!! :b-))) :b-))) :b-))) uauuu ha de ser brutal quan veus la ralleta per fi després de tant de temps!!!! jo no m'ho sé ni imaginar, és com pensar que algun dia et tocarà la loteria jajajajajajaja me n'alegro moltissim!!!!!!!

llunadexocolata ja et queda res per la beta!!!! ja ho tens això!! >.-<:

doncs noies, he estat un temps desapareguda, ho necessitava. Però us he seguit llegint, això si. En aquest temps hem desconnectat i hem tornat a començar el tractament. Sembla ser que aquesta vegada el cos si que està responent bé a la medicació, i dimarts ja em fan la punció!!!!! estem tan emocionats i nerviosos que ahir ens vam enganxar amb el maromo....fins ara ho haviem portat super bé tot i els nervis, i ahir que ens van confirmar que dimarts tenim punció suposo que ens va sortir tota la tensio i vam petar. Però ja ho hem arreglat, i seguim encantats de la vida amb aquesta aventura!!! quina ilu!!!!! esperem que tot vagi bé!!!!!!
Apertu
Entrades: 2
Membre des de: dg. jul. 12, 2020 9:17 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Apertu » dg. jul. 12, 2020 9:23 pm

Hola noiessss !!!

Escric aquí per primera vegada perquè tot i anar-vos llegint fina ara no havia compartit mai el meu cas i crec que m’anira bé ara que tornooo a reactivar.

Us explico un breu resum. Jo tot ok. El meu home alteració cromosomica i el seminograma desastrós sempre.

Tenim un bebe de la nostra 2aFIV :-)(-: . La única en la que vam aconseguir blastos.

Ara estem en busca de germanet. Hem fet la 4rta FIV amv resultat 0 blastos i ara hem tornat a la 5a FIV ... esperant poder tenir bons resultats. :-o00m


Estem a Dexeus però si aquesta no funciona anirem a Juana Crespo a València.

MOLTS ÀNIMS A TOTESSS !!!!
ocaterina
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dl. jul. 06, 2020 5:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ocaterina » dl. jul. 13, 2020 8:08 am

Hola noies, bon dilluns! :***:

Ostres, enhorabona Acidilla! ja ens diràs si tot es confirma, segur que sí!!

Llunadexocolata, molts ànims que ja queda menys!
Jo sóc tota una novata, aquest dimecres torno a fer-me una eco i si tot va bé, començar el tractament a l'agost a IVI Barcelona.

Tinc un dubte, m'estic prenent Seidivid Plus, algú més l'ha pres? porta melatonina i la veritat és que no m'està sentant gaire bé. Em dona son molt d'hora però em fa despertar molt aviat i començar a fer voltes i voltes al llit. Potser són els nervis també, no sé...

Que tingueu bon dia!
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: rakele » dl. jul. 13, 2020 8:30 am

Hola boniques!

Octaterina: el tema seidivid, li vaig preguntar al meu metge si valia la pena prendre’m-el i et passo tal qual el què em va dir: “El Seidivid habitualment s’utilitza buscant millorar la qualitat dels òvuls (amb poca o gens evidència científica...)” i em va recomanar prendre Fertybiotic (que també porta melatonina), i no estic notant res estrany pel què fa a la son, al contrari, dormo molt bé .. així que no se!
ONES: molts ànims en aquest nou cicle!! Segur que serà el bo!
Petitsuis: ostres deu ni do el què expliques.. sense dubte jo aniria a demanar una altra opinió. A mi m’està passant com a la ONES, al tenir només dos embrions, i el primer no ha funcionat, el metge de seguida ha proposat fer més proves per saber si hi ha fallo d’implantació i sortir de dubtes.. jo estic a Institut Marqués.
Juliet: ànims amb la betaespera bonica!
Acidillia: quina bona notícia llegir-te!! Sense dubte el moment de veure el positiu ha de ser increíble.. el dia que em passi a mi m’agafarà algo!!
Llunadexocolata: va, que ja ho tens això!!! Jo ho vaig passar fatal els útims dies d'espera..distreu-te amb coses que t’encantin!
Nuri: que bé! Dimarts punció!!!!
Apertu: hola!! Benvinguda! Aquesta clínica de València que comentes, que és molt bona?

Ego: Us volia demanar dues coses:
Després de que l’embrió no implantés, el metge ens va dir que ens podiem fer unes proves abans de la pròxima transfer (només ens queda un embrió congelat). Doncs bé, una és una biopsia endometrial, que m’ho fan dijous, i l’altra és un anàlisis molt complet (temes genètics, trombofilies, mutacions etc..) que fer-me’l a la clínica val 1000 eur, a un laboratori privat 600 i algo.. i el metge em va dir que provés de que m’entrés per la mutua.. jo crec que m’ho denegaran pk tot el relacionat amb fertilitat ho tomben.. algunes de vosaltres crec que ho heu fet (ONES?), ho vau pagar o vau aconseguir d’alguna manera passar-ho per mutua? La semana vinent tinc hora a un ginecòleg de la mutua a veure si em fa el favor..
Una altra cosa: m’he fet tres análisis d’antimulleriana en un període d’un any i mig (a tres llocs diferents) i els tres han sortit diferents! Però amb molta diferencia!! A algu més li ha passat? El primer 1.79, el segon 1.26 i el tercer 2.09! no entenc res!

una abraçada a totes i a tope amb la setmana que tenim per davant!!!! nosaltres podem amb tot!
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
ONES
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. març 05, 2020 4:00 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ONES » dl. jul. 13, 2020 3:59 pm

Hola noies!!!

Rakele, nosaltres ho vam pagar tot. No estic amb cap mutua així que ja vam fer proves directament.
El que si vam poder fer es entrar per la seguretat social alguna analítica. Més o menys la meitat, que és molt a nivell de pasta! Si parles amb el teu metge del CAP segur que et diu quines t'entren i et pot fer un cop de mà.
Pel que fa a la biopsia, veuràs que és un moment. Jo anava una mica preocupada i no va ser tant com pensava. Molest, però no va durar ni 15 segons!

Tema antimulleriana a mi també m'ha passat. En un lloc 2.6, a l'altre 3. Em van dir que era normal una mica de diferència entre laboratoris. No sé perquè. No hauria de ser...

Que passeu totes una bona tarda i llunadexocolata, que vagi molt i molt bé demà!!!
Nuri! A tu també la punció!!!
ELSA23
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 13, 2020 8:36 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ELSA23 » dl. jul. 13, 2020 5:14 pm

Hola noies!! Feia molt que no escrivia i ara ho estic fent des del movil, o sigui que vaig de memòria i no menrecordare de preguntar-vos a totes.

Nuri- ja veuràs com tot va genial aquesta vegada!!

Llunadexoco- dema es la beta!! Si et fas un test ara et sortirà positiu ;)

Acidilla enhorabonaaaaa!!! Ja ho tens això!!

Ego: doncs nosaltres al final tenim 1 petitonet (vam fer transfe de 2 pero en realitat volíem un, i mes ara que jo estic sense feina fins l'any que ve) i avui em vist el saquet i hem sentit el cor! :))) Ha sigut impressionant.... fins avui patia molt perque volia saber que tot està bé. :) Ara estic de 6 setmanes i 3 dies, i en 3 dies faig 40 i m'he quedat a la primera transfe i amb un embrió de 3 dies. I només van fecundar 2 bé de la punció. Us dic tot això perquè tot arriba i perque estigueu animades :)

Petons
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dl. jul. 13, 2020 8:30 pm

Hola a totes flors!!! Entro ràpid des del mòbil !!

Nuri Molts i molts ànims!! Ja veuràs que demà serà un pim pam!! Estic súper contenta que aquesta vegada hagueu pogut arribar fins aquí!!! En res a rematar amb la transfer i un súper positiu!!!! :globus:

Elsa Que bé!!!! Si... al final ja recordo que deies que en preferieu 1!!! Així que mira!! Fantàstic!!! Tens un campió :-D

Segur q em deixo coses... però des del mòbil em costa la tira!!!


He aconseguit aguantar la beta sense fer test!!!! Increïble però cert jajaja : lasito : suposo q el pànic a un negatiu m’ha frenat ... i res .. últimes hores abans la beta i estic atacada.... A les 15 em trucaran d la clínica amb el resultat... i sé que en aquell moment tocarà afrontar una de les possibles opcions que hi ha... Tan de bo tinguem una beta positiva... Avui he tingut un mal als pits estrany... però ja sabem que amb la de medicació que portem a sobre no ens podem refiar... Així que res.... A creuar dits ben fort!!!

Bona nit!!! Una abraçada!! Desitgeu-me molta sort!!!!! :miko: :content:
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
ELSA23
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 13, 2020 8:36 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ELSA23 » dl. jul. 13, 2020 10:17 pm

Molta sort Llunadexoco !! Ja veuràs com si! Estigues positiva!! :) Estarem pendents de tu demà;)
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: rakele » dt. jul. 14, 2020 10:35 am

Elsa, que bé! felicitats de nou!!!! està clar que ja et tocava!! enhorabona!!!

Llunadexocolata!! molta sort! estem amb tu!!! deus estar histèrica! fins a les 15 et fan esperar, eh? ets el meu idol, has aguantat sense fer-te un test abans!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dt. jul. 14, 2020 2:47 pm

Hola boniques!

Doncs ja tenim els resultats... La beta ha sortit positiva!!!! el valor ha sortit de 500 i picu.... m’ha dit que és correcte , però que clar... que és molt aviat i hem d’esperar a la setmana 6 per veure q tot estigui bé... Tinc hora el dia 28, és a dir, d’aquí 15 dies!!!

Estic en shock!!!! Portava uns dies amb unes punxades als pits sospitoses... i dies de migdiades quan jo n ho sóc gens!!! També hi ha hagut dies que he tingut molta sed !!!!

Ara a esperar i seguir creuant els dits!!! Espero que aquest si que es quedi amb nosaltres !!!!! Ja us mantindré informades!!!
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Nuri00 » dt. jul. 14, 2020 2:58 pm

enhorabona llunadexocolata!!!!!!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) com me n'alegro!!!!!

15 dies fan esperar des de la beta per veure que tot estigui bé??? deunido! ets una campiona esperant fins a la beta sense fer-te el test,jo no sé si aguantaré! jajajaja

jo ja he fet la punció, realment tal com deieu, no t'enteres de res! ara estic una mica marejada però tot bé. Ara a esperar la transferencia, si tot va bé ens han dit que serà aquest diumenge!!!

el que m'ha sobtat és que m'han dit que no em puc banyar a la piscina ni a la platja després de la transfe. Però fins quan representa que no et pots submergir? fins a la beta??? teniem un finde a la platja amb uns amics que és just després de la beta. Algú sap a partir de quan ja pots banyar-te??
Juliet2017
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. juny 30, 2020 11:34 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Juliet2017 » dt. jul. 14, 2020 4:38 pm

Moltes felicitats Acidilla i llunadexocolata!!!! >.-<: >.-<:
ocaterina
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dl. jul. 06, 2020 5:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ocaterina » dt. jul. 14, 2020 6:09 pm

Quines bones notícies, enhorabona llunadexocolata!

També m'interessa això dels banys a la piscina o el mar... no et pots banyar a partir de la transfe? quants dies? ai mare, quin estiu tan estrany! si quedes amb amics o família i has de donar explicacions per què no et banyes, la cosa es complica!

Salut a totes! Jo demà torno a IVI, aviam si comencem a perfilar calendari, quins nervis! tinc la AMH de 0,89. És molt baixeta pels meus 40 tacos?

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::